Jump to content

BMW e90


Rollyboy

Recommended Posts

  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

La o masina sh poate sa pice orice oricand...

 

Let me guess: Diesel owner? Si ai E39?

309268[/snapback]

 

Eu cred ca are un e39 525d alb. :blink:

Mama Omida ma cheama.

 

 

On topic: cred ca este singurul caz in care as alege diesel fata de benzina. Mi se pare diferenta de pret mica, deci amortizabila prin consum. Si in plus, vorbim de masini noi, deci daca urmeaza sa pice turbine, injectoare etc... exista o garantie, nu? Iar la revanzare va merge mult mai bine dieselul, doar suntem in tara aia unde prima intrebare e "da' cat consuma asta frate?". Chiar nu inteleg de ce ar lua cineva 320i in favoarea lui d. Daca ar fi vorba de 325i, atunci e alta poveste...

 

Bavaria, ne dai niste argumente please? Acuma pe bune, zau asa...

Edited by gbu
Link to comment
Share on other sites

Eu am avut aceasi dilema ca si tine...doar ma gandeam intre un 325i si un 320d ...daca merita sa dau extra ptr. 325i.

Pe mine nu ma streseaza asa de mult consumul ca nu merg f. mult, dar as fi vrut ceva mai multe performante 325i parca prinde suta in 7 sec.

Am ales 320d pana la urma si sunt f. multumit...iti spun doar ca are aceleasi reprize (80-120) ca si 330i ... si asta conteaza. Evident ca acele reprize sunt in 4/5/6 , daca la 330i treci intr-a 3-a se schimba datele problemei :blink:

Link to comment
Share on other sites

mai baieti nu mai ridicati dieselul asta in slavi mai ales comparatii cu 330i.

dati-mi un 330i si daca apuca bine sa-mi vada numarul cel din 320d e mare lucru, cu tot cu reprizele lui de laudat.

 

si vad ca Buck e fixat pe diesel indiferent de argumente. poate 3000eur sunt importanti pentru cumparator. inca o data daca vorbim strict de performante dieselul e superior, daca vorbim de bani 320i intra clar in discutie mai ales daca nu face multi km

cum zice ciupanezu: turbine, injectoare, filtre sunt cuvinte nu prea iubite de posesorii de diesel ei sunt fericiti la pompa in special

Link to comment
Share on other sites

mai baieti nu mai ridicati dieselul asta in slavi mai ales comparatii cu 330i.

dati-mi un 330i si daca apuca bine sa-mi vada numarul cel din 320d e mare lucru, cu tot cu reprizele lui de laudat.

 

si vad ca Buck e fixat pe diesel indiferent de argumente. poate 3000eur sunt importanti pentru cumparator. inca o data daca vorbim strict de performante dieselul e superior, daca vorbim de bani 320i intra clar in discutie mai ales daca nu face multi km

cum zice ciupanezu: turbine, injectoare, filtre sunt cuvinte nu prea iubite de posesorii de diesel ei sunt fericiti la pompa in special

Link to comment
Share on other sites

ggigiro: nu sunt fixat pe diesel :blink: sunt fixat pe diesel intre aceste 2 masini pentru ca e mai performant dieselul, si normal ca e diferenta de 3000 euro dar aia nu intra in calcule de "amorsare".. din moment ce omu ii are... de ce sa nu dea banii pe o masina mai buna.. ? daca nu are bani de 325i ? sa-si ia cel mai bun.. eu nu am nici o treaba cu 330i.

ggigiro: treaba asta cu "pica turbina, injectoarele" e acelas lucru cu ce zic aia cu loganu referitor la bmw-uri "creca il rupe la consum masina aia" asa ca lasa vorbele aiurea cu dieselu, dieselurile de obicei au dublu nr de km facuti... fata de benzine fara turbo picat/schimbat etc.. asa ca.. lasa.. si mai ales ca este vorba de masini noi... e chiar irelevant

Link to comment
Share on other sites

mai baieti nu mai ridicati dieselul asta in slavi mai ales comparatii cu 330i.

dati-mi un 330i si daca apuca bine sa-mi vada numarul cel din 320d e mare lucru, cu tot cu reprizele lui de laudat.

