Jump to content

Sfat achizitie BMW X1 2023


Stef18

Recommended Posts

31 minutes ago, Stef18 said:

Nu ma ajuta benzina :)), am vazut un review cu masina condusa in traficul din Elevetia + autostrada, sarea de 15, chiar nu ma incalzeste, mie imi trebuie un motor potent si care sa aibe consum cat mai scazut.

Era o varianta cu motor electric + benzina, doar ca nu imi permit timpi morti pentru incarcare, mai ales ca plec cu ea din tara des in interes de serviciu.

Cum 15%?? Mai ales ca la elvetieni se merge incet si nici nu e traficul atat de trist in oras. Sigur nu era review la ceva cu motor de 4000 cmc?

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, Stef18 said:

 Asta, si am intampinat o situatie destul de neplacuta acum 1 an de zile cand a trebuit sa accelerez destul de brusc pentru a evita un accident, din cauza sistemului start stop, am avut un mic delay pana m-am pus in miscare. Mentionez ca actuala masina este un Audi Q2, nu stiu cum se comporta sistemul la BMW, dar daca este tot pe principiul celui de la Audi… nu sunt foarte incantat.

Sa inteleg ca a trebuit sa pleci de pe loc si aveai motorul oprit la un semafor de catre sistemul start/stop?

Eu am trecut de pe seria 5 la A6 si da, te pui in miscare mai greu cu Audi.

Estimez o jumatate de secunda necesara in plus pt A6 pt a te pune in miscare fata de seria 5

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Pana la urma sunt banii tai, dar sa nu crezi ca motorul echivalent alimentat cu benzina (cred ca se numeste 23i in configurator si are 218 cp) este mai putin potent versus varianta diesel; la consum e discutabil, dar e sigur ca la revanzare , in urmatorii ani, diesel va avea valoare mai mica de revanzare, in timp va necesita mai multe cheltuieli cu revizii, iar daca tii masina peste perioada garantiei, cine stie ce surprize mai apar la diesel, motorina e ceva mai scumpa ca benzina, la final ajungi sa cheltui 15% in plus la combustibil....dar senzatia este alta, si sa consumi 15 cred ca e exagerat.

Din 2019 eu am renuntat la un diesel in favoarea benzinei, fac 200 km zilnic naveta pana la munca , 80% autostrada (mai rar, ca e si wfh), si nu regret deloc faptul ca nu mai consum 5.5 %, cu vreo 7.7%, momentan pe aici benzina este 1.75/1.8 versus 1.9/1.95 diesel....la achizitie am platit cateva sute de euro mai putin la masina pe benzina.

 

Vezi ce povesteste tipul asta legat de suspensii, in mod clar masina e mai rigida versus un Q2, cu suspensia M va scutura mai tare, deci probabil suspensia adaptiva este recomandabila:

 

 

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, mgi said:

Cum 15%?? Mai ales ca la elvetieni se merge incet si nici nu e traficul atat de trist in oras. Sigur nu era review la ceva cu motor de 4000 cmc?

Motor de 4000 sigur nu, cea mai mare varianta pe X1 din cate am vazut este motorul de 2000, cand o sa prind ceva timp liber, o sa ma pun pe cautat review-ul respectiv si o sa il atasez aici.

 

2 hours ago, edit said:

Sa inteleg ca a trebuit sa pleci de pe loc si aveai motorul oprit la un semafor de catre sistemul start/stop?

Eu am trecut de pe seria 5 la A6 si da, te pui in miscare mai greu cu Audi.

Estimez o jumatate de secunda necesara in plus pt A6 pt a te pune in miscare fata de seria 5

Cam asa ceva, eram in Bucuresti la un semafor, cu motorul oprit de start/stop  insa din lateral de pe o strada adiacenta, a venit un nebun ( care efectiv nu a vazut semnul de cedeaza trecerea) si a tot accelerat, norocul meu a fost ca am intors capul si l-am vazut oarecum la limita, si a trebuit sa apas destul de serios pe pedala pana a pornit masina si am reusit si o pun si in miscare.

In ceea ce priveste ce a spus colegul la ultimul post, masina nu o sa fie revanduta.. o lunga perioada de timp, aceasta va ramane in familie, deci factorul revanzare oricum nu il iau in considerare. 

Legat de suspensii, am observat oricum ca masina vine standard cu suspensii M adaptive? Insa, am posibilitatea sa aleg suspensia standard, ma gandesc ca daca totusi nu o sa reusesc sa gasesc o masina pentru test drive cu suspensie M, sa aleg totusi suspensia standard, cred ca totusi cu aceasta nu trebuie sa existe probleme cu rigiditatea? Daca gresesc, sau exista opinii cu privire la suspensia standard, le astept cu drag. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Eugen B said:

Pana la urma sunt banii tai, dar sa nu crezi ca motorul echivalent alimentat cu benzina (cred ca se numeste 23i in configurator si are 218 cp) este mai putin potent versus varianta diesel; la consum e discutabil, dar e sigur ca la revanzare , in urmatorii ani, diesel va avea valoare mai mica de revanzare, in timp va necesita mai multe cheltuieli cu revizii, iar daca tii masina peste perioada garantiei, cine stie ce surprize mai apar la diesel, motorina e ceva mai scumpa ca benzina, la final ajungi sa cheltui 15% in plus la combustibil....dar senzatia este alta, si sa consumi 15 cred ca e exagerat.

Din 2019 eu am renuntat la un diesel in favoarea benzinei, fac 200 km zilnic naveta pana la munca , 80% autostrada (mai rar, ca e si wfh), si nu regret deloc faptul ca nu mai consum 5.5 %, cu vreo 7.7%, momentan pe aici benzina este 1.75/1.8 versus 1.9/1.95 diesel....la achizitie am platit cateva sute de euro mai putin la masina pe benzina.

 

Vezi ce povesteste tipul asta legat de suspensii, in mod clar masina e mai rigida versus un Q2, cu suspensia M va scutura mai tare, deci probabil suspensia adaptiva este recomandabila:

 

 

Sau daca stiti altceva despre suspensia standard?

( Am raspuns din greseala, la mesaj de 2 ori, trebuia si ultima propozitie in penultimul mesaj! imi cer scuze ! ) 

Edited by Stef18
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.