Jump to content

Oil pressure low G01 30i, vanos jammed


Recommended Posts

Salutare grup! Am un G01 30i la care mi s-a aprins check engine fara mesaj in bord. 180.000km, revizii facute la an si km undeva intre 11-13k.

pe ista a dat eroare 1C0102 oil pressure, 130716 vanos camshaft jammed, 160021 crankshaft sensor general loss of sync.

masina merge f bine, rareori la rece porneste un pic “ezitant”, nu tremura la relanti, de consumat ea consuma in oras 17 ca atat consuma 🙂 am fost la 2 serviceuri si direct mi-au zis vanosuri de schimbat, distributie de schimbat un frumos deviz intre 12-15 mii lei. Deja ma bate gandul sa caut un motor la dezmembrari cu mai putini km. Mai rau ma “doare” pt ca acum o luna am schimbat grupul pe spate si nu a fost nici acolo o interventie ieftina…aveti vreo recomandare? Un mecanic pe care mi-l recomandase cineva dar care mi-a zis ca nu are timp sa-si bata capul ca e mult de munca, mi-a sugerat sa fac un schimb de ulei cu un ulei mai gros si sa vad de unde e pierderea de presiune…sa incep de la cuzineti. Daca aveti si vreo recomandare de mecanic bun in Constanta sau imprejurimi care sa nu zica din start schimbam piesa punem nou…am schimbat deja si actuatorii evacuare si admisie, nu am rezolvat problema.

Multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

Ambele service-uri mi-au zis ca e complicat de schimbat valva regulatoare de presiune din cauza pozitiei ei. Si ca ok ar fi sa dea motorul jos de pe masina sa verifice si lantul de distributie si sa schimbe piesele cu motorul dat jos.
Am pe deviz defazor regulator axa evacuare + defazor regulator axa came admisie, 2 buc valva/surub central defazor, garnitura capac cubultori si valva solenoid. Toate oe. Doar piesele sunt aproape 10k lei, fara distributie si manopera…

Link to comment
Share on other sites

Eu nu am auzit de distribuție să fie necesar a fi schimbată la 180000 km pe B48 🙂. Ei vor să schimbe distribuția ca să aibă vanzare de piese și manoperă cât cuprinde. 

La fel si cu datul motorului jos pentru a schimba un senzor de presiune ulei? Vrăjeală ieftină. Din nou, motive pentru a ieși preț la manoperă.

Link to comment
Share on other sites

Distributia nu ar trebui sa aiba probleme, a ca merita verificata e altceva, din pacate de la N47 ,N20 , N43 deja o baga by default in deviz , una peste alta cu piese originale ajungi pe la ce zic ei acolo .Vanos se poate schimba si cu motorul pe masina , ideea e ca ei dau asa ca sa fie siguri, e o sansa foarte mica ca si distributia sa aiba probleme, asa ca o oferteaza ca sa fie acoperiti si bineinteles sa mai faca un ban in plus .

Link to comment
Share on other sites

S-a legat de faptul ca a dat eroarea de crankshaft sensor, ca ar fi lantul si ca sigur trebuie schimbat. De distributie au specificat ca e de verificat, daca tot se da totul jos, nu neaparat de schimbat, dar si fara distributie cu tot cu manopera ma invart pe la 12-13k lei. La schimbarea de vanos ati folosit doar piese bmw sau si altceva? Vazusem in alte postari chiar de la HitmaNLive ca surubul de la vanos pe ina este la 1/3 din pretul originalului…ma oftic rau ca am vazut tot in postari ca ar fi fost actiuni de preventie cu supapele la vanos si alte operatiuni putin costisitoare care ar fi prevenit defectarea vanosului, dar la service nu am primit niciodata vreo sugestie, desi am fost doar la un service cu masina de la 120k km cand am cumparat-o din Germania pana in ziua de azi cand are 180k km.

