Jump to content

Probleme pe partea electrica


Recommended Posts

In primul rand imi cer scuze pentru titlul topicului, nu prea sugestiv, dar nu mi-a venit altceva in minte. Daca se elucideaza, un moderator il va putea schimba in altceva mai adecvat.

 

Evolutia problemei:

De ceva vreme (2 saptamani), masina are un comportament pe partea electrica cel putin bizar, si nu urmeaza un tipic sa imi pot da seama ce ar implica. Sa ddescriu niste simptome, nu neaparat in ordine (nu stiu daca urmeaza o ordine):

- erori false: trunklid open, door open, brake lt circuit, si nu imi mai vin in minte.

- resetarea computerului de bord (singur): se reseteaza limba computerului, care cand vreau s-o trec inapoi in english, nu se schimba concomitent "in bord" si "in OBC mic". (ex. in bord am engleza, in obc am germana)

- se tot opreste si porneste casetofonul (se opreste intervale nedefinite: 1sec-xx minute, dupa care porneste)

- se reseteaza casetofonul (culori, setari de sunet)

- cand e intr-o faza din asta, nu pot deschide/inchide geamurile, stergatoarele (daca sunt pornite, raman pornite...thank God)

 

Acum, eu am observat ca incepe nebunia atunci cand:

- folosesc maneta de stergator numai in jos (adica sa aiba o trecere peste parbriz)

- folosesc functia stergatoarelor de a spala singure parbrizul (apas o data pe maneta, si dozeaza o cantitate de apa cu un numar de treceri peste parbriz a stergatoarelor)

- rareori cand vreau sa deschid/inchid un geam (defapt, numai o data)

- nu sunt foarte convins, dar se intampla mai des (sau numai) cand am farurile aprinse

 

Este foarte foarte foarte stresant :) si nu stiu de la ce-ar putea fi. In spiritul BMW, am convingerea ca totul ar putea sta intr-un circuit prost, sau ceva...dar ce si de unde?!?!

 

TIN SA MULTUMESC ANTICIPAT MEMBRILOR SARITORI!

 

O precizare: s-a intamplat prima oara dupa ce am montat becuri HID -> poate le-a legat nasol?

 

Idei? :)

 

Multumesc :blink:

Link to comment
Share on other sites

pai ce sa vad? :blink: daca este decuplata instalatia (mufele din balasturi) posibilitatea cea mai mare este sa nu aiba nici o reactie(eroare), iar cele enumerate de mine nu se intampla continuu; o apuca o data la o perioada, dupa care iar nu spune nimic (si 2-3 zile).

 

 

 

edit: pe mine m-ar interesa cum repar problema; nu as vrea sa renunt la instalatie, nu de alta, dar din cauza becurilor originale am luat cu 80 km/h groapa de la mijlocul drumului pe unde se iese din Baneasa noua la Academia de Politie - din fericire, fara urmari.

Edited by CRM
Link to comment
Share on other sites

Salut,sigur nu are treaba cu nontajul xenonului,in cel mai rau caz iti da eroare de bec ars... sau se ardeau... :blink: Din ce imi descrii tu aici, mai de graba cred ca ar fi vorba de ceva necurat!!! te-ai gandit la niste SPIRITE???:))) Scuza-ma te rog Bogdane dar eram intr-o dispozitie mai buna... Cand ai timp suna-ma si vb...
Link to comment
Share on other sites

Vezi masele electrice ... suruburi in caroserie slabite sau oxidate...m-am speriat cate mase a putut la E34 sa ia neamtul de pe doua suruburi de sub bancheta din spate...am mai luat si eu vreo cu vreo 3 fire de pe suruburile alea...

Deci, identifica unde ai computerul care-ti comanda functiil;e cu anomalii...daca zici ca e in bprd, sa nu ai umezeala pe sub...desfa pe sub bord si vezi masele de pe acolo...firele sunt maro...

Link to comment
Share on other sites

aseara am avut o oarecare elucidare in sensul asta - se auzea un bazait sub bancheta (in partea opusa bateriei), care a disparut la un moment-dat, iar mai apoi am descoperit o rezolvare empirica si nu foarte profesionala a problemei: un pumn in bord.

 

In week-end voi avea parte de asistenta profesionala :blink: caci eu sunt cam stangaci la chestiile astea. Sper sa-i dam de cap, oricum incepe sa para ca nu e de xenoane cum credeam - doar ca pana sa le montez nu s-a mai intamplat.

 

 

Oricum, astea sunt detalii :) cand masina merge (se misca), nimic nu mai conteaza :)

Edited by CRM
Link to comment
Share on other sites

O sa te rog sa postezi aici cauzele... Mi se mai intampla si mie cateodata (foarte rar) fenomene din astea bizare... In mers, incepe sa se deschida incet-incet trapa (cam cu juma de centimetru la cateva minute) si nu mai pot inchide / deschide geamurile, nu mai pot incuia usile...

