Jump to content

Intrebari referitoare la Bmw 318i...din 1999


Recommended Posts

salut....am si eu mai multe intrebari pentru voi posesorii de bmw 318i.....pe benzina din anul 1999-2000.....am inteles ca acest motor are distributia pe lant...nu pe curea....este adevarat??....si vreau sa stiu si eu....ce probleme ati intalnit la aceasta masina cel mai des...si cam cat va costat remediera....pentru ca nu prea cunosc acest model...si nu stiu preturile pieselor a consumabilelor....va multumesc
Link to comment
Share on other sites

Motorul de 1,6 e de fapt de 1895 cm3.

Iti recomand calduros 318 in detrimentul lui 316.

Cum adica incepe sa faca urat?

Si 316 tot pe lantisor :blink: are distributia.

Edited by white320ci
Link to comment
Share on other sites

Motorul de 1,6 e de fapt de 1895 cm3.

Iti recomand calduros 318 in detrimentul lui 316.

Cum adica incepe sa faca urat?

Si 316 tot pe lantisor :) are distributia.

nu mai tin minte pe unde am citit dar tot pe un forum era o dezbatere intre 320d si 318d...si cineva spunea ca 318 de la 3000 de ture face urat....na acuma nu stiu ce inseamna la el urat;)....ahh si mersi pentru raspunsuri dar totusi is curios ce probleme are masina asta in general in afara de intretinere placute de frana filtru si alea....ca preturile alea le stiu....pe mine ma intereseaza alte preturi..de la o turbina..o pompa de apa....una de benzina.....o segmentare(Doamne fereste!!!!1)...cam astea ma intereseaza pe mine :blink:

Link to comment
Share on other sites

Motorul de 1,6 e de fapt de 1895 cm3.

Iti recomand calduros 318 in detrimentul lui 316.

Cum adica incepe sa faca urat?

Si 316 tot pe lantisor :) are distributia.

nu mai tin minte pe unde am citit dar tot pe un forum era o dezbatere intre 320d si 318d...si cineva spunea ca 318 de la 3000 de ture face urat....na acuma nu stiu ce inseamna la el urat;)....ahh si mersi pentru raspunsuri dar totusi is curios ce probleme are masina asta in general in afara de intretinere placute de frana filtru si alea....ca preturile alea le stiu....pe mine ma intereseaza alte preturi..de la o turbina..o pompa de apa....una de benzina.....o segmentare(Doamne fereste!!!!1)...cam astea ma intereseaza pe mine :blink:

tu vrei diesel sau benzina>?

Link to comment
Share on other sites

La motorul de 318i din 1999, M43TUB19, turatia de cuplu maxim e pe la 3900 rpm...asa ca la 3000 rpm nu poate decat sa faca ce stie si el, adica "sa traga". Intr-adevar, de la 3000rpm in sus, se schimba "soundul" la esapament, il auzi mult mai pregnant. Asta cind motorul e in regula.

 

Vezi ca ai inceput sa intrebi de 318i si ai ajuns la 318d. :blink:

 

Revenind la 318i, cele mai intilnite probleme sint la: kitul de garnituri de la corpul filtrului de ulei, rola intinzatoare de la cureaua de alternator, debitmetru.

Link to comment
Share on other sites

La motorul de 318i din 1999, M43TUB19, turatia de cuplu maxim e pe la 3900 rpm...asa ca la 3000 rpm nu poate decat sa faca ce stie si el, adica "sa traga". Intr-adevar, de la 3000rpm in sus, se schimba "soundul" la esapament, il auzi mult mai pregnant. Asta cind motorul e in regula.

 

Vezi ca ai inceput sa intrebi de 318i si ai ajuns la 318d. :)

 

Revenind la 318i, cele mai intilnite probleme sint la: kitul de garnituri de la corpul filtrului de ulei, rola intinzatoare de la cureaua de alternator, debitmetru.

mersi mult...da poi din greseala am ajuns la 318d ca eu tot benzinar vreau....si dak te rog eu frumos imi poti spune si cam cat costa??...toate astea??...ca eu tot caut pe google siteuri cu preturi de piese la bmw 318i si nu gasesc...sau nu situ sa kut....

 

Motorul de 1,6 e de fapt de 1895 cm3.

Iti recomand calduros 318 in detrimentul lui 316.

Cum adica incepe sa faca urat?

Si 316 tot pe lantisor :) are distributia.

nu mai tin minte pe unde am citit dar tot pe un forum era o dezbatere intre 320d si 318d...si cineva spunea ca 318 de la 3000 de ture face urat....na acuma nu stiu ce inseamna la el urat;)....ahh si mersi pentru raspunsuri dar totusi is curios ce probleme are masina asta in general in afara de intretinere placute de frana filtru si alea....ca preturile alea le stiu....pe mine ma intereseaza alte preturi..de la o turbina..o pompa de apa....una de benzina.....o segmentare(Doamne fereste!!!!1)...cam astea ma intereseaza pe mine :blink:

tu vrei diesel sau benzina>?

iam spus si lui....maciu 1...ca eu benzinar vreau..

Link to comment
Share on other sites

Motorul de 1,6 e de fapt de 1895 cm3.

Iti recomand calduros 318 in detrimentul lui 316.

 

e46 316i 2000-2005

77kw > 105cp m43

ca si 316i 2002-2005 85kw> 115cp m45

au capacitatea motorului de 1596cc

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Motorul de 1,6 e de fapt de 1895 cm3.

Iti recomand calduros 318 in detrimentul lui 316.

 

e46 316i 2000-2005

77kw > 105cp m43

ca si 316i 2002-2005 85kw> 115cp m45

au capacitatea motorului de 1596cc

 

 

Pai si 316 din '99?

Link to comment
Share on other sites

Motorul de 1,6 e de fapt de 1895 cm3.

Iti recomand calduros 318 in detrimentul lui 316.

 

e46 316i 2000-2005

77kw > 105cp m43

ca si 316i 2002-2005 85kw> 115cp m45

au capacitatea motorului de 1596cc

 

 

 

Pai si 316 din '99?

 

si 316i si 318i 98-01 au motor 1895cm3

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.