Jump to content

BMW e90


Rollyboy

Recommended Posts

  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Buck50: Eu zic sa te trezesti la realitate cu diesel-urile astea.

Faptul ca pica injectoare si turbine este ceva usor de dovedit daca te duci si stai de vorba cu mecanici de la service-uri BMW, sau de la cunoscuti care au diesel.

Cati km ai tu cu masina ta de esti asa sigur ca nu pica nimic?

Chiar si cu un simplu search pe forum poti vedea multitudinea de probleme tipice diesel: pe langa turbine si injectoare, pompa de inalta presiune...

 

Nici benzinarele nu sunt perfecte dar nici turbo-diesel-urile.

 

Spui ca la o masina noua nu pica turbo, ia intereeaza-te si ai sa vezi ca pica.

Stiu pe cineva cu E60 530d care a schimbat in 80 000 km (masina luata de noua) 3 turbine...

 

duxter de ce vorbesti prostii ? daca poti sa iei bmw cu consum de 15 de ce sa iei acelas bmw cu consum de 20 ? doar ca e bmw esti chiar culmea ai 20 de ani macar ?

309826[/snapback]

 

Asta e ca si cum ai spune: "astia cu benzina sunt niste intarziati mintal, diesel-ul e cel mai bun, n-are nici un dezavantaj".

La masinile astea nu totul se rezuma la consum...

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

e asa aiurea :) calculu ala cu banii la benzinarie.. consumu e dublu.... tot una e sa iei un frigider cu rate de 50 ron sau cu rate de 100 ron lunar  pe aceeasi perioada ?

309822[/snapback]

:blink: vad ca esti tanar pe forum :) si ai energie si ambitie multa,

chestia cu consumul dublu e exagerare clar. Stiu de la posesori de 320d E46 ca in Bucuresti la aglomeratie ia 10 poate 11% si al meu 320i cu2200cmc ia 15% iar afara in blana al meu ia 9% si un 320d 7% asa ca nu vad unde e dublu. Mers legal am scos si 6.4% iar dieselul scoate 4.8%, ce-i asa de dublu :)

Link to comment
Share on other sites

30 000 km este foarte putin, nu cred ca stii totul despre fiabilitatea motoarelor turbo diesel dupa 30 000 km.

Uita tata a avut un Renault Laguna 1, cumparat de nou, pana la 160 000 km cand a vandut-o nu a picat mai nimic.

Asta inseamna ca Renault e cea mai fiabila marca? Nu prea cred..

Link to comment
Share on other sites

Mai scriu odata aici ca vad ca cei cu benzinare o dau la diverse din nou eu personal nu am vazut turbine sau injectoare picate la un diesel si nici mie nu mi-a picat ceva la vreun diesel in afara de un debitmetru odata.Daca pica cand masina e noua ma gandesc ca se schimba in garantie asa ca nu vad care e problema.Pe astea folosite normal ca mai pica cate ceva la fel cum pica si de pe benzinare dar asta mie mi se pare normal avand in vedere numarul mare de km pe care le au masinile aduse de afara si care au (unele) si km masluiti.
Link to comment
Share on other sites

nici cel care a schimbat 3 turbine in 80.000 nu face regula, si cauza multor turbine cazute se datoreaza masinilor cumparate de la samsari care cumpara masina de 15.000 cu 9 si o vinde cu 12..

309842[/snapback]

Aici vorbesti din experienta cui? Vorbitul din auzite e 100% degeaba..

Link to comment
Share on other sites

Acu m-am intors din Germania unde am trecut si pe la reprezentanta bmw de unde am achizitionat masina pentru a cere un cod pin de la navigatie si chiar am intrebat ce probleme a intalnit la seria E90 dupa care l-am intrebat de curiozitate despre fiabilitatea turbinelor si altor subansamble de la seria 3 diesel si mi-a spus din circa 150 masini diesel comercializate de ei anul asta doar 3 au avut probleme cu turbina si au fost rezolvate in garantie si asta din cauza unor defecte de fabricatie.Mi-a mai spus ca daca o masina trece de perioada de garantie cu "bine" ar trebuii sa mearga cel putin 300.000km fara probleme la motor (vb strict de partea mecanica) dar asta in conditiile unei exploatari ca la carte sa ai zic asa adica revizii la timp si un condus normal,combustibili de calitate s.a.m.d.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Tot topicul asta e gresit. Pentru ca nu exista E90 de 170 CP si 0-100 8.2 S. Asta e motorizarea de pe BMW E46. Pe E90, 320 i are 4 cilindrii, 150 CP, 0-100 9S.

