Jump to content

Seria 5 E60, 2003-2009


Christian10

Recommended Posts

Cu 7000 am client.

 

A6-le l-am condus deja. Nu m-a impresionat cu nimic (in gama asta de pret). In plus, problemele sunt multe la motoarele de 2 litri pe VAG.

 

5-ar am condus doar un 535xd (cred) si am ramas mut. Nu m-am dat la el, pentru ca nu ma interesa motorul (era irelevant din moment ce eu imi doresc unul de 2 litri). Dar in rest... fara cuvinte. Parerea unui posesor de VAG.

Am vazut ca multi se plang de fulia principala de pe arbore ca ar cadea destul de usor.

In rest... alte probleme n-am identificat punctual.

Cu volanta DMF si eu am avut probleme pe Passat si e problema comuna pe orice masina, daca e sa fie.

 

LE: este cineva din Zalau sau din imprejurimi cu un 520d E60 dispus sa ma dea o tura sa stiu exact cu ce se mananca? 520-ul care sunt tentat sa-l iau e in alt judet, nu ajung prea usor la el.

Multumesc.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Succes la vanzare!

535xd nu exista, ci ori 530xd ori 535d.

Fulia de la vibrochen intr-adevar e consumabila, se schimba undeva pe la 100.000km. Motorul cu 4 cilindri diesel vibreaza ceva, nu e precum cel cu 6 cilindri, care e un motor echilibrat. Fulia are o parte cauciucata si una metalica. Cea cauciucata e pentru amortizarea vibratiilor (de-aia se si numeste vibration damper) si oboseste in timp si km, si ajunge sa se rupa intr-un final partea cauciucata de partea metalica.

Am schimbat-o si eu la E90 320d, se desprinsese partea cauciucata de cea metalica si imi sarea cureaua de la pompa de servodirectie in mers. Prima data am schimbat-o cu una pe producator, Vaico (550lei) dar dupa 30.000km s-a descentrat. Dupa aia am luat originala (in jur de 890lei) si n-am mai avut probleme. Si Corteco sunt foarte bune, sunt putin mai ieftine decat cele originale.

Macar de-ar fi asta singura problema.

Per ansamblu, E60 e o masina foarte buna, iar cu preturile care sunt acum, e o alegere buna dupa parerea mea.

O problema des intalnita ar fi cu caseta de directie care pica. Si eu am putin joc in caseta, poate pe viitor o voi schimba, insa momentan nu e nimic de speriat.

Edited by IulianC
Link to comment
Share on other sites

Da, deci hotararea a fost luata. Multumesc pentru sfaturi.

520d va fi ! :)

 

Si voi ramane probabil tot la masina in discutie, avand km putini (intre timp am primit pozele cu ea si cartea service - are de fapt 126.000). Sper sa nu cada curand nici fulia nici caseta. Cu atat mai putin altele.

O sa incerc sa trec peste faptul ca e negru interiorul si nu are ceva insertii mai pronuntate. Dar... sunt mai importante dotarile.

Navigatia vad ca e mica (deci nu voi avea nici DVD). Mai are xenon adaptiv, oglinzi heliomate si geamuri atermice. Nu prea ma pricep inca la denumiri.

Are un angel ars (cele 2 cercuri la unul din faruri), pleoapele insa sunt ok.

 

2 imagini cu ea (cu rotile de iarna).

Link to comment
Share on other sites

Nu te grabi. Daca nu-ti place masina careia i-ai pus poze ca dotari nu o lua, parerea mea.

Din cate vad are scaune sport, e o optiune foarte buna. Si eu am vrut dar mai rara optiunea asta. Avusesem pe E90.

Piesele de cazut iti vor cadea fie dupa noroc, fie daca nu verifici inainte masina.

Becul de la angel-eyes se schimba usor, nu e mare inginerie. Noi le zicem la ledurile si tubul luminos galbene spranceana. Pleoapele sunt de obicei elementele de plastic de deasupra farului pe care aleg unii sa si le lipeasca.

http://www.youtube.com/watch?v=15ght75I-mo&feature=player_embedded

Link to comment
Share on other sites

Da, stiam de filmuletul asta. Scuze pentru confuzia "sprancenelor". :)

 

Nu ma grabesc, vreau sa mai studiez si piata din Germania inainte, dar nu cred ca in banii astia voi gasi ceva mai bun, probabil nici macar cat asta. Ce am gasit acum cateva saptamani era EXACT ce voiam ca si dotari si culori, dar avea 210.000 km pe la 12500 euro acolo. La km aia, cred ca ar trebui sa ma astept in orice moment sa cedeze ceva, chiar si numai vreun brat la directie.

