Jump to content

E39 528i 193cp


Razvan Gavan

Recommended Posts

  • Replies 483
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Multumesc!

 

Singurele diferenta ar fi ca mufele de la scaune difera....ce pot face? Ar fi o idee buna sa iau mufele cu totul si sa le schimb pe ambele? Sau exista o diferenta mare intre modele?

 

Mentionez ca Bmw-ul de pe care am luat interiroul e un 530d din 2002-2003 si are acelasi numar de airbag-uri, fara incalzire in scaune..

si acum nu mai ai incalzire in scaune? sau trebuie doar sa adaptezi mufele

 

Pai asta intreb eu, ce naiba sa fac cu mufele, ca sunt diferite! Incalzire in scaune nu are nici masina mea nici cea de la care am luat scaunele. Problema e ca au senzori de prezenta in scaune...si sunt curios daca e vreo diferenta intre sisteme, avand in vedere ca masina mea e 1998 si scaunele le-am luat de pe 2003....

Link to comment
Share on other sites

da, da eroare pe senzorii de prezenta, pentru ca mufa din podea difera fata de mufa de la scaun...si nu le pot imperechea....ideea e ca intre masini, diferenta intervine doar la forma mufei, numarul de fire fiind acelasi...
Link to comment
Share on other sites

Marti o sa cumpar 528-ul ala care e acelasi an, deci voi incerca sa le import de la ala.

 

era tare fostu proprietar..

de la variante iti dai seama ce gusturii are...

 

"Variante Cielo Executive 2003-2005."

 

Avand in vedere ca avea numere de NT s-ar putea sa fie anuntul pus de Felix......sau de cel dinaintea lui Felix...

Link to comment
Share on other sites

Daca nu ai nici incalzire atunci ar trebui sa ai 4 fire la pasager si doar 2 la sofer.Firele cu galben cele rasucite una peste alta ca la boxe sunt de la pretensionare centuri si ar trebui sa le ai pe amandoua scaunele.Cele 2 in plus la scaunul din dreapta sunt pentru senzorul de prezenta pasager.Mai ai alte fire in plus?Poti sa tai de pe masina de unde ai luat scaunele mufa modelul nou si sa o schimbi pe a ta.
Link to comment
Share on other sites

Da, e masina mea. Stiam, am postat acest lucru. Curios este ca inca se tine bine pt. ceea ce s-a intamplat cu ea.

 

Anuntul a fost pus de mine, referitor la Cielo. Nu vad ce gusturi as putea sa am, cand majoritatea timpului liber ma ocup de mecanica autoturismelor Cielo. E vreo problema? :twoup: Am primit destule oferte, dar nici una nu s-a materializat, datorita faptului ca masinile propuse la schimb aveau destule hibe. Ba chiar am primit si bani frumosi pe aceasta masina, dar m-am razgandit, gandindu-ma ca altceva mai bun nu-mi pot lua.

 

Una peste alta E34 si E39 au fost folosite in bataie de joc. E34 a fost campioana vreo 2 ani la rand in Tg. Jiu la liniute iar E39 a castigat vreo 4-5 curse de viteza pe aeroport la Iasi si cine stie la cate alte chinuri a fost supusa.

 

 

 

era tare fostu proprietar..

de la variante iti dai seama ce gusturii are...

 

"Variante Cielo Executive 2003-2005."

 

 

Inainte a de studia problema, abtine-te de la comentarii. Cum se observa in pozele alea, asa cumparat masina. Si asa am vandut-o. Te deranjeaza?

 

 

LE: Si ca o incheiere, Razvan, toata admiratia pentru ce intentionezi ca faci din masina aia insa..... la valoarea ta, mai bine ai cumpara alta.

Ca doream un Cielo, am explicat mai sus de ce.

Edited by -Felix-
Link to comment
Share on other sites

Daca nu ai nici incalzire atunci ar trebui sa ai 4 fire la pasager si doar 2 la sofer.Firele cu galben cele rasucite una peste alta ca la boxe sunt de la pretensionare centuri si ar trebui sa le ai pe amandoua scaunele.Cele 2 in plus la scaunul din dreapta sunt pentru senzorul de prezenta pasager.Mai ai alte fire in plus?Poti sa tai de pe masina de unde ai luat scaunele mufa modelul nou si sa o schimbi pe a ta.

