Jump to content

E30 318i


g0oby

Recommended Posts

salutare la toata lumea..am si eu o intrebare mai stupida,am gasit de cuparat un E30 din `88 motor de 1800cm 101cp inscris in ro, fara servodirectie fara nimic doar oglinzi electrice :) toate piesele sunt aproape orginale din fabrica nu prea a fost schimbat nimic pe ea...ii pastrata intacta cum a iesit din fabrica si are 177000km +piese de schimb la ea o gramada planetare diferentiale etc si cere 2500E si apropo motorul merge bine nu a fost forjat proprietarul fiind in varsta (il cunosc sta cu mine in bloc) :) atata ce trebe revopsit ca ii cam praf vopseaua pe el si cer parerea voastra dak se merita sa fac pasul acesta si dak pot avea ceva senzatii tari de la un motor de 1.8 :blink: fara sa ii pun motor mai puternic
Link to comment
Share on other sites

salutare la toata lumea..am si eu o intrebare mai stupida,am gasit de cuparat un E30 din `88 motor de 1800cm 101cp inscris in ro, fara servodirectie fara nimic doar oglinzi electrice :) toate piesele sunt aproape orginale din fabrica nu prea a fost schimbat nimic pe ea...ii pastrata intacta cum a iesit din fabrica si are 177000km +piese de schimb la ea o gramada planetare diferentiale etc si cere 2500E si apropo motorul merge bine nu a fost forjat proprietarul fiind in varsta (il cunosc sta cu mine in bloc) :) atata ce trebe revopsit ca ii cam praf vopseaua pe el si cer parerea voastra dak se merita sa fac pasul acesta si dak pot avea ceva senzatii tari de la un motor de 1.8 :blink: fara sa ii pun motor mai puternic

 

 

Daca vrei "senzatii tari",ia-ti un ///M ! Ce super senzatie crezi ca-ti va da o masina din 88 cu 101 cai putere ? Nu zic ca nu merge...

De ce nu faci o tura cu ea,sa vezi ce poate ? Poate ai fi mai multumit,decat sa atepti parerile altora....fa-ti si tu o pare...:)

Link to comment
Share on other sites

salutare la toata lumea..am si eu o intrebare mai stupida,am gasit de cuparat un E30 din `88 motor de 1800cm 101cp inscris in ro, fara servodirectie fara nimic doar oglinzi electrice :) toate piesele sunt aproape orginale din fabrica nu prea a fost schimbat nimic pe ea...ii pastrata intacta cum a iesit din fabrica si are 177000km +piese de schimb la ea o gramada planetare diferentiale etc si cere 2500E si apropo motorul merge bine nu a fost forjat proprietarul fiind in varsta (il cunosc sta cu mine in bloc) :) atata ce trebe revopsit ca ii cam praf vopseaua pe el si cer parerea voastra dak se merita sa fac pasul acesta si dak pot avea ceva senzatii tari de la un motor de 1.8 :blink: fara sa ii pun motor mai puternic

daca nu ma insel are cam in jur de 100CP, deci daca ai mai condus masini inainte si sti ce putere au avut atunci poti sa-ti faci o parere.

Ursuletul a fost o masina destul de reusita...iar daca zici ca e ok atunci merita.

Bafta

Link to comment
Share on other sites

pai a meu e din 89' ; 1,6 l si 102 cp ,ala trebuie sa aibe mai multi cai!parerea mea e ca merita 2500 si piese de schimb ...mai ales daca e de mos masina!eu am un urs de 3 luni , doar jante puse pe el,si o toba sport!in rest schimb vitezele peste 4000 de turatii!ial frate k merita!
Link to comment
Share on other sites

ursuletz ce sa zic iti dau dreptate,nici mie nu imi plac masinile tzaranite si spoilarite etc.

Cam atatia cai o zis ca are in jur de 101 -102 nu cred sa aibe mai mult dar ma mai costa vreo 500E vopsitu la el si daca se scoate taxa ma dau cu capu de peretzi dupaia :blink:

Link to comment
Share on other sites

ursuletz ce sa zic iti dau dreptate,nici mie nu imi plac masinile tzaranite si spoilarite etc.

