Jump to content

BMW 520d - consum si altele


seven

Recommended Posts

nu cred sa existe 520d..sa consume sub 8in oras...si 8`u ala cred k il scoti mai greu si asta doar la mers "batraneste" ....mers un pic mai sportiv,pe genul bmw :) imi consuma undeva pe la 9-10 ..... iar afara 6.5-7.5iarasi depinde de viteza

152232[/snapback]

 

Crede-ma...ca nu-s deloc batran din nici un punct de vedere :blink:))

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Masuratorile de fabrica spun ceea ce este aratat in foto atasata.

Adica - pe loc un 525D cutie manuala consuma 9.5 unul automatic 11.5

Deci daca stai mult pe strada [asa cum se sta in orasele Romaniei] sigur nu poti avea un consum sub 8.

Determinarea consumurilor se face in conditii standard dupa norma "Directive 80/1268/EEC" si include pe scurt, viteza constanta, temperatura 20grade, umiditate, densitate aer, pneuri, lubrifianti, abaterea distantei masurate, .... si o multime de alti parametrii - daca unul din parametrii "sare" atunci se repeta masuratoarea.

Consumul pentru mixt reprezinta 66% afara si 33% oras !!

 

Mai multe info in pdf atasat sau direct la link-ul

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUri...980L1268:EN:NOT

 

Dupa ce veti citi conditiile in care se determina consumul din cartile tehnice veti realiza ca nu este posibil sa reproduceti conditiile de test.

Este insa normal ca sa existe un standard valabil pentru toate masinile pentru ca valorile sa poata fi comparate din acest punct de vedere.

post-2341-1164799526_thumb.jpg

fuel_consuption_acc_Directive_80_1268_EEC.pdf

Link to comment
Share on other sites

Mie 520D din 2002 limuzina imi ia 10L/100 in oras si 7 inafara...in romania. in europa de vest sta in 6 litrii si in 8 litrii

 

 

salutare, de cateva zile am un bmw 520d model 2001. de la prieteni, am inteles ca un 520d consuma cam 8l/100 in oras. la mine e putin diferit: imi ia ~ 10.5l/100 cu clima pornita. in plus masina mi se pare o idee cam lipsita de vlaga (masina prinde ceva demaraj dupa 1500 turatii/min). in service bmw, dupa ce au pus-o pe tester, nu au gasit nici o problema la debitmetru si mi-au spus ca motorul e mic pt cele 1,6t pe care le are masina.

posesorii de 520d, imi pot spune un consum real urban/extraurban? si daca la mine este mare... de unde provine problema?

32672[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

  • 8 years later...

Readuc la viata acest topic, deoarece credeam ca a mea consuma cam mult, pana am vazut ca ma incadrez in cifrele acestui topic.

 

In afara am scos 7% in RO cu masina incarcata si 4 persoane, clima pornita non-stop, weekendul asta. Nu stiu de ce in afara Romaniei am consumat mai putin, probabil difera si calitatea motorinei.

 

Pe drumurile patriei am cam tinut-o intr-a 4-a, intre 80-100kmh, intr-a 5-a mi se parea putin subturata, sau gresesc?

Link to comment
Share on other sites

am obvservat si eu asta cu motorina pe afara.

pe ala instant, pe autostrada, apare cu 1l mai putin in afara. Per total iese la fel cel mediu ca si in romania, cu diferenta ca viteza medie afara e cu minim 40-50 km /h mai mare..

motorina in romania am pus de pste tot, petrom, rompetrol, luk oil.. e o apa si un pamant toata..

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

De ceva timp am niste fixuri cum ca nu trage agregatu cum trebuie. Tot vreau sa merg sa-i verific una alta, parametrii turbina, injectoare desi nu-mi da nici o eroare, urca in ture, totul pare in regula, dar cu toate astea simt ca-i lenesa. Poate imi trebuie ceva mai puternic, tind sa cred ca-i totusi o problema si la mine :) Pun doar motorina aditivata, Rompetrol, OMV, cateodata MOL si de ceva timp PetromV. Nu stiu daca-i placebo sau nu, dar tot timpul cand am alimentat la cei din urma s-a simtit altfel, in bine, plus ca si consumul a fost mai redus ori cum ar fii trebuit sa fie. Din afara tarii n-am reusit sa alimentez ca sa am o comparatie buna, dar tind sa cred ca-i cam adapata motorina de pe la noi, inclusiv aceasta aditivata. Mi se pare ciudat totusi faptul ca PetromV arata ca un OMV. O sa continui sa pun doar de la astia...nu stiu, sa fie poate mai "cinstiti" si sa nu lungeasca carburantii ca si ceilalti.
Link to comment
Share on other sites

Touring 2,0d, consum urban, clima pe auto non-stop 9,8%. Extraurban in aceleasi conditii 5,2%. Mi se pare un consum ok cu toate ca la diagnoza parametri live data am ceva probleme cu aerul aspirat de motor. Edited by nt98adu
Link to comment
Share on other sites

Majoritatea km in treapta 4. Daca ii dau 5 pare subturata. Acum depinde si de drum. Daca e drept, merge si 5 dar nu mult. Ma orientez dupa consumul instant, consumurile mentionate sunt la pompa pt. ca pe bord apare altceva. La ultimul traseu de 380 km imi aparea 4,7% ceea ce era total fals. Factorul de corectie din testul 20 este pe 1000, insa arata eronat cu aproape 1 litru.
Link to comment
Share on other sites

RaYn3 Verifica/schimba furtunele de vacuum, filtre noi etc.

 

Filtrele si uleiul le schimb la 10k 12k. Momentan am 9000Km de la ultima revizie. Poate luna viitoare o sa-i fac revizia si atunci evident ca pe langa ulei vor fii schimbate si toate filtrele ca intotdeauna de altfel. Chiar nu ma zgarcesc deloc. In legatura cu furtunele alea de vacuum, daca ar fii sparte/crapate, n-ar trebui sa se auda cumva ca pierde aerul, fiind sub presiune? Sau cum se pot verifica mai realist? Ideea este ca acum 1 an jumate cand I-am facut ultima data test pt turbine, mi-a zis cel la care am fost ca turbina baga mai mult aer, face presiune mai mare. Altcineva mi-a spus ca ar fii normal acest lucru. Eu unul m-am gandit ca ECU ii spune sa bage mai mult aer, ca urmare a faptului ca poate-l scapa pe undeva pe traseu si de aici si presiunea mai mare. O sa merg maine la mecanic si-i spun sa verifice si aceste furtunuri. Vreau la fel sa-mi curete si galleria de admisie, poate se imbunatateste ceva pana la urma dupa toate astea...sper.

Link to comment
Share on other sites

Daca iti verifica furtunele si sunt coapte, schimba-le pe toate cu furtune siliconice. Nu sunt scumpe, se cumpara la metru. Si eu urmeaza sa fac asta.

 

Verifica sau schimba electrovalva de la turbo, stiu ca unii schimbau intre ele electrovalva turbo EGR si se simtea o diferenta enorma. Verifica astea doua sa fie curate.

 

In rest nu stiu ce sa mai zic, ar mai fi piesele mari, debitmetru si turbina.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.