Jump to content

Seria 5 E39, 1995-2003


Ciupanezu

Recommended Posts

Depinde.

Dacã mergi 20-25 000 km pe an, aºa cum merg eu, nu este atât de tragic sã ai o maºinã pe benzinã.

 

Eu cred ca merg 10 max 15.000 si pun lunar benzina de 500-600 Ron in timp ce un prieten cu A6 diesel merge triplu cat mine si pune motorina la jumate din cat pun eu per total se aduna si in oras efectiv nu ai ce face mergi cu 1500-2000 rpm nici nu te bucuri de motor si plangi la fiecare franat-accelerat cand vezi cum incet incet creste consumul sper sa se mai fluidizeze traficul in oras ca e jalnic sa mergi asa efectiv nu poti merge 1km constant fara sa franezi si prostie multa pe strazi din pacate, daca ai banu ai permis nu conteaza ca esti afon cu masina.

Link to comment
Share on other sites

Eu mĂŁ bucur cĂŁ am un motor pe benzinĂŁ chiar dacĂŁ nu pot circula non-stop ĂŽn mod civilizat.

 

Eu nu prea ma bucur din pacate pt ca motorul nu se aude deloc sub 3000 rpm iar daca mapuc sa mai si accelerez tare si sa franez imediat nu numai ca forjez masina inutil dar sar si de 20L consumul asa ca diferenta intre un diesel si benzina ? doar de consum. Cand merg sa ma plimb in afara localitatii e altceva doar ca ocaziile de acel gen sunt destul de rare si ar fi mult mai rentabil un diesel pt oras si asta s-o tin pt plimbari exclusive unde pot merge. Chiar am vazut in trafic niste faze in ultimul timp de chiar imi pare rau ca n-am avut un aparat sa filmez a-si fi avut acelasi succes ca tipa aia care canta pe youtube.

Link to comment
Share on other sites

Stiu ca veti sarii pe mine , dar se poate incerca motor mai mare pe benzina plus GPL :twoup:

 

Scapi de grija turbinei , injectoarelor si restul ce pica la diesel.

 

Instalatiile GPL secventiale sunt foarte performante si daca vrei sa mergi pe benzina e dejuns sa apesi un buton!

Link to comment
Share on other sites

Stiu ca veti sarii pe mine , dar se poate incerca motor mai mare pe benzina plus GPL :twoup:

 

Scapi de grija turbinei , injectoarelor si restul ce pica la diesel.

 

Instalatiile GPL secventiale sunt foarte performante si daca vrei sa mergi pe benzina e dejuns sa apesi un buton!

 

Daca pui GPL pe masina poti da jos sigla BMW numai are nici un rost sa o tii acolo.

Link to comment
Share on other sites

Stiu ca veti sarii pe mine , dar se poate incerca motor mai mare pe benzina plus GPL :twoup:

 

Scapi de grija turbinei , injectoarelor si restul ce pica la diesel.

 

Instalatiile GPL secventiale sunt foarte performante si daca vrei sa mergi pe benzina e dejuns sa apesi un buton!

 

Daca pui GPL pe masina poti da jos sigla BMW numai are nici un rost sa o tii acolo.

Clasica gandire de roman , nu te supara.

 

Toata Europa pune GPL pe masini dar noi romanii nu ! Atunci mergi cu consum de 20 in oras sau cumpara tractoras.

 

Se putea folosii GPL-ul doar in oras de exemplu.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca am facut Germania de mai multe ori decat tine si am vazut doar 3 GPL-urie pe BMW-uri care erau al unor batrani. Gandirea clasica de romani e sa-ti iei masina sportiva si sa pui GPL pe ea. Ce-ar fi sa-si puna lumea in America pe Rolls Royce sau pe Buggaty V-Ron GPL ? doar ce naiba il folosesti numai in oras. Nu te lua tu de mine cu gandire clasica nu cred ca ai expreienta mea ca sa vorbesti in numele meu. Toata lumea vrea BMW sa conume putin voi nu intelegi rostul acestei masini de fapt nu stiu daca are vreun rost sa ma obosesc. Te rog sa nu mi te mai adresezi. O seara placuta.
Link to comment
Share on other sites

Stiai ca in Anglia si Italia sunt subventionate de stat?! E plina italia de masini mai scumpe decat BMW!!!

