Jump to content

help 530D e39


Recommended Posts

Prima etapa aveam range 51 de km , ma duceam spre pe pe un drum neasfaltat , si s-a oprit masina .... Am zis .. HMMMM ok .. nu mai este motorina si din cauza balansului am ramas in pana prostului , NO PROBLEM . Ingrijorarea mea a aparut in momentul in care la 2 zile diferenta cand acul arata ceva peste 15 , si pana in 30 , iarasi s-a oprit ... Am aplicat aceeasi schema crezand ca ... s-a intamplat ceva de genu a tras aer ...

 

Credeti ca este posibil sa fie ceva defect sau este doar datorita drumului care creaaza un orecare balans , sau poate fi cum mi-a spus cineva acea pompa de transfer intre cele 2 tankuri ?

 

Masina merge perfect in rest , pleaca la cheie etc .

 

 

Sfaturi ?

Link to comment
Share on other sites

eu am aceeeasi problema la e39 525 d.In primul rand masina are 3 pompe,una in rezervor,a doua sub scaunul soferului si a treia la motor(de inalta presiune).Trebuie sa verifici pompa din rezervor sa vezi dc baga motorina.Pompa din rezervor nu e pompa de transfer ci e pompa care baga motorina pana la pompa de sub scaunul soferului.pompa se afla in spatele soferului in rezervor si are sorburi in ambele parti ale rezervorului.Pot fii mai multe probleme:prima data verifica pompa din rezervor sa nu fie cumva arsa(dc e arsa ea tot trage motorina deoarece functioneaza pe principiul vaselor comunicante),apoi verifica pompa de sub scaunul soferului sa nu fie cumva arsa si ea.Turul iese din rezervor prin partea dreapta unde are o supapa(poate fii blocata).Dc toate astea sunt ok trebuie verificata toata instalatia sa nu primeasca aer fals.Vezi ca la e39 poti aerisii intregul sistem doar dc ii faci plinul pt ca are un sistem foarte complicat de alimentare cu motorina (un tur,2 retururi ,returul intra iar in tur).Sfatul meu incearca prima data sa ii faci plinul si apoi sa vezi dc mai patesti asa.Dc se mai intampla ia-o cu pompele si cum ti-am spus mai sus.bafta si spune-mi ce ai rezolvat
Link to comment
Share on other sites

eu am aceeeasi problema la e39 525 d.In primul rand masina are 3 pompe,una in rezervor,a doua sub scaunul soferului si a treia la motor(de inalta presiune).Trebuie sa verifici pompa din rezervor sa vezi dc baga motorina.Pompa din rezervor nu e pompa de transfer ci e pompa care baga motorina pana la pompa de sub scaunul soferului.pompa se afla in spatele soferului in rezervor si are sorburi in ambele parti ale rezervorului.Pot fii mai multe probleme:prima data verifica pompa din rezervor sa nu fie cumva arsa(dc e arsa ea tot trage motorina deoarece functioneaza pe principiul vaselor comunicante),apoi verifica pompa de sub scaunul soferului sa nu fie cumva arsa si ea.Turul iese din rezervor prin partea dreapta unde are o supapa(poate fii blocata).Dc toate astea sunt ok trebuie verificata toata instalatia sa nu primeasca aer fals.Vezi ca la e39 poti aerisii intregul sistem doar dc ii faci plinul pt ca are un sistem foarte complicat de alimentare cu motorina (un tur,2 retururi ,returul intra iar in tur).Sfatul meu incearca prima data sa ii faci plinul si apoi sa vezi dc mai patesti asa.Dc se mai intampla ia-o cu pompele si cum ti-am spus mai sus.bafta si spune-mi ce ai rezolvat

 

 

ultima varianta mi se pare cred eu ca cea mai posibila in cazul meu , dat fiind faptul ca prima oara am ramas fara motorina pe bune :blink: acum ... o sa verific si am as va spun , pompa din rezervor merge deoarece se aude :) am sa fac un plin si ... om vedea . merci mult pt sfaturi .