Masina asta a costat anul trecut 18.000 in Germania + 300 rotile de iarna.

Cu dotarile sunt mai mult decat multumit. Doar culoarea interiorului ma cam deranjeaza. Dar... cine stie in timp...

 

Imi amintesc ca si la masina actuala eram gata sa schimb tot interiorul pentru ca voiam negru si el era gri deschis. :smile:

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca mai renteaza sa-ti aduci masina din Germania din 2 motive: 1. acolo sunt mai scumpe, dar mult mai bune, rulate pe drumuri bune si intretinute numai in service-uri autorizate si 2. costurile aducerii + taxa de prima inmatriculare

Daca o masina e cu multi km dupa mine e ca o sabie cu 2 taisuri: ori ai ghinionul ca posesorul/posesorii dinainte sa nu fi intretinut-o corespunzator si sa inceapa sa cada piese, ori ai norocul sa dai peste un posesor pasionat sau care a avut grija de ea si deja a schimbat multe piese.

Iar amintesc de fostul meu E90 :wacko: Ii schimbasem calculatorul motorului, turbina, pompa apa, curele, role, ii pusesem stopuri blackline, anvelopele de vara erau noi, cele de iarna le rulasem 2 ierni, le luasem noi. Si aveam si grija de esteticul masinii. Am vandut-o pe la 173.000km, multi km dupa cum considera multi. Dar masina mergea foarte bine si ii schimbasem destule piese. Singura buba pe care i-am comunicat-o si cumparatorului a fost cu volanta care facea sa tremure masina la plecarea de pe loc.

Deci acum depinde de noroc si de rabdarea ta sa cauti masina potrivita.

Succes in cautari!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Cat de curand am sa trec si eu pe un E60. Nu m-am hotarat inca daca va fi 520/525 sau 530. As vrea sa stiu niste mici amanunte cum ar fi:

- iDrive: cum imi dau seama de optiunea asta daca exista? este vreun buton sau mai multe in plus? Sau pur si simplu o iau de buna daca vanzatorul imi spune ca are?

- Pro Logic 7: la fel as dori sa stiu daca exista vreun hint catre optiunea asta? Pana acum traiesc cu impresia ca toate E60-rile cu Navi Prof. au si Pro Logic 7 pe ele.

- Lci: de la ce vine mai exact?

- Masina va fi minim 2007. In prezent conduc un VW Passat Highline care printre multele dotari are faruri adaptative. Din ce an s-a introdus sistemul corner light (sau cum se numeste) pe E60?

- Sunt interesat sa fie cutie automata, si la fel as dori sa stiu din ce an s-a introdus joystick-ul acela pe E60? Diferente majore intre cutia cu joystick si cea anterioara?

- E60-ul presupun ca are si el autohold, la fel as vrea sa stiu din ce an s-a introdus optiunea asta.

Acum ca ma gandesc mai bine s-ar putea ca optiunile astea sa fie incepand cu 2008 majoritatea lor.

 

Astept raspunsurile voastre cu nerabdare :)

Link to comment
Share on other sites

Cat de curand am sa trec si eu pe un E60. Nu m-am hotarat inca daca va fi 520/525 sau 530. As vrea sa stiu niste mici amanunte cum ar fi:

- iDrive: cum imi dau seama de optiunea asta daca exista? este vreun buton sau mai multe in plus? Sau pur si simplu o iau de buna daca vanzatorul imi spune ca are?

- Pro Logic 7: la fel as dori sa stiu daca exista vreun hint catre optiunea asta? Pana acum traiesc cu impresia ca toate E60-rile cu Navi Prof. au si Pro Logic 7 pe ele.

- Lci: de la ce vine mai exact?

- Masina va fi minim 2007. In prezent conduc un VW Passat Highline care printre multele dotari are faruri adaptative. Din ce an s-a introdus sistemul corner light (sau cum se numeste) pe E60?

- Sunt interesat sa fie cutie automata, si la fel as dori sa stiu din ce an s-a introdus joystick-ul acela pe E60? Diferente majore intre cutia cu joystick si cea anterioara?