 

Arunca un ochi aici http://www.agrom.ro/montaje.htm

 

Eu mi-am luat exact ce imi permit 520i !

 

Ok , scuze daca te-a deranjat reply-ul meu. Nu te mai deranjez. Numai bine.

Edited by sax1987
Link to comment
Share on other sites

Si de ce m-ar interesa pe mine de ce-i plina Italia ? in mare parte e plina de prosti si de romani care nu au bani sa plateasca o chirie si stau cate 20 intr-o garsoniera la margine de oras si au BMW-uri pe GPL. Pentru ce sa cumperi o masina la care nu-ti permiti sa-i pui combustibil, ce sa mai vorbim de asigurare, revizii, taxe si altele ? Profilul cumparatorului de automobil BMW este in primul rand persoana care are pretentii de la masina, doreste sportivitate/confort si dispune de banii necesari pt moftul asta, pt economie exista alte tipuri de automobile. E ca si cum ti-ai cumpara mancarea cea mai scumpa si ai manca odata pe saptamana. Mai bine cumperi ceva cat te tine buzunarul si care iti permitii sa ii pui combustibil: gaz, apa, urina sau ce altceva sistem economic de combustibile or mai exista. Cine cumpara un BMW nu il cumpara pt a face economii cand am fost la test drive si m-a tinut numai in 170 la un momentdat am zis ca mi se pare ca mergem prea tare si tipul mi-a spus pai atunci pt ce vrei sa cumperi masina asta ? Imputi topicul si forumul cu porcariile tale nu cred ca intereseaza pe nimeni de italieni, englezi, gpl sau alte tampenii, lumea peaici vorbeste de kerosen si nitrometan, supra alimentari turbine nu stiu ce sa faca sa scoata sportivitate maxima din masini iar tu ne propui instalatii GPL. Te-am rugat sa nu mi te mai adresezi nu voi mai raspunde pe acest topic atata timp cat se introduc in discutie astfel de tampenii. Pur si simplu e bataie de joc curata. Edited by Tetsuzan
Link to comment
Share on other sites

Eu am propus o idee celui care zicea ca face multi km dar i-ar fi frica de diesel ca pica turbine , etc.!! Nu am dat in cap , nu te-am fortat sa pui GPL.Era doar o idee.

 

Gata ma retrag, numai bine iti doresc.

 

Mult mai sigura e facuta masina pe motorina de neamt in uzina lor bavareza decat instalatia de gaz "motan" montata in garaj la cine stie ce "specialisti" care au dat si ei spaga sa aibe o autorizatie de functionare sa manance o paine. Tubinele astea nu cad chiar asa cum zice lumea cad tot datorita imbecilismului oricum chiar te-as ruga sa numai postezii chestii de genul GPL pe un forum BMW e ca si cum ai pomeni cuvantul "barbat" pe un forum de femei lesbiene.

Link to comment
Share on other sites

Nu as vrea sa stric topicul insa nici gandirea ca trebuie sa ai benzina sub orice forma nu este prea vestica de felul ei :twoup: . E tot un romanism clasic faptul ca esti de kko daca ai diesel...sau defapt nu ai BMW. Eu momentan am si "d" si "i" iar intretinerea m-a ajuns la fel...asta in conditiile in care dieselul il am de un an iar benzinarul de 4-5 luni. Eu zic ca nu merita sa chinui un benzinar, cu atat mai mult unul de capacitate mare, prin aglomeratie barbara. Un diesel e mult mai recomandat...consuma mai putin si ai parte si de cuplul de jos care te ajuta cand mergi bara la bara. Cat despre povestile legate de piese ce pica repede, le confirm...insa numai daca te doare fix in pix de masina, sau daca ai ghinionul ca cel dinaintea ta(in cazul sh-ului) sa fi facut acest lucru. Un diesel bine intretinut nu iti va da batai de cap. Eu sunt la al doilea diesel, iar in familie am avut vreo 6, unele trecute de 200.000 cand au fost date mai departe si niciuna nu a avut vreuna din problemele mitice. Sunt multi care latra ca uite cati bani am bagat eu in masina ca sa schimb ce a picat dar eu as pune altfel problema...cati bani ai bagat inainte sa pice? Si asta merge in egala masura atat pentru diesel cat si pentru benzinar. Mie mi se par doua motorizari total diferite, destinate unor scopuri diferite si o comparatie directa nu-si are rostul...ideal ar fi sa ai de amandoua...one for pleasure(i) one for work(d). Daca nu se poate, atunci alegi ce se muleaza mai bine pe viata ta de zi cu zi. Dieselul nu va avea niciodata placerea si electricitatea uni benzinar, la fel cum niciodata un benzinar nu va avea vreodata rentabilitatea pe kilometraj ridicat al unui diesel.

