Jump to content

Scârțâit pedală ambreiaj


Adriana Joita

Recommended Posts

Asa scârțâia si pedala de la fostul e90 si dupa ce am schimbat kitul de ambreiaj. Cred ca e din ansamblul pedalei. Mai dadeam cu wd40 din cand in cand  si disparea o vreme. 8 ani de zile am mers asa cu ea fara alte probleme. Era foarte enervanta in trafic start stop.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, Adriana Joita said:

Si ce aș putea face in privinta asta? 🤔

Nimic, lasa-o asa daca poti accepta zgomotul. Nu e nimic de care sa te ingrijorezi - asta fiind ideea.

Daca nu il poti accepta trebuie schimbat tot ansamblul cu arc sau ax.. (care scartaie..) cu altul - cel mai bine nou, sa fii sigura ca nu reapare zgomotul prea curand, eventual..

Sau cum au zis si altii dat cu un spray (WD40..) ocazional, specific pe locul respectiv, dar asteapta-te la un miros specific tipului de spray, un timp, mai ales daca stai bine cu mirosul.. ☺

 

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Bata-ma sa nu ma bata 🤗, (nivelul de ignoranta al meu pe topicul asta..) n-am ascultat ambele videoclipuri...

Pai fata... acolo sunt doua simptome diferite DEJA. Cu motorul pornit e rulmentul de presiune al volantului.. e pe "duca" bine; nu o lasa asa - trebuie schimbat tot kitul ambreiaj! Al doilea video, in liniste e scartait, adica cum am spus mai sus.

Dar cel cu kitul ambreiaj e cel mai important si de ne-neglijat!

O sa iti prezint un clip care e aproape la fel cu felul cum faci tu cu piciorul dar nu debreind la fel de rapid..

Ignora zgomotul semnalizarii complet:

 

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Uneori 

On 4/18/2024 at 8:36 PM, bimmer90f30 said:

Bata-ma sa nu ma bata 🤗, (nivelul de ignoranta al meu pe topicul asta..) n-am ascultat ambele videoclipuri...

Pai fata... acolo sunt doua simptome diferite DEJA. Cu motorul pornit e rulmentul de presiune al volantului.. e pe "duca" bine; nu o lasa asa - trebuie schimbat tot kitul ambreiaj! Al doilea video, in liniste e scartait, adica cum am spus mai sus.

Dar cel cu kitul ambreiaj e cel mai important si de ne-neglijat!

O sa iti prezint un clip care e aproape la fel cu felul cum faci tu cu piciorul dar nu debreind la fel de rapid..

Ignora zgomotul semnalizarii complet:

 

Culmea e ca uneori se aude sunetul, uneori nu. Cand schimb dintr o trrapta de viteza in alta, nu se aude nimic. De aia am banuit ca poate e din cauza acelui arc de la pedala, doar ca sunt sunete total diferite atunci cand motorul e pornit/oprit

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, Adriana Joita said:

doar ca sunt sunete total diferite atunci cand motorul e pornit/oprit

Pai e firesc, sa nu prea auzi scartaitul pedalei cand functioneaza motorul pentru ca e acoperit de zgomotul acestuia.. pana cand probabil va fi atat de mare incat sa se auda si cand functioneaza.

Apoi celalalt se va auzi in timpul functionarii pentru ca e prevazut (rulmentul de care am zis) sa nu se auda pana se uzeaza. Cand se uzeaza, atunci incepe sa se auda. Si se aude doar in timpul functionarii acel zgomot pentru ca atunci se invarte, pe durata cat schimbi vitezele.

Sper ca asa ai inteles mai bine diferenta.

Schimba kitul de ambreiaj pana nu e prea tarziu.. si dai in alte lucruri mao complicate si mai scumpe..

Se schimba si volantul de obicei.. dar asta inseamna bani in plus. E greu de spus. Mecanicul te poate sfatui atunci pe loc. Numai ca probabil nu o sa gasesti ieftin unde vrei tu ci unde poti mai repede, daca trebuie schimbat si volantul.

Kitul si volantul cel mai bun si fiabil e facut de compania LUK.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 4/20/2024 at 10:26 PM, bimmer90f30 said:

Pai e firesc, sa nu prea auzi scartaitul pedalei cand functioneaza motorul pentru ca e acoperit de zgomotul acestuia.. pana cand probabil va fi atat de mare incat sa se auda si cand functioneaza.

Apoi celalalt se va auzi in timpul functionarii pentru ca e prevazut (rulmentul de care am zis) sa nu se auda pana se uzeaza. Cand se uzeaza, atunci incepe sa se auda. Si se aude doar in timpul functionarii acel zgomot pentru ca atunci se invarte, pe durata cat schimbi vitezele.

Sper ca asa ai inteles mai bine diferenta.

Schimba kitul de ambreiaj pana nu e prea tarziu.. si dai in alte lucruri mao complicate si mai scumpe..

Se schimba si volantul de obicei.. dar asta inseamna bani in plus. E greu de spus. Mecanicul te poate sfatui atunci pe loc. Numai ca probabil nu o sa gasesti ieftin unde vrei tu ci unde poti mai repede, daca trebuie schimbat si volantul.

Kitul si volantul cel mai bun si fiabil e facut de compania LUK.

Și la mine se aude un scârțâit foarte enervant la ambreiaj.. egal că sunt cu mașina oprită sau pornită. Și ce am observat, se aude doar când e foarte cald.. iarna nu s-a auzit deloc, cum însă a dat căldura, se aude.

Link to comment
Share on other sites

Da.. e simplu, desfaci plasticul de sub picioare și dai cu spray vaselină la pompa ambreiaj, e acolo unde se duce capătul de la pedală în sus, dai și apeși de mai multe ori pe pedală. Inclusiv sunt niște arcuri acolo pe care poți să dai, dispare instant și teoretic nu o să mai apară. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.