Jump to content

Problema inchidere centralizata E91


Recommended Posts

Salutare!

De vreo saptamana nu mai merge inchiderea centralizata la masina mea(E91 320d din 2007) si prima data m-am gandit ca nu mai are cheia baterie. Dupa ce ajung acasa iau a doua cheie sa verific si nimic nici cu asta, m-am gandit ca o fi ramas si asta fara baterie ca nu am folosit-o niciodata, a stat doar in dulap de rezerva fiind. 

Bun, am zis sa schimb bateria la una din chei, comand baterie de pe Emag, ma chinui sa desfac cheia, tai carcasa etc , dezlipesc bateria , o pun pe cea noua si merg la masina, iar nimic, tot nu mergea si am zis ca nu are cum, atunci m-am gandit ca ar fi ceva de la masina si am cautat pe net sa vad ce ar putea fi si am vazut ca in cele mai multe cazuri este antena de transmisie de sub eleron si fire intrerupte.

Desfac eleronul, ajung la antena si totul parea ok, foarte curata, fara urme de apa sau altceva pe acolo.

In momentul ala am zis ia sa verific iar cu cheia si a mers, deci cand eram acolo la jumate de metru de antena functiona inchiderea cu ambele chei dar la distanta mai mare nu. 

Mai departe am inceput sa verific cablajele din dreapta si intr-adevar am gasit un fir care avea rupta izolatia de plastic si cateva firicele mici dar nu e rupt de tot, adica as zice ca 90% e intreg. Inca nu m-am pus sa il repar, am zis sa intreb aici sa vad daca a mai patit cineva.

Oare de la acele firicele mici sa nu functioneza inchiderea cum trebuie sau sa fie antena defecta??

Multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, razvantim said:

Oare de la acele firicele mici sa nu functioneza inchiderea cum trebuie sau sa fie antena defecta??

Da.

.. Antena e o chestie/banda din cupru de la care pleaca doua fire spre modulul acele de sub eleron. 

Verifica sa nu fie semne de umezeala inauntru. Ar trebui sa iti dai seama daca esti primul care desface modulul ala sau nu.. iti recomand sa il desfaci sa verifici continuitatea a intregului manunchi.. din conectorul dinauntru pana la urmatorul conector. Bmw nu a pus fire in plus acolo. Repara-le pe toate care le gasesti rupte si in izolatie ca si alea se vor rupe mai devreme decat mai tarziu si o sa desfaci din nou..

Nu ma intreba de unde stiu... 😉 am facut-o intelept de la inceput.

Trebuie sa inlocuiesti SECTIUNi de fire, de aceiasi grosime nici mai subtiri sau mai groase, asa cum gasesti rupte sau aproape de rupere..

Gasesti si sectiunea de manunchi de fIre la dealer (nu e ieftin pentru niste sarme..) sau SH... 

Dupa ce deschizi modulul asigura-te ca nu va intra apa sau umezeala acolo decat foarte greu. E expus la umezeala!

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Love BMW 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.