Jump to content

descarcare baterie


Recommended Posts

  • 3 weeks later...
Am masurat cum ai zis tu.Mi-a iesit un consum de 5.5 A cu centralizata deschisa(n-am alarma) si cu becul de la porbagaj (unul ca celalat e ars),iar cu centralizata inchisa exceptia porbagajului si a becului, 1,5 A dar nu am lasat un minut sa se dezactiveze ECU.Dar de ce trebuie sa existe un consum chiar si mai mic de un amper daca toti consumatori sunt opriti? Daca o lasi o sapt nepornita normal bateria se descarca daca are un consumator fie el si sub un amper.

A scos si becul din porbagaj si am asteptat 1,2min sa intre in stand by ecu si am scos un consum de 0,8A.O sa inlocuiesc si piesa cu tepi si sa vedem rezultatul.

Am inlocuit si piesa cu tepi si tot mi se descarca bateria :blink: .

Edited by boris
Link to comment
Share on other sites

Am masurat cum ai zis tu.Mi-a iesit un consum de 5.5 A cu centralizata deschisa(n-am alarma) si cu becul de la porbagaj (unul ca celalat e ars),iar cu centralizata inchisa exceptia porbagajului si a becului, 1,5 A dar nu am lasat un minut sa se dezactiveze ECU.Dar de ce trebuie sa existe un consum chiar si mai mic de un amper daca toti consumatori sunt opriti? Daca o lasi o sapt nepornita normal bateria se descarca daca are un consumator fie el si sub un amper.

A scos si becul din porbagaj si am asteptat 1,2min sa intre in stand by ecu si am scos un consum de 0,8A.O sa inlocuiesc si piesa cu tepi si sa vedem rezultatul.

Am inlocuit si piesa cu tepi si tot mi se descarca bateria :blink: .

 

Mai ai un consumator, verifica daca se sting toate becurile si incearca sa scoti cate o siguranta si sa masori...

Link to comment
Share on other sites

fa cum a zis Popi-lasa amperimetrul conectat pe baterie,eu personal mi-am tras doua fire si aparatul de masura langa tabloul de sigurante,inchide din comutator luminile din interior si scoate pe rand sigurantele si iti dai seama usor ce alimenteaza si nici nu dureaza mult-eu ramaneam cu becurile de la portbagaj aprinse.
Link to comment
Share on other sites

fa cum a zis Popi-lasa amperimetrul conectat pe baterie,eu personal mi-am tras doua fire si aparatul de masura langa tabloul de sigurante,inchide din comutator luminile din interior si scoate pe rand sigurantele si iti dai seama usor ce alimenteaza si nici nu dureaza mult-eu ramaneam cu becurile de la portbagaj aprinse.

O sa incerc si treaba asta.

Link to comment
Share on other sites

fa cum a zis Popi-lasa amperimetrul conectat pe baterie,eu personal mi-am tras doua fire si aparatul de masura langa tabloul de sigurante,inchide din comutator luminile din interior si scoate pe rand sigurantele si iti dai seama usor ce alimenteaza si nici nu dureaza mult-eu ramaneam cu becurile de la portbagaj aprinse.

O sa incerc si treaba asta.

Am scos sigurantele pe rand si am gasit siguranta nr.4 care are luminile din habitaclu si PDC care imi dadea consumul ala mare.

Link to comment
Share on other sites

fa cum a zis Popi-lasa amperimetrul conectat pe baterie,eu personal mi-am tras doua fire si aparatul de masura langa tabloul de sigurante,inchide din comutator luminile din interior si scoate pe rand sigurantele si iti dai seama usor ce alimenteaza si nici nu dureaza mult-eu ramaneam cu becurile de la portbagaj aprinse.

O sa incerc si treaba asta.

Am scos sigurantele pe rand si am gasit siguranta nr.4 care are luminile din habitaclu si PDC care imi dadea consumul ala mare.

 

Ai cumva vreun senzor de PDC ars?

Link to comment
Share on other sites

fa cum a zis Popi-lasa amperimetrul conectat pe baterie,eu personal mi-am tras doua fire si aparatul de masura langa tabloul de sigurante,inchide din comutator luminile din interior si scoate pe rand sigurantele si iti dai seama usor ce alimenteaza si nici nu dureaza mult-eu ramaneam cu becurile de la portbagaj aprinse.

O sa incerc si treaba asta.

Am scos sigurantele pe rand si am gasit siguranta nr.4 care are luminile din habitaclu si PDC care imi dadea consumul ala mare.

 

Ai cumva vreun senzor de PDC ars?

Nu cred ca am ca daca aveam nu mergea tot pdc.S-ar putea sa fi gasit cauza ,ledul sau becul care indica pozitia manetei de viteze(P,R,N,D) ramanea aprins si dupa ce inchideam masina, cred ca ala imi consuma bateria.

Link to comment
Share on other sites

are cineva vreo schema cu piesa aceea cu tepi?vreau si eu va rog.

aici o gasesti

 

http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e34/E34.html

 

6410.1 Automatic heating control (HR34) - digital

6410.6 Automatic heating control (IHRF3)

6412.0 Independent heating/ventilation with IHKA

6412.1 Independent heating/ventilation with HR34

6412.2 Independent ventilation with IHKA

6412.3 Independent ventilation with HR34

6412.14 Independent heating/ventilation with IHRF3

6412.15 Independent ventilation with IHRF3

6412.18 Independent heating/ventilation with IHKR/F3

6412.19 Independent ventilation with IHKR/3

6424.0 Rear window defogger/antenna

6430.0 Automatic circulating air control (AUC)

6450.0 Automatic climate control (IHKA)

6450.5 Automatic climate control with filter (IHKR/F3)

vezi care ti se potriveste

 

sau post-2935-1197480458_thumb.jpg

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.