Jump to content

Sistem Audio la BMW G30 , 530e iPerformance , 2020


kikimiki

Recommended Posts

M-am lamurit . Nu e idrive system 7 , e EntryNav2 cu touch screen , sistem audio - cel vechi clasic si bazic , fara modul RAM .  Are Carplay , dar nu folosesc iPhone . 

Am montat  navigatie Android cu interfata "system 8" si ecran de 12" , rezolutie mare , si toate optiunile ce decurg din Android , inclusiv Carplay si Android Auto. Ecranul de 12 pare prea mare .

Ideea este ca am cumparat un amplificator auto Eton Stealth 7+1 , pregatit pentru sistemul audio cu RAM - are un cablu audio de conectare special pt sistemul RAM care se duce numai ala spre 100 de euro . Din pacate nu e cazul pt systemul meu si acum ma gandesc cum sa intercalez cat mai elegant amplificatorul cu cablul pt unitatea Android .

Pot sa folosec cele 6 iesiri  de la head unit ca intrari hi-input in amplificator sau sa folosesc  intrarea low-input de tip RCA de la iesirea audio a unitatii Android sau de la head unit . In ambele cazuri, trebuie sa modific serios cablul unitatii Android . 

 

@Romulus  Masina am cumparat-o in iunie , anul asta , venind de la F10 525D LCI . Am gasit una la pret si kilometraj decent , zic eu , comparativ cu piata .  Desigur ca nu e plina de optiuni , dar mi-am asumat asta urmand sa fac upgrade-urile de care ma folosesc cu adevarat - adica sonorizare , unitate Android cu aplicatii care imi folosesc . 

Sunt destul de in tema cu masinile BMW , pe care le detin si le conduc din 1992, incepand cu BMW E30 facelift . Am avut 9 BMW-uri si 3 Mercedesuri in anii astia . Nu fac multi km , asa ca nu ma dau pe spate optiunile . 

Am vrut un model mai nou , cu ceva "electric" si de asemenea sa-i las fiului meu , F10 cu care nu am facut 40k km in 5 ani - macar sa-l foloseasca el mai mult .

Am ales 530E din 2020 , avand in vedere ca BMW a pus o baterie ceva mai mare de 12KW si , sincer , ma asteptam la audio cu modul RAM , care ar fi fost mai usor de upgradat . De asemenea , G30 pre-facelift pare sa fie unul din ultimile modele cu un look mai "classic" - nu suport aberatiile de design pe care le scoate BMW in ziua de azi , mi se par monstruoase . Fiind plecat din tara , l-am trimis pe fiu-meu sa o ia, dupa ce am verifcat-o pe doua site-uri de istoric , iar fiu-meu a facut diagnoza si verificarile de rigoare  de rigoare la fata locului . Masina a fost adusa din Franta - si nerulata in Romania . A trebuit sa platesc in plus un certificat de conformitate care pare sa nu fie disponibil pt masinile din Franta .

Despre masina - e ceva indedit , cu motorul electric care ajuta motorul termic . Se simte ca trage mult mai bine decat F10 525 bi-turbo . Inainte am avut E60 525D cu software "tunat" la 215 cai . G30 imi place cum trage chiar mai mult decat E60 . Desigur , simti ca e altceva decat tractiunea bazata doar pe motor . Nu o sa ai niciodata sentimentul cuplului din 6 cilindrii ai E60-lui , dar sunt multumit si asa, pentru ca rezultatul e satisfacator in trafic si depasiri.  Masina pare sa nu functioneze doar cu motorul termic - in modul battery controll  , o sa aiba tot timpul functia de a incarca bateria pana la un procentaj stabilit , iar motorul electric intra pt a ajuta .

Stabilitatea e mult mai buna decat la F10 cu suspensie clasica - masina nu se mai leagana, inclina in curba, ca o balena . Eu am avut bari stabilizatoare aftermarket HR pe F10, dar imi amintesc ce dezastru era inainte . Directia electrica pare similara cu F10 . 

Confortul e multumitor , desi sunt in totul standard , fata de F10 caruia i-am pus scaune sport . Tot la capitolul asta , interiorul pare usor mai mic, din cauza formei bordului .

Am piele Dakota , care nu m-a dat niciodata pe state la BMW. Nivelul de finisare pare usurel mai bun decat la F10 .  Dar F10 cu trimuri piano black si piele bej pare mai classy decat G30 cu trimuri sport aluminiu si piele neagra . . 

Portbagajul e sensibil mai mic datorita bateriei . Garda la sol pare mai inalta cu bara fata deranjant de inalta fata de sol . Am gasit o prelungire bara fata pe Amazon - astept sa-mi ajunga . 

Consumul , pe drumurile pe care le fac , e undeva la 7 si ceva in modul in care incarci si bateria . Pe baterie , pare sa ajunga la 40km - nu am o concluzie definitiva inca . In mod normal, autonomia pare sa scada de cand s-a racit timpul . Masina se incarca de la priza din casa in mod "redus" - vreo 6-7 ore , sau "curent "maxim" - in vreo 4.5 ore . Ai nevoie cablu de cel putin 2.5 mm , ca sa poti sa incarci pe "maxim" - nu prelungitoare multipriza, cu cabluri mai subtiri sau alte improvizatii . Altfel incarcarea se opreste si mai ramai si cu ceva erori de sters  .

Per total, sunt multumit de masina .

 

Edited by kikimiki
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.