Jump to content

Retrofit cutie automata BMW F30


Matei-7

Recommended Posts

Salutare as fii interesat in achizitionarea unui BMW F30 2013 318d, masina a fost manuala si fostul proprietar ii a facut retrofit la Automata am verificat-o pe CarPass de Belgia, CarVertical, Site de la Rar si istoric bmw masina pare sa aiba km reali si fara daune. Retrofit ul la cutie pare fiind fost facut in regula omu imi a prezentat toate pozele cu procesul si cutia care o achizitionat-o si altele, am mers cu ea in test destul de multi km cutia se comporta bine schimba bine nu zmaceste, ruleaza im parametri.

intrebarea mea este oare pot sa intampin ceva probleme la ITP sau cu RAR din cauza ca a fost schimbata cutia de la manuala la automata? Am cautat informatii pe internet peste tot si tot ce am gasit e ca Cutia de Viteze e considerata piesa de schimb.

Totusi pot sa am probleme din cauza asta la ITP sau la RAR sau asa mai departe?

 

multumesc mult, astept raspuns

Link to comment
Share on other sites

Dar de ce te-ai lega la cap cu genul asta de modificari destul de majore? Ma gandesc ca doar prin prisma pretului, altfel nu vad prea multe motive...In principiu, dupa ce a facut modificarea, masina trebuie re-omologata la RAR, iar acest lucru sa se vada in Carte si  in Talon. Gandeste-te ca intrebarea asta pe care ti-o pui tu acum, la fel si-o va pune si cel ce o va cumpara de la tine peste 2-5ani cand vrei sa o dai. Plus ca nu poti stii daca la efectuarea ITP-ului te vei confrunta cu probleme de legalitate. 

Edited by RaYn3
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Da, este din cauza pretului e la un pret de masina manuala omu asumandusi pierderea ca o schimbat cutia ca dorea confortul unei automate.

dar observ ca nu scrie tipul de cutie de viteze nici in talon si nici in cartea masini de unde ar putea sti itp-ul sau RAR-ul ca masina are alt fel de cutie de viteze.

Link to comment
Share on other sites

Înainte sa schimb ambreiajul la al  meu F10, mi a trecut și mie prin cap sa fac un retrofit la automata, ma gândeam ca, costurile sunt mari și nu eram sigur ca ar putea ieși treaba cum trebuie. Ai cumva o lista cu ce piese implica schimbarea?Sunt curios cam ce costuri implica. 

Link to comment
Share on other sites

Teoretic planetare cu cardan, diferențial, ceva senzori, calculator motor posibil diferit, cablaj motor + multe acareturi.. e destul de complicat sau simplu dacă ai una intreaga automata de pe care sa tot iei. 

Link to comment
Share on other sites

La asta ma gândeam, una cu volan pe dreapta cu km acceptabili ar putea fi o varianta. 

Totusi la 10-15k km pe an cât fac eu, sper sa mai tina al meu n57. 

Și probabil alegerea logica ar fi un motor nou,decat o mașină sh donatoare. 

Edited by Lospaa
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.