Jump to content

Seria 5 E39, 1995-2003


Ciupanezu

Recommended Posts

Eu tocmai l-am vandut pe al meu,dupa aproape 4 ani de folosinta(e39 525d 2002,full,kit 'M');acuma imi pare rau...

Poate vine un e60,cu toate ca as vrea ceva mai nou,insa nu-mi permit;

Au aparut diverse probleme pe parcurs,dar nu stau sa le enumar,ceea ce m-a determinat sa innoiesc marca,insa ramane de vazut cu ce model(oricum nu mai jos de seria 5);

mai vb ;)

Link to comment
Share on other sites

ĂntreabĂŁ-i pe cei care vând piese pentru un preĂž exact.

 

ĂĂži pot spune niÂşte preĂžuri aproximative.

 

Pentru maÂşinile cu servodirecĂžie normalĂŁ costĂŁ ~ 30 milioane, ĂŽn timp ce pentru maÂşinile cu servotronic costĂŁ ~ 60 milioane.

Link to comment
Share on other sites

am o rugaminte. nu am gasit raspuns .as dori sa aflu dc casetofonul meu de pe e39 se aude doar pe partea stanga cand pornesc masina,iar dupa ce reglez ballans-ul merg toate la fel !!! nu ramane salvate setarile cum ar trebui sa ramana.am stat si am incerkt toate butoanele pentru a salva ar nu merge.nu stie nimeni c are as dori sa gasesc o persoana care sa imi poata explica.tin sa mentionez ca este un casetofon nu cd
Link to comment
Share on other sites

Salut,

--De curand m-am hotarat sa-mi achizitionez o masina. Tin sa mentionez ca am condus diferite marci de masini cu diferite motorizari, dar din anumite motive, am ajuns la vorba aia: Exista doua tipuri de masini, BMW si Restul!! De o masina noua BMW inca nu pot apropia. Asa ca m-am decis asupra unui BMW sh, an de fabr 2001-2002, dar nu sunt sigur in privinta modelului (e39 525(i sau d) sau e46 320d). Specific ca ambele modele imi sunt la fel de atragatoare; am ramas impresionat de performantele unui e46 320d si tind sa inclin balanta in privinta acestuia, neavand suficiente informatii si ocazia sa conduc un e39 525.

--As dori sa fac o coparatie intre cele doua modele (e39 525(i sau d) sau e46 320d) tinand cont de diferite aspecte (taxe, intretinere, CASCO, consum, confort, sportivitate etc) prin care userii (specific-proprietari si nu din auzite de pe la nush ce vecin sau coleg), sa aduca pro si contra argumente fiecarei motorizari.

--Daca nu am postat unde tb, imi cer scuze sunt nou pe forum. Multumesc pentru intelegere si astept feedback-ul vostru.

Link to comment
Share on other sites

Costurile de ĂŽntreĂžinere sunt similare.

 

Impozitul costã mai mult la 525d ºi 525i. 11 milioane faÞã de 180 lei (parcã) cât costã la 320d.

 

E39 e mai spaĂžioasĂŁ, mai confortabilĂŁ Âşi are un aspect un pic mai luxos la interior, ĂŽn timp ce E46 e mai mic, pare mai sportiv Âşi un pic mai tineresc.

 

Ăn realitate, ĂŽn mâinile unui om normal, pe drumurile publice, sunt tot cam pe acolo.

 

E46 320d are performanĂže de E39 525d Âşi viceversa.

 

De Casco nu prea mai poate fi vorba la aceste maÂşini, sunt un pic cam vechi.

PoĂži face asta dacĂŁ vrei neapĂŁrat, dar nu prea e ĂŽn interesul tĂŁu.

 

E46 320d consumĂŁ 10% ĂŽn oraÂş, E39 525d consumĂŁ 13% ĂŽn oraÂş, ĂŽn timp ce un 525i consumĂŁ ĂŽn jur de 17% ĂŽn oraÂş (BucureÂşti), chiar 18%.

 

Cea mai bunĂŁ pĂŁrere Ăži-o faci dupĂŁ ce vei circula cu ambele maÂşini, ĂŽnsĂŁ nu compara motorizĂŁri total diferite ca putere.

Trebuie sĂŁ conduci exact ceea ce vrei sĂŁ cumperi, altfel vei avea niÂşte pĂŁreri fĂŁrĂŁ legĂŁturĂŁ cu ceea ce te intereseazĂŁ.

 

PĂŁrerile posesorilor sunt ĂŽmpĂŁrĂžite.