 

Cat despre GPL nu exclud posibilitatea. Pentru cine nu suporta ideea de diesel dar vrea un compromis pentru benzinar...de ce nu?

Edited by ViBogdan
Link to comment
Share on other sites

voi vorbiti de consum instant in BC sau acul acela din ceas? mi-ar placea un instant pe BC

 

LE:cu 2 pag mai in spate

 

Se referea la instant analogic nu digital(cel de sub turometru)...cred :twoup: . Nu stiu la E39, dar la E46 se poate afisa si digital(instant in litri/100 sau in litri/ora) din meniurile ascunse. Nu mai tin minte ce test este exact insa de putut se poate sigur....am intrat pentru ca aveam curiozitatea sa vad cati litri ia pe ora la ralanti...

Link to comment
Share on other sites

asta vreau si eu sa vad :twoup:

Incearca prin meniurile ascunse...

 

- test 3 (3.0-3.1)is european inspection data

- test 4 (4.0)is momentary fuel consumption

- test 4 (4.1)is fuel consumption per hour

- test 5 (5.0-5.1)is distance consumption

- test 6 (6.0-6.2)is fuel level inputs

- test 7 (7.0) is coolant temp

- test 7 (7.1) is outside temp

- test 7 (7.2) is engine speed (digital tach!)

- test 7 (7.3) is vehicle speed (digital speedo!) (kph)

- test 7 (7.4) speed again, matches optimistic speedo (new-2001 only?, 530 only?)

- test 8 (8.0-8.3)is hex codes

- test 9 is battery voltage

- test 10 is country code

- test 11 is cluster code

- test 12 is not used

- test 13 is gong test

- test 14 (14.0-14.6) is error memories

- test 15 through 18 not used

 

 

Deci dupa ce dai L_Off la testul 19 poti accesa cele de mai sus...la testul 4(mai exact 4.1) e ceea ce te intereseaza. Astea is pentru un E39 FL....nu stiu daca la nFL e alta treaba, desi nu ar trebui.

Link to comment
Share on other sites

Mai e un aspect demn de luat in seama: un diesel in tara lui de bastina face MINIM 50.000 km/an, pt mai putin neamtu' isi ia benzinar, nu renteaza diesel! Un BMW seria 5 ruleaza f frecvent mai mult, mult mai mult chiar (o masina mai mare se achizitioneaza in special pt drumuri lungi, sunt tot felul de tabele cu rulaje medii in diferite tari). Si in D ajungi la munca la >100 km de casa mai repede decat faci in Buc 15-20 km... Plus ca acolo daca are bani de Logan nu isi ia Golf, si daca are bani de Golf sa-si ia seria 5 de la BMW cum se poarta pe la noi si pe urma sa planga ca-i tz-shpe sute de euro o revizie si sa faca tot felul de mangialacuri, sa puna filtre de la malu' Bosforului, ulei de la bunica si alte piese orijinale... Dupa care bineinteles se scoate la vanzare una buc BMW i m p e c a b i l, intretinut, cu km reali, cat mai "fulopchen" si cu chit m (de fibra de sticla adica), pt pasionati/cunoscatori...

In schimb toata lumea se mira ce slabe sunt ca la 150.000-200.000 km (cat au la bord cvasimajoritatea E 39-urilor diesel din 2000-2002 de pe plaiurile mioritice) pica turbine, injectoare etc :twoup: Get real!

Fratilor, cat vreti sa tina? 2-3 miloane de km? Ca probabil in jur de 1 milion de km sunt muuuulte...

