Jump to content

Nym

Members
  • Posts

    25
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Nym last won the day on August 8 2018

Nym had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW e90 LCI

Nym's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

8

Reputation

  1. Nu stiu unde as putea sa il montez. Singur nu ma bag ca nu ma pricep. Dar m-ar interesa un pret pentru piese. Mersi
  2. Salut, si eu sunt in aceeasi situatie. Am navi mic/business si as vrea sa ii fac retrofit la profi/mare. Sunt din Cluj. Poate sa ma ajute cineva?
  3. Nu stiu daca ajuta...dar tipu asta pare sa se fi prins care e buba la variantele pe benzina. dupa schimbul de bujii injectoare si toate cele trebe facut update la softu masinii. aparent cei de la BMW au cam tinut-o secret pe asta.
  4. Am fix zgomotul asta la e90-ul meu axact in plaja aceea de turatii si ma scoate din minti de mai bine de una an. Nu reusesc sa ii dau de capĂŁt. La service imi zic ca e normal dar eu zic ca nu au rabdare sa se uite dupa defect. Ma poate ajuta cineva sa il identific si sa il rezolv?
  5. Multumesc frumos! Tocmai am facut update-ul cu hartile din linkul tau si au mers! m-ai scutit de o cheltuiala aiurea. Nu facusem niciodata update...inca eram cu hartile din 2010. Daca esti vreodata prin Cluj ai o bere de la mine!
  6. Mersi frumos! Stii cumva care e diferenta intre East si West?
  7. Salut, Imi face si mie careva seed la torentu asta sa pot sa iau si eu hartile? Nu porneste downloadu
  8. Salut, Sper ca am nimerit bine sectiunea, daca nu mii de scuze. Va descriu situatia. Zilele trecute am fost lovit in spate de un seat cand am oprit la o trecere de pietoni sa acord prioritate. (nu a fost atent si m-a aranjat) Saptamana viitoare sunt programat la constatare. Masina este destul de murdara. De altfel chiar in momentul cand am fost tamponat eram in drum spre spalatorie. Pot sa spal masina inainte sa merg la constatare? Sau vor comenta ca de ce am "modificat" inainte sa o vada ei. Intreb pentru ca imediat dupa accident am facut poze la ambele masini si la locatia unde s-a intamplat minunea. Si in poze masina se vede ca e murdara. Pe de alta parte ma gandesc ca mizeria o sa ascunda din avarie(bara spate) si nu vor evalua cum trebuie. Mi-ar prinde bine niste sfaturi. Multumesc.
  9. Salut oameni, vin si eu cu vreo 2 intrebari. 1. La accelerare, intre 1500 si 2000 de ture sau cand las pedala de acceleratie si scade intre 2000 si 1500 se aude un bazait foarte similar cu cel din clipul acesta. in afara acelui interval de turatii bazaitul dispare. Din habitaclu ai zice ca vibreaza ceva in bord dar nu pare sa fie cazul. Aveti idee ce ar putea fi? Daca ma duc din prima la service cu ea mai mult ca sigur o sa imi spuna ca nu are nimic. 2. Uneori la pornire simt miros de plastic/fire arse daca plec cu geamu deschis. Ieri am corelat mirosul cu stergatoarele dar nu sunt 100% sigur. De fiecre data cand plec undeva dau cateva sprituri pe parbriz sa curat praful si stropii de ploaie etc. Nu sunt foarte sigur dar am simtit mirosul de ars dupa ce am dat cu stergatoarele. E posibil sa se arda motoru de la stergatoare si sa miroasa de la el sau o fi altceva? Multumesc
  10. Nym