 

mai "baiete" cred ca nu ai citit mai bine postul meu de dinainte...sau poate esti putin nervos...cine stie...te-o costa mult benzina :blink: sfatul meu, mai citeste o data si poate cu putin noroc o sa si intelegi

si nu e nevoie sa postezi de 2 ori, ca ne prindem :)

Link to comment
Share on other sites

ggigiro: nu sunt fixat pe diesel :blink: sunt fixat pe diesel intre aceste 2 masini pentru ca e mai performant dieselul, si normal ca e diferenta de 3000 euro dar aia nu intra in calcule de "amorsare".. din moment ce omu ii are... de ce sa nu dea banii pe o masina mai buna.. ? daca nu are bani de 325i ? sa-si ia cel mai bun.. eu nu am nici o treaba cu 330i.

ggigiro: treaba asta cu "pica turbina, injectoarele" e acelas lucru cu ce zic aia cu loganu referitor la bmw-uri "creca il rupe la consum masina aia" asa ca lasa vorbele aiurea cu dieselu, dieselurile de obicei au dublu nr de km facuti... fata de benzine fara turbo picat/schimbat etc.. asa ca.. lasa.. si mai ales ca este vorba de masini noi... e chiar irelevant

309767[/snapback]

 

nu mai buna!!! ci mai performanta

 

si ca ziceai ca ai 525d si ca faci dublu km fata de un 525i fara sa-i schimbi o turbina doua si vreun set de injectoare??? n-as crede

e foarte bun si performant dieselul de fata dar nu cred in teoria ca ia diesel ca te scoti la bani ca nu-i valabila intotdeauna

iti aapreciez fidelitatea ta fata de diesel :)

eu spre exemplu as trece de la 320i la 330d fara remuscari si nu ma cramponez in benzina sau in diesel.

Link to comment
Share on other sites

si eu as trece de la 525d la 535d sai apoi la 545i + nu ma cramponez la diesel,referitor la trainicie ma refer la o certitudine, o masina din germania diesel are km dublu fata de o masina benzina din germania, si nu a schimbat nimeni nimic la motor.... cu picatu turbinelor si injectoarelor, sunt de vina cei care cumpara masina de 15.000 la 12.000 si apoi lauda afacerea.. si ziua urmatoare le pica turbo.

 

vad ca pe tine te afecteaza direct competitia asta intre 320i si 320d...

Nu o sa incerc sa conving niciodata pe cineva care isi permite sa conduca o masina puternica pe benzina.. sa isi ia un diesel dar in cazul de fata este evident...

Edited by Buck50
Link to comment
Share on other sites

si eu as trece de la 525d la 535d sai apoi la 545i + nu ma cramponez la diesel,referitor la trainicie ma refer la o certitudine, o masina din germania diesel are km dublu fata de o masina benzina din germania, si nu a schimbat nimeni nimic la motor.... cu picatu turbinelor si injectoarelor, sunt de vina cei care cumpara masina de 15.000 la 12.000 si apoi lauda afacerea.. si ziua urmatoare le pica turbo

309798[/snapback]

ori pica la una de 50.000 ori pica la una de 15.000 nu tot pica ? ca nu mai inteleg nimic :)

 

PS: deja dam in diesel vs benzina :blink:

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

mai "baiete" cred ca nu ai citit mai bine postul meu de dinainte...sau poate esti putin nervos...cine stie...te-o  costa mult benzina :blink: sfatul meu, mai citeste o data si poate cu putin noroc o sa si intelegi

si nu e nevoie sa postezi de 2 ori, ca ne prindem  :)

309792[/snapback]

 

scuze pentru dublu post merge prost conexiunea....

 

am citit bine postul tau de la inceput, numai ca au fost asociate rapoartele de la 320d cu 330i doar pentru a scoate in evidenta 320d. eu zic ca nu-i cazul cand vorbim de 330i, parerea mea.