Edited by john17
Link to comment
Share on other sites

Sorry ca am lipsit :twoup:

De consum ma refeream la cel digital, ca de ac stiu si cred ca putini exista care nu stiu, totusi e o istorie a BMW-ului acul ala de consum pe care l-am avut si la 323i E30, masina era din 86. Mergea bine.....kiar prea bine, super masina.....pana nu a dat-o mama in copac:) Dar totul e ok :)

In privinta intretinerii masinii e aveti dreptate, daca iti iai BMW trebuie sa fii pregatit sa-l intretii, eu nu am avut E39, si nici nu am prieteni care sa fia vut e39 de asta si ma interesez sa stiu aprox. cat o sa fie costurile, pentru ca cum am zis o sa merg mult cu ea, dar vreau sa si primesc placere de la ea, adika sa o intertin ca la carte :) Dar am pus gresit intrebarea cu consumul, ca atare vroiam sa stiu daca au afisaj de consum mediu digital, nu de cel instant?

De GPL asa ziceam si eu ca pe bmw sa pui gpl e cea mai mare prostie, mai bine iti ei alta, dar daka tot cirkuli mult in oras si vrei sa scazi un pic keltuielile pe carburant, cred ca nu e o idee atit de rea is sa folosesti benzina kind esti in afara sau vrei sa simti puterea motorului unui BMW.

Stie cineva cam cat ar fi taxa de inmatriculare pentru 530D? Acei care au mai inmatriculat in ro acest model?

Link to comment
Share on other sites

Sorry ca am lipsit :)

De consum ma refeream la cel digital, ca de ac stiu si cred ca putini exista care nu stiu, totusi e o istorie a BMW-ului acul ala de consum pe care l-am avut si la 323i E30, masina era din 86. Mergea bine.....kiar prea bine, super masina.....pana nu a dat-o mama in copac:) Dar totul e ok :)

In privinta intretinerii masinii e aveti dreptate, daca iti iai BMW trebuie sa fii pregatit sa-l intretii, eu nu am avut E39, si nici nu am prieteni care sa fia vut e39 de asta si ma interesez sa stiu aprox. cat o sa fie costurile, pentru ca cum am zis o sa merg mult cu ea, dar vreau sa si primesc placere de la ea, adika sa o intertin ca la carte :( Dar am pus gresit intrebarea cu consumul, ca atare vroiam sa stiu daca au afisaj de consum mediu digital, nu de cel instant? De GPL asa ziceam si eu ca pe bmw sa pui gpl e cea mai mare prostie, mai bine iti ei alta, dar daka tot cirkuli mult in oras si vrei sa scazi un pic keltuielile pe carburant, cred ca nu e o idee atit de rea is sa folosesti benzina kind esti in afara sau vrei sa simti puterea motorului unui BMW.

Stie cineva cam cat ar fi taxa de inmatriculare pentru 530D? Acei care au mai inmatriculat in ro acest model?

 

Da...in meniul BC iti afiseaza consumul mediu. Cat despre taxe, incearca sa vb cu userul de care ti-am spus...el iti poate da detalii mai exacte pentru ca au fost experimentate de buzunarul propriu :twoup: !

Link to comment
Share on other sites

Stiu ca veti sarii pe mine , dar se poate incerca motor mai mare pe benzina plus GPL :twoup:

 

Scapi de grija turbinei , injectoarelor si restul ce pica la diesel.

 

Instalatiile GPL secventiale sunt foarte performante si daca vrei sa mergi pe benzina e dejuns sa apesi un buton!

 

Eu nu cred că este o idee bună, ĂŽnsă fiecare face ceea ce vrea cu maşina lui.

 

Nu văd rostul de a cumpăra o maşină premium dacă-i pui GPL.

 

Decât aşa, mai bine iei o maşină modestă şi ĂŽi pui GPL si păstrezi maşina premium ĂŽn stare originală.

 

-------------

 

Consumul mediu este afişat pe MID şi pe display-ul din bord al OBC-ului, nu şi consumul instant.

 

Acesta este un topic menit să fie un ghid al cumpărătorului pentru seria 5 E39, nu este nevoie de alte discuţii paralele despre fotbal, pescuit, GPL şi altele.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

