Jump to content

schimb filtru motorina


andreih

Recommended Posts

Nu am poze momentan, dar nu e mare filosofie. Cel putin la mine la 330d, l-am schimbat singur...desfaci un colier si scoti niste furtune, il pui pe cel nou, conectezi totul la loc si gata. Apoi tine contactul pus cateva secunde pana sa pornesti, da-i cheie si asta e :blink:
Link to comment
Share on other sites

dupa ce pui inapoi filtrul il umpli cu motorina si apoi pui furtunele, apoi pornesti masina si turezi sanatos, linistit poti pe la 4000 de cateva ori, si apoi lasi sa mearga la relanti ceva vreme, sa se amorseze bine pe acolo si sa scapi de eventualele bule de aer de pe traseu
Link to comment
Share on other sites

Mda, pentru a minimiza cantitatea de combustibil care se va pierde prin decuplarea conductelor ce trec prin filtru, se recomanda scoaterea sigurantei pentru pompa de combustibil, dupa care se da la automat de cateva ori pentru a goli conductele. Asta era procedura la benzina, ma gandesc ca ar trebui ca ceva similar sa se intample si la diesel.

Eu am schimbat o data filtrul fara decuplarea sigurantei si am pierdut destul de multa benzina (cam 2 litri) + ce mai era si in filtru. :)

 

Un exemplu de cum arata un filtru de benzina, care n-a prea fost schimbat la timp :blink:

post-1921-1193145929_thumb.jpg

post-1921-1193145948_thumb.jpg

post-1921-1193145956_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mda, pentru a minimiza cantitatea de combustibil care se va pierde prin decuplarea conductelor ce trec prin filtru, se recomanda scoaterea sigurantei pentru pompa de combustibil, dupa care se da la automat de cateva ori pentru a goli conductele. Asta era procedura la benzina, ma gandesc ca ar trebui ca ceva similar sa se intample si la diesel.

Eu am schimbat o data filtrul fara decuplarea sigurantei si am pierdut destul de multa benzina (cam 2 litri) + ce mai era si in filtru.  :)

 

Un exemplu de cum arata un filtru de benzina, care n-a prea fost schimbat la timp  :blink:

300975[/snapback]

Imi place ca i-ai pus coroane de flori filtrului decedat. Sa inteleg ca l-ai si inmormantat? :)

Serios acum, niste poze din timpul schimbului? Cred ca ar ajuta mult. Tks

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

am si eu o intrebare...mai exista si alt filtru de motorina la 330d - E46 in afara de cel de la motor? cand am facut revizia am intrat cu mecanicul pe sub masina sa ne uitam un pic la ea, si mi-a zis ca mai are un filtru de motorina undeva cam sub stalpul de mijloc, partea stanga a masinii. era mascat de niste plastice si nu am vazut bine.

 

stiti ceva de un filtru de motorina aditional la modelul asta? din cate zicea el, ala ar fi mai important pentru ca prin el trece prima oara motorina.

 

mersi frumos

Link to comment
Share on other sites

am si eu o intrebare...mai exista si alt filtru de motorina la 330d - E46 in afara de cel de la motor? cand am facut revizia am intrat cu mecanicul pe sub masina sa ne uitam un pic la ea, si mi-a zis ca mai are un filtru de motorina undeva cam sub stalpul de mijloc, partea stanga a masinii. era mascat de niste plastice si nu am vazut bine.

 

stiti ceva de un filtru de motorina aditional la modelul asta? din cate zicea el, ala ar fi mai important pentru ca prin el trece prima oara motorina.

 

mersi frumos

Nu. La E60 de exemplu, e mutat cam pe acolo (intre stalpul fata si stalpul mijloc, de partea soferului, exact sub portiera. are o usita de plastic pentru acces) si nu mai e in compartimentul motorului. La E46 e doar cel din compartimentul motorului, langa radiatorul de motorina (dreapta cum te uiti spre parbriz, pe la mijloc).

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
La mine nu il gasesc.

Am un 320 d touring din 2004 si filtrul de motorina nu este in compartimentul motor.

Va rog, cine stie sa ma indrume shi pe mine.

Mentionez ca mashina nu imi porneste shi cred ca filtrul este cauza.(mashina a stat parcata pe o panta foarte mare)

 

Filtrul de motorina la 320 D este sub masina undeva sub scaunul soferului ( cred) si este protejat de un scut, deci nu se vede:P

Daca urci masina pe o rampa o sa observi k vin din spate niste conducte subtiri (de combustibil) care se duc spre filtrul de motorina

Link to comment
Share on other sites

Gata. Am rezolvat problema.Am dus-o la bmw in belgia (acolo eram cu mashina) si s-a rezolvat.

Era releul de la pompa mica(aia care trage din rezervor)

Remember!!!!!!!!!!!!!

Daca mai pateste cineva asta e primul lucru care trebuie verificat.

Din tot lantul de alimentare releul shi cu pompa mica sunt cele mai slabe.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.