- E60-ul presupun ca are si el autohold, la fel as vrea sa stiu din ce an s-a introdus optiunea asta.

Acum ca ma gandesc mai bine s-ar putea ca optiunile astea sa fie incepand cu 2008 majoritatea lor.

 

Astept raspunsurile voastre cu nerabdare :)

 

La cum ai pus problema, tu nu ai prea studiat situatia si vrei mura-n gura...

 

1. idrive au toate E60-urile

2. nr. difuzoare. Incearca BMW individual audio. Merita si este peste Logic 7

3. LCI aka facelift. Introdus primavara 2007 in DE si din toamna 2007 la noi. (alte motoare si mai ales alt interior/exterior)

4. de mult timp. 2007 este un an in care au toate

5. nu are treaba cutia cu joystickul. E mai mult look decat tehnologie. Da un search pe forum

6. autohold??? HA? Tempomat? de afara au mai toate, din Ro e optional.

 

NU, nu din 2008. Cum e BMW, optiunile astea sunt mai toate cel putin din 2003, de la inceputurile E60-ului.

 

P.S. Gasesti si pe acest topic, gasesti si pe forum si cu sigurata si cu Goagal.... Toate intrebarile tale au deja raspunsuri...

Link to comment
Share on other sites

Sper sa nu ma insel, insa autohold la VW cel putin e urmatoarea chestie:

la semafor daca esti cu schimbatorul in pozitia Drive, apesi autohold si iei piciorul de pe frana, astfel masina nu se misca. Ai apasat acceleratia si atunci pleaca. Asta e ca sa nu mai tii piciorul pe frana.

La BMW nu am vazut chestia asta.

Link to comment
Share on other sites

Ca sa nu mai spun ca atunci cand sunt cu masina in rampa sta pe loc.

La asta m-am referit la bmw.

In mare parte am studiat forumul, doar ca sunt lucruri de care am nevoie sa imi fie confirmate pur si simplu.

Link to comment
Share on other sites

Sper sa nu ma insel, insa autohold la VW cel putin e urmatoarea chestie:

la semafor daca esti cu schimbatorul in pozitia Drive, apesi autohold si iei piciorul de pe frana, astfel masina nu se misca. Ai apasat acceleratia si atunci pleaca. Asta e ca sa nu mai tii piciorul pe frana.

La BMW nu am vazut chestia asta.

 

daca asta este, atunci E60-ul nu are. Are doar asistenta la plecarea in panta.

 

Apesi frana, ambreaj, bagi in viteza si apoi cand lasi frana, mentine frana pana la plecarea de pe loc.

Link to comment
Share on other sites

O intrebare la care n-am gasit un raspuns clar. Poate posesorii ambelor variante ar putea confirma sau infirma:

- este sau nu este diferenta de consum intre cutia manuala si steptronic? Luand ca baza aceleasi conditii/stil de mers.

Initial nu voiam sa aud de automata, dar acum cochetez tot mai mult cu ideea. In tot mai multe situatii din traficul asta infernal ar fi cea mai potrivita.

Link to comment
Share on other sites

O intrebare la care n-am gasit un raspuns clar. Poate posesorii ambelor variante ar putea confirma sau infirma:

- este sau nu este diferenta de consum intre cutia manuala si steptronic? Luand ca baza aceleasi conditii/stil de mers.

Initial nu voiam sa aud de automata, dar acum cochetez tot mai mult cu ideea. In tot mai multe situatii din traficul asta infernal ar fi cea mai potrivita.

 

Este, dar extrem de mica. Poate si sub un litru. Mai ales la ultimele motoare

Link to comment
Share on other sites

Cam care este consumul intre 530i si 530d? Imi pun si problema asta gandindu-ma la intretinerea in timp.. Daca nu sunt diferente mari avand in vedere ca mai mult circul in Bucuresti, probabil ar trebui sa iau benzina, sau?
Link to comment
Share on other sites

Inca 2 intrebari, pentru posesorii de tapiterie din piele.

Lssand la o parte aspectul/preferintele:

- e mai greu de intretinut pielea crem/gri deschis decat cea neagra? Aici ma refer la eventuala uzura in timp sau zgarieturile - pe care din variante se vede mai tare?

- vara se incalzeste mai tare pielea neagra decat cea deschisa la culoare?

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Ca sa nu mai spun ca atunci cand sunt cu masina in rampa sta pe loc.

La asta m-am referit la bmw.

