Jump to content

Nu trage bine in a 1-a si a 2-a


Recommended Posts

La inceput n-am observat dar acum a inceput sa ma deranjeze ca in primele doua trepte trage foarte greu. La computest2000 mi-au spus ca am o roata infranata pe spate.. dar de la asta sa traga asa greu ? In a 1-a trebuie s-o accelerez bine de tot ca sa se miste.. ma cam fac totzi la semafoare.

 

Ce ar putea fi in afara de roata infranata ? Ciudat e ca daca o las pe liber in panta si fara frana de mana o ia la vale destul de usor. Am avut un passat din 98 de 110 cai si ala tragea mult mai bine in vitezele inferioare (era diesel dar diferenta e prea mare totusi.. au aceeasi greutate)

 

Aveti idee de la ce ar putea fi problema ? Sau poate as trage motorul ? Ce ziceti cei cu E34 150 de cai ?

Link to comment
Share on other sites

debitmetru.e posibil sa nu functioneze in parametri sau deloc.cauta pe cineva cu e 34 ca a; tau si fa un schimb cateva minute sa vezi daca e vre o dif .daca nu ,sa nu ai filtru de aer benzina .infundat sau neschimbat de ani de zile

aia cu roata e de verificat desi eu nu prea am auzit de e 34 cu roti asa de blocate

Link to comment
Share on other sites

La inceput n-am observat dar acum a inceput sa ma deranjeze ca in primele doua trepte trage foarte greu. La computest2000 mi-au spus ca am o roata infranata pe spate.. dar de la asta sa traga asa greu ? In a 1-a trebuie s-o accelerez bine de tot ca sa se miste.. ma cam fac totzi la semafoare.

 

Ce ar putea fi in afara de roata infranata ? Ciudat e ca daca o las pe liber in panta si fara frana de mana o ia la vale destul de usor. Am avut un passat din 98 de 110 cai si ala tragea mult mai bine in vitezele inferioare (era diesel dar diferenta e prea mare totusi.. au aceeasi greutate)

 

Aveti idee de la ce ar putea fi problema ? Sau poate as trage motorul ? Ce ziceti cei cu E34 150 de cai ?

30116[/snapback]

 

 

dupa cum vezi notiunea de ,,stare buna,, la cumpararea unei masini poate fi relativa...

in primul rand schimba filtrele(benzina, aer si ulei daca tot esti la capitolul asta)

vezi cum trage

curata injectoarele-io ma duc saptamana asta-vineri cred-pe undeva prin crangasi cica e unu'care le curata mai ieftin-si p-orma iti spun de diferenta-aceeasi problema am avut-o si io si dupa filtru de aer si benzina schimbate era mult mai bine

si aaa...schimba si uleiul-pune unu'bun-vezi ca e topic cu ulei p-aci

Link to comment
Share on other sites

dupa cum vezi notiunea de ,,stare buna,, la cumpararea unei masini poate fi relativa...

in primul rand schimba filtrele(benzina, aer si ulei daca tot esti la capitolul asta)

vezi cum trage

curata injectoarele-io ma duc saptamana asta-vineri cred-pe undeva prin crangasi cica e unu'care le curata mai ieftin-si p-orma iti spun de diferenta-aceeasi problema am avut-o si io si dupa filtru de aer si benzina schimbate era mult mai bine

si aaa...schimba si uleiul-pune unu'bun-vezi ca e topic cu ulei p-aci

30634[/snapback]

 

 

Cat te-a costat schimbatul filtrelor ? Ulei am completat cu Castrol 10W40 sintetic (de care punea fostul proprietar) dar trebuie sa-i fac un schimb complet.

 

Am si accelerat-o cand era rece si parca se balbaie putin exact inainte sa se accelereze. Sper sa nu fie debitmetru :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hmmm.... al meu e mai lenes in turatiile joase... se simte o lipsa de cuplu pina pe la 3000 rpm...Bmb stie despre ce vorbesc...

