Jump to content

Seria 5 E60, 2003-2009


Christian10

Recommended Posts

Salutare. Poate careva sa ma indrume spre un DIY sau ceva explicatii pentru a demonta suportul de telefon din E6oLCI. Sta degeaba acolo si imi ocupa loc. As folosi acel spatiu pentru altceva. cred ca am citit pe undeva pe forum ceva cu referire la asta dar cu functia search nu am gasit.

Multumiri.

Link to comment
Share on other sites

Am uitat. Ti-am zis ca aveam mai multe in minte sa-ti zic si am uitat. E chiar asa de greu? Nu sunt eu specialist dar nici chiar habarnist nu sunt.

Uite ca mi-a mai venit una in minte: De ce nu imi indica la bord cand am usa deschisa? Am urcat intr-un alt E60 LCI la care indica in bord ca este usa deschisa. Trebuie codare, sau ceva meniu de accesat?

Link to comment
Share on other sites

Masina in care am urcat eu era in stationare, cu motorul oprit. Cand am deschis usa s-a aprins martorul de usa deschisa in bord.

@C_o_s_m_i_n : dar de "mnezei" dispunem si noi... mai greu cu altele. la mine e greu cu rabdarea.

Vorba aia "Doamne da-mi rabdare... dar repede ca nu mai pot..."

Edited by mokanupepe
Link to comment
Share on other sites

Martorul de usa/portbagaj deschis si la mine merge doar in mers. Pe loc nu.

In ce masina te-ai urcat si aparea chiar pe loc?

 

La suportul ala iti trebuie ceva rabdare, ca se scoate tot spatele cotierei (prizele de aer si panoul cu brichete), apoi si placa deasupra, sa vezi ce faci.

 

Suportul in sine, parca are doar un surub in stanga. Ala e pacatos, ca e bagat dinspre scaunul soferului. L-ai putea scoate intreg doar daca ai demonta toata cotiera si sa scoti buzunarul de depozitare.

In dreapta e doar o articulatie care iese.

post-41488-0-23845700-1393312865_thumb.jpg

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Martorul de usa/portbagaj deschis si la mine merge doar in mers. Pe loc nu.

In ce masina te-ai urcat si aparea chiar pe loc?

 

La suportul ala iti trebuie ceva rabdare, ca se scoate tot spatele cotierei (prizele de aer si panoul cu brichete), apoi si placa deasupra, sa vezi ce faci.

 

Suportul in sine, parca are doar un surub in stanga. Ala e pacatos, ca e bagat dinspre scaunul soferului. L-ai putea scoate intreg doar daca ai demonta toata cotiera si sa scoti buzunarul de depozitare.

In dreapta e doar o articulatie care iese.

 

Masina in care m-am urcat era un E61 LCI din 2008 luna februarie si era in piata auto din Satu Mare. Ma urcasem in ea intrucat am un prieten care era interesat si care a luat pana la urma un E60LCI din 2007 de la Cluj.

referitor la suportul de telefon cred ca o sa astept vremea mai buna ca sa am timp ( si rabdare ) sa mesteresc, iar in cazul in care am dificultati o sa-mi permit aroganta sa te sun sa ies din impas. :hmm:

Link to comment
Share on other sites

Poate E60-ul avea o codare anume. Altfel, default nu canta decat dupa ce te pui in miscare.

BT-ul e in portbagaj lateral stanga sub mocheta sau cei care au si USB, e MULF sub roata de rezerva.

In cotiera e doar un modul de alimentare si interfata de comunicare intre telefon si CCC.

Suportul de telefon e doar un plastic cu ceva fire si mufa prin el.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Intr-adevar , nici ventilatorul nu imi merge la turatie maxima. Masina porneste in rest fara nici cea mai mica problema (la sfert de cheie cum s-ar zice :) de fapt la sfert de buton :) ), doar ca daca opresc masina si las muzica sa mearga , la maxim 5 minute imi zice ca bateria e slaba, si se inchide automat si display-ul si implici si muzica. Am sa merg zilele urmatoare sa verific voltajul si amperajul la baterie.

 

 

am avut aceeasi problema...am schimbat si bateria degeaba...in final am constat ca este senzorul IBS ( inteligent batery sensor ) care imi taia curentul...deconecteaza-l si ai sa vezi ca nu vei mai avea probleme...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Cum pot determina ce clasa de poluare are un 520d?

 

De ex. la asta (fabricatie 26.05.2009) vanzatorul spune ca e Euro 5 pe cand aceasta (fabricatie 18.09.2009) vanzatorul spune ca e Euro 4 desi e fabricata mai tarziu decat prima.

 

Care minte sau e posibil sa fie ambele informatii corecte?

 

De cand s-au produs doar e60-uri 520d Euro 5?

Link to comment
Share on other sites

Cum pot determina ce clasa de poluare are un 520d?

 

De ex. la asta (fabricatie 26.05.2009) vanzatorul spune ca e Euro 5 pe cand aceasta (fabricatie 18.09.2009) vanzatorul spune ca e Euro 4 desi e fabricata mai tarziu decat prima.

 

Care minte sau e posibil sa fie ambele informatii corecte?

 

De cand s-au produs doar e60-uri 520d Euro 5?

 

Al meu e fabricatie 2009, luna mai si e EURO 5 . Eu stiu ca 520d in 2009 nu exista decat euro 5. Ti-a dat seria de caroserie cel cu euro 4 sa vezi exact daca e 2009? Foarte multi vanzatori zic in loc de anul si luna fabricatiei,datele primei inmatriculari.

Edited by Scorpio 82
Link to comment
Share on other sites

Norma euro 5 a devenit obligatorie din 09/2009 , dar eu stiam ca toate N47 sunt euro 5.

 

N47 din 2008 sunt euro 4. Stiu ca in momentul cand am cumparat autoturismul, am tinut cont si de asta, deoarece la euro 4 era in jur de 1000 euro taxa iar la euro 5 era 200 euro.

Edited by Scorpio 82
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.