Jump to content

Seria 5 E39, 1995-2003


Ciupanezu

Recommended Posts

Ai fixuri cu nikasilul sau ce ? :hyper:

 

Nu am fixuri da asa vad ca a insistat ciupanezu sa ne ferim de nikasil :brr: . Deci in general din 98 in sus sunt in regula?

 

Ce e39 vrei ? facelift sau non facelift ?

Preferabil facelift.

La inceputul topicului se vorbea de E39 la 10.000 euro in 2008, acum dupa doar 3 ani, a ajuns la pretul la jumatate? Se pare ca nu isi mentine pretul asa cum o lauda unii

Link to comment
Share on other sites

Eu n-aş cumpăra în acest moment un E39 520i prefacelift.

 

Dai mai mulţi bani, însă ai un motor un pic mai bun şi mai performant, aspect mai ok, uzură mai mică, cel puţin teoretic.

 

Îi lipsesc 1000 de opţiuni, n-are nici măcar comenzi pe volan.

 

Caută un E39 facelift cu volan cu comenzi, climatronic, OBC mare, DSC, piele, geamuri electrice faţă-spate, pilot automat, xenon...

 

La cât de ieftine au ajuns E39-urile în acest moment, chiar e păcat să iei o maşină chelioasă şi uzată.

 

Eu n-aş cumpăra un E39 cu motor M52.

M54 e mult mai ok.

 

Toate maşinile s-au devalorizat din cauza crizei, nu doar E39.

 

Doar 3 ani? 3 ani în plus pentru nişte maşini care oricum aveam 8-10 ani.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Acum sunt pomana .. dar unu bun poate fii scump . exista si ocazii cum e touringul 530 d de pe forum de aici cu 4000 ultimul pret .

 

Eu n-aÂş cumpĂŁra ĂŽn acest moment un E39 520i prefacelift.

 

 

Acum nici eu n-as mai lua :bash: Nu stiu ce a fost in capu meu :banghead: :banghead:

 

Macar de luam unu mai dotat sa nu bag bani in dotari ... asa am pus dotari in jur de 3000 e ulterior si tot mai lipsesc !!

 

Acum sunt multe de vanzare si la preturi foarte bune , trebuie cautat si ales unu bun si dotat !

Link to comment
Share on other sites

@Ehknaton : Daca o iei cu motor de 2000 benzina ai sa regreti enorm. Eu am 2500 benzina si l-am schimbat cu unul fabricat in 1999 tot de 2500 si imi vine sa ma strang de gat ca nu i-am pus de 2800.Si am bagat de la martie incoace vreo 4000 de euro in masina. Edited by wolf
Link to comment
Share on other sites

Mersi de informatii,

totusi motorul M54 pe care il recomanzi tu, este cel de 2171cmc 24v 125kW si 170CP ? Sa stiu ce sa caut.

 

CautĂŁ un E39 facelift cu volan cu comenzi, climatronic, OBC mare, DSC,

Cum arata un OBC mare? si DSC cum il recunosc, are un buton inauntru pe care scrie DSC pentru oprit/pornit?

 

preturi foarte bune , trebuie cautat si ales unu bun si dotat !

Poti sa-mi dai te rog un exemplu de pret, poate imi poti pune un link de pe mobile.de daca ai timp?

Link to comment
Share on other sites

Nici 2.8 nu e cine stie ce pe E39 , de la 3.0 incepe distractia.

Da,daca as cumpara masina,dar ca sa fac modificari de un astfel de motor era foarte costisitor pentru mine. Imi pare rau ca nu am luat masina lui Radusky care a avut-o la vanzare anul trecut. E39 -530i.

Link to comment
Share on other sites

170 de cai nu sunt destui pentru masina asta? Ma intereseaza mai mult confortul si viteza, dar la drum lung. Nu sportivitate in oras sau la plecari de pe loc

si consumul ar trebui sa te intereseze. Un 2,5 benzina nu consuma cu mult peste un 2,0 benzina.

Link to comment
Share on other sites

Mersi de informatii,

totusi motorul M54 pe care il recomanzi tu, este cel de 2171cmc 24v 125kW si 170CP ? Sa stiu ce sa caut.

 

 

Cum arata un OBC mare? si DSC cum il recunosc, are un buton inauntru pe care scrie DSC pentru oprit/pornit?

 

Exact.