Link to comment
Share on other sites

daca crezi ca poti intretine un seria 5 e39, atunci ial.

ia un 525 i, daca ai probleme la motor sunt mai putine de schimbat. la diesel e mai complicat, daca iti pica turbina trebuie sa bagi mana adanc in buzunar.

dupa catziva zeci de mii de km iti vei da seama daca ai facut o alegere buna, daca schimbi multe sau putine.

ps: la o masina sh, consumabile nu sunt doar filtrele si uleiul. mai sunt amortizoare, bucsi, capete bare, anvelope etc

Link to comment
Share on other sites

--Multumesc pentru raspunsurile voastre. Intr-adevar e diferenta mare la consum intre 525i si 525d, dar avand experienta unui benzinar stiu ca acestea sunt mai sprintene. Am uitat sa mentionez ca am nevoie de o masina de weekend, intru cat lucrez in Bucuresti si ma deplasez cu metroul la munca din mai multe motive ( aglomeratie, probl. loc. de parcare, timpul pierdut in trafic, nervi etc). Si un Bentley daca as avea tot cu metroul ma duc la munca, prefer sa fac 10 minute 2 statii de metrou, decat 50 de minute cu masina la 8 dim.

--Astept raspunsurile voastre in continuare.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Pentru ca imi doresc de mult un Bmw, dar soarta m-a condus mereu spre alte marci, doresc sa cumpar in viitorul apropiat un e39 525tds si apelez la cunostintele dvs pentru un sfat, o recomandare in privinta acestui lucru. Am citit tutorialul cumparatorului, dar parca ceva ma impinge de la spate sa postez acest mesaj.

Doresc un e39 cat mai normal si in stare cat mai buna, cu gandul ca o sa il fac cu timpul asa cum mi-l doresc eu.Nu conteaza culoarea important este sa fie ok tehnic si optic.

Cei care ati avut probleme, va rog sa postati simptomele pe care ar trebui sa le urmaresc cand o sa verific masina.

Ca si informatii pentru upgrade-ul ce urmeaza sa il fac ar fi:

1.Cat costa sa-i pun faruri xenon cu angel eyes si stopuri cu led, un pret minim si maxim(OEM)

2.Cat ar ajunge un kit M (bari,eleron,volan)?

Despre jante, e totul ok, dar cele enumerate mai sus imi par mai greu de procurat si as prefera sa-mi spuna cineva care a facut chestia asta.

Asta a fost tot momentan, sper sa fie totul ok si sa nu deranjeze pe cineva postul meu.

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Nu e bine sã te duci singur când vezi maºina dacã nu te pricepi.

PlĂŁteÂşte pe cineva, preferabil un mecanic, sĂŁ vinĂŁ cu tine sĂŁ vadĂŁ maÂşina, iar dacĂŁ i se pare ok Âşi Ăžie ĂŽĂži place, mergi cu ea la un service de ĂŽncredere pentru o verificare amĂŁnunĂžitĂŁ.

 

E o mare greÂşealĂŁ sĂŁ te duci singur pentru cĂŁ te ia entuziasmul dacĂŁ-Ăži place maÂşina Âşi nu vezi lucruri pe care altcineva, fiind obiectiv, le vede uÂşor.

 

1. Farurile costĂŁ 500 € setul dacĂŁ sunt la mâna a doua sau 30 de milioane dacĂŁ le iei noi. Stopurile cu led sunt urâte, probabil vrei stopuri cu fibrĂŁ opticĂŁ. Cam 150 € costĂŁ un set ok pe eBay.

2. 600 € dacĂŁ iei replici (99% identice cu originalul Âşi de calitate, plastic ABS) sau 1500 € dacĂŁ-l iei de la BMW, original.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc de replay-ul prompt, referitor la sfat, oricat de priceput as fi tot as merge insotit de cineva care se pricepe si pentru a fi sigur ca e totul ok, masina va merge intr-un service autorizat pentru o diagnoza.

Mai revin cu cateva intrebari referitoare la anumite detalii privind e39 prefacelift: LINK

1. Compartimentul motor asa ar trebui sa arate la un tds? Observ ca nu are capac, asa e la prefacelift?

2. Scaunele din imagini sunt cu reglaj electric?

3. Sistemul audio din imagini are si cd?

4. Ansamblul pe care vin ventilatoarele trebuie sa fie vopsit in culoarea caroseriei sau negru?

* Nu sunt batman de fel, am mai avut masini pretentioase(recente:P607,166 2.0TB,156 2.4jtd), dar cu bmw neavand vreun prieten care sa detina unu, incerc sa invat "din poze" anumite aspecte .

Link to comment
Share on other sites

1: ii lipseste doar un capac de plastic, de langa admisie. e doar un plastic, nu are rol mecanic.

2:reglajul electric: ar trebui sa aibe pe margini butoane mici. in poza se vede vag manere, deci nu are reglaj electric.