Cam atatia cai o zis ca are in jur de 101 -102 nu cred sa aibe mai mult dar ma mai costa vreo 500E vopsitu la el si daca se scoate taxa ma dau cu capu de peretzi dupaia :blink:

nu neaparat te dai cu , capul de pereti frate!ca in sp gasesti un urs in 2000 € , deci...daca masina nu e fugarita,merita toti banii!parerea mea!eu am luato de la un bisnitzar cu 900 €,dar nene ala nu o miscasera de 1 an si zici k era cotineatza!si sa stitzi k am mintzit k nu am schimbat nimic la ea(am schimbat cablul de acceleratzie k era un pic uzat si tubul acela gros dintre motor si filtrul de aer k era rascopt)atat!sanatate frate in rest!daca fac banutzi sa ma alint un pic,bine...daca nu...fac doar km!

Edited by ursuletz
Link to comment
Share on other sites

Salut man,am un ursulet de aproape 3 ani, la fel cum e ursul de care spui ca ai vrea sa al cumperi,al meu este din ''88,318i motor m40,ce vreau sa a-ti spun,eu la motor probleme mari nu am avut asa,numai ca eu cand am luat masina nu era stock cum vroiam,era cu bari de fibra,suspensie sport,etc si m-am chinuit sa o fac cum era ea din fabrica la loc,daca al sti pe proprietar si este om serios cumparo,dar asta nu e o certitudine ca vei lua o masina buna,cunosc un tip care a luat un 318i ''85 motor m10 de la un batran si a zis ca masina este intretiuna,defapt si parea intretinuta si dupa 2 saptamani motorul a cedat,a trebuit sa puna altul....,acum depinde si de noroc, ca de....... au si ele o gramada de ani,in legatura cu taxa auto,parerea mea ca astia din ro nu o sa dea o taxa favorabila masinilor vechi,parerea mea,asa ca din punctul asta de vedere stai linistit,ce pot sa mai spun,multa bafta.
Link to comment
Share on other sites

bogdyy nu cred ca ii k al tau asta de care zic eu ii 316i cu motor de 1800cm3 ii mai rara varianta asta cred..poate stii si de varianta asta sa imi zici la ce sa ma astept de la motor ii reusit,dak is probleme majore la ele si deocamdata maiastept umpic sa vad ce se mai zice cu taxa ca mi`e frica poate peste un 1 an 2 nici nu te mai lasa sa circuli cu ele :blink: cum is non euro .
Link to comment
Share on other sites

Salut,deci este 316i cu motor de 1.8?pai vezi,preferabil sa fie motor de 1.8 m40,m40 e de generatie mai noua totusi,vezi sa nu fie m10 1.8,din cate stiu multi au avut probleme cu motorul de 1.8 m10 pt ca e destul de vechi si e cam complicat,in 1987 sa renuntat la motorul de 1.8 m10 si sa pus 1.8 m40 pe 318i e30,trebuie sa a-ti arat o poza sa vezi cum arata m40 si sa te uiti daca e la fel,poate are cineva de aici o poza cu motorul,salut.
Link to comment
Share on other sites

:) daca tu zici ca sa fabricat pana in 87 m10 si asta de care zic eu ii din 88 poate am noroc sa fie m40,nush tre sa il intreb eu am vazut motoru da nush cum arata celalat de care zici tu si din cate mi-a zis el are injectie deaia jetronic sau cum ii zice are delcou normal,distributia a zis ca ii pe lant ,tachetzii is deaia normali cred..si a vrut odata sa ii puna filtru sport si nu a putut ca mai avea nush ce mufa care masoara tot ceva la aer ..infine sper sa fie m40 revin eu cu informatii mai concrete :blink:
Link to comment
Share on other sites