 

Cel din poza de mai sus.

 

DacĂŁ are DSC, are ĂŽn consola centralĂŁ un buton pe care scrie DSC. AcelaÂşi lucru pentru ASC.

Link to comment
Share on other sites

Nici 2.8 nu e cine stie ce pe E39 , de la 3.0 incepe distractia.

 

Lasa ca e bun :frantics: 3.0 sunt destul de rare !

 

Poti sa-mi dai te rog un exemplu de pret, poate imi poti pune un link de pe mobile.de daca ai timp?

Vre-i sa cumperi masina din Germania ?

 

Asta e OBC mare ?

 

 

Uploaded with ImageShack.us

Da, asta e !

Mai bine cauti cu navi !

 

Ce buget ai ? Cum o inmatriculezi daca o iei neinscrisa ?

 

Diferentele de consum intre 2.0 si 2.5 sunt nesemnificative !

Link to comment
Share on other sites

Cum o inmatriculezi daca o iei neinscrisa ?

Ma gandeam sa ma documentez sa vedem cum au procedat oamenii astia: http://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=41699&postdays=0&postorder=asc&start=0

 

Puteti sa mai cititi aici

http://www.blog-juridic.ro/2011/04/10/recuperarea-taxei-de-prima-inmatriculare-taxa-de-poluare-prevazuta-de-oug-502008-contravine-normelor-europene/

 

sau aici:

http://www.adevarul.ro/locale/galati/Autoritatile-poluare-batalia-armele-taxei_0_110389234.html

 

eu zic sa ne apucam de studiat, ne gasim avocati si inmatriculam masini. Sau vreti sa cumparati masini de la samsari din targ, sau epave rupte pe drumurile din Romania?

Edited by Ehknaton
Link to comment
Share on other sites

E60 nu are decat butoane care se rotesc , nu are ca E39 .

 

Exact. E60 are doar aragaz. :hairy:

 

Daca un E39 nu are comenzi pe volan, pot să-l schimb eu și să pun unul cu comenzi ? O să funcționeze toate comenzile ?

La fel pot să fac și cu OBC, se poate adăuga dacă nu are ?

Edited by Ehknaton
Link to comment
Share on other sites

Am si eu o intrebare legata de motoarele pe benzina (in special cele mai maricele).Am inteles ca modelele mai vechi care au doar vanos simplu,au cine stie ce probleme cu ralantiul instabil.Problema a fost corectata insa,odata cu introducerea tehnologiei dublu vanos undeva prin anii 98-99.Totodata v8-ului de 4,4 l i s-a crescut cuplul de la 400Nm la 440Nm,mentinandu-i-se calutii la 286.Stie careva data exacta dupa care s-au introdus dublu vanos pe aceste motoare?Stiu doar ca pe seria 7,au fost introduse odata cu face-liftul din septembrie 98,nu stiu insa (si nu am gasit nicaieri pe net) in legatura cu seria 5.
Link to comment
Share on other sites

Am si eu o intrebare legata de motoarele pe benzina (in special cele mai maricele).Am inteles ca modelele mai vechi care au doar vanos simplu,au cine stie ce probleme cu ralantiul instabil.Problema a fost corectata insa,odata cu introducerea tehnologiei dublu vanos undeva prin anii 98-99.Totodata v8-ului de 4,4 l i s-a crescut cuplul de la 400Nm la 440Nm,mentinandu-i-se calutii la 286.Stie careva data exacta dupa care s-au introdus dublu vanos pe aceste motoare?Stiu doar ca pe seria 7,au fost introduse odata cu face-liftul din septembrie 98,nu stiu insa (si nu am gasit nicaieri pe net) in legatura cu seria 5.

La fel ,dupa septembrie 98 s-au introdus motoarele dublu-vanos si la seria 5 respectiv seria 3.Din cate stiu eu motoarele sunt la fel,difera suportii si baia de ulei, poate si altele dar oricum minore.

Link to comment
Share on other sites

salut si eu sunt propietar de un e39 in el normal pare a fi un 520 dar toti mi-au zis ca este un 2200 de 170 cai in fine am avut mai multe prb cu ea dar am rezolvat usor ce ma intereseaza defatp este ca ami pleca in stanga si in dreapta pe drum lung eu cred ca este cutia de directi si inca ceva am o pierdere de ulei dar nu stiu pe unde este

stie cineva ceva

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.