In mare parte am studiat forumul, doar ca sunt lucruri de care am nevoie sa imi fie confirmate pur si simplu.

Asta am avut si eu in minte cand am pomenit de stationare la semafor. Ma gandeam la un drum in panta.

 

Inca 2 intrebari, pentru posesorii de tapiterie din piele.

Lssand la o parte aspectul/preferintele:

- e mai greu de intretinut pielea crem/gri deschis decat cea neagra? Aici ma refer la eventuala uzura in timp sau zgarieturile - pe care din variante se vede mai tare?

- vara se incalzeste mai tare pielea neagra decat cea deschisa la culoare?

Raspunsurile la cele 2 intrebari le poti primi de la cineva care a avut si piele deschisa la culoare si piele neagra.

Link to comment
Share on other sites

Inca 2 intrebari, pentru posesorii de tapiterie din piele.

Lssand la o parte aspectul/preferintele:

- e mai greu de intretinut pielea crem/gri deschis decat cea neagra? Aici ma refer la eventuala uzura in timp sau zgarieturile - pe care din variante se vede mai tare?

- vara se incalzeste mai tare pielea neagra decat cea deschisa la culoare?

 

eu am piele neagra

 

vara te poti urca in ea fara probleme dupa ce ai lasat-o in soare. Insa eu o dau cu solutii de protectie pt piele si care au in ele protectie la UV. Poate si de aici faptul ca piele nu se incinge asa tare. Oricum, ma pun in ea cu pantaloni scurti fara probleme.

 

Zgarieturile superficiale se vad. Sub zgarietura apare ceva de culoare maro deschis (probabil culoare pielii) si se vede relativ rau. Daca as avea pielea crem nu s-ar mai vedea. Mi se pare totusi ca pielea neagra se zgarie cam usor.

 

 

P.S Am piele dakota black

Edited by Bala
Link to comment
Share on other sites

Actualmente am piele neagra pe masina dar am avut si o masina cu o nuanta de piele gri deschis, aproape alba. Nu mi s-a parut nici o diferenta intre cele doua, pielea se incinge vara orice ar fi. Pielea gri mi s-a parut mult mai pretentioasa la intretinere deoarece se pateaza imediat, iar unele pete ies mai greu si nu cred ca vei petrece 2 ore in fiecare saptamana sa lustruiesti interiorul pt ca sunt si alte lucruri mai importante decat masina.
Link to comment
Share on other sites

Eu circul 90% din timp singur in masina. Deci reusesc sa am grija de ea. Dar ma gandesc la eventualitatea ca e destul sa urce o singura data un neatent si sa-mi lase o zgarietura sau o pata.

 

Deci trag concluzia ca avantajele/dezavantajele sunt aceleasi, orice culoare ar fi.

 

PS: recent am gasit un 5-ar cu piele crem, ce avea o "aripioara" de la spatarul scaunului soferului putin obosita. Deja incepuse sa se scamoseze pielea si iesea la suprafata o culoare gri deschis (probabil culoarea pielii). Parerea mea ca dupa inca 6 luni s-ar fi vazut chiar nasol.

Dar probabil si daca era pielea gri, tot s-ar fi vazut diferenta. Deci practic, cred ca orice zgarietura/uzura ar fi, e vizibila pe orice culoare de piele.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Nu era vorba despre masina mea, vorbeam despre masina unui amic. El merge normal cu masina, uneori mai ajunge la 5000 RPM dar depinde de aglomeratie. Cand este foarte aglomerat are 20-22% consum, cand este liber 17-18%. Masina lui este intretinuta ireprosabil deci nu se pun probleme de anumite defectiuni tehnice aici, dar este modelul 2004 si automata.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

eu am piele neagra

 

vara te poti urca in ea fara probleme dupa ce ai lasat-o in soare. Insa eu o dau cu solutii de protectie pt piele si care au in ele protectie la UV. Poate si de aici faptul ca piele nu se incinge asa tare. Oricum, ma pun in ea cu pantaloni scurti fara probleme.

 

Zgarieturile superficiale se vad. Sub zgarietura apare ceva de culoare maro deschis (probabil culoare pielii) si se vede relativ rau. Daca as avea pielea crem nu s-ar mai vedea. Mi se pare totusi ca pielea neagra se zgarie cam usor.

 

 

P.S Am piele dakota black

 

Ce solutie cu protectie folosesti? Si eu am piele neagra si se incinge groaznic

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.