Jump to content

Seria 5 E60, 2003-2009


Christian10

Recommended Posts

Am si eu cateva intrebari legate de 525dA:

 

1-Cum pot vedea data fabricatiei unui geam. am vazut ca pe ele scrie E6 intr-un cerculet, sub producatorul si sub producator inca doua serii de numere.

 

2-E normal ca atunci cand brachezi total stanga sau dreapta in P sau N sa se auda un fasait (ca si cum un furtun sub presiune ar fi spart si ar rasufla) de la motor?

 

3-Fiind in P sau D, am incercat sa turez motorul (diesel), dar mai sus de 4000 nu urca. E normal? acelasi lucru se intampla si in mers? atunci de ce zona rosie incepe de la 5500 rpm ?

 

Mersi frumos !

Edited by cernica87
Link to comment
Share on other sites

Fiind in P sau D, am incercat sa turez motorul (diesel), dar mai sus de 4000 nu urca. E normal? acelasi lucru se intampla si in mers? atunci de ce zona rosie incepe de la 5500 rpm ?

 

Mersi frumos !

Cum turezi tu motorul pana la 4000rpm pe loc,daca cutia e in D? :)

 

Zona rosie incepe la 4500 :lol:

Link to comment
Share on other sites

Am si eu cateva intrebari legate de 525dA:

 

1-Cum pot vedea data fabricatiei unui geam. am vazut ca pe ele scrie E6 intr-un cerculet, sub producatorul si sub producator inca doua serii de numere.

 

2-E normal ca atunci cand brachezi total stanga sau dreapta in P sau N sa se auda un fasait (ca si cum un furtun sub presiune ar fi spart si ar rasufla) de la motor?

 

3-Fiind in P sau N, am incercat sa turez motorul (diesel), dar mai sus de 4000 nu urca. E normal? acelasi lucru se intampla si in mers? atunci de ce zona rosie incepe de la 5500 rpm ?

 

Mersi frumos !

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Am si eu cateva intrebari legate de 525dA:

 

1-Cum pot vedea data fabricatiei unui geam. am vazut ca pe ele scrie E6 intr-un cerculet, sub producatorul si sub producator inca doua serii de numere.

 

2-E normal ca atunci cand brachezi total stanga sau dreapta in P sau N sa se auda un fasait (ca si cum un furtun sub presiune ar fi spart si ar rasufla) de la motor?

 

3-Fiind in P sau N, am incercat sa turez motorul (diesel), dar mai sus de 4000 nu urca. E normal? acelasi lucru se intampla si in mers? atunci de ce zona rosie incepe de la 5500 rpm ?

 

Mersi frumos !

 

Fasaitul e de la pompa de servo sau caseta si e normal.

Link to comment
Share on other sites

Salutare! Este primul meu post pe acest forum deoarece nu sunt posesorul unui BMW dar sper sa devin curand... As avea si eu nevoie de cateva pareri despre modelul 520d 177cp, cum se comporta, daca este suficienta putere pentru aceasta caroserie, daca este zgomotos. Precizez ca nu sunt un impatimit al vitezei si sportivitatii excesive! Si in legatura cu cutia as avea nevoie de ceva pareri, manuala sau automata; eu as prefera o automata pentru confortul oferit in oras unde mergi 20m si trebe iar sa franezi... De costuri de intretinere si de consum nu intreb pentru ca am citit toate aceste pagini si mi-am facut o idee. Daca exista posesori care ma pot ajuta cu niste pareri cat mai detaliate as fi recunoscator. Multumesc!!!
Link to comment
Share on other sites

Salutare! Este primul meu post pe acest forum deoarece nu sunt posesorul unui BMW dar sper sa devin curand... As avea si eu nevoie de cateva pareri despre modelul 520d 177cp, cum se comporta, daca este suficienta putere pentru aceasta caroserie, daca este zgomotos. Precizez ca nu sunt un impatimit al vitezei si sportivitatii excesive! Si in legatura cu cutia as avea nevoie de ceva pareri, manuala sau automata; eu as prefera o automata pentru confortul oferit in oras unde mergi 20m si trebe iar sa franezi... De costuri de intretinere si de consum nu intreb pentru ca am citit toate aceste pagini si mi-am facut o idee. Daca exista posesori care ma pot ajuta cu niste pareri cat mai detaliate as fi recunoscator. Multumesc!!!

 

vrei sa-l achizitionezi nou sau sh?

Edited by baronu25
Link to comment
Share on other sites

Mai este undeva aceiasi intrebare pusa si s-a scris o gramada despre acel motor pe E60.

 

Nici eu nu sunt un impatimit al vitezei si am ales caroseria fata de motor. Si sincer nu regret!

 

 

 

De 520d 177cp nu am vazut sa se scrie, am vazut doar intrebarea dar nu am vazut raspunsuri. S-au scris multe de 525d 177cp... Poate am fost obosit cnd am citit, rog sa ma corectati daca gresesc...

 

Legat de masina, as vrea sa-mi achizitionez una SH. Momentan am un Volvo S40 2.0d 136cp si nu pot sa spun ca ma nemultumeste ca si motor,insa, am nevoie de mai mult spatiu.

Multumesc celor care mi-au raspuns; astept in continuare pareri legate de motor si cutia automata...

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Comparativ cu acel volvo un 520d 177cp va trage mai bine. Am condus ambele. Nu e mare diferenta insa se simte. Deci daca nu te nemultumeste Volvo-ul nici E60-ul nu o va face.

