Jump to content

BMW nou sau BMW SH!


Turbo-Mann

Recommended Posts

Ce vroiam sa zic mai exact este ca de exemplu 5-ul vechi E39 imi place mai mult decat cel actual. Nu zic ca cel nou nu imi intoarce capul pe strada, dar nu sunt inebunit dupa el. A aparut de ceva timp si m-am cam obisnuit cu aspectul. Iar despre masina noua, normal ca oricine ar prefera o masina nou nouta, logic.
Link to comment
Share on other sites

Pentru cei care au zis de nikasil.Chestia asta era valabila pentru motoarele v8 de 3 si 4 litri,dar din 92 pana in 95.Dupa 95 s-a schimbat din nikasil in alusil,o combinatie de aluminiu si siliciu.La nikasil era problema ca sulful din benzina avea o reactie chimica cu nichelul din blocul motor,si in timp ducea la deteriorare blocului.Daca cuiva i se intampla asta,si o reprezentanta BMW constata astfel,atunci blocul se schimba gratis pentru ca este o defectiune de fabrica(cel putin asa se procedeaza in State).Puteti sta linistiti ca motoarele dupa 95 nu s-au mai facut cu nikasil,asa ca nu se poate intampla asa ceva.Atentie sa aiba doar cei care cumpara un 730,740 E38 sau 530 540 E34.Dar in Europa sulful nu prea e asa de mult in benzina si nu cred ca ar afecta asa mult.Iar la 6 in linie nici nu se poate vorbi de asa ceva devreme ce nici macar nu s-a fabricat unul din nikasil.
Link to comment
Share on other sites

Imi pare rau sa te contrazic. Motoarele de 6 in linie M52 sunt afectate. Iar treaba cu la noi nu prea se intampla ca-i benzina fara sulf, nu tine. Du-te la bmw filaret, sau la otopeni si intreaba la cate motoare M52 s-a schimbat blocul. Raspunsul va fi: "La aproape toate." Ma bag si la un mic pariu daca vrei... Beau bere...

In ceea ce priveste alusilul, intr-adevar el a reprezentat o solutie DOAR pentru motoarele mari, V8, M60. In paralel cu Alusilul, motoarele de 6 in linie au primit bloc din fonta cu camasi din otel, asta dupa martie 1998. Noile motoare de 6 in linie M54 (cele de pe e46), nu au mai avut probleme, deoarece abia atunci nu s-a mai folosit nikasilul.

Deci: m52 - probleme (din '95 pana in '98) - Modele: E36 (320, 323, 328), E39 (320, 323, 328), E34 (mai putin intalnite, deoarece marea majoritate au motoare M50), E38 (728i)

m60 - probleme pana in 1998

 

Si un articol: http://www.lestac.co.uk/bmw/nikasil.htm

Link to comment
Share on other sites

Da,intr-adevar ai dreptate.Eu stiam asa pentru ca am auzit de chestia asta de pe un forum de E34 din State.Probabil ca din cauza ca la ei nu a mai ajuns motorul M52 cu nikasil,la ei a fost doar M52 cu camasi de otel.La ei problema s-a limitat pana la sfarsitul lui 95.Era chestia ca pe coasta de vest e diferenta la sulful din benzina fata de coasta de est,si ca nu e bine sa iei masini rulate pe coasta pe care era mai mult sulf(exact pe care coasta nu mai tin minte).

Uite ce se mai zice in articolul pe care mi l-ai recomandat:

"I have not heard of any problems with Nikasil cars on the Continent, nor have I found any reference to any difficulties."Pentru ca la noi nu este asa mult sulf.

Sincer nici eu nu am auzit de probleme in Europa,pentru ca problema cu nikasil-ul se refera strict la sulf,nu la forja aiurea care le-o da romanii cu uleiuri si benzina proasta,si dupa aia se mira ca se caleaza motorul.

Si eu am vazut la Cluj motoare stricate,dar nu de la "nikasil" ci de la "picioare grele" pe pedala cand nu trebuie.