@ViBogdan: daca ai fi citit mai bine ce am scris ai fi vazut ca exact asta am zis si eu, in oras cel mai mult renteaza un diesel si pe diesel ma voi orienta si eu spre viitor iar i-ul daca voi reusi sa-l pastrez o s-o fac masina de weekend sau de plimbari in afara orasului ocazinale dar nici diesel nu-i rau mi-a placut cum se comporta si afara. Nu am zis nicaieri ca esti de "kko" sau alte prostii din astea daca ai diesel. Omu ma tot F*** la cap cu GPL pe masina sport ceea ce mi se pare o prostie uriasa si faptul ca e si prost informat de cine stie ce site-uri care arata ca in italia/anglia lumea pune gpl pe toate masini. Or pune pe cine stie ce stifturi dar nu cred ca pe BMW. Cat despre chinuit un benzinar in oras cred ca mai tare se chinuie dieselul avand in vedere turbina, mersul la turatii mic si cuplul mare care la multe plecari/opriri solicita cutia eu am steptronic asa ca nu ma deranjeaza sa merg bara la bara. Intradevar diesel se merita pt consum dar doar atat. Nu cred ca am spus vreun fel de povesti legate de piese care pica repede chiar am specificat ca turbinele sau alte pisese se strica tot daroita utilizarii necorespunzatoare. Mai citeste odata toate posturile mele cu atentie mai mare. De regula o turbina ar trebuii sa tina 1 mil KM insa media de viata poate fi 500-600k km daca este utilizata corespunzator. Sa spui o tampenie de genul ca cine se fereste de problemele de turbina sa puna GPL pe masina, adica nea marin din garaj face mai buna instalatia GPL decat motorul facut de bavarezi ? sa fim seriosi.

Acesta este un topic menit sĂŁ fie un ghid al cumpĂŁrĂŁtorului pentru seria 5 E39, nu este nevoie de alte discuĂžii paralele despre fotbal, pescuit, GPL Âşi altele.

@Ciupanezu: si eu am zis la fel doar deaici a pornit toata discutia. gpl!

Link to comment
Share on other sites

@ViBogdan: daca ai fi citit mai bine ce am scris ai fi vazut ca exact asta am zis si eu, in oras cel mai mult renteaza un diesel si pe diesel ma voi orienta si eu spre viitor iar i-ul daca voi reusi sa-l pastrez o s-o fac masina de weekend sau de plimbari in afara orasului ocazinale dar nici diesel nu-i rau mi-a placut cum se comporta si afara. Nu am zis nicaieri ca esti de "kko" sau alte prostii din astea daca ai diesel. Omu ma tot F*** la cap cu GPL pe masina sport ceea ce mi se pare o prostie uriasa si faptul ca e si prost informat de cine stie ce site-uri care arata ca in italia/anglia lumea pune gpl pe toate masini. Or pune pe cine stie ce stifturi dar nu cred ca pe BMW. Cat despre chinuit un benzinar in oras cred ca mai tare se chinuie dieselul avand in vedere turbina, mersul la turatii mic si cuplul mare care la multe plecari/opriri solicita cutia eu am steptronic asa ca nu ma deranjeaza sa merg bara la bara. Intradevar diesel se merita pt consum dar doar atat. Nu cred ca am spus vreun fel de povesti legate de piese care pica repede chiar am specificat ca turbinele sau alte pisese se strica tot daroita utilizarii necorespunzatoare. Mai citeste odata toate posturile mele cu atentie mai mare. De regula o turbina ar trebuii sa tina 1 mil KM insa media de viata poate fi 500-600k km daca este utilizata corespunzator. Sa spui o tampenie de genul ca cine se fereste de problemele de turbina sa puna GPL pe masina, adica nea marin din garaj face mai buna instalatia GPL decat motorul facut de bavarezi ? sa fim seriosi.
Acesta este un topic menit sĂŁ fie un ghid al cumpĂŁrĂŁtorului pentru seria 5 E39, nu este nevoie de alte discuĂžii paralele despre fotbal, pescuit, GPL Âşi altele.

@Ciupanezu: si eu am zis la fel doar deaici a pornit toata discutia. gpl!

Unicul prost informat de aici esti tu . Eu doar am propus o idee si de aici ai inceput tu sa te agiti degeaba si sa despici subiectul in sapte !! Si nu te F**** nimeni la cap pe tine, asta e un forum public .

 

Vezi ca este si topic(sau topicuri) despre montatul de GPL pe BMW aici pe forum , poti sa intri acolo si sa iti spui parerea .