 

525d cu 177 reprezinta motorul vechi. Motor mai mare, invechit un pic, pe o masina ceva mei grea. As merge pe 520d 177cp.

Link to comment
Share on other sites

Comparativ cu acel volvo un 520d 177cp va trage mai bine. Am condus ambele. Nu e mare diferenta insa se simte. Deci daca nu te nemultumeste Volvo-ul nici E60-ul nu o va face.

 

525d cu 177 reprezinta motorul vechi. Motor mai mare, invechit un pic, pe o masina ceva mei grea. As merge pe 520d 177cp.

 

 

La motorul de 2000 177cp ma gandeam nu la cel de 2500. Spuneam ca sunt destul de multumit de puterea motorului de la volvo deci dupa spusele tale ar trebui sa fiu multumit de acesta de la bmw. Asa rezulta si dupa calculele mele. Dupa raportul greutate/cp, bmw iasa superior (10,6kg/cp la volvo care are 1450kg si 9kg/cp la bmw 520 177cp cutie automata care din cate am vazut eu are 1595). Am vrut sa fac un test la Banat Car in Timisoara dar nu au. A ramas sa ma sune tipul de acolo sa ma anunte daca le vine aceasta masina de test drive.

Link to comment
Share on other sites

Mai este undeva aceiasi intrebare pusa si s-a scris o gramada despre acel motor pe E60.

 

Nici eu nu sunt un impatimit al vitezei si am ales caroseria fata de motor. Si sincer nu regret!

 

 

 

De 520d 177cp nu am vazut sa se scrie, am vazut doar intrebarea dar nu am vazut raspunsuri. S-au scris multe de 525d 177cp... Poate am fost obosit cnd am citit, rog sa ma corectati daca gresesc...

 

Legat de masina, as vrea sa-mi achizitionez una SH. Momentan am un Volvo S40 2.0d 136cp si nu pot sa spun ca ma nemultumeste ca si motor,insa, am nevoie de mai mult spatiu.

Multumesc celor care mi-au raspuns; astept in continuare pareri legate de motor si cutia automata...

 

Multumesc!

 

 

520d de 177cp e modelul cu face-lift, fabricatie 2008, daca nu ma insel. fabricatie 2008 inseamna si un pret destul de piperat, asta in cazul in care o sa apara modelul nou in 2010. Deci sa zicem ca vei dai in jur de 30k pe un model de masina deja invechit.

 

Si eu sunt tot in situatia ta, tot caut de o luna sa-mi achizitionez una pana in 50 mii de km. Prefer sa dau un 6-7 mii de euro in plus, dar stiu ca nu o iau la 100- 140 de mii km. Tot ce am vazut si condus in romania, de pe autovit si de la diferite persoane nu mi-a placut. Chiar si cele aduse recent din germania. Ba masina era vopsita ici-colo o capota, o bara, ba era foarte hartanita si articulatiile erau la pamant.

 

Eu momentan merg cu un e classe 2008 E200 CDI manuala. Motor de 2.2 - 140 cp. Am fost sa vad un 525dA din 2006 spre 2007. Vreau sa spun ca am fost complet dezamagit de felul in care trage masinuta de 180 cp fata de E200. Ori era obosita turbina ori nu stiu ce s-a intamplat dar chiar nu mi-a placut cum trage nici macat in sport.

Daca nu ai nevoie de putere ( cu toate ca masina are ceva kg...) eu ti-as recomanda un 525dA pre LCI (motor 2.5 litri 177 cp) sau un 525dA LCI (motor 3 litri 200cp) . Cred ca un 525dA LCI din 2007 gasesti la pretul de 520d LCI.

Oricum, cred ca sunt ceva diferente intre un 520d si restul motoarelor de 6L ... Comparandu-l cu un 525d an<2007 520d LCI iese in fata doar cu consumul, dar gandeste-te ca motorul este 4 in linie si cuplul este destul de mic.

 

 

Acum depinde si de ce dotari si de suma pe care esti dispus sa o dai. Avand in vedere ca in 2010 va fi un model invechit sunt de parere ca mai mult de 25.000 nu merita...

 

 

 

Bafta la cautari si eu iti recomand sa nu ti-o achizitionezi de aici, dar partea proasta este ca in Germanica au cam inceput sa sara preturile fata de Romania.

Edited by cernica87
Link to comment
Share on other sites

525d-ul de 3l are 198 cp vs 520d de 2l si 177cp. Problema este ca 525d-ul vine cu mai mult de 100kg deci judecand strict dupa motor nu mi se pare relevant. Per total ajungi tot acolo doar cu niste costuri in plus.

 

Apropo, surprinzator 520d-ul de 177cp este mai silentios decat 525d-530d. Si am condus mai multe 525-530d-uri.

Link to comment
Share on other sites

Asteptam cu raspuns de la un parc auto de incredere, dar cand mi-a venit cu un 525 chel cu jentile pe 15" la 25.000 eur, intr-adeva cu putin km in bord, am spus sa ma mai interesez si aici.

 

 

Ce parere aveti despre:

 

http://tinyurl.com/bmw525dA ?

 

Avand in vedere ca pe mobile.de nu gasesti asa ceva la pretul ala eu zic ca este ceva neinregula cu masina. Am sa dau un telefon sa fac un test sa vad despre ce e vora, pana atunci care e parerea voastra ?

 

Dar despre:

 

http://tinyurl.com/bmw530xdA

 

Este primul proprietar. Isi merita banutii masina?

Edited by cernica87
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.