Jump to content

BMW 123d...fĂŁrĂŁ cuvinte...doar senzaĂžii!


florin3

Recommended Posts

Ma refer la senzorul de soc ( tilt sensor ). Are senzor de perimetru.

 

Alarma OEM are senzor de perimetru? :)

 

E valabil pentru mai multe modele? Ma gandeam ca poate apa nu are o temperatura 'stabila' sau datorita faptului ca blocul motor este aluminiu, informatia este irelevanta. Oricum, nu am nimic concret.

 

Blocul motor este dintr-un aliaj de aluminiu la multe BMW-uri.

 

Este valabil pentru E60, E90, etc.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 156
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Am consultat manual. Spune ca doar in caz de disfunctionalitate ( cu afisaj in bord A! ), functia auto start stop nu va actiona.

 

Ma refer la senzorul de soc ( tilt sensor ). Are senzor de perimetru.

 

Alarma OEM are senzor de perimetru? :)

 

 

Are senzor de perimetru (interior). Singura posibilitate de 'testare' a alarmei a fost activez alarma cu geamurile deschise. Dupa ce indepartezi cheia la o distanta semnificativa de vehicul, daca bagi mana pe geam, se activeaza.

 

 

E valabil pentru mai multe modele? Ma gandeam ca poate apa nu are o temperatura 'stabila' sau datorita faptului ca blocul motor este aluminiu, informatia este irelevanta. Oricum, nu am nimic concret.

 

Blocul motor este dintr-un aliaj de aluminiu la multe BMW-uri.

 

Este valabil pentru E60, E90, etc.

 

Deci la aceste modele lipseste indicatorul? Sau la altele? Poate le gasim asemanarile... si deducem.

Edited by MMarkus
Link to comment
Share on other sites

A thanks pentru clarificare, in acest caz ma refeream la senzor de miscare.

 

Deci lipseste senzorul de perimetru si/sau senzorul de soc.

 

As putea sa adaug acesti senzori fara sa montez o alarma 'extra' ? - Nu de perimetru, de soc ( 'lovituri', miscari ale caroseriei ).

 

Pe masina precedenta, am pus alarma after market, mi-am promis ca nu voi mai repeta greseala.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Pe mine ma tenteaza acest motor (2.0D de 204 CP) pentru viitoarea masina. Seria 1 nu ma atrage in mod deosebit. E destul de impins pentru un motor de 2.0 TD si singura mea problema ar fi daca este si fiabil.

 

A ajuns cineva cu el macar la 80.000-100.000 km?

Link to comment
Share on other sites

Pe mine ma tenteaza acest motor (2.0D de 204 CP) pentru viitoarea masina. Seria 1 nu ma atrage in mod deosebit. E destul de impins pentru un motor de 2.0 TD si singura mea problema ar fi daca este si fiabil.

 

A ajuns cineva cu el macar la 80.000-100.000 km?

 

nu prietene.... toate s-au rupt pe la vreo 20 000 km... eu zic sa iti iei un EOS dieselar si sa-l tunezi tu in spatele blocului si o sa tina mai mult... apropos, eu am START/STOP sistem pe masina si m-am saturat de cati specialisti au venit si mi-au spus ca se strica starterul, ca se duce bateria, ca moare alternatorul... deci, daca BMW a pus motorul ala in masina aia eu zic ca stia ce face si punct...

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

20 de mii ? eu am auzit ca s-a facut recall aproape imdeiat dupa lansarea acestui model, pe motiv ca turbina scuipa sange si diferentialul se kaka o spuma verde.. un esec masina asta, nu as recomanda asa fiasco nici celui mai mare dusman.

 

Sa stii ca butonul ala start/stop, creeaza unele probleme, regasite de altfel si in lunga lista de reclamatii a clientilor BMW. Pe langa ca iti consuma bateria in 3 saptamani, iti mai creste si consumul cu 2%... inacceptabil asa ceva <_<

Link to comment
Share on other sites

Eu in naivitatea mea chiar eram interesat de acest motor. Nu aveam nicio intentie sa deschid o cutie a pandorei.

As fi interesat mai mult de parerea cuiva avizat (care lucreaza in service de preferat).

 

@Crisjohn - nu suntem prieteni si nici nu ma intereseaza modelele vw si cum se face chiptuning in spatele blocului. (am prieteni care au facut training pe motoarele de care spui tu in austria si germania - stiu de ce trebuie sa ma feresc si ce motoare sunt bune la VW). Am si o miniflota in familie (deci si ceva experienta personala)

 

Cu BMW-ul am probleme (nu am nici relatii, nici experienta) si din acest motiv intreb.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Salutare tuturor!

