Jump to content

descarcare baterie


Recommended Posts

Am pus o baterie noua (bosh silver) la aceasi parametri ca cea originala .Dupa cateva saptamani timp in care am mers cu masina zi de zi am lasat masina 3 zile nepornita si nu a mai pornit.Bateria am verificat-o si era descarcata,am incarcat-o la redresor, am verificat-o cand s-a incarcat si e ok.La masina nu am umblat nicaieri.Singurul lucru care nu merge la ea este electrovalva de la deschidere porbagaj (porbagajul se deschide numai din cheie sau din masina).Are cineva vreo idee ?.Masina este 525da 2001. Edited by boris
Link to comment
Share on other sites

Am pus o baterie noua (bosh silver) la aceasi parametri ca cea originala .Dupa cateva saptamani timp in care am mers cu masina zi de zi am lasat masina 3 zile nepornita si nu a mai pornit.Bateria am verificat-o si era descarcata,am incarcat-o la redresor, am verificat-o cand s-a incarcat si e ok.La masina nu am umblat nicaieri.Singurul lucru care nu merge la ea este electrovalva de la deschidere porbagaj (porbagajul se deschide numai din cheie sau din masina).Are cineva vreo idee ?.Masina este 525da 2001.

310089[/snapback]

te-ai uitat pe computeru de bord la voltaj? sa te uiti daca iti incarca? sau the old fashion way ...cu aparatu de masura?

Link to comment
Share on other sites

pt a verifica daca ramane un consumator aveti nevoie de:

 

un aparat de masura care stie sa moasoare amperi cel putin 5 de preferat 10

 

o cheie de 10 pt a desface surubul de la borna bateriei

 

opriti motorul inchideti toate usile si toti consumatorii cu exceptia portbagaj (eu acolo am bateria)

 

becurile de la portbagaj se pot stinge apasand pe intrerupatorul care se afla in incuetoare, e la vedere

 

inchideti masina (cei care au alarma sa astepte dupa armare 30s )

de ce acuma si nu mai tarziu pt ca la mine alarma inchide si geamurile si alea consuma nu gluma si s-ar putea sa se arda siguranta din aparat :blink: se poae inlocui nu e nici o tragedie

 

desfaceti borna "-" sau "+" dupa preferinta

 

fixati aparatul de masura pe amperi (aveti grija ca trebue mutata si " sonda " firul rosu pe gaura unde scrie A depinde de aparat)

 

conectati aparatul intre borna bateriei si firul deconectat:

 

1 fir de la aparat pe borna bateriei

 

al doilea fir de la aparat pe clema de contact a firului deconectat de la baterie

 

contactul sa fie ferm

 

va face o mica flama nu va speriati ca nu curenteaza :)

 

stati asa cel putin un minut pana ECU-urile intra in standby (in functie de masina)

 

consumul trebuie sa fie sub 1 amper

Edited by clauberty1
Link to comment
Share on other sites

asa am patit si eu de la clima.cand este pe cald-32 grade-daca o las pornita clima si opresc motorul porneste din cand in cand un ventilator in bord si chestia asta imi termina bateria.acum de cand am aflat opresc clima si apoi motorul sa numai porneasca acel ventilator si porneste brici.succes :blink:
Link to comment
Share on other sites

desfaceti borna "-" sau "+" dupa preferinta

 

stati asa cel putin un minut pana ECU-urile intra in standby (in functie de masina)

 

consumul trebuie sa fie sub 1 amper

310197[/snapback]

Doua mici observatii :

 

Intotdeauna se scoate borna "-" prima.

Curentul consumat de masina in standby trebuie sa fie mult mai mic, de ordinul zecilor de mA.

Link to comment
Share on other sites

asa am patit si eu de la clima.cand este pe cald-32 grade-daca o las pornita clima si opresc motorul porneste din cand in  cand un ventilator in bord si chestia asta imi termina bateria.acum de cand am aflat opresc clima si apoi motorul sa numai porneasca acel ventilator si porneste brici.succes :blink:

310247[/snapback]

 

cum ai decoperit ca pornea din cand in cand :)

nu cumva ai heat on sau auxvent on asta dupa caz daca ai sau nu activat auxiliary heater :)

Edited by clauberty1
Link to comment
Share on other sites

asa am patit si eu de la clima.cand este pe cald-32 grade-daca o las pornita clima si opresc motorul porneste din cand in  cand un ventilator in bord si chestia asta imi termina bateria.acum de cand am aflat opresc clima si apoi motorul sa numai porneasca acel ventilator si porneste brici.succes :blink:

310247[/snapback]

 

Asa mi-a facut si mie si de vina este celebra piesa cu tepi(regulatorul de turatie), o schimbi si niciodata nu o sa mai porneasca acel ventilator aiurea.