 

Si iti mai zic si altceva ce am vazut.Un motor M50Tu segmentat la Sibiu cu segmenti si cuzineti turcesti de s-au topit in el,si facut doar sa tina pana la targul de masini.De aia vezi multe motoare stricate,ca multi se zgarcesc si se duc la mecanici carpaci care mai mult strica decat repara.Si nu vreau sa jignesc pe nimeni dar si mecanicii de la "reprezentantele" BMW (hai sa ma refer doar la Cluj ca nu stiu ce e in alta parte) mai bine s-ar apuca de tamplarie sau de croitorie,ca in afara de inginerii sefi,care intr-adevar au scoala in ei,nu au talent.Degeaba au scule adevarate si tehnica daca nu au pasiune in ei.Stau 8 ore la servici,iau salariul si gata.Sunt mecanici particulari,care stau pana noaptea tarziu si repara masini,ca daca ar pleca acasa l-ar durea capu cat s-ar gandi la ce sa ii faca la masina.

 

Deci ce am spus eu se completeaza cu ce ai zis tu si iese bine.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
As ruga membrii care au cumparat SH sa prezinte tipul, pretul, rulajul, starea masinii in momentul cumpararii, vizual si mecanic si reparatiile efectuate in primul an dupa cumparare, precum si pretul acestor reparatii; e bine sa vorbim pe cifre, mai putin pe impresii, zic eu.

1799[/snapback]

 

E46 320d/150CP (dec2001)

L-am luat in 2004,in septembrie cu 40.000km rulati si am si plecat prin tara sa-i fac "rodaju" (2000km).Probleme nici una pana acu. aaa...mi s-au furat oglinzile:P

Am luat-o sh pentru ca il cunosteam pe proprietar(altfel nu luam sh,nici bmw nici altceva si cred ca luam un megane2 2,0L 120CP 20.000E....nasoala optiune,nu?Dar era cea mai puternica diesel!),e un vecin care si-a luat un Mertz 270cdi si nu mai avea nevoie de a mea! Masina a fost intretinuta f bine,numai in garaj statea,deci estetic ok, iarna nu iesea cu ea deloc pt ca are o Toyota LC 90.

Am luat-o cu 18.000E, si am facut si o revizie inainte sa o cumpar pe care a cam platit-o in mare parte el. Au fot inlocuite discurile de frana,pentru ca a schimbat el placutele cu putin timp inainte si aia de la bavaria au zis ca la 2 seturi de placute se schimba un set de discuri...ma rog, si cateva maruntisuri,nu mai stiu exact ce,dar oricum intrau la categoria consumabile! Io zic ca am facut o afacere buna! :blink: Nu?

Edited by ironm
Link to comment
Share on other sites

E46 320d/150CP  (dec2001)

L-am luat in 2004,in septembrie cu 40.000km rulati si am si plecat prin tara sa-i fac "rodaju" (2000km).Probleme nici una pana acu. aaa...mi s-au furat oglinzile:P

Am luat-o sh pentru ca il cunosteam pe proprietar(altfel nu luam sh,nici bmw nici altceva si cred ca luam un megane2 2,0L 120CP 20.000E....nasoala optiune,nu?Dar era cea mai puternica diesel!),e un vecin care si-a luat un Mertz 270cdi si nu mai avea nevoie de a mea! Masina a fost intretinuta f bine,numai in garaj statea,deci estetic ok, iarna nu iesea cu ea deloc pt ca are o Toyota LC 90.

Am luat-o cu 18.000E, si am facut si o revizie inainte sa o cumpar pe care a cam platit-o in mare parte el. Au fot inlocuite discurile de frana,pentru ca a schimbat el placutele cu putin timp inainte si aia de la bavaria au zis ca la 2 seturi de placute se schimba un set de discuri...ma rog, si cateva maruntisuri,nu mai stiu exact ce,dar oricum intrau la categoria consumabile! Io zic ca am facut o afacere buna! :blink: Nu?

11270[/snapback]

Destul de bunba avand in vedere ca masina e din 2001 si are numai 40.000 km :)

Link to comment
Share on other sites

eu zic ca e bine masina...e din 2002(dec 2001)

11335[/snapback]

 

Si eu:P

Can mi-am luat-o m-am interesat si nu am gasit nimic din varianta cu 150CP ci doar 320d/100kW cu 80.000km la 15000E. Si nici nu stiam ce si cum cu masina! Asa am luat-o de la o sursa sigura! Stiu ca n-a umblat la ea! Doar ca ii dadea talpa...ca si mine de altfel:)...de fapt cred ca masina e de vina...ea isi da singura talpi:))

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.