Jump to content

Regenerare filtru particule


cristian28

Recommended Posts

Salutare. Masina e90 , 318d , m47 , 122 cp , prima oară am avut eroare filtru particule din cauza clapetei de acceleratie , am schimbat o și am făcut și curățare filtru particule . După vreo 2-3 săptămâni surpriza iar a apărut eroare in bord de filtru particule și nu știu ce sa ii mai fac ? Aveți vreun sfat ? Poate fi din cauza turbine sa se încarce dinou ?

Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, cristian28 said:

Salutare. Masina e90 , 318d , m47 , 122 cp , prima oară am avut eroare filtru particule din cauza clapetei de acceleratie , am schimbat o și am făcut și curățare filtru particule . După vreo 2-3 săptămâni surpriza iar a apărut eroare in bord de filtru particule și nu știu ce sa ii mai fac ? Aveți vreun sfat ? Poate fi din cauza turbine sa se încarce dinou ?

Cred ca putine centre de curatare reusesc sa scoata si cenusa. Daca cenusa nu e scoasa regenerarile vor fi mai dese.. 

Probabil filtrul e la sf vietii.

Senzorii ce masoara diferenta de presiune in filtru sunt schimbati, verificati..?

Ce tester folosesti la diagnoza?

Sunt topice pe forum despre infundare si ce mai trebuie facut. Cauta si o sa afli mai multe asa.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, bimmer90f30 said:

Glow control unit mai este acolo?

Ar puea fi o cauza.

De ce te gandesti ca ar fi turbina?

Ce este glow control unit ?

 

pai dacă tot nu își face regenerarea altceva nu văd de ce nu și ar face ..

5 hours ago, andrei91gl said:

Mai degraba verifica starea termostatelor. Daca trece de 85 grade temperatura antigelului. 

Sunt ok la mers întins sta pe la 81 grade 

Link to comment
Share on other sites

Nu prea e bine 81.. 85 scrie pe termoatatul nou.. 

Glow plug, infierbanta bujiile pentru ca motorina sa ajunga arzand in filtru sa prodica regenerarea. Cel putin asa functioneaza la primele modele cu DPF... 

Ia in calcul termostatul si modului bujiilor ca si diferenta de presiune sa fie in parametri corecti masurata in filtru. Acei senzori se decalibreaza in timp. Nu stiu care anume mai exact..

 

Link to comment
Share on other sites

On 4/29/2023 at 11:02 PM, bimmer90f30 said:

Nu prea e bine 81.. 85 scrie pe termoatatul nou.. 

Glow plug, infierbanta bujiile pentru ca motorina sa ajunga arzand in filtru sa prodica regenerarea. Cel putin asa functioneaza la primele modele cu DPF... 

Ia in calcul termostatul si modului bujiilor ca si diferenta de presiune sa fie in parametri corecti masurata in filtru. Acei senzori se decalibreaza in timp. Nu stiu care anume mai exact..

 

Se poate sa fie releu bujii fără a da eroare pe bujii ? Sa se fi stricat doar el ca a fost schimbat pe original acum 1 an jumate ..

a fost schimbat și senzor presiune ce vine pe DPF … 

Link to comment
Share on other sites

Daca eroarea este inca prezenta in memoria DDE si nu a fost stearsa (asta nu se vede in captura pusa de tine) sterge-o pentru ca asa cum am spus si au spus si altii controlorul de bujii partcipa la regenarari la primele modele cel putin. Scrie asta si in documemtatia TIS.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.