 

Faza cu DOOR OPEN o am si eu... Cica e vorba de un senzor de la usa soferului (eu banuiam alt senzor)... Dar inca nu stiu ce sa'i fac.

Link to comment
Share on other sites

Pai, cauzele nu le cunosc nici eu :blink: ca daca le-as cunoaste as fi un fel de Nostradamus :) Sambata/duminica sper la o eventuala rezolvare.

 

Mie nu mi-a facut figuri trapa, in afara ca nu voia sa se mai inchida (cand refuza oricum orice -ex. geam- sa functioneze).

 

Pentru senzorul de la usa soferului, sa-l gasesc si ma uit mai atent, dar cred ca e pe fond comun cu restul.

 

O intrebare: ce controloeaza "chestiile" de sub bancheta spate, din partea stanga??

 

Pentru parte din probleme cred ca o rezolvare va fi sa dau(cineva) bordul jos si luat la puricat verificata starea firelor. Am mai avut o problema - nu-mi functiona clima - era de la fir defect.

Link to comment
Share on other sites

Mie nu mi-a facut figuri trapa, in afara ca nu voia sa se mai inchida (cand refuza oricum orice -ex. geam- sa functioneze). cand se intampla asa,inseamna ca firele de la borna de + nu fac masa,asta inseamna ca trebuie sa strangi piulita care le tine pe toate.

 

precizez ca nici centralizata nu funcioneaza si nici lumina din interior....

 

O sa te rog sa postezi aici cauzele... Mi se mai intampla si mie cateodata (foarte rar) fenomene din astea bizare... In mers, incepe sa se deschida incet-incet trapa (cam cu juma de centimetru la cateva minute) si nu mai pot inchide / deschide geamurile, nu mai pot incuia usile...

 

Faza cu DOOR OPEN o am si eu... Cica e vorba de un senzor de la usa soferului (eu banuiam alt senzor)... Dar inca nu stiu ce sa'i fac.

Faza cu DOOR OPEN o am si eu... Cica e vorba de un senzor de la usa soferului (eu banuiam alt senzor)... Dar inca nu stiu ce sa'i fac.

da asa este;in general senzorul de pe cremaliera usii soferului se uzeaza cel mai repede... dar poate fi si altul.cel mai bine il verifici cu un aparat de masura sa vezi daca mai functioneaza.

Link to comment
Share on other sites

acum nu mai pot intra :blink:

e un jeg(pardon) de ceva care nu face contact ok si ori e totul pornit (adica totul functioneaza in parametrii), sau se opreste totul (ca acum; nu transmite curentul unde-i nevoie de el)

 

 

:) :) cand reusesc sa intru in masina fac ravagii intre fire, ca nu se mai poate.

Link to comment
Share on other sites

Faza cu DOOR OPEN o am si eu... Cica e vorba de un senzor de la usa soferului (eu banuiam alt senzor)... Dar inca nu stiu ce sa'i fac.

Faza cu DOOR OPEN o am si eu... Cica e vorba de un senzor de la usa soferului (eu banuiam alt senzor)... Dar inca nu stiu ce sa'i fac.

da asa este;in general senzorul de pe cremaliera usii soferului se uzeaza cel mai repede... dar poate fi si altul.cel mai bine il verifici cu un aparat de masura sa vezi daca mai functioneaza.

 

 

Pe stalp, in dreptul yalei, vei gasi sistemul care asigura inchiderea, ce este montat cu doua suruburi in stea. Le scoti (suruburile) si vei vedea ca ai o mufa ce duce la contactul pe care-l ai uzat. Poti incerca mai multe variante. Ori scoti mufa si nu mai indica nimic, inlocuiesti ansamblul cu unul nou, tragi putin ansamblul mai in exterior (ai posibilitate de reglaj) sau il iei pe cel din spate si-l pui in fata pe partea care ai pb. Ma gandesc ca usa soferului e cu pb., deci iei din spate.

Daca scoti mufa, pe acea usa nu vor mai merge plafonierele si alarma, daca e montata pe portiere.

 

 

acum nu mai pot intra :blink:

e un jeg(pardon) de ceva care nu face contact ok si ori e totul pornit (adica totul functioneaza in parametrii), sau se opreste totul (ca acum; nu transmite curentul unde-i nevoie de el)

 

 

:) :) cand reusesc sa intru in masina fac ravagii intre fire, ca nu se mai poate.

 

 

Nu devasta masina degeaba! Da bancheta jos (sezutul) si vezi ca acolo ai niste sigurante si relee. verifica contactele si da cu spray de contact. Plus de asta, ai o masa generala acolo. Verifica daca surubul acela e strans. Ca sa intri in masina, poti deschide cu cheia, portiera soferului.

