Jump to content

Defecte aparute la E39!


nik_romania

Recommended Posts

Pixelii ( :blink: deja intuiesc,nu mai vad ), cablu capota, un injector, debitmetrul, pompita de la spalatorul de parbriz, rezistenta treapta ventilatie, senzor axa came, chederele usilor usor uzate pe anumite portiuni, cam astea au fost bubutele de pana acum.
Link to comment
Share on other sites

:blink:  :) Si asta e adevarat :) dar problema asta e generala la E39.

Ceva ce eu fac fff des :)

275351[/snapback]

de ce 95?pacat...

eu numai de la LUK alimentez si in pofida a ceea ce se veficuleaza pe forum cred ca benzina e excelenta.Aia de 98 e si mai buna...verificata pe 6 masini.

Link to comment
Share on other sites

Am pus doar de 300 000 ca sa fac plinul apoi cu 99+ de la Petrom...

Nu prea agreez Lukoil dar era singura benzinarie din zona

Mai bag si Carrera 100 dar nu mi se pare nici o schimbare in mersul masinii...

99+ de la Petrom mi se pare cea mai buna benzina...daca pun Carrera 100 nu-mi merge motorul rotund in primele cateva minute de functionare...si imi si scade la relanti foarte putin dar asta doar cateodata.

Cu 99+ de la Petrom nu mi se intampla asa ceva..

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

defectele astea se faceau simtite... nu ma refer la acele "consumabile" dar nu bate nimic pe masina nu suna nimic... defectele sunt la bord aia cativa pixeli mai slabi si ce am mai zis... nu am de gand sa tin masina 10 ani pana se manifesta toate... in cel mai optimist mod de gandire sper sa tin masna vreo 2 ani si sa iau alta mai noua... daca o supravietuit 5 ani mai supravietuieste inca 2.. si cred ca mai bine decat majoritatea masinilor de pe piata.. cam de aceeasi talie...

 

nu stiu ce te tot legi de mine si masina mea... merge bine sunt foarte multumit.. am mai condus seria 5 si seria 3 din astea.. de dupa 2000... multe deci nu m-am dat jos din caruta si am urcat in bmw si acuma sa ridic in slavi masina... cum fac unii ce merg cu turbo dus si zic ca merge perfect masina oameni ce o trecut de la dacie la passat.. asa ca daca poti sa nu fi arogant.. ar fi super. Nu toti avem 535 V8 dar in general drumurile sunbt cu 2 benzi pe sens si avem si noi astia mai lenti..loc sa circulam

Link to comment
Share on other sites

Conteaza foarte mult cum a fost intretinuta masina... Uite a mea are 10 ani (prima din semnatura) si nu are decat 2 sau 3 din defectele listate mai sus. Pixelii, care de fapt nu sunt ei de vina ci o folie cu contacte care se desprinde in timp si acul la benzina si totusi are ceva ani, pielea arata f bine, nu e nimic rupt sau ros...etc.
Link to comment
Share on other sites

defectele astea se faceau simtite... nu ma refer la acele "consumabile" dar nu bate nimic pe masina nu suna nimic... defectele sunt la bord aia cativa pixeli mai slabi si ce am mai zis... nu am de gand sa tin masina 10 ani pana se manifesta toate... in cel mai optimist mod de gandire sper sa tin masna vreo 2 ani si sa iau alta mai noua... daca o supravietuit 5 ani mai supravietuieste inca 2.. si cred ca mai bine decat majoritatea masinilor de pe piata.. cam de aceeasi talie...

 

nu stiu ce te tot legi de mine si masina mea... merge bine sunt foarte multumit.. am mai condus seria 5 si seria 3 din astea.. de dupa 2000... multe deci nu m-am dat jos din caruta si am urcat in bmw si acuma sa ridic in slavi masina... cum fac unii ce merg cu turbo dus si zic ca merge perfect masina oameni ce o trecut de la dacie la passat..  asa ca daca poti sa nu fi arogant.. ar fi super. Nu toti avem 535 V8 dar in general drumurile sunbt cu 2 benzi pe sens si avem si noi astia mai lenti..loc sa circulam

275437[/snapback]

Nu sunt arogant asta e parerea ta....m-am mai luat de tine pe unele topicuri pt ca am impresia ca vorbesti cam din auzite.....ma rog este doar o parere. Drept dovada iei parerile unui posesor de C-klasse drept referinta, ei bine unu care are C-klasse poate sa-si spuna parerea despre seria 3 nu de seria 5 care este intr-o clasa superioara...

La fel cand ti-am zis ca daca schimbi la diesel la sub 2500-3000 de ture vei strica turbina si m-ai luat la misto si ai postat ca astia cu diesel schimbati la numai 5000 de ture ca alfel va pica turbina...eu ma bazez pe ce am citit pe diferite forumuri din tara sau straine, din carti de mecanica nu din auzite.

 

Te-am intrebat de cand o ai pt ca daca abia ti-ai luat-o si parca asa ai scris pe un topic inseamna ca nu stii mai nimic despre fiabilitatea ei, asta vei afla in timp.

