Jump to content

Problema e46 316i


Recommended Posts

Salut, am un 318 E 46 de 143 cai si o serie de probleme cu motorul: cred ca totul a plecat de acum 2 ani cand fostul proprietar a resoftat masina ca sa-i dea mai multa putere.Masina consuma 18 l/100 km si mi s-a ars calculatorul de la motor.L-am schimbat si acum consuma 14-16 l. Am dus-o din nou la BMW si mi-au zis ca trebuie sa schimb urmatoarele:termostat motor,senzor oxigen,sonda lambda monitor,sonda probe si sonda lambda reg-adica 2701 RON. Mie mi se pare ca e ceva putred la mijloc.Imi poate da cineva un sfat? Sa o duc la alt service...a mai patit cineva asa ceva?

P.S:Problema mea nu se leaga de consum...nu sunt chitros, cand mi-am luat bmw stiam ca o sa consume mult,dar masina are o problema, clar, ar trebui sa ia 12-13 maxim in Bucuresti.

Link to comment
Share on other sites

au zis ca trebuie sa schimb urmatoarele:

termostat motor,

senzor oxigen,

sonda lambda monitor,

sonda probe

sonda lambda

P.S:Problema mea nu se leaga de consum...nu sunt chitros, cand mi-am luat bmw stiam ca o sa consume mult,dar masina are o problema, clar, ar trebui sa ia 12-13 maxim in Bucuresti.

 

Bine ai venit

 

eu aici vad doar doua piese

 

termostat

 

si senzor oxigen care ii = sonda lambda monitor = sonda probe = sonda lambda

 

acu s-ar putea sa ai 2 sonde lambda care intradevar pot fi responsabile de acel consum ridicat dar defectarea lor mai are si un alt efect

 

acceleratie cu intarziere & frana de motor nedorita adiaca "da in nas" chiar daca tu accelerezi

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=18&fg=10

 

dupa cum am spus si mai sus ai 2 sonde: piesa 8 & 9 din link si ai si un pret orientativ :blink:

 

termostat piesa 5 din link cu pret cu tot http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=35

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

Senzorii astia ce fac?

 

Ai vreo poza cu ei? :blink:

 

 

post-2935-1198961079_thumb.jpg

 

primi 2 (regulating) ajuta la determinarea raporului aer /combustibil deoarece dupa cum ii spune si numele el masoara caniatea de oxygen rezultata dupa ardere

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...l=oxygen+sensor

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Salut, am un 318 E 46 de 143 cai si o serie de probleme cu motorul: cred ca totul a plecat de acum 2 ani cand fostul proprietar a resoftat masina ca sa-i dea mai multa putere.Masina consuma 18 l/100 km si mi s-a ars calculatorul de la motor.L-am schimbat si acum consuma 14-16 l. Am dus-o din nou la BMW si mi-au zis ca trebuie sa schimb urmatoarele:termostat motor,senzor oxigen,sonda lambda monitor,sonda probe si sonda lambda reg-adica 2701 RON. Mie mi se pare ca e ceva putred la mijloc.Imi poate da cineva un sfat? Sa o duc la alt service...a mai patit cineva asa ceva?

P.S:Problema mea nu se leaga de consum...nu sunt chitros, cand mi-am luat bmw stiam ca o sa consume mult,dar masina are o problema, clar, ar trebui sa ia 12-13 maxim in Bucuresti.

Incearca intai sonda lambda monitor schimbata si se poate la orice service. Dar mai bine pune motorul pe tester si vezi clar de ce ai nevoie

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.