Jump to content

problem!upgrade OBC la E34!


Recommended Posts

Guest poleposition
:blink: sal!am un seria 5 din 94 shi m-am jucat cu el astfel:soft rescris, kit xenon,inox,jentzi de la 17 la 19inch, in fine...statie de amplificare cu tot tacamu.Ultima achizitie e un OBC, luat pe comanda din germania, nou, cu plugging code cu tot.L-am montat la un service, pe mufa de la ceasul digital+senzor temp.(care functiona fff bine).PROBLEMA: NU MERGEEEEE!Se lumineaza butoanele, dar displayul e mort, negru!Am mare nevoie de autor!Daca stie cineva cum se rezolva problema mea, dau o BERE! Edited by zixx
Link to comment
Share on other sites

ce schema de montaj nene, la E30 ai un manunchi gros de fire cu mufe la capete. O mufa o bagi in OBC, cealalta intra la ceasuri si gata. Cablul de care vorbesc este separat de instalatia masinii si de regula se cumpara impreuna cu OBC-ul. Edited by 316i
Link to comment
Share on other sites

Cu exceptia lu' Check Control Module (care l-am pus dupa aia pe masina, dar nu are fire trase), da. A, si inca n-am cumparat nici acum buzzer-ul pt. atentionarea de limita de viteza. Restul, consum, autonomie, litrii in rezervor, temperatura ext, viteza instant, timer, limita, ETA, merg fara probleme
Link to comment
Share on other sites

:blink: sal!am un seria 5 din 94 shi m-am jucat cu el astfel:soft rescris, kit xenon,inox,jentzi de la 17 la 19inch, in fine...statie de amplificare cu tot tacamu.Ultima achizitie e un OBC, luat pe comanda din germania, nou, cu plugging code cu tot.L-am montat la un service, pe mufa de la ceasul digital+senzor temp.(care functiona fff bine).PROBLEMA: NU MERGEEEEE!Se lumineaza butoanele, dar displayul e mort, negru!Am mare nevoie de autor!Daca stie cineva cum se rezolva problema mea, dau o BERE!

40100[/snapback]

 

 

ce motor are ca nu se potriveste de la oricare uite aici poate te lamuresti si dai o bere :) http://www.bmwe34.net/e34main/upgrade/OBC.htm tine minte site-ul ca e de treaba :)

Edited by cotti
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Uf,baieti, nu ma luati prea tare...Povestea e asa:OBCul l-a montat unu la 1 service si tot ce stiu eu, din ce am vazut, e ca a scos ceasul si mufa de la el a infipt-o in OBC...N-a folosit nici un cablu suplimentar.Eu incerc sa invat mai multe despre mecanica auto, pentru ca e ff usor sa-ti iei tepe la service...iar sa montez eu singura ceva...inca n-am atins aceasta performanta,din pacate!De unde se ia schema aia, cablu,chestii...?Va rog muuuuult,sunt disperata!

 

Motorul e M50,dar aia in germania mi-au cerut si seria motorului si m-au asigurat ca se va potrivi perfect!

Link to comment
Share on other sites

De la ce vine ETA? :)

 

Iti merge si functia CODE? :blink:

40146[/snapback]

 

ETA - estimated time of arrival

pt CODE nu m-am straduit sa trag fire... numai de tastat coduri n-as avea chef ca sa pornesc masina.

 

@poleposition: pt. E34 nu am schema (eu am E36), dar sunt aproape sigur ca nu s-ar potrivi doar firele trase pt. ceas si termometru pe aceeasi pini din mufa. Cineva care are schemele electrice de E34 te poate lamuri (sunt curios si eu).

Link to comment
Share on other sites

Cazul in care ai avut ceas digital:

 

Nu e bun OBC-ul. Ar trebui sa mearga fara nici o adaptare. E ceva de genul "plug&play". Eu mi-am montat in E34 si a mers perfect. SIngurul lucru care l-am facut este sa tai spatele de la lacasul in care intra, pentru ca OBC-ul e mai lung.

 

Cazul in care ai avut ceas clasic cu limbi:

 

Nu merge. Trebuie adaptat.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.