 

Da man, merci mult de ajutor. Singura chestie e ca e diferenta de culori....numarul de fire este acelasi. O sa incerc sa fac niste poze.

Link to comment
Share on other sites

Da, e masina mea. Stiam, am postat acest lucru. Curios este ca inca se tine bine pt. ceea ce s-a intamplat cu ea.

 

Anuntul a fost pus de mine, referitor la Cielo. Nu vad ce gusturi as putea sa am, cand majoritatea timpului liber ma ocup de mecanica autoturismelor Cielo. E vreo problema? :twoup: Am primit destule oferte, dar nici una nu s-a materializat, datorita faptului ca masinile propuse la schimb aveau destule hibe. Ba chiar am primit si bani frumosi pe aceasta masina, dar m-am razgandit, gandindu-ma ca altceva mai bun nu-mi pot lua.

 

Una peste alta E34 si E39 au fost folosite in bataie de joc. E34 a fost campioana vreo 2 ani la rand in Tg. Jiu la liniute iar E39 a castigat vreo 4-5 curse de viteza pe aeroport la Iasi si cine stie la cate alte chinuri a fost supusa.

 

 

 

era tare fostu proprietar..

de la variante iti dai seama ce gusturii are...

 

"Variante Cielo Executive 2003-2005."

 

 

Inainte a de studia problema, abtine-te de la comentarii. Cum se observa in pozele alea, asa cumparat masina. Si asa am vandut-o. Te deranjeaza?

 

 

LE: Si ca o incheiere, Razvan, toata admiratia pentru ce intentionezi ca faci din masina aia insa..... la valoarea ta, mai bine ai cumpara alta.

Ca doream un Cielo, am explicat mai sus de ce.

 

 

1. Felix, din nou te simti prost pentru ce spune lumea....daca nu tu ai adus acele imbunatatiri de kkao nu stiu de ce iti faci probleme. Si chiar daca ar fi asa, gusturile nu se discuta. Daca tie asa ti-a placut sa fie, asa ai facut-o.

 

2. Faptul ca vrei variante cu Cielo nu are nici o relevanta, parerea mea.

 

3. Nu stiu ce inseamna "la valoarea ta" ca nu ma dau banii afara din casa si nici nu am dat 15000 de eur pe o masina. Faptul ca vreau sa o fac pe asta la standarde la care nu a mai fost e cu totul altceva.... Aceasta masina nu are probleme majore, are probleme generate de niste persoane care nu au avut nici un pic de mila pentru ea. Ti-am spus ca mai cumpar o masina cu totul si voi lua de pe ea motor, cutie, si tot ce este in stare foarte buna ceea ce inseamna ca voi avea o masina cu un inceput proaspat :twoup:

 

4. Ideea de baza e ca de cand am luat masina asta, Vali, cel de la care am luat-o a dat vina pe tine pentru toate manariile din masina. In acelasi timp tu dai vina pe cel de la care ai luat-o..... Partea nasoala e ca eu trag ponoasele dupa tot ce ati facut voi si drept urmare sunt nevoit sa bag si bani ca sa o aduc la un standard pe care mi l-am impus. Sunt foarte tipicar cand vine de masini, si de ce sa nu recunosc imi si place sa ma ocup de acest lucru. Probabil ca daca ar fi fost perfecta nu as mai fi avut aceeasi tragere de inima.....

 

RUGAMINTEA MEA - nu va mai certati pe aici cu ce a facut unul sau altul ca pana la urma daca ar fi vorba de cearta, eu as fi singurul indreptatit pentru ca masina imi apartine in acest moment. Mai bine dati sfaturi cu ce pot face la anumite probleme....