Doamnee bogdyy iar vb prostii???Pe cine ai auzit tu vreodata in viata ta de cand ai BMW de 3 ani (mecanic de BMW-uri) ca motorul m40 este mai bun decat motorul m10????Nu mai da prietene sfaturi din ce ai auzit tu de la diversi, ca induci oamenii in "oroare",nu te supara pe mine.Motorul m10 care este pe masina aia care vrei tu s-o iei g0oby, este tanc!Daca este vreun mecanic BMW pe aici,iti poate confirma.DIstributia este pe lant intradevar.Eu am acest motor de 1 an si ceva de zile si iti jur ca nu am bagat un ban in el in afara de ulei si niste garnituri.Au fost motoare foarte foarte bune!De ce zice lumea ca nu e bun....?Pt ca este un motor la care nu se poate face "ciptuning" sau "sa ii mai pui tu cati cai vrei din COMPUTER" contrar ultimelor tendinte in materie de cai putere.Injectia este L-Jetronik sau K-Jetronik si de aceea nu are posibilitatea resoftarii.Este un motor simplu fara 'jde mii de senzorii si sonde.Tachetii sunt normali,nu hidraulici,iar filtru "SPORT" poti pune oricand,acea mufa este de la debitmetru dar el nu are treaba cu filtru,poti pune si 2-3 filtre :blink: Asadar poate mai e cineva pe aici care sa-ti confirme cum e cu motorul m40(cu distribuita pe curea),ca acum cred ca e varza in capu' tau.Te salut.
Link to comment
Share on other sites

Cu taxa asta...cred ca nimeni nu stie nimic sigur.De fapt noi stim doar ce ne spun ei,cat despre realitate, acolo sunt interese prea mari ca sa o scoata.Parerea mea e sa te resemnezi si sa nu te astepti sa faca ei pt tine(noi) ceva in sensu asta,ca nu o vor face.Numai bine.
Link to comment
Share on other sites

Salut,ce pot sa spun acum,e parerea ta ca e un motor bun m10,nu te contrazic ca a fost bun,dar eu vb. din fapte sa sti,am un amic cu urs care a avut m10 de1.8 si a trebuit sa al schimbe nu mai avea viata in el,eu i-am spus sa ia un m40,el a zis ca vrea tot acelasi motor,a luat tot un m10 dupa o luna de zile a inceput sa aibe din nou probleme,pana la urma la dat si pe asta jos si a luat m40 si e multumit,altul a luat de la un mos un urs din 85' 1.8 m10 masina era ingrijita si 2 saptamani la tinut si a trebuit sa schimbe motorul,bine a lua tot m10 ca la gasit mai ieftin decat m40 la vreo 4 mil,deci acum nu zic ca daca ia masina cu motorul de 1.8 m10 nu al va tine,depinde cat de folosit a fost,eu i-am recomandat m40 ca e mai nou,de generatie mai noua,eu unul i-am spus ca de 3 ani de zile nu am avut probleme majore cu el,am schimbat un debitmetru,electromotorul(second hand) si am avut niste probleme cu apa din cauza unui termostat,ce imi place la m10 este ca distributia este pe lant si nu mai stai cu cu stres ca trebuie sa schimbi cureaua sau ca se tocesc rolele de la cureaua de distributie si tocinduse incepe sa aibe joc si uzeaza cureaua de distributie mai repede,ce pot sa mai spun,cam asta e,salut.
Link to comment
Share on other sites

Probleme sunt ca la toate motoarele,indiferent cat de bune sunt,tot sunt probleme ca altfel nu ar mai trai firmele care fac piese auto.Ideea este sa vezi cate/ce probleme are m10 in comparatie cu m40 si apoi poti spune cat de bun e unu sau altul.Vrei sa-ti dau si eu exemple de cate motoare m40 cu axu cu came praf,relanti care facea ca toate alea din cauza regulatorului de relanti,sau cate supape strambe de la distribuite am vazut?Nu cred ca are rost pt ca ideea cred ca ai inteles-o.Numai bine
Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.