    Recomandare dpf

    Salut, vin cu ceva raspunsuri dar si cu ceva intrebari pe aceeasi tema. Mai intai ma ventilez pe aici ca am boala pe astia care dau jos dpf-u. Dpf-u nu e pus ca sa mearga masina mai incet sau ca sa tot dai bani pe turbo cum "zice" unii. E pus acolo pentru ca motoarele diesel cand ard motorina emit niste particule de funingine care provoaca cancer pulmonar. Cei mai susceptibili sunt copiii mici la particulele alea. Asa ca astia care va dati jos filtrele pe la mesteri va omorati copiii cu mana voastra. Orice alte argumente sunt nule si daca nici asta nu va doare va meritati soarta. Acum la subiect. Referitor al oscilatiile de relanti pot sa confirm ca la mine face la fel cand DPF-ul e incarcat cu funingine si nu apuca sa se regenereze. Masina e lenesa si motoru pare ca e mai tremurici decat de obicei. Masina mea e un e90 316d din 2010. Azi a implinit 251mii km. Inca sunt cu dpf-ul original. Acum 2 ani am curatat DPF-ul la odorhei si au facut treaba destul de ok. M-a costat vreo 4-500 lei cu manopera demontat-montat trimis prin curier curatat samd. Dar acum dupa 2 ani iar face figuri. Am zis sa il mai trimit odata sa mai trag de timp pana iau un filtru nou. De data asta cred ca mi l-au dat inapoi asa cum l-am trimis pentru ca nu e nicio imbunatarile. Se regenereaza din 3 in 3 zile de condus urban sau la fiecare 150km extraurban. Ininte sa arunc banii pe un dpf nou, am schimbat bujii injectoare am curatat turbina si am recalibrat-o, am schimbat valva egr odata cu revizia anuala si anul trecut am schimbat si un senzor defect la dpf care dadea valori eronate. PE scurt am eliminat suspectii principali care duc la problemele propriuzise cu DPF-urile. Masina merge super, imediat dupa regenerare. La drum lung se comporta normal mai putin regenerarile alea la fiecare 150km care desi sunt dese, decurg normal. In oras merge ok 3 zile apoi daca nu ies cu ea afara incepe sa imi joace relantiul la semafor cand ii tuna ei si e lenesa la accelerari. Semn ca ar fi cazul sa nu mai chinui filtrul ala ca si-a trait viata si inca ceva. Asta ca sa iti faci o idee cum sta treaba. Acum am si eu o intrebare pentru cine crede ca stie. Un filtru de particule OEM la noi in romania e inca 2 mii de euro...ceea ce mi se pare un mic cam "nesi" din partea dealerilor nostri. Am inceput sa caut variante aftermarket dupa un pic de studiu si am ajuns la asta https://www.autopieseonline24.ro/walker/7013418 E pe baza de siliciu carbid si se lauda ca se preteaza bine si la condus in regim urban. Din cate am reusit sa gasesc pe net si astea OEM sunt tot siliciu carbid. As vrea sa imi spuneti care va pricepeti daca merita investitia in DPF-ul asta, daca a incercat cineva filtre aftermarket si ce rezultate a avut cu ele. As prefera raspunsuri de la oameni care au testat personal, nu din auzite. Multa lume zice ca filtrele aftermarket sunt proaste dar nimeni nu isi asuma experientele astea negative si de asta inca sunt in cumpana.
  11. Poti sa imi explici mai clar ce vrei sa zici legat de nivelul de ulei?
  12. Salut, Am un E90 LCI 316D din 2010 cu 250.000km. Am si eu o problema cu filtrul de particule si anume ca se incarca si se regenereaza foarte des. Cam o data la 3 zile de condus prin oras sau la fiecare 150 km(pe autostrada) filtrul se incarca si intra in regenerare. Regenerarile decurg normal. Locuiesc aproape de autostrada si monitorizez nivelul de incarcare cu Carly for BMW pe telefon. De fiecare data cand vad ca se apropie de 29 grame de funingine ies pe autostrada ca sa ii dau voie sa isi faca ciclul. Problema cu regenerarea din 3 in 3 zile a inceput de relativ putin timp...cam 1-2 luni. Inainte regenerarile se faceau la 2-3 saptamani sau 350km. Am schimbat valva egr si senzorul de presiune la DPF(am avut erori la ele mai demult, inainte sa am problema cu regenerarile dese), bujiile si injectoarele, si am curatat filtrul de particule la cuptor+aer comprimat(fara solutii/chimicale) + revizia anuala (ulei, filtre etc). Anul trecut am curatat/recalibrat turbina(nu a fost nevoie de inlocuire/reconditionare conform celor de la service) Durata de viata ramasa pe DPF arata 240.000 km. Nivelul de cenusa acumulata este de 17.5 grame Valorile pe filtru sunt undeva la 6-7mbar imediat dupa regenerare la relanti si 50-60mbar la 2500 ture. Daca las filtrul sa se incarce la 30+ grame imi joaca turatiile la relanti. Dupa regenerare isi revine pana cand se incarca la loc. Regenerarile in sine decurg normal, si masina trage bine 2 zile apoi e mai lenesa un pic din cauza filtrului incarcat(comportament pe care l-am observat de cand am luat masina acum 50mii km respectiv inainte sa inceapa problemele). Evident dupa regenerare isi revine. Nu am niciun fel de eroare nici in bord nici stocata in ECU. Nu vreau sa fac dpf off si alte nebunii, vreau sa tin masina in parametrii. Sunt dispus sa iau un DPF nou dar nu vreau sa arunc banii aiurea daca problema e de fapt in alta parte. Am fost cu ea la service dar nu au gasit nimic. Sper sa ma puteti ajuta ca am ajuns la limita cunostiintelor si nu imi dau seama ce-i cu masina.
  13. Salut, Am prins si eu azi aceeasi eroare. Ai rezolvat cumva? Care e sursa problemei?
  14. Pentru cei interesati las un link aici. https://www.olx.ro/oferta/spira-bmw-e90-cu-comenzi-volan-ornament-coloana-inferioara-ID93x1l.html
  15. Poate ma lamureste si pe mine cineva cum lucreaza domnii de la RAR. Am un BMW e90 316D din 2010. Am fost azi sa imi treaca in talon toate dimensiunile de jante /anvelope de pe stalp pentru ca la inmatriculare nu au vrut. Acum am fost cu hartie semnata si stampilata de la reprezentanta. Raspunsul lor a fost ca nu mi le poate trece in civ pentru ca in germania nu stiu ce. Si ii arat pe foaie. Da domnule asa e, din fabrica iese echipata cu jante/anvelope pe 16 dar aici e o lista intreaga de dimensiuni care se pot monta pe modelele astea de bmw printre care apare si al meu, dimensiuni care apar inclusiv pe stalpul masinii. Nu si nu ca trebuie mers la Bucuresti si facut te miri ce teste "foarte costisitoare". Eu vreau sa fiu corect si ei nu ma lasa. Poftim cultura! Daca aveti sfaturi sau sugestii apreciez.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.