Link to comment
Share on other sites

Legat de acest E39, noi am mai discutat. Vali, nu avea ce sa-ti spuna atata timp cat eu am fost sincer si i-am spus toate defectele. Acest E39, eu l-am cumparat in urma unui anunt care l-am gasit in revista automarket. Cand am sunat primul proprietar, a spus ca nu mai este de vanzare, ca nu-l mai vinde. Am insistat sa vad masina si mie mi-a placut, chiar daca avea husa pe volan, chiar daca avea goarnele alea, chiar daca grila din fata era facuta ornament din bazar. Asa arata cum ai vazut-o in pozele in care am pus anuntul pt. vanzare sau schimb cu Cielo, mai putin husele care le-am pus eu, datorita faptului ca materialul original ma dispera si anume, ori de cate ori incercam sa o curat se albea mai tare, plus ca era pretentios la toate scamele. Pana la urma l-am convins sa o vanda, ne-am inteles la pret si asta a fost.

 

Poate ma repet, insa acest E39 cat a fost la mine, nu stiu daca a functionat mai mult de 4-5 luni puse cap la cap, eu avand si o a doua masina un Cielo. Au inceput problemele, masina dadea fum negru ingrozitor, consuma benzina si ulei grozav. Am incercat s-o repar, dar chiulasa veche a cedat. Am luat o chiulasa de 2000 si am pus pe masina sa nu stau cu mortul in parcare. Asa am vandut masina. Modificarile cu spate de Cielo, tobe ridicate, capota plonjata, arcurile la suspensie modificate, kit de ambreiaj schimbat, vopsitorii cu rosu, le-a facut Vali. Tot el a ars si toate sistemele alea in spate de nu se mai vedea nimic.

 

Am spus -valoarea ta- pt. ca investitiile in acest E39 sunt destul de mari si comparativ cu tine, eu nu le puteam face. Fiind un oras mic, (unde locuiesc eu), pe toata perioada cat am avut E39-le, diverse persoane au inceput sa-mi spuna care este istoria acestui E39 si am ajuns la trista concluzie ca eu am luat o mare teapa.

 

Dupa ce am vandut-o nu cred ca ai suporta sa auzi ce mi-a spus primul proprietar de la care am luat-o eu. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Oricum nu este o supriza ca masina nu a fost intretinuta.

In general masinile din Romania nu sunt intretinute.

 

Plus ca atunci cand sunt vandute, e clar ca au ceva probleme, nimeni nu mai baga bani intr-o masina cand vrea sa o vanda.

 

In orice caz, masina asta a ajuns intr-o stare mult mai buna decat ar fi crezut cineva ca o sa ajunga vreodata.

 

In afara de portbagaj si capota, este chiar ok.

Link to comment
Share on other sites

:twoup:) si tu chiar crezi ca pe forum vor fi cinstiti? aici unde-i vede toata lumea? majoritatea nu sunt cinstiti face-to-face cand sunt doar 2 persoane....

 

Mai bine de atat nici nu se putea spune. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Am o intrebare care ma macina, cum iti raspunde acceleratia. De ex cand o turezi fara sarcina (pe loc), nu are un pic de lag ?

 

LE: La asta ma refer, are lag :twoup: http://www.youtube.com/watch?v=NgmVdwBWntE

 

M-am uitat la un e34 525i si nu avea lag.

 

Eu nu am nici un pic de lag, cel putin asa am impresia...uite aici http://youtube.com/watch?v=xee-CRhVgN4

 

De ce ai martorul la ASC aprins :D

 

De placere :D

 

A scos ASC-ul sigur! :D :)

 

 

:twoup:

Link to comment
Share on other sites

Am o intrebare care ma macina, cum iti raspunde acceleratia. De ex cand o turezi fara sarcina (pe loc), nu are un pic de lag ?

 

LE: La asta ma refer, are lag :D http://www.youtube.com/watch?v=NgmVdwBWntE

 

M-am uitat la un e34 525i si nu avea lag.

 

Eu nu am nici un pic de lag, cel putin asa am impresia...uite aici http://youtube.com/watch?v=xee-CRhVgN4

 

De ce ai martorul la ASC aprins :D

 

De placere :D

 

A scos ASC-ul sigur! :) :P

 

 

:twoup:

Pai vezi ca ASC off dauneaza gumelor :twoup:

 

PS: Ce suspensie are masina?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.