Link to comment
Share on other sites

pompa din rezervor are si rolul de a egaliza nivelul in cele doua tancuri

cea de sub scaunul soferului asigfura debitul constant catre pompa de inalta presiune

Cred ca problema e datorita faptului ca se merge cu putina motorina in rezervor.

intrebarea mea este daca mergi des cu putina motorina in rezervor .

daca da cred ca cea din rezervor iti face probleme

Link to comment
Share on other sites

Dc mai face sigur e din rezervor.De exemplu la mine am schimbat pompele amnadoua filtrul de motorina si degeaba cand ajunge pe la 20 de litrii se opreste.Am fost la reprezentanta si pe la alti mecanici,verdictul -problema e in rezervor nimeni nu stie exact ce anume.Si cei de la bmw si mecanicii mi-au sugerat sa schimb rezervorul.Momentan nu las sa coboare sub 30 de litrii si nu mai am probleme.In ultimul timp nu am mai incercat(si eu am aflat recent cum se aeriseste e39 complect) si sincer nu mai vreau sa raman in drum cu masina.Sincer stiu cum e sistemul in rezervor dar problema unde e nimeni nu stie.mai e o problema pompa degeaba se aude dc nu baga motorina,trebuie verificat si in partea dreapta supapa la tur sa nu fie aia problema.Incearca prima data sa ii faci plinul sa vezi apoi cum se comporta.
Link to comment
Share on other sites

Normal ca am verificat sondele,in momentul in care mi-a schimbat pompa si a desfacut capacu la rezervor pompa era in motorina.Nu e de la sonde,sunt ele mai ,,mincinoase" dar nu se defecteaza asa de usor.Si el are aceeasi problema la acelas nivel de combustibil si de aceea spuneam.
Link to comment
Share on other sites

Normal ca am verificat sondele,in momentul in care mi-a schimbat pompa si a desfacut capacu la rezervor pompa era in motorina.Nu e de la sonde,sunt ele mai ,,mincinoase" dar nu se defecteaza asa de usor.Si el are aceeasi problema la acelas nivel de combustibil si de aceea spuneam.

 

Ziceam ca la mine de ex am una stricata si cand sunt sub jumate imi arata aiurea si afecteaza si BC cu consumurile.

Link to comment
Share on other sites

pai problema e simpla

Rezervorul e alcatuit din doua compartimente datorita cardanului

pompa cu una din sonde se gaseste in unul din compartimente

in timpul functionarii pe conducta de tur in interiorul rezervorului exista montate niste diuze care au rolul de a suge motorina din celalalt compartiment sau invers pana la egalizare

daca ai sonda din celalalt compartiment defecta atunci sistemul este dat peste cap , poti sa ai motorina in rezervor dar sa fie in celalalt compartiment adica in cel in care nu este montata pompa adica cel cu pompa e gol

acelasi lucru se intampla daca nu functioneaza pumpele de suctiune (diuzele si mai sunt niste supape)

poti verifica presiunea montand pe conducta care iese din filtru de motorina un manometru presiunea la 800 rpm trebuie sa fie cuprinsa intre 2000 - 3000 mbar

pe retur maxin 500 mbar

 

 

pompele de suctiune sunt niste tuburi Venturi

Link to comment
Share on other sites

acum am sub 15 litri si merge ok ... cred ca prima oara s-a datorat intr-adevar lipsei de motorina iar a2'a oara banuiesc ca aerului fals or something , vad ca momentan merge ok ...

 

in ceea ce priveste nivelul in cele 2 compartimente am mers cu testul 6 pornit ceva vreme si am observat faptul ca se cam egaleaza ... sau cel putin asa zice el :blink: sa speram ca problema a disparut

 

/me happy maine schimb discurile dar din pacate , nu am gasit discuri perforate asa ca m-am multumit cu acestea ... si sunt relativ scumpisoare ..

Link to comment
Share on other sites

pe linia de tur e montata pompa de linie adica cea de sub scaun aceasta ridica presiunea de la 0,4 bar la 2 - 3,5 bar

pe retur e montat radiatorul de racire

de aceea sunt doua retururi unu trece prin radiator altul nu trece prin radiator

mai este un regulator de presiune la iesirea din filtru

 

 

sistemul e atat de bine gandit incat daca totul e functional incat nu are cum sa prinda aer fals

asa ca nu cred ca s-a rezolvat problema

dar cine stie :blink:

Link to comment
Share on other sites

returul care nu trece prin radiator merge inapoi si intra inapoi in tur.Oricum nu inteleg pt ce au complicat asa sistemul cand il puteau face mult mai simplu.Si-au dat si ei seama ca au dat-o in bara pt ca la e60 au renuntat la sistem.Sper ca sa nu mai ai probleme cu alimentarea.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.