Jump to content

BMW 123d...fĂŁrĂŁ cuvinte...doar senzaĂžii!


florin3

Recommended Posts

Si pe langa mine poti sa treci usor daca eu apas pedala la jumate si tu esti cu pedala la fund. Daca si Golful GTI era condus cum trebuie atunci tu erai in retrovizoare si Golful GTI in fata - vezi datele tehnice 0-100 de mai jos:

 

Golf GTI 0-100 6,9s

http://www.carfolio.com/specifications/mod...1#a_performance

BMW 123 D 0-100 7,5s

http://www.carfolio.com/specifications/mod...0#a_performance

BMW 7,0-7,1 http://www.bmw.ro/ro/ro/newvehicles/1serie...troduction.html

 

ai dat linkul de la 123d cabrio, care e mai greu si intr-adevar scoate 7,5 sec. 123d scoate de fapt ca si GTI-ul 6.9 sec: http://www.carfolio.com/specifications/mod...car/?car=160050

 

vad ca esti mare sustinator al VW.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 156
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

@Mario Marius: Poate pui si tu un filmulet cu ce poate masina ta la 100-200 km. Si pun si eu unul dupa aia cu un Polo GTI.

 

Nimic nu e mai frumos decat sa va dea la o parte de pe autostrada un VW Polo. Daca ar fi audi sau mercedes nu ar fi asa de frumos.

Si Polo de care vorbesc a dat multe BMW M-uri la o parte.

 

am pus eu unu se misca ca un 2,5 :)

 

 

 

 

sper sa mearga linkurile

 

325-ul pare a fi un pic in fata

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Si pe langa mine poti sa treci usor daca eu apas pedala la jumate si tu esti cu pedala la fund. Daca si Golful GTI era condus cum trebuie atunci tu erai in retrovizoare si Golful GTI in fata - vezi datele tehnice 0-100 de mai jos:

 

Golf GTI 0-100 6,9s

http://www.carfolio.com/specifications/mod...1#a_performance

BMW 123 D 0-100 7,5s

http://www.carfolio.com/specifications/mod...0#a_performance

BMW 7,0-7,1 http://www.bmw.ro/ro/ro/newvehicles/1serie...troduction.html

 

ai dat linkul de la 123d cabrio, care e mai greu si intr-adevar scoate 7,5 sec. 123d scoate de fapt ca si GTI-ul 6.9 sec: http://www.carfolio.com/specifications/mod...car/?car=160050

 

vad ca esti mare sustinator al VW.

 

Am si VW si BMW - fiecare are avantaje si dezavantaje. Eu am comparat veriunile cu 5 usi de la ambele marci (serie 1 si GTI)

La serie 1 - 3 usi ai dreptate sunt egale teoretic.

Link to comment
Share on other sites

am pus eu unu se misca ca un 2,5 :)

 

 

 

 

sper sa mearga linkurile

 

325-ul pare a fi un pic in fata

 

325-ul are 23 s. Hai sa pun si eu un polo GTI tunat si fulgerat :lol: 1.8Turbo

Cred ca Polo-ul bate pe 100-200 lejer timpul 0-100 al 325i / nici nu ai nevoie de cronometru. Masina merge pe repede inainte fata de BMW.

 

pentru cine are si chef de citit: http://forum.4tuning.ro/175-dyno-tuning/15...-stage-3-a.html

 

Comparati si trageti voi concluziile (eu le stiu deja).

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

ragalie polo asta :) mi se pare foarte un-safe, sa mergi cu 250 la ora cu o conserva de genul polo... eu ma intreb ce stabilitate poate sa aiba o asa masina, ce aerodinamica etc... nu cumva sa o bata vantul si asa mai departe :)

 

POLO GTI... polo :lol:

Link to comment
Share on other sites

am pus eu unu se misca ca un 2,5 :)

 

 

 

 

sper sa mearga linkurile

 

325-ul pare a fi un pic in fata

 

325-ul are 23 s. Hai sa pun si eu un polo GTI tunat si fulgerat :lol: 1.8Turbo

Cred ca Polo-ul bate pe 100-200 lejer timpul 0-100 al 325i / nici nu ai nevoie de cronometru. Masina merge pe repede inainte fata de BMW.

 

pentru cine are si chef de citit: http://forum.4tuning.ro/175-dyno-tuning/15...-stage-3-a.html

 

Comparati si trageti voi concluziile (eu le stiu deja).

 

ce treaba are Polo asta cu 123d? stage 3 e stage 3 ca posibilitate de upgrade turbo va fi intotdeauna in fata,oricum bmw old shool rupe tot

http://s205.photobucket.com/albums/bb31/Ke...nt=38dc259c.flv

 

de mult vroiam sa pun filmul asta :)

ps:Oricum discutam de modele stock

 

edit:pt cine e curios avem si serie 1 240 cai mai jos sa zicem stage 1

 

 

 

si un ultim comentariu Polo are cam 9-10 sec timpul de 100-200 2,5ul are 7-8 dec 0-100 :)

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

de mult vroiam sa pun filmul asta :)

ps:Oricum discutam de modele stock

 

edit:pt cine e curios avem si serie 1 240 cai mai jos sa zicem stage 1

 

 

si un ultim comentariu Polo are cam 9-10 sec timpul de 100-200 2,5ul are 7-8 dec 0-100 :lol:

 

1. Cronometrul meu o fi stricat daca la tine au iesit 10 sec la polo. Dar cu acelasi cronometru la serie 1 ies 15 sec deci oricum rezultatul e evident.