Link to comment
Share on other sites

pt a verifica daca ramane un consumator  aveti nevoie de:

 

un aparat de masura care stie sa moasoare amperi cel putin 5 de preferat 10

 

o cheie de 10 pt a desface surubul de la borna bateriei 

 

opriti motorul inchideti toate usile si toti consumatorii cu exceptia portbagaj (eu acolo am bateria)

 

becurile de la portbagaj se pot stinge apasand pe intrerupatorul care se afla in incuetoare, e la vedere

 

inchideti masina (cei care au alarma sa astepte dupa armare 30s )

de ce acuma si nu mai tarziu pt ca la mine alarma inchide si geamurile si alea consuma nu gluma si s-ar putea sa se arda siguranta din aparat :blink: se poae inlocui nu e nici o tragedie

 

desfaceti borna "-" sau "+" dupa preferinta

 

fixati aparatul de masura pe amperi (aveti grija ca trebue mutata si " sonda " firul rosu pe gaura unde scrie A depinde de aparat)

 

conectati aparatul intre borna bateriei si firul deconectat:

 

1 fir de la aparat pe borna bateriei

 

al doilea fir de la aparat pe clema de contact a firului deconectat de la baterie

 

contactul sa fie ferm

 

va face o mica flama nu va speriati ca nu curenteaza :)

 

stati asa cel putin un minut pana ECU-urile intra in standby (in functie de masina)

 

consumul trebuie sa fie sub 1 amper

310197[/snapback]

Am masurat cum ai zis tu.Mi-a iesit un consum de 5.5 A cu centralizata deschisa(n-am alarma) si cu becul de la porbagaj (unul ca celalat e ars),iar cu centralizata inchisa exceptia porbagajului si a becului, 1,5 A dar nu am lasat un minut sa se dezactiveze ECU.Dar de ce trebuie sa existe un consum chiar si mai mic de un amper daca toti consumatori sunt opriti? Daca o lasi o sapt nepornita normal bateria se descarca daca are un consumator fie el si sub un amper.

Link to comment
Share on other sites

Asa mi-a facut si mie si de vina este celebra piesa cu tepi(regulatorul de turatie), o schimbi si niciodata nu o sa mai porneasca acel ventilator aiurea.

310284[/snapback]

Ventilatorul ala poate sa porneasca daca masina nu are contactul pus?

Link to comment
Share on other sites

Asa mi-a facut si mie si de vina este celebra piesa cu tepi(regulatorul de turatie), o schimbi si niciodata nu o sa mai porneasca acel ventilator aiurea.

310284[/snapback]

@popi cat te-o ajuns piesa cu tot cu montaj?...si eu am aceeasi problema....nu se opreste ventilatorul dupa ce opresc motorul...

Edited by aurelian12
Link to comment
Share on other sites

Daca se desface borna nu se mai poate verifica nimic.Multe computere se reseteaza datorita acestui lucru si functioneaza normal o perioada.

310321[/snapback]

 

 

daca e sa fie un ECU defect poti sa il tii fara tensiune cat vrei dupa reconectare tot aiurea se comporta.

 

daca astepti timpul de intrare in stand by de 15s pana la 1 min in functie de masina; si sa masori consumul nu are cum sa te pacaleasca.

 

cele care stocheaza DTC-uri nu au cum sa le piarda poti sa tii bornele in scurtcircuit cat vrei, la butare asta e prima chestie care o face vrifica EEP pt DTC-uri. poti char sa le alimetezi cu tensiune pana in 26 de v timp de 1 minut (daca insisti cedeaza :) )

 

Dar exista rezolvare si la problema neintreruperii alimentarii

conditia e sa ai sondele de la aparat dotate cu crocoditi:)

 

conectezi aparatu in serie cu borna si clema firului

desfaci clema de pe borna si iata-ne cu aparatul montat fara a intrerupe alimentarea masinii :)

 

succes la aflearea vinovatului :)

 

@boris sa il dai in gat si pe forum :blink: :)

Edited by clauberty1
Link to comment
Share on other sites

daca e sa fie un ECU defect poti sa il tii fara tensiune cat vrei dupa reconectare tot aiurea se comporta.