 

Acum chiar ca nu te mai bag in seama. Poate roaga cineva un moderator sa stearga ultimele posturi . Numai bine

Link to comment
Share on other sites

@ViBogdan: daca ai fi citit mai bine ce am scris ai fi vazut ca exact asta am zis si eu, in oras cel mai mult renteaza un diesel si pe diesel ma voi orienta si eu spre viitor iar i-ul daca voi reusi sa-l pastrez o s-o fac masina de weekend sau de plimbari in afara orasului ocazinale dar nici diesel nu-i rau mi-a placut cum se comporta si afara. Nu am zis nicaieri ca esti de "kko" sau alte prostii din astea daca ai diesel. Omu ma tot F*** la cap cu GPL pe masina sport ceea ce mi se pare o prostie uriasa si faptul ca e si prost informat de cine stie ce site-uri care arata ca in italia/anglia lumea pune gpl pe toate masini. Or pune pe cine stie ce stifturi dar nu cred ca pe BMW. Cat despre chinuit un benzinar in oras cred ca mai tare se chinuie dieselul avand in vedere turbina, mersul la turatii mic si cuplul mare care la multe plecari/opriri solicita cutia eu am steptronic asa ca nu ma deranjeaza sa merg bara la bara. Intradevar diesel se merita pt consum dar doar atat. Nu cred ca am spus vreun fel de povesti legate de piese care pica repede chiar am specificat ca turbinele sau alte pisese se strica tot daroita utilizarii necorespunzatoare. Mai citeste odata toate posturile mele cu atentie mai mare. De regula o turbina ar trebuii sa tina 1 mil KM insa media de viata poate fi 500-600k km daca este utilizata corespunzator. Sa spui o tampenie de genul ca cine se fereste de problemele de turbina sa puna GPL pe masina, adica nea marin din garaj face mai buna instalatia GPL decat motorul facut de bavarezi ? sa fim seriosi.
Acesta este un topic menit sĂŁ fie un ghid al cumpĂŁrĂŁtorului pentru seria 5 E39, nu este nevoie de alte discuĂžii paralele despre fotbal, pescuit, GPL Âşi altele.

@Ciupanezu: si eu am zis la fel doar deaici a pornit toata discutia. gpl!

 

Man...eu nu m-am adresat tie...ci lui "verjic" care a spus ca este interesat sa isi ia un E39. Lui ii spunem sa nu se teama de povestile de pe forum(nu spuse de tine) legate de piese de pe diesel ce pica numai daca te uiti la masina :twoup: ! Nu stiu de ce ai luat la modul personal post-ul meu. Am vazut ca tu esti hotarat pe diesel asa ca ce rost ar fi avut sa iti fac teoria chibritului. Am vazut ca omul e nou pe forum si daca se baga pe vreun thread cu subiect "diesel" din doua in doua posturi o sa vada cate un smecher care spune ca dieselul e de 2 lei, ca defapt daca ai diesel nu ai bmw, ca daca nu ai 6 cilindri nu ai BMW si alte povesti dinastea... :)

 

@Ciupanezu...scuze de off...

Link to comment
Share on other sites

@ViBogdan: Ah scuze omule nu mi-am dat nici eu seama :twoup: am avut impresia ca era adresat mie ca a fost imediat dupa postul meu se pare ca am facut o confuzie scuze din nou!

LE: Acuma daca tot vorbim de diesel a-si vrea sa mentionez ca cel mai mult mau impresionat modelele E60/F10 daca ar fi sa aleg din nou E39 nu cred ca a-si alege diesel. Motoarele de generatie noua disel insa sunt foarte reusite, cred ca printre cele mai reusite motoare diesel sunt cele facute de BMW si sunt destul de ok pt strazile noastre doar nu te duci la formula 1 mai ales ca n-ai pe unde. Am in bloc tip cu E39 520 manual care ii consuma 11L/100km in Bacau destul de avantajos insa motorul se aude e putin cam galagios, lag-ul la turbina este destul de mare, uhm parca nu prea merge mult mai fain e E39 Benzina dar daca vorbim de E60 in sus Diesel fara nici un fel de discutie astept sa vad daca F10 v-a scoate o versiune 535xD la E60 nu a existat ar fi fost masina perfecta !

 

Poate cineva sa-l faca pe asta cu gpl-ul lui sa inceteze ? la naiba daca este thread de gpl de ce nu te duci sa canti acolo ? n-ai baut la masa mea ca sa canti aici cu mine si nu vad pe nimeni aici interesat de imbecilii care isi monteaza gpl pe bmw-uri.

Edited by Tetsuzan
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.