31093[/snapback]

Tu vrei sa fie violenta la demaraj ca a mea iar eu vreau sa duca mult in ture cum duce a ta...asta e ..nu poti sa le ai pe toate :blink:

Link to comment
Share on other sites

As putea sa-ti spun unde merg eu la mecanic.Dar e genul de mecanic care nu se incumeta sa reconditioneze sa carpeasca si tot asa..omului ii place sa fac treaba buna

31101[/snapback]

 

 

Pai genul asta de mecanic imi trebuie !. Mementan macar pt diagnostic.. daca injectoarele se pot curatza e mai bine ca abia am luat-o si nu ma dau banii afara din casa

 

da-mi pe privat un tel sau adresa

multam'

Link to comment
Share on other sites

scartaie ca sunt de iarna si sunt foarte moi

31149[/snapback]

Nu stiu ce sa zic am avut jantele unui prieten care aveau cauciucuri de vara si scartaia in treapta 2 destul de lung.Ideea e ca la mine nu e de la cauciucuri e de la felul in care trage masina :blink:

In fine... a mea ca a mea dar cum il ajutam pe xpander

Edited by bmb192002
Link to comment
Share on other sites

Cat te-a costat schimbatul filtrelor ? Ulei am completat cu Castrol 10W40 sintetic (de care punea fostul proprietar) dar trebuie sa-i fac un schimb complet.

 

Am si accelerat-o cand era rece si parca se balbaie putin exact inainte sa se accelereze. Sper sa nu fie debitmetru  :blink:

30732[/snapback]

 

Schimb de ulei Castrol 6l plus filtru-3.4mil

Filtru de benzina fo 300mii

aer-400mii(parca)

 

tot n-am ajuns s-ai curat injectoarele

 

-la e34 m50 2000cmc a-ntaia e putin puturos(ai doar 150cai, daca-i mai ai!), a doua e binisor pana-n 3000ture, dupa asta- e bine(sa zicem pan la 5000 daca ai bani de benzin) si apoi a treia e moarte!cel putin asa e la mine...

 

-btw-asociatu'meu tocma'a fost cu ea la mare si a crosetat cativa cu passat si octavii revenind in a treia la 140-doamne ce zgomot frumos!

 

-si tot putin pe langa, la 5800 ture-210/h i-a taiat gazu'!hik!nu e normal nu?stiu ca acum fo'luna era cineva p-aci care nu-ieseau calculele cu turatii si nu putea sa treaca de 180

Link to comment
Share on other sites

Pai la 230 aveam FIX 6500 RPM

Pe la 220 aveam cam 6200-6300

La 210 am cam 6000, daca imi aduc aminte bine

31967[/snapback]

 

In mod normal la 6000 iti taie gazul.Deci cam 210 ar fi viteza maxima care ar putea sa o prinda orice 520 24v normal.La tine o fi ceva cip instalat ca altfel nu stiu cum de ajungi la 6500 de ture in a5a.La nici un E34 care l-am avut nu am putut sa ajung in a5a nici macar la 6000 de ture.

Link to comment
Share on other sites

In mod normal la 6000 iti taie gazul.Deci cam 210 ar fi viteza maxima care ar putea sa o prinda orice 520 24v normal.La tine o fi ceva cip instalat ca altfel nu stiu cum de ajungi la 6500 de ture in a5a.La nici un E34 care l-am avut nu am putut sa ajung in a5a nici macar la 6000 de ture.

31974[/snapback]

Aici tre sa intervin si io pt ca a mea urca in 6500 Ideea e ca la mine vitezometrul nu e acolo unde ar trebui sa fie :blink:

Urca in 6500 in orice treapta iar la turatia asta imi taie benzina

Edited by bmb192002
Link to comment
Share on other sites

Aici tre sa intervin si io pt ca a mea urca in 6500 Ideea e ca la mine vitezometrul nu e acolo unde ar trebui sa fie :blink:

Urca in 6500 in orice treapta iar la turatia asta imi taie benzina

32021[/snapback]

 

 

putetzi sa punetzi niste date ? a 2-a la ce viteza se duce la ce rpm ? (final si intermediar.. sa zicem la 3500rpm). a 3-a ? a 4-a ? la mine a doua merge pana la 80 din cate stiu.. o sa testez sa vad exact si intermediarii.

 

La mine parca si-a mai dat putin drumul.. am dat nijte trambe cu a doua/treia turata sa se mai curetze p'acolo (sfat de la un pilot) O sa merg sapt asta sa-i schimb filtrele si sa-i curatz injectoarele.. unde se pot curatza ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.