 

pun cu drag benzina pentru ca ma plimb mai mult afara :)

Link to comment
Share on other sites

Hai sa te iau babeste, daca iei un e39 din 2001 D cu 12.000 euro cu tot cu taxe.... nu e surpriza daca iti cade vre-un turbo.... si nu poti face din el o regula, e firesc ca o masina cumparata la subpret sa ofere surprize...

 

si referitor la partea cu 50.000 Eu.. era vorba ca la o masina noua.. nu cade turbo, numa probabil la al 3-lea proprietar sau al 4-lea, ca banuiesc ca nu iti iei o masina sa va ingropati de-odata... si la o masina noua in romania in 3-4 ani nu cade turbo, sa nu mai vorbim de masini in germania unde.. sunt exemple dula 7-10 ani ca nu au nimic...

 

Problema e ca noi cu dieselurile ne vedem de treaba.. nu toti si cei cu benzina iar nu toti.. arunga gratuitati gen, tractoare, si cad turbine si asa mai departe.... si am mai spus cum zici tu de ex.. ca a mea e tractor asa zice ala cu loganu ca a ta e sugativa sa zicem... si pana la urma sunt niste speculatii si rautati aiurea...

 

Nu exista benzina vs diesel, pentru ca tu nu poti sa spui in cazul meu actual ce e mai bine si ce nu, cum nici eu nu pot spune pentru tine, am zis de nenumarate ori... idealul e spre benzina.. motoare mai mari => performante mai mari.... pana atunci ia fiecare MAXIMUL care si-l permite

Edited by Buck50
Link to comment
Share on other sites

Hai sa te iau babeste, daca iei un e39 din 2001 D cu 12.000 euro cu tot cu taxe.... nu e surpriza daca iti cade vre-un turbo.... si nu poti face din el o regula, e firesc ca o masina cumparata la subpret sa ofere surprize... 

 

si referitor la partea cu 50.000 Eu.. era vorba ca la o masina noua.. nu cade turbo, numa probabil la al 3-lea proprietar sau al 4-lea, ca banuiesc ca nu iti iei o masina sa va ingropati de-odata... si la o masina noua in romania in 3-4 ani nu cade turbo, sa nu mai vorbim de masini in germania unde.. sunt exemple dula 7-10 ani ca nu au nimic...

 

Problema e ca noi cu dieselurile ne vedem de treaba.. unii, si cei cu benzina.. arunga gratuitati gen, tractoare, si cad turbine si asa mai departe.... si am mai spus cum zici tu de ex.. ca a mea e tractor asa zice ala cu loganu ca a ta e sugativa sa zicem... si pana la urma sunt niste speculatii si rautati aiurea...

309809[/snapback]

Last post offtopic: gresesti, vroiai sa spui ca probabilitatea e f mica nu ca nu e. Am vazut atatea masini (nu bmw) in service cu pana in 50.000km cu turbina "in punga".

Link to comment
Share on other sites

Duxter : "Last post offtopic: gresesti, vroiai sa spui ca probabilitatea e f mica nu ca nu e. Am vazut atatea masini (nu bmw) in service cu pana in 50.000km cu turbina "in punga". am vazut si eu atatea cu km peste 400k fara schimburi de turbo si injectoare ... hai sa nu generalizam

 

azi maine sugerati un 316 96 in detrimentul unui 320d 2002.. pentru ca nu e zum zum= benzina, e vorba de 320i vs 320d...

Edited by Buck50
Link to comment
Share on other sites

Sal. Ce motorizare recomnadati pe un BMW seria 3 modelul nou?

320i, 170 CP, 210 Nm, 8.2s la 100km/h

320d, 177 CP, 350Nm, 7,9s la 100km/h

308635[/snapback]

 

 

In concluzie, si pentru Buck, avand in vedere performante aproape egale as alege:

320d daca alergi mai mult de 30000km/an

altfel

320i

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.