Jump to content

Consum de ulei 320i


Recommended Posts

Am un prieten cu un E46 320i, ia facut schimbul de ulei cand a cumparato (ia bagat castrol 0w-30) si a observat ca ia scazut mult de atunci si i se aprinde din cand in cand martorul de ulei in galben. A completat cu un litru duminica iar acum e din nou la minim. Am observat ca ii scoate fum cand o turezi.

Programarea la tester o are abea luni si vrea sa stie la ce sa se astepte.E grav? Ce poate cauza un consum asa mare de ulei?

Link to comment
Share on other sites

Poate ca la ultimul schimb de filtre, nu i-au montat corespunzator filtrul de ulei, sau i-au rupt garnitura. Imi pare mult prea mare consumul de 1L in 4 zile (daca s-a deplasat ~150km/zi).

In astea 4 zile a facut doar un drum de 15km. Cand a completat cu ulei era masina putin in panta, deci poate nici atunci nu era cat arata. Cert este ca ii scoate fum negru si mirositor :blink: , daca ii curgea ulei nu cred ca avea de ce sa scoata fum !?

Link to comment
Share on other sites

Daca in turatie scoate fum, cand motorul este in sarcina, posibile probleme cu semeringurile la supape.

Am accelerato pe loc, cam 4000 de ture, nu scotea mult dar scotea si mirosea.

El sia mai schimbat bobina de inductie asta vara, poate are vro importanta.

Link to comment
Share on other sites

Am un prieten cu un E46 320i, ia facut schimbul de ulei cand a cumparato (ia bagat castrol 0w-30) si a observat ca ia scazut mult de atunci si i se aprinde din cand in cand martorul de ulei in galben. A completat cu un litru duminica iar acum e din nou la minim. Am observat ca ii scoate fum cand o turezi.

Programarea la tester o are abea luni si vrea sa stie la ce sa se astepte.E grav? Ce poate cauza un consum asa mare de ulei?

 

aceeasi masina acelasi ulei.nu a consumat deloc in 5000km,chiar ma mira.

am cumparat special 1l sa completez si pana acum nici nu m-am atins de bidon.

mentionez ca masina am cumparat-o cu revizia facuta de fostul proprietar,eu am luat-o la aprox 1000km dupa revizie...ce sa zic,uleiul asta pare excelent.sigur are o problema serioasa prietenul tau

Link to comment
Share on other sites

Am un prieten cu un E46 320i, ia facut schimbul de ulei cand a cumparato (ia bagat castrol 0w-30) si a observat ca ia scazut mult de atunci si i se aprinde din cand in cand martorul de ulei in galben. A completat cu un litru duminica iar acum e din nou la minim. Am observat ca ii scoate fum cand o turezi.

Programarea la tester o are abea luni si vrea sa stie la ce sa se astepte.E grav? Ce poate cauza un consum asa mare de ulei?

 

aceeasi masina acelasi ulei.nu a consumat deloc in 5000km,chiar ma mira.

am cumparat special 1l sa completez si pana acum nici nu m-am atins de bidon.

mentionez ca masina am cumparat-o cu revizia facuta de fostul proprietar,eu am luat-o la aprox 1000km dupa revizie...ce sa zic,uleiul asta pare excelent.sigur are o problema serioasa prietenul tau

depinde unde si cum mergi.

daca o tii in ture in special afara la drum lung sigur o sa-ti consume

Link to comment
Share on other sites

1. Pentru a verifica daca un motor ,,mananca" ulei, nu il turezi la relanti ci doar in sarcina;

2. Nu ai spus ce culoare au gazele care ies pe esapament- daca e negru e benzina nearsa, daca e alb (ceata) e antigel, daca e albastru, e ulei;

3. Poti face un test de compresie la orice service auto, numai ca acest test nu-ti garanteaza 100% ca nu are pb. la chiulasa.

4. Specifica marca si tipul uleiului folosit;

5. Cati km rulati are BMW-ul?

 

Fii putin mai explicit si-ti voi da solutia, in limita competentei si a forumului. :blink:

Link to comment
Share on other sites

1. Pentru a verifica daca un motor ,,mananca" ulei, nu il turezi la relanti ci doar in sarcina;

2. Nu ai spus ce culoare au gazele care ies pe esapament- daca e negru e benzina nearsa, daca e alb (ceata) e antigel, daca e albastru, e ulei;

3. Poti face un test de compresie la orice service auto, numai ca acest test nu-ti garanteaza 100% ca nu are pb. la chiulasa.