 

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Salut!

 

Sunt super indicatiile pentru door open, dar la mine vede in realitate foarte bine cand este usa deschisa sau inchisa, dar cand are "schimbarea de personalitate" (ca acum) nu mai vede nimic, imi da niste erori la intamplare (la fel si cu "trunklid open" spre ex.). GDog in schimb are acum de lucru :blink: . Eu nu o iau la puricat ca sunt convins ca totul e dintr-un singur loc.

 

Pentru partea cu ce-i sub sezut, in spate - asta ma interesa foarte mult, ca am auzit ceva bazaind acum 2 seri. Nu am spray de contacte, dar le iau sistematic. Cu masa aia generala imi fac eu sperante sa rezolv problema.

 

Cat despre cum sa intru in masina......va fi o distractie pe cinste. Eu oricum nu mai am alarma, ca era montata "profi" si ea mi-a mancat prima baterie. Am "dat dispozitie" unui turc s-o dea jos, dar abia acum am convingerea ca a facut acest lucru partial. De atunci deschid masina, centralizat, cu cheia, de la usa soferului, iar acum, cand nu ajunge curentul, invart "in gol", nu misca nimic: cu manerul ridicat, cu manerul in pozitie normala, cu jumatate de cursa, cu cursa completa (thief mode sau cum se cheama).

 

Tot in spirit romanesc am dat la schimbat printre altele si un maner pentru usa din dreapta (cu butuc cu tot) la un service şmecher rău...asa de smecher ca au pus un plastic sa nu se mai vada butucul "spart" (adica nu pot deschide usa pasagerului cu cheia, ca nu are unde intra).

 

 

 

p.s. @ nt98adu - vezi ca nu ai semnatura conforma cu regulamentul :) Trebuie sa fie pe un rand.

Edited by CRM
Link to comment
Share on other sites

Semnatura am rezolvat-o. :) Cat priveste situatia yalelor, inseamna ca toate cheile pe care le ai nu sunt valabile (butuc spart, parghie deschidere defecta).

Daca incerci sa deschizi portbagajul, nu se deschid si usile? Incearca la usa soferului, poate reusesti s-o dezchizi. In momentul in care ramai fara curent in baterie e normal sa nu mai actioneze centralizata, dar ar tb. sa se deschida macar una din usile fata cu cheia. Cum cea din dreapta, ai spus ca e ,,blindata", ramane usa soferului. Daca nici asta nu merge, pt. a nu provoca multe pagube, singura solutie, e sa spargi geamul mic de la portiera spate, dupa care poti intra.

 

Alte solutii, nu cred ca mai ai. Sorry. :blink:

 

 

PS Spray de contact, gasesti la magazinele de piese auto.

Edited by nt98adu
Link to comment
Share on other sites

am intrat la fel ca asta-vara cand m-am intors din concediu si aveam bateria praf (bine ca are sac de ski-uri :) ), am ridicat bancheta, am strans bine-bine toate suruburile care fixeaza bornele si cam asta a fost. Acum e back to the future :blink:

 

tin sa-i multumesc lui cte32 :) - a fost de la borna care se leaga de borna groasa neagra de +, pe unde vin toate cele de la instalatiile care nu mergeau.

 

de asemenea, unui prieten care era in zona, si a avut 2 chei, una de 13, si alta nu stiu, mai mica :)

 

o sa caut si o poza

 

imi cer scuze pentru calitate; sageata rosie "marks the spot" :)

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Sub bancheta spate ai doua module care comanda urmatoarele: inchidere centralizata, geamuri electrice, poate si trapa, stergatoarele de parbriz, ai acolo si sigurantele pt telefonul masinii, releul de la dezaburirea lunetei...alimentarea sistemului audio...si poate mai sunt, dar nu-mi vin acum in minte... Edited by iulian518i
Link to comment
Share on other sites

am intrat la fel ca asta-vara cand m-am intors din concediu si aveam bateria praf (bine ca are sac de ski-uri :) ), am ridicat bancheta, am strans bine-bine toate suruburile care fixeaza bornele si cam asta a fost. Acum e back to the future :blink:

 

tin sa-i multumesc lui cte32 :D - a fost de la borna care se leaga de borna groasa neagra de +, pe unde vin toate cele de la instalatiile care nu mergeau.

 

de asemenea, unui prieten care era in zona, si a avut 2 chei, una de 13, si alta nu stiu, mai mica :)

 

o sa caut si o poza

 

imi cer scuze pentru calitate; sageata rosie "marks the spot" :)

 

Mai mult ca sigur ca si la mine e aceeasi problema. Acuma mi'am amintit ca se auzeau niste zgomote ciudate sub bancheta atunci cand masina se "transforma". :) Multam mult pt detalii... :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.