Jump to content

Va cer ajutorul!


LoLa

Recommended Posts

Am mers si cu X5 asta nou si mai ales cu X3-ul meu multe zeci, chiar sute de km la viteza maxima si era si drumul valurit, si viraje (largi) si vant si nu am simtit nicio secunda vreo senzatie de nesiguranta.

Japonezele si americanele au suspensii moi si de aceea apar acele probleme. BMW face masini de sosea si e firesc ca pe sosea sa fie cele mai bune sau dintre cele mai bune.

Daca la acele SUV-uri trebuie sa citesti romane intregi cu ce sa faci si ce sa nu faci, chiar la Hyundai SUV scrie pe prima pagina ca masina aceea nu poate merge pe drumuri nemodernizate, la BMW, just get up and drive.

 

 

la x3 am vazut eu un test facut la top gear si am ramas profund dezamagit si eu cat si ei .

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ia vezi tu de cand era testul ala da? Si vezi si cate neconcordante exista intre realitate si testul respectiv. Daca vrei comentam.

 

 

eu spun ce am vazut , nu trebuie sa te superi pe mine :blink: , nu era chiar recent facut testul asta shtiu . nu trebuie sa comentam , o fi neconcordante , te cred .

Link to comment
Share on other sites

Stai asa, m-ai inteles gresit, tonul meu e unul linistit :blink:

Pentru ca sa fii lamurit putem sa comentam pe marginea testului :)

 

Jeremy a criticat suspensia relativ dura si saltareata, pe buna dreptate, la generatia ulterioara a fost schimbata setarea suspensiei si s-a inlaturat acel disconfort.

Apoi, nu i-a placut linia geamului din spate, deh, chestie de gust. Mie chiar imi place, nu este niciun SUV asa ca X3 (cu exceptia unei copii chinezesti nereusite).

Dupa care a criticat barele exterioare, ca sunt din plastic negru, s-a schimbat si asta, s-a schimbat si interiorul cu materiale de calitate mult mai buna, deci au fost inlaturate si aceste neajunsuri.

S-a testat masina in teren naspa. Stie oricine ca X3 nu e Nissan Patrol, el a bagat masina pe niste sleauri, santuri mai adanci decat garda la sol a X3-ului, e normal ca a ramas acolo, suspendat. Cand ramai suspendat poti sa ai zi zece roti motoare, tot nimic nu faci. Cand era suspendat acolo tot accelera ca descreieratul, putea si el sa ia de volan stanga-dreapta ca pneul sa muste din pamant, dar nu, el s-a limitat sa accelereze ca prostul. E drept, acea generati de x-drive este jenanta, acum s-a trecut la alta generatie si nu se mai poate intampla ca o roata sa patineze ca proasta. Daca ai observat au venit cu Range Rover-ul ala, nici ala nu a facut nicio branza, au adus un tractor.

Iata asadar ca toate bubele au fost vindecate cu ocazia faceliftului major din toamna 2006.

 

Crede-ma am analizat toate criticile lui, am testat masina personal in conditii la fel de grele, abia apoi am decis sa o cumpar.

Edited by d-rive
Link to comment
Share on other sites

Pai uita-te la postul de mai sus.

 

Jeremy Clarckson face show in primul rand, din cand in cand ii place sa critice foarte mult o masina, iti dai seama e obligatoriu sa faca si din astea, altfel ar fi suspectat de diverse chestii. O sa observi ca totdeauna tine sau nu critica masini englezesti, o abureste el cumva, o da la intors si tot alea englezesti sunt mai meseriase, chiar daca un Ferrari sau un Porsche este cu nu stiu cate clase superior. Eu nu scap nicio emisiune TopGear de ani buni si am propria mea parere despre ei.

BMW X3 era o masina care avea anumite capitole discutabile, cei de la BMW le-au rezolvat, as vrea sa il vad acum ce mai are de zis.

Link to comment
Share on other sites

De catva timp varul meu N. ma chinuieste cu obsesia lui pentru VW Touareg; experienta si cunostintele mele in domeniu nu-mi permit sa-l reduc la tacere, de aceea va cer voua sfatul: X5 poate "bate" Touareg-ul?

 

sper ca varul tau nu e userul gtk te aici :blink:

De curiozitate am incercat sa vad ce-a postat baiatu asta de gtk sau cum l-o fi chemand. Nu va suparati dar tanaru e cel putin idiot si ingust la minte! Tuaregul e o masina vanduta doar pt ca e ieftina! Se potriveste perfect cu mentalitatea romanului ca orice e mare, diesel, si vw e foarte bun! Discuta de zor pustiul ala, acolo, de borduri imbracate in piele si tavan nu stiu de care, etc cand de fapt 95% din tuaregii vanduti in rom nu trec de 45.000 euro cip! In general, dupa stiinta mea, x5 sub 65.000 cip nu prea s-au vandut! deci, ce discutam noi aici???

 

N. nu are timp de forumuri, deci nu e el...

cat despre pret, ultima data cand el s-a interesat de Touareg la o reprezentanta, versiunea aleasa era peste 60.000 eur cip, care-o fi aia n-am idee; pretul difera in functie de multi factori, nu de unul singur si general =masina proasta pret mic, masina buna pret mare;

o sa dau search sa vad daca e un topic pe tema "ce inseamna o masina buna?"

chestia e urmatoarea: sunt unii pt care nu exista nimic pe lume in afara de o masina de o anumita marca, N. este unul din ei, @cpetriu pare si el, mai sunt si altii desigur aici, astia-s oameni f hotarati, dintr-o bucata, nu cu c..ru-n doua luntrii, samd. Problema nu sunt ei, ci eu care necunoscand destul si neavand asa de tare microbul, deci avand un grad ridicat de hehotarare, am incercat sa ma informez prin acest topic, nu sa provoc scandal

Edited by LoladeZamora
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.