Jump to content

clauberty1

Members
  • Posts

    29
  • Joined

  • Last visited

clauberty1's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. multumesc frumos...dar nu reusesc sa gasesc schema electrica..... deci primii 2 pini pe verticala..din stanga schimba comanda de pe o oglinda pe alta...cel mai probabil firul comun de la motoarele oglinzii A ( de ex..) vine la unul din pinii mai sus amintiti.. pe ceilalti 4 pini ar trebui so vina un plus...un minus... cate un fir de la cele 2 electromotoare ale oglinzii.... precizez ca am incercat eu niste " permutari " dar fara nici un rezultat...! http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e34/E34.html la "Power mirrors" :blink:
  2. Trebue scris VIN-ul masinii in mid, asta numai cu diagnoza :blink:
  3. Pai cred ca poza vorbeste dela sine :blink: Se poate inlocui foarte usor Promit ca am sa semnalizez mai putin :)
  4. Daca a mai avut problema asta cineva si s-a discutat scuze pt niul topic :blink: eu nu am gasit Vorbim de un 525d 2000 fara navi si problema suna in felul urmator: pe LCD-ul de sub ceasuri cand apas BC din capul manetei nu apare nimica daca schimb posturile de readio de pe "ghidon" apare ce trebue sa apara: numele, frecventa ...... ce sa fi patit :) nu i-a facut numeni nimica am oprit masina, peste 40 de min cand am pornit-o nu mai afisa nimica :) multumesc :)
  5. pai ma bazez pe cunostintele de la servici :) avand in vedere ca lucrez cu ECU-uri de masina cel putin 10 ore pe zi ce priveste timp de stand by m-am referit la: la cat timp de la inchiderea masinii e va intra in stand by pot sa iti dau un exemplu concret daca vrei clusterul de la e39 dupa KL 15 OFF 15 secunde consuma 250 ma iar dupa 15 s consumul scade la 1 ma char sub la unele clustere low line (sunt cele cu mai putine functii) cum exista un stand by exista si un wakeup in masina deoarece vb de CAN care are si el timpii lui s.a.m.d :)
  6. pai io zic ca a explicat @Bavaria foarte bine :) imi cer scuze :blink: ca mi-am permis sa iti editez cele scrise :) @Bavaria
  7. daca e sa fie un ECU defect poti sa il tii fara tensiune cat vrei dupa reconectare tot aiurea se comporta. daca astepti timpul de intrare in stand by de 15s pana la 1 min in functie de masina; si sa masori consumul nu are cum sa te pacaleasca. cele care stocheaza DTC-uri nu au cum sa le piarda poti sa tii bornele in scurtcircuit cat vrei, la butare asta e prima chestie care o face vrifica EEP pt DTC-uri. poti char sa le alimetezi cu tensiune pana in 26 de v timp de 1 minut (daca insisti cedeaza :) ) Dar exista rezolvare si la problema neintreruperii alimentarii conditia e sa ai sondele de la aparat dotate cu crocoditi:) conectezi aparatu in serie cu borna si clema firului desfaci clema de pe borna si iata-ne cu aparatul montat fara a intrerupe alimentarea masinii :) succes la aflearea vinovatului :) @boris sa il dai in gat si pe forum :blink: :)
  8. cum ai decoperit ca pornea din cand in cand :) nu cumva ai heat on sau auxvent on asta dupa caz daca ai sau nu activat auxiliary heater :)
  9. pt a verifica daca ramane un consumator aveti nevoie de: un aparat de masura care stie sa moasoare amperi cel putin 5 de preferat 10 o cheie de 10 pt a desface surubul de la borna bateriei opriti motorul inchideti toate usile si toti consumatorii cu exceptia portbagaj (eu acolo am bateria) becurile de la portbagaj se pot stinge apasand pe intrerupatorul care se afla in incuetoare, e la vedere inchideti masina (cei care au alarma sa astepte dupa armare 30s ) de ce acuma si nu mai tarziu pt ca la mine alarma inchide si geamurile si alea consuma nu gluma si s-ar putea sa se arda siguranta din aparat :blink: se poae inlocui nu e nici o tragedie desfaceti borna "-" sau "+" dupa preferinta fixati aparatul de masura pe amperi (aveti grija ca trebue mutata si " sonda " firul rosu pe gaura unde scrie A depinde de aparat) conectati aparatul intre borna bateriei si firul deconectat: 1 fir de la aparat pe borna bateriei al doilea fir de la aparat pe clema de contact a firului deconectat de la baterie contactul sa fie ferm va face o mica flama nu va speriati ca nu curenteaza :) stati asa cel putin un minut pana ECU-urile intra in standby (in functie de masina) consumul trebuie sa fie sub 1 amper
  10. sonda lambda :blink: e responsabila de crearea amestecului aer benzina cand e defecta se manifesta prin turatie se mentine mai mult timp ridicata la pornire nu pre mai treage consum ridicat dupa ce se incalzeste motorul turatia de relanty oscileaza vizibil se afla dupa galeria de evacuare nu stiu ce masinuta detii dar se afla inainte de intrarea in catalizator si poate sa aiba de la 1 fir pana la 4 depinde de model
  11. Cam :blink: dar ma scuzati :) La ce te referi ca originalele sun foarte scumpe :) de schimbat nu se pot doar cu catalizator cu tot sau :) si aici vine inventivitatea romanului :) se da jos catalizatorul se tau racordurie si se sudeaza altele :) nu inteleg de ce nu le-au facut la fel in ambele parti cu coliere ca doar loc era dar :D aici vine iscusinta neamtului :D cu ce ocazie ar mai vinde el cataluzator -> doar accidente urate si cazuri spciale cand crapa galeria (ajunge apa la el mai greu :D :D
  12. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...336&hg=11&fg=45 piesa nr 1 se verifica foare usor scoti furtunul 4 de pe valva si incepri sa o turezi da sa iti fie cald motorul si opturezi cu degetul capatul furtunului si trebuie sa faca vacum (sa traga aer) ce priveste valva EGR se demonetaza frumos sau urat :) dupa alegere :blink: se curatata cu o pensula si decarburol cat se poate de bine :D grija sa nu intre solutie unde se pune furtunul 4 la membrana ca poti sa iti iei alta valva :) un mic test :) pui manerul unei surubelnite in partea stanga a alvei (unde vine prinsa teava cu acel colier special nr 3 din link ) http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...740&hg=11&fg=50 asezi varful surubelnitei pe ceva stabil si incepi sa apesi pe valva -> trebuie sa culiseze sa faci de vre-o doua trei ori chestia asta pt a o degripa daca cumva a fost cand faci exercitiul de dute vin-o cu valva tine degetul pe intrarea de vacum si vezi daca sufla / trage prin asta testezi membrana sa nu fie cumva gaurita apoi o apesi la maxim valva pe surubelnita pui degetul pe intrarea vacum si si tii apasat :) da apsat nu gluma :) si incet ridici valva de pe surubelnita la un moment pistonasul va trebui sa se opreasca -> partea de vacum a valvei e buna un pret informativ :D http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...333&hg=11&fg=40 piesa 10 sa ne zici ce ai iscusit :D
  13. o diagnoza nu ar strica :blink: pt fi multe chestii care au legatura cu relanty -ul sonda lambda, valva de relanty, filtru de combustibil, pompele de combustibil, (benzina proasta, mizeerie) vestitul debitmetru, un furtun fisurat si ia aer fals
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.