4. Specifica marca si tipul uleiului folosit;

5. Cati km rulati are BMW-ul?

 

Fii putin mai explicit si-ti voi da solutia, in limita competentei si a forumului. :blink:

La relanti este un fum mai alb, cand accelerezi pe la 2000 de ture cand incepe sa si tremure e negru. Deci tremura destul de tare, si la relanti se vede cum tremura in fata si in spate.

Uleiul este castrol slx longlife1 0-30, si masina are 130.000 km.

Link to comment
Share on other sites

1. Pentru a verifica daca un motor ,,mananca" ulei, nu il turezi la relanti ci doar in sarcina;

2. Nu ai spus ce culoare au gazele care ies pe esapament- daca e negru e benzina nearsa, daca e alb (ceata) e antigel, daca e albastru, e ulei;

3. Poti face un test de compresie la orice service auto, numai ca acest test nu-ti garanteaza 100% ca nu are pb. la chiulasa.

4. Specifica marca si tipul uleiului folosit;

5. Cati km rulati are BMW-ul?

 

Fii putin mai explicit si-ti voi da solutia, in limita competentei si a forumului. :blink:

La relanti este un fum mai alb, cand accelerezi pe la 2000 de ture cand incepe sa si tremure e negru. Deci tremura destul de tare, si la relanti se vede cum tremura in fata si in spate.

Uleiul este castrol slx longlife1 0-30, si masina are 130.000 km.

 

posibil o bujie sa faca figuri..poate chiar 2 ...mai ales daca trepideaza ..la motoarele in 6 cilindri de multe ori nici nu sesizezi ca nu merge un cilindru

Edited by myxage
Link to comment
Share on other sites

Mai alb, este de la condens, dar in sarcina fiind negru, imi da impresia ca mananca multa benzina, iar de tremurat s-ar putea sa ude vreo bujie si motorul sa nu mai lucreze rotund. De aici si pana la consumul de ulei e un ,,drum mai lung" Posibil, masina sa aiba mai multe pb. si nu poti depista care e cauza. Un test de compresie, ar fi cel mai indicat, odata cu schimbarea bujiilor.

 

Nu are cu sa consume 1L ulei in 15km, nici daca motorul ala ar fi varza, nici daca segmentii ar fi rupti din milimetru in milimetru! Completeaza uleiul la nivel, schimba bujiile, dupa care vezi cum se comporta. Daca ai sentimentul ca nu e de la bujii, dupa ce masina a functionat min. 15min. scoate bujiile si vezi cum arata. Care e uda, tb. inlocuita. Daca si la introducerea unei bujii noi, motorul nu merge rotund, mai scoti o data bujiile. La pistonul care e bujia uda, ai pb. cu supapele, adica nu inchid corect si-ti arunca benzina pe evacuare.

Link to comment
Share on other sites

Mai alb, este de la condens, dar in sarcina fiind negru, imi da impresia ca mananca multa benzina, iar de tremurat s-ar putea sa ude vreo bujie si motorul sa nu mai lucreze rotund. De aici si pana la consumul de ulei e un ,,drum mai lung" Posibil, masina sa aiba mai multe pb. si nu poti depista care e cauza. Un test de compresie, ar fi cel mai indicat, odata cu schimbarea bujiilor.

 

Nu are cu sa consume 1L ulei in 15km, nici daca motorul ala ar fi varza, nici daca segmentii ar fi rupti din milimetru in milimetru! Completeaza uleiul la nivel, schimba bujiile, dupa care vezi cum se comporta. Daca ai sentimentul ca nu e de la bujii, dupa ce masina a functionat min. 15min. scoate bujiile si vezi cum arata. Care e uda, tb. inlocuita. Daca si la introducerea unei bujii noi, motorul nu merge rotund, mai scoti o data bujiile. La pistonul care e bujia uda, ai pb. cu supapele, adica nu inchid corect si-ti arunca benzina pe evacuare.

Mersi mult pentru ajutor,

De la vro bobina nu ar putea fi?

Link to comment
Share on other sites

Ideea era sa nu bage mai gros de 5w30, pt. ca am avut ocazia sa aud un motor cu probleme din cauza unui ulei 15w40. Pus si simplu acest ulei a nenorocit cativa cuzineti. Atata timp cat e sintetic e ok. Sa nu puneti semisintetic sau mineral. 0w30 sau 5w30 sunt uleiurile cele mai indicate, pt. acest tip de motor.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.