Jump to content

Recommended Posts

Eram in trafic si la un moment dat acul de la temperatura a inceput sa urce spre rosu pana a ramas acolo. Am tras pe dreapta, am oprit motorul si m-am uitat sa vad scurgeri de apa sau ceva de genul dar nimic. Totul parea ok.. dar vazusem ieri cand i-am facut geometria niste apa pe bara de jos in dreptul radiatorului.

 

Am lasat masina acolo dar n-am gasit nici un mecanic care sa vina pana acolo.. ce pot sa-i fac eu, macar pana ajung cu ea la service ? O sa incerc sa vad daca am apa.. merge sa pun de la robinet sau trebuie un anumit fel de apa ?

 

Ciudat e ca a urcat foarte repede.. in 3 secunde a ajuns la rosu :blink:

Link to comment
Share on other sites

Eram in trafic si la un moment dat acul de la temperatura a inceput sa urce spre rosu pana a ramas acolo. Am tras pe dreapta, am oprit motorul si m-am uitat sa vad scurgeri de apa sau ceva de genul dar nimic. Totul parea ok.. dar vazusem ieri cand i-am facut geometria niste apa pe bara de jos in dreptul radiatorului.

 

Am lasat masina acolo dar n-am gasit nici un mecanic care sa vina pana acolo.. ce pot sa-i fac eu, macar pana ajung cu ea la service ? O sa incerc sa vad daca am apa..  merge sa pun de la robinet sau trebuie un anumit fel de apa ?

 

Ciudat e ca a urcat foarte repede.. in 3 secunde a ajuns la rosu  :blink:

31804[/snapback]

 

 

verifica nivelul apei in radiator daca nu ai apa acolo s-ar putea sa fi pierdut apa pe undeva si ai aer in instalatie iar bula de aer se incinge foarte repede si cand a ajuns la senzor acesta a indicat de fapt temperatura aburului care era foarte mare , fa o verificare amanuntita. oricum pune apa in instalatie sigur nu e cata trebuie, porneste motorul si vezi ce se intampla.

Link to comment
Share on other sites

da, dar tractarea nu ajuta daca s-a intimplat ceva major.

31819[/snapback]

 

Mie mi s-a spart pompa de apa la 520i E34 undeva pe la Miercurea Sibiului,la vreo 140 de km de Cluj.Am lasat masina acolo ca nu stiam exact ce s-a intamplat si mi-a fost frica sa continui drumu mai ales ca iesea un abur imens de undeva de pe la motor.A doua zi am venit sa o tractez.Am bagat apa si nu a curs pe nici unde.Am plecat cu ea asa,dupa vreo 40 de km,a inceput iar sa dea apa afara.De vreo 3 ori am tot bagat apa pana am reusit sa ajung in Turda.De acolo nu am mai putut sa merg singur ca era Dealul Feleacului si vreo 20 de km era numai panta,asa ca pana in varful dealului am mers tractat.De acolo i-am dat drumu la vale pana in Cluj.

Am schimbat pompa de apa si a fost in regula.

Link to comment
Share on other sites

Mie mi s-a spart pompa de apa la 520i E34 undeva pe la Miercurea Sibiului,la vreo 140 de km de Cluj.Am lasat masina acolo ca nu stiam exact ce s-a intamplat si mi-a fost frica sa continui drumu mai ales ca iesea un abur imens de undeva de pe la motor.A doua zi am venit sa o tractez.Am bagat apa si nu a curs pe nici unde.Am plecat cu ea asa,dupa vreo 40 de km,a inceput iar sa dea apa afara.De vreo 3 ori am tot bagat apa pana am reusit sa ajung in Turda.De acolo nu am mai putut sa merg singur ca era Dealul Feleacului si vreo 20 de km era numai panta,asa ca pana in varful dealului am mers tractat.De acolo i-am dat drumu la vale pana in Cluj.

Am schimbat pompa de apa si a fost in regula.

31828[/snapback]

 

 

sper sa fie varianta asta.. aerisirea o fac pe la busonul de langa dopul de la bidonul cu apa ?

Link to comment
Share on other sites

copii :blink:

eu am mers fara un strop de apa in motor de doua ori (cu masini diferite, ambele cu m20, "recunoscut pentru problemele de supraincalzire" - aiurea). temperatura nu a trecut de prima linie dupa mijloc, nicidecum sa ajunga la zona rosie. prima oara am mers de la flamingo otopeni pina la podul grant, a doua oara doar vreo 2 km. daca a ajuns la rosu in citeva secunde, eu cred ca e ceva mai adinc decit aerul pe instalatie. sincer, imi doresc sa gresesc si sa aflam vesti bune !

Link to comment
Share on other sites

eu cred ca deja nu mai e fierbinte motorul, poate sa puna apa :blink:

31950[/snapback]

 

am pus apa, dat cheie si totul ok. Am ajuns aseara acasa, azi am mers prin aglomeratie.. nimic. Acul sta lipit de linia de mijloc. O sa merg la un mecanic sa vad pe unde scapa apa :) bine ca nu era ceva mai grav.

Link to comment
Share on other sites

M50 si M50TU (cu VANOS) au 2 mici probleme:

 

i. pompa de apa e din plastic care eventual dupa 120.000 km se sparge sau arunca bucatzi din ea si pana la urma cedeaza

 

ii. tampenia aia de cot intre _chiulasa_ si furtunu care mere in radiator e din plastic care evenual (pe la vro 100.000km) se fisureaza si curge, defapt nu curge pentru ca nu are timp, se evaporeaza de pe motorul cald.

 

cel mai bine cu motorul rece e sa faci un test de presiune la racire dar nush cum sa face la BMW pentru ca nu mam gandit inca cum deoarece nu e o racire conventzionala, adica cu capac dala une pui pompa si pompezi aer si itzi arata catzi PSI ai.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.