3:la pref. sau pus cass, poti pune tu cd, se potriveste si de pe facelift. unde sunt trimurile de mahon, seasupra mid-ului ( cel cu volum), acolo este cass-ul. dar poate are magazie cd in spate (portbagaj, partea stanga.)

4:daca te referi la compartimentl motor, la termocupla, in general sunt negre.

 

 

sfat.

daca vrei sa iti iei un tds, trebuie sa verifici:

1: sa o pornesti tu la rece (sa nu fie pornita pana ajungi tu acolo). daca porneste la sfert, are compresie buna,daca trepideaza in primele secunde, bujii duse (asta nu e grav).

2: mergi putin cu ea, vezi cum se ridica acul de la temperatura (nu dintr-o data, nici foarte greu)

3: dupa ce a ajuns acul la jumatate, opreste si porneste iar motorul. daca porneste iar la sfert, este bine, daca incepe sa invarta de 3-4 ori, o sa ai probleme cu pompa.

 

momentan astea imi vin in cap.

 

daca esti din bucuresti, da-mi un pm. sa vedem masina.

 

 

ps: eu tot tds am.

Edited by turmentatu
Link to comment
Share on other sites

Multumesc de replay-ul prompt, referitor la sfat, oricat de priceput as fi tot as merge insotit de cineva care se pricepe si pentru a fi sigur ca e totul ok, masina va merge intr-un service autorizat pentru o diagnoza.

Mai revin cu cateva intrebari referitoare la anumite detalii privind e39 prefacelift: LINK

 

Ămi pare rĂŁu, poate te va dezamĂŁgi postul meu, ĂŽnsĂŁ maÂşina aia din link nu e de luat.

 

Degeaba iei un E39 de genul ĂŁsta, adicĂŁ o maÂşinĂŁ veche Âşi uzatĂŁ, care are ca avantaj doar preĂžul mic de achiziĂžie.

 

Asta e o maÂşinĂŁ uzatĂŁ care-Ăži va face probleme, de care nu te vei putea bucura.

 

Nu conteazĂŁ anul neapĂŁrat, dar aia nu aratĂŁ deloc a maÂşinĂŁ ĂŽntreĂžinutĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

de unde iti dai seama ca e varza?

ai vazut-o? ma indoiesc.

ma rog, in afara esp-ului pe care nu il are. din poze nu arata asa rau, sau poate nu m-am uitat eu la detalii :blink:

 

le: macuica schimbator, husa volan si covorasele nu sunt greu de schimbat.

 

le2: si un capac diferit roata dreapta fata

Edited by turmentatu
Link to comment
Share on other sites

În acest caz, mă bazez pe intuiţie.

 

Nu am văzut-o real, însă îmi este suficient să văd cum arată scaunele alea atât de tocite, volanul ăla cu husă care ascunde probabil o piele tocită si zdrenţuită.

Sau farurile care probabil sunt aburite pentru că masina având foarte mulţi km, avea sticlele de la faruri mătuite de pietricele, iar vânzătorul le-o fi dat jos să le polişeze sau le-a schimbat cu unele noi.

 

Mă rog, poate mă înşel, însă m-aş mira. :)

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Imi cer scuze ca ma bag, dar aia e o cazatura. La banii aia mai bine iti cumperi o solenza sau un logan. Uitate la ea ca e daramata grav + ca e inmatriculata la BG. Uite aici o masina frumaosa la care inca am dubii:

http://www.autovit.ro/bmw-525-C17801051.html

1:si a mea e pe bg, daca o sa o vezi o sa iti placa.

2: aia de ai aratato tu e facelift. logic ca e mai misto ca pref.

3: omul a intrebat de tds, eu am tds asa ca i-am explicat.

 

@ciupa: nici eu nu stiu daca e buna, nici tu ca e cazatura :p

Link to comment
Share on other sites

Un prefacelift nu e neapãrat mai miºto decât un facelift, depinde de maºinã.

A mea e prefacelift dar aratĂŁ ca un facelift Âşi motorul e acelaÂşi de pe facelift. :)

 

Nu Âştiu, dar pot intui. :)

pai asta am zis, ca un facelift e mai misto ca un pref.

dar asa sunt eu, imi place sa fie stock .

stiu ca a ta are elemente de facelift, si arata mult mai bine ca una pref. ca altfel nu schimbai piesele, nu? :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Ideea era alta, ºi anume cã un prefacelift nu e obligatoriu mai puÞin miºto decât un facelift.

 

Sunt foarte multe facelift-uri cu elemente de facelift, cu alte cuvinte, poĂži lua o maÂşinĂŁ prefacelift care totuÂşi sĂŁ arate ca un facelift Âşi sĂŁ fie Âşi ĂŽn stare bunĂŁ.

 

MĂŁ rog, oricum maÂşina din anunĂž nu prezintĂŁ ĂŽncredere din punctul meu de vedere.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.