Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov) ×

Sfaturi achizitie F10


Recommended Posts

Salutare tuturor!

Vreau sa cumpar un F10, ma aflu in Belgia si am vizionat vreo 5 masini dintre care 2 mi-au ramas in gand asa dar sunt putin nehotarat in ceea ce priveste unele lucruri.

Primul a fost un F10 din 2014 Euro 6 pachet Luxury line, foarte frumoasa masina, 148000 km , are ceva optiuni dar nu e chiar full insa asta nu ma deranjeaza, pret 16000.

A doua masina a fost un F10 tot din 2014 dar modelul facelift si este M packet, are 167000 km si este aproape full, nu are trapa si senzorul de distanta in rest are tot, pret 18000.

 

Ce as vrea sa stiu este legat de motoare, primul are N47 de 184 cp si al doilea are B47 de 190 cp. Care zice ca N47 e mai fiabil, care ca B47, nu prea mai stiu ce sa cred, B47 am avut pe fostul meu e90 si chiar am fost multumit. De B47 nu stiu prea multe.

O alta diferenta ar fi ca primul are faruri xenon si al doilea are LED adaptive, ceva superior dar nu stiu prea multe despre farurile acestea.

Nu sunt extrem de pretentios dar vreau sa aleg o masina buna pentru urmatorii 5 ani macar.

Ca si pret cred ca mai pot scade cate 1 mie la fiecare, nu am incercat inca sa negociez.

Daca aveti orice sfaturi, sugestii care m-ar putea ajuta sunt binevenite.

Multumesc si drumuri bune.

 

Link to comment
Share on other sites

fara discutie as alege motorul b47. desi motorul n47 consuma considerabil mai putin, motorul b47 e mai reusit plus facelift

nu mai exista de multi ani masini “full” pentru ca efectiv nu mai poti bita toate optiunile, pentru ca unele optiuni le reseteaza pe altele

mi se par foarte putini km la ambele

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

@razvantim 

1 hour ago, razvantim said:

[...] vreau sa aleg o masina buna pentru urmatorii 5 ani macar.

In cazul in care va fi masina de familie si nu de hobby, consider ca nici una dintre variantele de mai sus nu satisface acest criteriu. Ambele au deja prea multi ani si prea multi Km. Iti recomand sa cauti un model mult mai nou (Euro6d-Temp sau mai recent) si cu rulaj exprimat in cel mult 5 cifre. 

Daca va fi masina de hobby, ignora acest mesaj.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Viper05 said:

fara discutie as alege motorul b47. desi motorul n47 consuma considerabil mai putin, motorul b47 e mai reusit plus facelift

nu mai exista de multi ani masini “full” pentru ca efectiv nu mai poti bita toate optiunile, pentru ca unele optiuni le reseteaza pe altele

mi se par foarte putini km la ambele

Multumesc pentru raspuns, intradevar imi place mai mult modelul cu b47 pentru ca e facelift. Nu caut neaparat full dar nici sa fie chiar zero optiuni. Au putini km da dar aici in Belgia se elibereaza carpass de la inspectia tehnica care certifica acesti km deci sunt reali.

19 minutes ago, FiveThreeFive said:

@razvantim 

In cazul in care va fi masina de familie si nu de hobby, consider ca nici una dintre variantele de mai sus nu satisface acest criteriu. Ambele au deja prea multi ani si prea multi Km. Iti recomand sa cauti un model mult mai nou (Euro6d-Temp sau mai recent) si cu rulaj exprimat in cel mult 5 cifre. 

Daca va fi masina de hobby, ignora acest mesaj.

Multumesc pentru raspuns. Masina va fi de hobby si nu fac in general mai mult de 10, 12 mii km pe an deci daca o tin 4-5 ani cred ca nu ajung mai mult de 230000 la ea si nu ar trebui sa fie nevoie de investitii costisitoare. Am vazut si modele mai noi dar depasesc bugetul meu.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Viper05 said:

fara discutie as alege motorul b47. desi motorul n47 consuma considerabil mai putin, motorul b47 e mai reusit plus facelift

nu mai exista de multi ani masini “full” pentru ca efectiv nu mai poti bita toate optiunile, pentru ca unele optiuni le reseteaza pe altele

mi se par foarte putini km la ambele

consuma considerabil mai mult b47 decat n47?

Link to comment
Share on other sites

@bmwdreamer

din ce vad da. am avut 520d n47, l-am vandut la peste 250k km , l-am avut de la vreo 80k. in toti km astia masina a avut un consum mediu de 5.8L/100km, mediu nu pe autostrada undeva

pe aitostrada imi consuma maxim 5.3, cel mai mult mi-a consumat pe autostrada 6 pe o ploaie torentiala, era o gramada de apa pe jos

acuma b47, seria 5 cu b47 nu am condus dar am avut pe mana un g20 b47 si consuma mai mult decat vechiul 5. 

Edited by Viper05
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare grup!

Dupa mult timp de gandire am luat o decizie si am ales sa cumpar pe cea facelift cu motor B47. Deja o am de cateva saptamani si sunt multumit de ea insa recent mi sa aprins check engine si folosind un tester ce il am la indemana am vazut ca e o eroare de la filtrul de particule, un senzor acolo nu functioneaza corespunzator. Ma puteti ajuta cu detalii despre asta? Atasez mai jos poze cu masina si cu eroarea. Multumesc!

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

20250609_160619.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

foarte frumoasa, sa o stapanesti sanatos.

e modelul cu putere redusa?

pentru check engine e senzorul nox, mai este cand da rateuri mai ales cand e foarte cald afara, am patit-o si eu odata sau de doua ori cu al meu f10

  • Love BMW 1
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
16 minutes ago, Viper05 said:

foarte frumoasa, sa o stapanesti sanatos.

e modelul cu putere redusa?

pentru check engine e senzorul nox, mai este cand da rateuri mai ales cand e foarte cald afara, am patit-o si eu odata sau de doua ori cu al meu f10

Multumesc! Cum spuneam sunt foarte multumit de ea pana acum chiar daca nu am facut inca prea multi km si a fost foarte intretinuta de fostul proprietar, atat interiorul cat si exteriorul arata foarte bine, fara urme mari de uzura, asta ma facut sa o cumpar.

E modelul cu 190 cp deci nu e redus, ala cu putere redusa are 163 din cate stiu eu.

Urmeaza sa vin in iulie cu ea in tara in concediu, ala va fi adevaratul test drive, ca atunci inainte de cumparare am condus-o doar 15 minute.

Pai si ce ar trebui sa fac cu senzorul respectiv? sa il schimb? intradevar ieri mi sa aprins si a fost foarte cald afara. Pot sa sterg eroarea dar daca se va aprinde iar cred ca va trebui schimbat. Mentionez ca acum masina functioneaza normal, nu are lipsa de putere sau ceva.

Edited by razvantim
Link to comment
Share on other sites

asa de la distanta nu stiu daca sa il schimbi sau nu.

eu unul as astepta sa vad daca se aprinde iarasi, daca se aprinde iarasi clar schimbat , daca nu pace buna. dar atentie parerile sunt impartite pe subiect, deci fa cum crezi tu mai bine

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Viper05 said:

asa de la distanta nu stiu daca sa il schimbi sau nu.

eu unul as astepta sa vad daca se aprinde iarasi, daca se aprinde iarasi clar schimbat , daca nu pace buna. dar atentie parerile sunt impartite pe subiect, deci fa cum crezi tu mai bine

Bine, o sa sterg eroarea maine si daca se aprinde iar o sa il schimb si sper sa fie in regula, fara alte erori de DPF.

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.