Jump to content

Seria 5 E60, 2003-2009


Christian10

Recommended Posts

Arata foarte bine. N-are treaba. Dupa cum se vede si in tabel, diametrul total e acelasi la 225/50 si 245/45. Ma pricep de minune la calculele astea de anvelope. :)

Ambele sunt dimensiuni omologate pe E60. Iar 235 nu e.

Am avut rotile astea atat pe suspensie standard cat si acum pe M sport.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Salut, sunt nou pe forum si in plus urmeaza ca in cateva zile sa achizitionez un E60 520d din 2007 dar facelift cu motorul de 2L 150 cai cred ca este varianta FleetEdition. Urmaresc de ceva vreme forumul si m-am decis sa trec de la un Peugeot 407 in prezent la seria 5, o schimbare mare zic unii dar eu cred ca este cea mai buna alegere pentru mine. Din cate am citit cred ca motorul de 150 cai nu este cel cu probleme la distributie, ceea ce ma bucura. O sa revin cu ceva poze si detalii in saptamana urmatoare , dar intre timp am dorit sa va salut si ma bucur ca o sa am seria 5 care clar nu o iau pentru viteza sau liniute nicidedum vreau doar confort (daca pot zice ca este si automata dar este schimbatorul vechi chiar daca este facelift interior si exterior) si stabilitate..Va multumesc si o zi buna!!!
Link to comment
Share on other sites

doar la gandul ca scapi de (presupusa sau nu) problema cu lantul de distributie la N47 si tot e mai bine parca sa ai motorul M47 de 163 cp.

asteptam sa-i faci prezentarea.

apropo, si eu am acelasi model, E60 LCI 2007, automat cu motorul de 163 si pana acum sunt foarte multumit.

Link to comment
Share on other sites

Citesc pe ici pe colo ca unii fac update la ECU sau la cutia de viteze. De unde stiu daca fostul proprietar a facut vreodata update, ce inseamna ca performante un update si unde pot sa-l fac? Doar reprezentanta BMW face update sau se poate face si de altii care au eventual programul/instrumentele potrivite?
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salut dupa cum ziceam mai sus am intreat in posesia unui 520d din 2007 dar cu motorul de 150 cai, totul bine si frumos doar ca la un drum de Romania-Franta mi s-a aprins de vreo 3 ori becul de la ulei si am completat cu Castrol 5w40,chestia este ca imi este aprins service in bord deci trebuia sa fac schimburile de ulei si filtre deja si care cred ca au vreo 30000km din moment ce este aprins in bord la pornire service... Intrebarea mea este ce ulei sa bag 5-40 sau 10-40 caci zicea cineva ca din cauza ca este prea subtire (fluid) se poate sa il consume asa in total am bagat cam 1,5 litri in 2000km deci nu cred ca este normal si in plus km masinii sunt 118000 care cred ca sunt reali dupa interior si pedale schimbator volan si restul din interior.Ar trebui deja sa ii fac servisarea si apoi sa vad daca mai consuma sau nu cu noul ulei si inca un lucru toba de esapament este curata ca lacrima dupa 2000km am dat cu servetelul alb in toba la iesire binenenteles si a ramas alb servetelul vb foarte serios ceea ce ma bucura si sper sa nu fie alta problema cu motorul pentru ca masine merge foarte bine si eu sunt multumit de ea...sper ca nu v-am plictisit? Drumuri bune!!!
Link to comment
Share on other sites

Salut dupa cum ziceam mai sus am intreat in posesia unui 520d din 2007 dar cu motorul de 150 cai, totul bine si frumos doar ca la un drum de Romania-Franta mi s-a aprins de vreo 3 ori becul de la ulei si am completat cu Castrol 5w40,chestia este ca imi este aprins service in bord deci trebuia sa fac schimburile de ulei si filtre deja si care cred ca au vreo 30000km din moment ce este aprins in bord la pornire service... Intrebarea mea este ce ulei sa bag 5-40 sau 10-40 caci zicea cineva ca din cauza ca este prea subtire (fluid) se poate sa il consume asa in total am bagat cam 1,5 litri in 2000km deci nu cred ca este normal si in plus km masinii sunt 118000 care cred ca sunt reali dupa interior si pedale schimbator volan si restul din interior.Ar trebui deja sa ii fac servisarea si apoi sa vad daca mai consuma sau nu cu noul ulei si inca un lucru toba de esapament este curata ca lacrima dupa 2000km am dat cu servetelul alb in toba la iesire binenenteles si a ramas alb servetelul vb foarte serios ceea ce ma bucura si sper sa nu fie alta problema cu motorul pentru ca masine merge foarte bine si eu sunt multumit de ea...sper ca nu v-am plictisit? Drumuri bune!!!

 

E prea mare consumul de ulei! Depasesti consumul maxim de ulei specificat de BMW si anume, 0.7l/1000Km! Daca masina are 150CP, probabil ca ai o varianta cu Power Reduction(Fleet Edition), masina fiind adusa din Belgia! In mod normal, masina ta ar trebui sa aibe 163CP daca ai motorul M47! Daca intr-adevar ai acest motor, pare-se ca mananca ulei, fiind oarecum o problema generala la acest tip de motor :| Verifica prima oara sa nu il pierzi pe undeva, garnituri pe la turbo, etc! Ca si ulei, ramai tot pe un 5W40! nu ti-as recomanda 10W40, inturcat e prea gros la rece si iarna s-ar putea sa ai probleme cu ungerea si sa-ti afecteze cel putin turbina! Eu o sa merg acum la viitoarea revizie pe un ulei BMW 0W40 LL04!

Link to comment
Share on other sites

Vazand un anunt pe forum ma gandeam ca nu ar fi rau sa fac un upgrade la scaune sport de piele. Nu stiu daca scaunele si banchetele se potrivesc de la nonLCI la LCI, ca fetele de usi e clar ca nu potrivesc. La butoenele de lateral observ ca sunt aceleasi pe care le am si eu. imi da careva ceva detalii si daca schimbarea mai implica si altceva, gen codare, eu stiu...

 

Anuntul e acesta: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/149441-interior-piele-neagra-sport-bmw-e60/

 

Ai luat scaunele?

Pe un alt site a specificat ca masina de pe care provine interiorul a fost cu volan pe dreapta.

Link to comment
Share on other sites

RaYn3 mmerci mult de sfaturi stiu ca e cu putere redusa si ma gandeam daca are rost sa ii fac si o resoftare macar pana la un 190 cai care cred ca ar fi safe din ce am mai citit pe alte forumuri la o firma specializata cu garantie asta doar dupa ce rezolv problema cu consumul de ulei sa gasesc buba, iti dai seama ca sunt putin dezamagit ca consuma ulei pentru ca inainte am avut un 407 cu motorul de 1.6 Hdi si in 12000 cat am facut maxim schimbul nu mi-a consumat deloc ulei... O sa merg la cineva priceput si sper sa imi gaseasca buba! numai bine!
Link to comment
Share on other sites

Poate ai cumparat masina cu nivelul la ulei pe minim, si din cauza asta a trebuit sa completezi atat. Toba este curata pentru ca ai filtru de particule.

 

 

Pai da, dar diferenta pe joja intre minim si maxim este de 1L, iar el a completat in 2000Km cu 1,5L! Deci nu prea tine aceasta ipoteza! Este clar ca-l pierde ori il mananca! Si eu am acelasi motor, imi mananca si mie(nu pierde) dar nu atat de exagerat, plus altii cu acelasi motor care au raportat aceeasi problema!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.