 

Masina ta e foarte buna n-am nimic cu ea :blink:

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Eu am avut e39 fabricat in `96, si am schimbat caseta de directie (de and am luat-o stiam ca trebuie)..in rest...2 bielete mici pe spate si dupa...mai avea un defect, tot trebuia sa trag in peco..:blink:))

Cei cu diesel mai au o mangaiere dac ii face un benzinar cu motor mai are la drum....ii prindeti din urma la peco :))

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut e39 fabricat in `96, si am schimbat caseta de directie (de  and am luat-o stiam ca trebuie)..in rest...2 bielete mici pe spate si dupa...mai avea un defect, tot trebuia sa trag in peco..:)))

  Cei cu diesel mai au o mangaiere dac ii face un benzinar cu  motor mai are la drum....ii prindeti din urma la peco :))

275521[/snapback]

De mai bine de 3 luni merg in fiecare seara la petrom :)) La e39 daca e sa te iei dupa ac poti usor sa ajungi sa cari benzina cu sticla :blink: Cum ii dai oleaca mai racheta scade pe loc zici ca ai gaura in rezervor sau ca tragi un tir dupa tine :)

Link to comment
Share on other sites

Si eu patesc la fel...

Sau dupa ce bagi benzina iti indica mai mult decat ai bagat si isi revine in mers dupa cativa km..

275219[/snapback]

 

 

Se intampla din cauza ca E39 are rezervor tip cocoasa, cu 2 sonde litrometrice si pompa de echilibrare. Daca vreun senzor din cele 2 sau pompa nu merge puteti chiar sa faceti pana prostului cu 20 de litri in rezervor.

Link to comment
Share on other sites

525 Da: care cablu de capota? Te referi la deschiderea capotei? La mine nu mai voia sa se deschida, pana la urma s-a deschis, apoi iar nu mai voia, pana cand am pus vaselina pe mecanismul ala - sunt asa, ca niste...parghii metalice si, de atunci, nu mai am nici o problema.

Este foarte frustrant sa nu poti deschide capota mai ales cand ai treaba pe acolo (mie imi fierbea apa la motor) si simptomele mecanismului care sta sa se strice sunt foarte usor de ...mirosit: se deschide greu capota, trebuie sa tragi cu forta de ea. Dupa ce am pus vaselina, se deschide neasteptat de usor.

Link to comment
Share on other sites

525 Da: care cablu de capota? Te referi la deschiderea capotei? La mine nu mai voia sa se deschida, pana la urma s-a deschis, apoi iar nu mai voia, pana cand am pus vaselina pe mecanismul ala - sunt asa, ca niste...parghii metalice si, de atunci, nu mai am nici o problema.

Este foarte frustrant sa nu poti deschide capota mai ales cand ai treaba pe acolo (mie imi fierbea apa la motor) si simptomele mecanismului care sta sa se strice sunt foarte usor de ...mirosit: se deschide greu capota, trebuie sa tragi cu forta de ea. Dupa ce am pus vaselina, se deschide neasteptat de usor.

275544[/snapback]

la 520i la mine s-a rupt si cablul si manerul ala de plastic de care tragi cand deschizi

Link to comment
Share on other sites

ma ciupanezu... am facut afirmatia ca e39 e fiabila.. sau tu zici altceva ? asta nu te tot inteleg.. ce treaba ai tu cu mine ca o am de o zi sau de 10 ani daca nu am zis prostii ?

 

legat de c class tocmai ca a fost surprins pozitiv de sprint ca totusi el are masina mai mica.. cu cai putere comparabil cu a mea.. si a mea e mai mare mai grea.. si de interior iar.. am luat referinta pentru ca mercedesu nu e caruta....

daca zicea unu cu dacie ca nene ce masina misto ai.. puteai sa ma contrazici si sa zici ca nu are rost sa iau in seama ca orice masina.. e mai tare ca dacia.. dar daca cel cu C lass a fost surprins placut eu zic ca inseamna ceva.. nu foarte multe dar ceva ceva... mai mult decat ala cu dacia, si tu mai ei peste picior.. ca de ce zic ca e fiabial daca nu o am de multa vreme... pai zic pentru ca masina fiabila... banuiesc ca de aia ai si tu e39.. ca e masina mai buna decat ce este la categoria asta , sau nu ai masina printr-o coincidenta nedorita ?

 

cu turatiile era un misto nu se rereferea la cei cu motorina... sa zicem ca am fost deplasat dar numai putin ca nu o ziceam cu rautate o ziceam asa cu putin umor.. fiecare isi conduce masina cum vrea.

Link to comment
Share on other sites

E39 e din punctul meu de vedere o super masina dar nu e chiar cea mai fiabila masina :blink: si destui posesori de E39 stiu asta.

E o masina foarte tehnologizata si plina de gadget-uri si din cauza asta are cateva probleme...

D-asta te intrebam de cand o ai...ma rog eu iti urez succes sa nu intalnesti problemele comune ale E39.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.