 

Trebuie avut in vedere ca la oldschoolul pus de tine bmw e doar coaja la care faceati referire (probabil si aia din fibra de carbon).

Eu n-am vazut modelul ala de jante stock la bmw. Pe cand Polo are 95% din piese stock (inclusiv motor).

 

Propun sa inchidem offtopicul oricum nu ajungem la o concluzie.

 

1. Pe vorbe sunt in minoritate (e un capitol pe care mi-l asum si nu ma deranjeaza pt. ca sunt pe un forum BMW)

2. Pe date tehnice chiar daca le pun spuneti ca tot bmw-ul e mai sport ca asa simtiti voi (am avut dezbateri in alte parti in care Audi RS4 stock bate BMW serie 3 M E46 si la 0-100 si pe circuit la 5th gear si la top gear - si nu au dus nicaieri).

3. Daca va invit pe circuit sunteti obositi sau aveti alte lucruri de facut.

 

Eu am epuizat toate modalitatile de comunicare.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

ok ,325ti are 7 sec suta apox deci nu e la fel :)

 

oricum ca si pret vs performante VW sta bine iar motoarele lor turbo halesc destul de multe modificari fara probleme.

de altfel intotdeaua am zis ca cel mai mare cosmar al meu ar fi sa aleg intre GTI si alt BMW

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Si-am trecut de 40.000km si ma apropii de 2 ani vechime ( in Mai ), fara nici cea mai mica problema tehnica! :twoup:

 

Pana acum mi-a servit doua service-uri de ulei - primul la 15.000km (din proprie initiativa) si al doilea la 38.000 ( scadent ).... Acum urmeaza schimbarea lichidului de frana.

Eu am o 'fobie' cu service-ul de ulei si filtre sa-l fac primavara, de aia primul m-a prins la 15.000km.

 

Placutele de frana au fost verificate la ultimul service si mai duc inca aproximativ 10.000 deci pana la 50.000 cu o pereche suna bine :)

 

Deschideti si voi alt thread pentru 'versus' ca e de prost gust...

Link to comment
Share on other sites

amarkoo ... nu stiu ce sa'ti zic ... poate e complet alta constructie a motorului, dar eu la motorul de 2l atat cel de pe 118d cat si 320d pe la vreo 35-45mii km( 143cp, respectiv 177cp ) am schimbat fuliile ( ... a si la x3 - 2.0d 150cp ) ... ridica capota, lasa motorul la relanti si vezi daca se aude ca un suierat din zona motorului ... daca da, fugi repede la ei ... eu ti'as recomanda sa'ti fac si garantie extinsa europlus

 

Pe mine ma tenteaza acest motor (2.0D de 204 CP) pentru viitoarea masina. Seria 1 nu ma atrage in mod deosebit. E destul de impins pentru un motor de 2.0 TD si singura mea problema ar fi daca este si fiabil.

 

A ajuns cineva cu el macar la 80.000-100.000 km?

 

nu prietene.... toate s-au rupt pe la vreo 20 000 km... eu zic sa iti iei un EOS dieselar si sa-l tunezi tu in spatele blocului si o sa tina mai mult... apropos, eu am START/STOP sistem pe masina si m-am saturat de cati specialisti au venit si mi-au spus ca se strica starterul, ca se duce bateria, ca moare alternatorul... deci, daca BMW a pus motorul ala in masina aia eu zic ca stia ce face si punct...

 

eu am cam 77000km cu seria 1 si nu mi s'a dus nici start-stop, nici motorul in sine ( doar fulia ) ... si merge bijuterie motorasul ala. e adevarat e de 143 cp nu de 204 ...

Link to comment
Share on other sites

Hai sa fim seriosi....unii stiu ca polo e modificat,oricum eu nu m-as urca in asa ceva probabil doar pe pista unui aeroport or something.Daca lucram putin 123d-ul asta unii ar ramane foarte surprinsi...la fel si despre basmele cu polo super marsavit versus m3 stock...inca o data astea sunt basme cu totii stim ca un 1.8t super dopat pe 1100kg e parfum pe 4-500m vs un m3 stock dar cel putin pe mine ma lasa rece.
Link to comment
Share on other sites

ce se discuta aici de polo ? ce e ala ? masina ? eu credeam ca e cel mult trotineta cu motor ...... lasati-ne frate cu ragaliile astea de masinute ... scartaie tot in ele ... am avut eu golf si era pilaf la interior(scartaia din toate incheieturile) fata de orice bmw , nu mai zic de motor(2.0tdi) ...
Link to comment
Share on other sites

si cum se auzea sunetul respectiv ? din partea alternatorului ?adica in dreapta motorului cum te uiti la el ? se auzea ca un frecat? ms...ca si la mine se aude ceva ciudat :twoup:

 

nu stiu cum sa'ti zic exact, era cu un suierat - nu neaparat regulat, dar repetat ... ca un frecat de cauciuc cu un clinchenit slab ...nu mai stiu exact in ce parte a motorului ...

Link to comment
Share on other sites

si cum se auzea sunetul respectiv ? din partea alternatorului ?adica in dreapta motorului cum te uiti la el ? se auzea ca un frecat? ms...ca si la mine se aude ceva ciudat :twoup:

 

nu stiu cum sa'ti zic exact, era cu un suierat - nu neaparat regulat, dar repetat ... ca un frecat de cauciuc cu un clinchenit slab ...nu mai stiu exact in ce parte a motorului ...

 

 

si daca opreai AC nu se mai auzea,nu?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.