Jump to content

pierdere lichid de racire


Recommended Posts

Salutare - in ultimul timp am observat o pierdere de lichid de racire in dreptul motorului ; am fost la un service - nu este autorizat de BMW pt ca nu exista in zona mea - si mi-au zis ca este vb de o garnitura, dar nu prea se incumeta sa vada despre ce este vorba ; stiti despre ce este vorba ??? se schimba greu garnitura respectiva si despre ce garnitura este vorba ???? se poate comanda ??? :blink:
Link to comment
Share on other sites

Salutare - in ultimul timp am observat o pierdere de lichid de racire in dreptul motorului ; am fost la un service - nu este autorizat de BMW pt ca nu exista in zona mea - si mi-au zis ca este vb de o garnitura, dar nu prea se incumeta sa vada despre ce este vorba ; stiti despre ce este vorba ??? se schimba greu garnitura respectiva si despre ce garnitura este vorba ???? se poate comanda ??? :blink:

287201[/snapback]

 

fa o poza in zona unde ai vazut tu ca pierde ../

Link to comment
Share on other sites

Si la ce pret ajunge ? se sch greu ? sa-mi zici si mie

288593[/snapback]

 

Am cumparat de la augsburg termostatul 175 lei. De schimbat se schimba in 10 minute, are decat 3 suruburi, se curata putin dupa aia buza aia de mizerie si se pune cel nou. Eu am facut si schimbul de antigel daca tot am umblat ca am completat cu apa distilata in ultimul timp

Link to comment
Share on other sites

Am cumparat de la augsburg termostatul 175 lei. De schimbat se schimba in 10 minute,    are decat 3 suruburi, se curata putin dupa aia buza aia de mizerie si se pune cel nou. Eu am facut si schimbul de antigel daca tot am umblat ca am completat  cu apa distilata in ultimul timp

288892[/snapback]

termostatul are si garnitura ???- eu am vb pt sambata sa merg la un service si imi ziceau ca este posibil sa ramana masina la ei daca este dusa garnitura ???

Link to comment
Share on other sites

:)

 

am avut acelasi motor / aceasi problema / la acelasi numar de km : :) (mai exact 126 mii)

 

 

mie mi se fisurase si vasu de expansiune dar asta e alta problema

 

problema pe care o ai tu s-a rezolvat la un prieten mecanic in 10-15 minute. am demontat termostatu (care era in stare buna) si am observat ca garnitura care vine pe blocu motor era un pic cam dusa din cauza varstei. fiindca aveam nevoie de masina (pana imi faceam rezervare la un service specializat) omu a luat termostatu de o parte si a aplicat pe garnitura pe ambele parti o solutie cauciucata 2+2 de culoare rosie care se pune pe la garniturile care cedeaza. in timp ce solutia se usca (cam 10 min maxim .. nici mai mult nici mai putin ca sa faca priza la montaj) eu am curatat frumos locu ca era plin de lichid de racire.. iar dupa aia a montat termostatu si am lasat o ora sa se usuce.

 

am ajuns la filaret pt inlocuirea vasului de expansiune dupa 1 sap sau ceva de genu asta si l-am rugat pe mecanic sa se uite si la garnitura de la termostat si ma intrebat cum am reparat locu si mi-a zis ca e ok asa si ca nu e nevoie de garnitura noua atat timp ca scurgerea s-a oprit.

 

eu iti recomand totusi sa iei garnitura noua .. asa e mai bine zic eu si neaparat daca pierzi lichid de racire sa completezi pana iti dispare martoru din bord (in caz ca ti s-a aprins). ai grija de motor ca si el o sa aiba grija sa te duca unde vrei tu :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ca sa nu mai deschid un topic asemanator , va intreb aici. Cum se schimba antigelul ?? De unde se da drumul din motor ? Cati litrii intra ? Ce antigel sa pun ? Tot Castrol e recomandarea bmw ? Am tot completat cam 1l/10k km , deja e de mai multe feluri si vreau sa-l schimb in totalitate.
Link to comment
Share on other sites

nu mai stiu exact cati litri intra in m43 dar iti recomand sa iei castrol de culoare albastra (sau aral). cred ca 5L iti ajung in cazu in care diluezi cu jumate apa distilata si obtii 10L. exista 2 locuri prin care se poate scurge lichidu de racire. unul din ele se situeaza sub vasul de expansiune, e un capacel albastru care se vede daca te uiti de sub masina. asta asigura cam 50% din scurgere. ai mare grija cand il desfaci ca e fragil si se poate rupe. alta scurgere se gaseste pe blocu motor pe partea stanga. de obice e sub forma unui capacel alb din plastic (care in caz de inghet poate sari ca sa nu-ti crape blocu motor in caz ca nu ai antigel) sau sub forma unui surub. nu uita, inainte sa desfaci astea ai un surubel din plastic de aerisire, se gaseste pe vasu de expansiune, langa capacu pe unde torni lichidu de racire. desfa-l si pe asta ca sa fi sigur ca ti se scurge tot. era un DIY pe undeva dar nu-l gasesc

 

eu ti-am spus astea sub forma informativa, iti recomand sa nu te bagi singur sa faci asta.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.