ASADAR: Intr-o eventuala comparatie, daca diferenta e doar de 3.000 EUR nici nu se pune problema in a nu se alege diesel!

PS: Nu s-a gandit nimeni de-a-lungul a 5 pagini ca E90 320i are 150 CP? :blink:

Edited by alinutza
Link to comment
Share on other sites

Tot topicul asta e gresit. Pentru ca nu exista E90 de 170 CP si 0-100 8.2 S. Asta e motorizarea de pe BMW E46. Pe E90, 320 i are 4 cilindrii, 150 CP, 0-100 9S.

ASADAR: Intr-o eventuala comparatie, daca diferenta e doar de 3.000 EUR nici nu se pune problema in a nu se alege diesel!

PS: Nu s-a gandit nimeni de-a-lungul a 5 pagini ca E90 320i are 150 CP? :blink:

 

 

 

motoarele(vorbim de 2000) noi de pe seria 3...cele pe benzina...au 170cp :)

Link to comment
Share on other sites

si ca sa nu mai existe dubii legat de performantele motorului de 2.0d atasez un pdf cu date tehnice pt toate de tipurile de motorare..de la 2000 la 3000..sunt pt coupe dar sunt f asemanatoare ca pt sedan

 

 

imi pare rau nu-;l ppot atasa

 

are peste 2mb

Edited by dadogus
Link to comment
Share on other sites

Ma baieti la e90 ,320i este de doua feluri :

 

1 . 320i 150cp

2. 320si 173cp

 

aici de care bmw 320i vorbim?!? asa de curiozitate ?!?

 

iar e90 320d este si el de doua feluri :

 

1. 320d 150cp

2. 320d 163cp

 

aici de care bmw 320d vorbim?!? asa de curiozitate ?!

si mai ales de care versus vorbim ?!? tot asa de curiozitate?!?

 

caci nenea @alex2006 i-auzi ce zice:

"Incepand cu 2007(nu stiu exact luna) motoarele diesel au 177c.p. iar cele pe benzina au 170c.p."

 

Incepand cu 2007(nu stiu exact luna) motoarele diesel au 177c.p. iar cele pe benzina au 170c.p.

hai sa te lamuresc eu da?!?

doar la e92 este valabila treaba, adica pt necunoscatori la coupe-ri...

Link to comment
Share on other sites

Ma baieti la e90 ,320i este de doua feluri :

 

1 . 320i 150cp

2. 320si 173cp

 

aici de care bmw 320i vorbim?!? asa de curiozitate ?!?

 

iar e90 320d este si el de doua feluri :

 

1. 320d 150cp

2. 320d 163cp

 

aici de care bmw 320d vorbim?!? asa de curiozitate ?!

si mai ales de care versus vorbim ?!? tot asa de curiozitate?!?

 

caci nenea @alex2006 i-auzi ce zice:

"Incepand cu 2007(nu stiu exact luna) motoarele diesel au 177c.p. iar cele pe benzina au 170c.p."

 

Incepand cu 2007(nu stiu exact luna) motoarele diesel au 177c.p. iar cele pe benzina au 170c.p.

hai sa te lamuresc eu da?!?

doar la e92 este valabila treaba, adica pt necunoscatori la coupe-ri...

 

 

eu zic sa te mai documentezi..bafta

Link to comment
Share on other sites

Nu va mai contraziceti,pur si simplu accesati www.bmw.de - konfigurator.

e prost siteu...unde este varianta e90 320d de 150cp care exista ca si masina?!?iti spun eu nicaieri ..site-u e gresit

 

 

:blink:

320d e90 de 150cp./.n-a existat niciodata

 

doar cele de 163cp..si cele actuale de 177

 

 

http://www.bmw.de/de/de/index_highend.html?prm_content=

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.