 

daca astepti timpul de intrare in stand by de 15s pana la 1 min in functie de masina; si sa masori consumul nu are cum sa te pacaleasca.

 

310916[/snapback]

 

Probabil spui asta fara sa te bazezi pe nimic :)

 

Oricum, la BMW nu exista timp de standby de 15s -1 min. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Probabil spui asta fara sa te bazezi pe nimic :)

 

Oricum, la BMW nu exista timp de standby de 15s -1 min. :blink:

310919[/snapback]

 

pai ma bazez pe cunostintele de la servici :) avand in vedere ca lucrez cu ECU-uri de masina cel putin 10 ore pe zi

 

ce priveste timp de stand by m-am referit la:

la cat timp de la inchiderea masinii e va intra in stand by

 

pot sa iti dau un exemplu concret daca vrei clusterul de la e39 dupa KL 15 OFF 15 secunde consuma 250 ma iar dupa 15 s consumul scade la 1 ma char sub la unele clustere low line (sunt cele cu mai putine functii)

 

cum exista un stand by exista si un wakeup in masina deoarece vb de CAN care are si el timpii lui s.a.m.d :)

Edited by clauberty1
Link to comment
Share on other sites

Am masurat cum ai zis tu.Mi-a iesit un consum de 5.5 A cu centralizata deschisa(n-am alarma) si cu becul de la porbagaj (unul ca celalat e ars),iar cu centralizata inchisa exceptia porbagajului si a becului, 1,5 A dar nu am lasat un minut sa se dezactiveze ECU.Dar de ce trebuie sa existe un consum chiar si mai mic de un amper daca toti consumatori sunt opriti? Daca o lasi o sapt nepornita normal bateria se descarca daca are un consumator fie el si sub un amper.

310384[/snapback]

A scos si becul din porbagaj si am asteptat 1,2min sa intre in stand by ecu si am scos un consum de 0,8A.O sa inlocuiesc si piesa cu tepi si sa vedem rezultatul.

Edited by boris
Link to comment
Share on other sites

@popi cat te-o ajuns piesa cu tot cu montaj?...si eu am aceeasi problema....nu se opreste ventilatorul dupa ce opresc motorul...

310846[/snapback]

 

Costa in jur de 180 lei, depinde pe unde o gasesti iar de schimbat se schimba f usor, este sub torpedou in stanga, se da la o parte ornamentul acela de mocheta si o vezi acolo.

Link to comment
Share on other sites

pai ma bazez pe cunostintele de la servici :blink:  avand in vedere ca lucrez cu ECU-uri de masina cel putin 10 ore pe zi

 

ce priveste timp de stand by m-am referit la:

la cat timp de la inchiderea masinii e va intra in stand by

 

pot sa iti dau un exemplu concret daca vrei clusterul de la e39 dupa KL 15 OFF 15 secunde consuma 250 ma iar dupa 15 s consumul scade la 1 ma char sub la unele clustere low line (sunt cele cu mai putine functii) 

 

310932[/snapback]

 

Ok, daca stii de la servici, nu ma contrazic cu tine :)

 

Nici nu vreau sa stiu despre ce servici este vorba :)

Link to comment
Share on other sites

Am masurat cum ai zis tu.Mi-a iesit un consum de 5.5 A cu centralizata deschisa(n-am alarma) si cu becul de la porbagaj (unul ca celalat e ars),iar cu centralizata inchisa exceptia porbagajului si a becului, 1,5 A dar nu am lasat un minut sa se dezactiveze ECU.Dar de ce trebuie sa existe un consum chiar si mai mic de un amper daca toti consumatori sunt opriti? Daca o lasi o sapt nepornita normal bateria se descarca daca are un consumator fie el si sub un amper.

310384[/snapback]

 

scoate siguranta nr. 36, cea care alimenteaza casetofonul si vei vedea ca nu mai ai nici un consumator

eu am patit la fel ca tine, dupa care am alimentat casetofonul de la contact, adica sa se alimenteze numai cu cheia in contact si s-a rezolvat problema.

bafta

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.