 

nasol ca n-am inceput sa citesc postarile de cand am cumparat masina de acum 4 ani 😅 sa stiu oarecum la ce sa ma astept. Am cumparat benzina sa nu am probleme cu diesel pt ca se merge cu masina doar in oras si pe distante scurte si am avut inainte un F30 la care am reconditionat turbina, rechemare pe racitor si tot pe la 170-180k am vandut-o ca sa iau G01, si cu benzina am dat de toate belelele ei, nu stiu daca am ratat ceva pana acum…

Edited by sorin_sxn
Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, sorin_sxn said:

S-a legat de faptul ca a dat eroarea de crankshaft sensor, ca ar fi lantul si ca sigur trebuie schimbat. De distributie au specificat ca e de verificat, daca tot se da totul jos, nu neaparat de schimbat, dar si fara distributie cu tot cu manopera ma invart pe la 12-13k lei. La schimbarea de vanos ati folosit doar piese bmw sau si altceva? Vazusem in alte postari chiar de la HitmaNLive ca surubul de la vanos pe ina este la 1/3 din pretul originalului…ma oftic rau ca am vazut tot in postari ca ar fi fost actiuni de preventie cu supapele la vanos si alte operatiuni putin costisitoare care ar fi prevenit defectarea vanosului, dar la service nu am primit niciodata vreo sugestie, desi am fost doar la un service cu masina de la 120k km cand am cumparat-o din Germania pana in ziua de azi cand are 180k km.

 

nasol ca n-am inceput sa citesc postarile de cand am cumparat masina de acum 4 ani 😅 sa stiu oarecum la ce sa ma astept. Am cumparat benzina sa nu am probleme cu diesel pt ca se merge cu masina doar in oras si pe distante scurte si am avut inainte un F30 la care am reconditionat turbina, rechemare pe racitor si tot pe la 170-180k am vandut-o ca sa iau G01, si cu benzina am dat de toate belelele ei, nu stiu daca am ratat ceva pana acum…

Posibil sa fie problema si de noroc pt ca B48, alaturi de B58 sunt cele mai reusite motoare pe benzina pe care le-a facut BMW. Conteaza si cum a fost exploatata anterior sa ajunga la tine. 

Link to comment
Share on other sites

Când îți cumperi mașină de 20000 euro, trebuie să te gândești in primul rând dacă îți permiți să o întreții, și nu mă refer la schimb de ulei si filtre, ci la toate posibilile probleme care pot aparea ulterior.

Eu am oferit informația producatorului piesei care vine pe OE, pentru ca cel care o primește să își aleagă singur ceea ce își permite , OE sau producatorul aftermaket al piesei OE. 

Variatoarele sunt 99% sigur că sunt tot INA, așa că dacă nu îți permiți să pui OE, poți pune INA care sunt foarte ieftine. 

Eu am făcut pentru viitor un experiment , am pus pe evacuare supapă OE si pe admisie INA. Sunt foarte curior dacă va mai cădea vreouna și care.

F32 pe care l-am cumpărat eu, a avut pe Germania doar schimburi la 30000 km cu ulei Castrol, o panarama de ulei, dar motorul arată impecabil 🤷.

Totuși, nu am facut cateva sute de km cu ea si deja am bagat-o la schimburi preventive, care s-au dovedit aproape toate de bun augur.

Edited by HitmaNLive
Link to comment
Share on other sites

A mea a costat 30k cand am luat-o, dar avand in vedere ca a cazut si turbina la 10 luni dupa ce am luat-o (norocul meu ca inca avea garantie), reparatiile totale in 4 ani depasesc suma de 10k €. Garantie sau nu, tot mi se pare un cost cam mare pt intretinerea unei masini, mai ales cand zici bmw, aveam alte asteptari…adica mi-au picat toate, oil housing panarama aia de plastic care mai costa si 3000 lei, turbina, vasul de antigel care pierdea antigel (plastic prost cica e cauza), grup spate si acum cele de mai sus de care spuneam.

si devine o dilema nu daca iti permiti, ci simplul fapt daca merita o reparatie asa scumpa, cand un motor in dezmembrari ai avea sanse sa il gasesti la un pret mai bun, dar nici acolo nu stii ce cumperi…acum vorbeste si supararea din mine 🙂

Link to comment
Share on other sites

Din pacate distributia implica mai multa manopera la motoarele noi, altfel mergând cu câteva generații de motoare BMW pe benzina nu pot spune ca înțeleg 100% treaba asta cu Vanos/Valvetronic probabil ajuta la emisii, în rest din punctul meu de vedere diferențele nu sunt așa de mari între motoare 'simple" și cele "moderne" 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.