Cu scuzele de rigoare revin ĂŽn acest topic pe care l-am ”provocat” acum multĂŁ vreme și care am constatat cu plĂŁcere cĂŁ a prins la public. Voi posta mâine și fotografii cu fiara și rĂŁspund astfel și prietenului nostru care se ĂŽntreba dacĂŁ nepostând m-au copleșit (ĂŽn rĂŁu) senzațiile. Mașina este fenomenalĂŁ. O spun acum cu aceeași convingere având la aceastĂŁ datĂŁ experiența a mai bine de un an de condus și aproape 20.000 km rulați. Despre rivalitĂŁți: nu prea are și m-am jucat de cĂŽteva ori ori și cu VW GTI, nefiind vorba de ”liniuțe” pentru cĂŁ nu sunt genul. Se vedeau frumos ĂŽn retrovizoare...GTI-urile. Și erau 5-ari. Mașina ĂŽmi dĂŁ aceleași senzații ca motocicleta de peste 100CP pe care o conduc, pentru cĂŁ practic se accelereazĂŁ la fel, adicĂŁ rapid și oricând ”bordul”. Fiind unicĂŁ ĂŽn orașul meu-reședințĂŁ de județ-a fost condusĂŁ și de unii prieteni și amici. Unii și-au schimbat mașinile dupĂŁ acel moment...și nu exagerez. Conduc și un VW Tuareg și nu gĂŁsesc echivalențe ĂŽntre cele douĂŁ mĂŁrci. BMW-ul este de departe superior tehnologic și calitativ. Despre ED și autostop...numai de bine. Nu uitați cĂŁ autostopul se poate decupla astfel cĂŁ ĂŽn situația ĂŽn care devine inutil și enervant...nici o problemĂŁ!. SĂŁ vĂŁ vorbesc de consum?... La peste 200 km la orĂŁ maxim 7,1 ĂŽn stil sportiv!!! Și chiar se accelereazĂŁ ĂŽn 6.9-7.0 dela 0 la 100 km la orĂŁ...fĂŁrĂŁ turbolag. Probleme...da...insectele strivite pe bot nu se prea mai dezlipesc :) . VĂŁ stau la dispoziție cu rĂŁspunsuri la ĂŽntrebĂŁri.

Link to comment
Share on other sites

Despre rivalitĂŁți: nu prea are și m-am jucat de cĂŽteva ori ori și cu VW GTI, nefiind vorba de ”liniuțe” pentru cĂŁ nu sunt genul. Se vedeau frumos ĂŽn retrovizoare...GTI-urile. Și erau 5-ari.

 

Si pe langa mine poti sa treci usor daca eu apas pedala la jumate si tu esti cu pedala la fund. Daca si Golful GTI era condus cum trebuie atunci tu erai in retrovizoare si Golful GTI in fata - vezi datele tehnice 0-100 de mai jos:

 

 

Golf GTI 0-100 6,9s

http://www.carfolio.com/specifications/mod...1#a_performance

BMW 123 D 0-100 7,5s

http://www.carfolio.com/specifications/mod...0#a_performance

 

Pe siturile oficiale

 

VW 6,9 http://vw.ro/files/ro/download/datei/noul_golf.pdf

BMW 7,0-7,1 http://www.bmw.ro/ro/ro/newvehicles/1serie...troduction.html

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Aveti idee daca turbina e cu geometrie variabila sau fixa la 123D?

Pentru cei care au apucat sa mearga mai mult - au completat sau nu ulei pana la revizie?

Nu stiu daca e cu geometrie variabila sau fixa, nu le am cu partea tehnica. Dar am facut 33.000 km si nu am completat (si nici in trecut nu s-a completat) ulei. Desi port in portbagaj tot timpul o "butelcuta" de ulei, just in case.

Edited by catalins
Link to comment
Share on other sites

Asta imi place la BMW f. mult. Ca stai cu botelcuta "just in case" dar nu prea ajungi sa o folosesti. Si la 320D-ul meu e la fel.

La cat ai facut schimbul/revizia? Eu intentionez sa merg 30.000 din cei 50.000 (ulei long life); Dar eu fac ce ma taie capul ca nu mai sunt in garantie.

Alex230ro - multumesc pt. link.

Este si variabila si daca am inteles bine sunt 2 turbine: Variable Twin Turbo (VTT)

 

Chiar au un furnizor de turbine foarte bun daca la presiunea aia nu pierde ulei. (la mine la seat pe conducte e plin de ulei desi presiunea e mult mai mica).

200 CP sunt multi pentru un motor de 2000 diesel.

 

Chiar meserias gandit sistemul:

http://bioage.typepad.com/photos/uncategorized/vtt1.jpg

 

Schema e de la motorul in 6 cilindrii - dar principiul e acelasi. (au reusit sa il aplice si pe motorul mai mic in 4 cilindrii cu succes)

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Motorul sta foarte bine atat in teorie cat si in practica. Singura problema ramasa in discutie ar fi fiabilitatea celor 2 turbine.

Daca se ridica si la acest capitol la inaltimea asteptarilor devine un motor de dorit. Nu inteleg de ce nu echipeaza si seria 3.

O sa iti spun cand o sa ajung a 80-100.000 asa cum ai zis intr-un post anterior :)

Ce imi place mult este ca nu exista lag la acceleratie (o senzatie asemanatoare am avut-o si in evo 9). Am condus destul si un Megane R26 de 230cp pe benzina si parca senzatia la acceleratie nu a fost la fel. Sau poate ma insel eu.

Link to comment
Share on other sites

@Mario Marius: Poate pui si tu un filmulet cu ce poate masina ta la 100-200 km. Si pun si eu unul dupa aia cu un Polo GTI.

 

Nimic nu e mai frumos decat sa va dea la o parte de pe autostrada un VW Polo. Daca ar fi audi sau mercedes nu ar fi asa de frumos.

Si Polo de care vorbesc a dat multe BMW M-uri la o parte.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.