Jump to content

bmw x3


Grama

Recommended Posts

Ca tot dai atatia bani si mai ales ca NE intrebi.. macar incearca un test drive cu cele 2 motoare.

 

Eu mor cand aud argumente ca ale tale. Dupa conceptia ta, in romania ar trebui sa avem doar Logan-uri (pt ca suntem saraci in general) sau doar SUV-uri pt ca avem schite de drumuri (in general).

 

Daca nu ne crezi, macar plimba-te cu cele 2 motoare, pt ca eu ZIC ca vei regreta 2.0d

Pe baza rationamentului tau (pur) nu vad DC iti iei BMW ?!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

M-am plimbat cu BMW-ul tau 3.0sd Courage :blink: Venisem cu Clio-ul acela, stii tu.. :)

Am ramas intr-adevar cu gura cascata la ce poate sa faca motorul 3.0sd, e impresionant, o bijuterie de motor. Imi iau BMW X3 fiindca vreau sa-mi iau BMW X3, asta e masina pe care o consider cu cele mai bune/multe avantaje fata de alte masini din aceiasi clasa. Pot la fel de bine sa-mi iau si/sau BMW X5, Audi Q7 sau Mercedes ML.

Insa mie nu-mi place sa cumpar ceva care nu consider ca mi-e folositor la un moment dat doar din cauza ca pot. Asi putea sa-mi iau Ferrari dar nu consider ca se justifica. Asa e felul meu, na, e o chestie subiectiva, nu pot sa spun ca e ceva rational.

Din punctul meu de vedere BMW X3 cu motor 3.0sd e o masina de viteza facuta sa mearga pe autostrazi si pe depasiri. Mai mult, e un SUV de viteza. Eu nu vad sensul pentru care mi-asi lua SUV de viteza. Prefer de exemplu sa iau un SUV si un Porsche in locul unui SUV de viteza.

In plus, BMW 3.0sd ajunge in zona de pret a unui BMW X5, e-adevarat ca mai chel dar mai SUV decat X3. Deci daca criteriul principal ar fi sa cumpar un SUV, cred ca asi lua mai degraba un BMW X5 mai chel decat un X3 cu 3.0sd...

 

Infine, nu vreau sa fac o polemica si sa ne contram pe chestia asta. E doar parerea mea subiectiva...

Link to comment
Share on other sites

:blink: eu si maine mi-as lua motorul de 2.0d . pt Ro e suficient. si pt mers in stainatate , nu cred ca merg prea multi constant cu 240km/h sau altfel :) au si aia radare

Cred ca ai dreptate ..... mai ales ca e si cel cu 177cai ....pt tara noastra si aglomeratia din Bucuresti cred ca e cel mai bun ca nu fac turul Europei cu el...si chiar daca as face mai mult de 200-210 nu imi trebuie sa merg..

Link to comment
Share on other sites

:blink: eu si maine mi-as lua motorul de 2.0d . pt Ro e suficient. si pt mers in stainatate , nu cred ca merg prea multi constant cu 240km/h sau altfel :) au si aia radare

Nu te supara, dar ai mentalitate tipica de roman: "Motor mic, frate, sa consume putin!"

 

Ai mers cel putin vreodata cu 3.0sd?

Link to comment
Share on other sites

Asta-i culmea. "Mentalitate tipica de roman" fiindca cineva (german, englez, francez, roman, etc) isi cumpara una din motorizarile oferite de BMW in gama X3. E prima oara cand aud de asa ceva, poate ar trebui sa se puna in configuratorul de la BMW, langa motoarele de 2.0 litri o steluta cu explicatia "mentalitate de roman". Edited by Cristi.Radu
Link to comment
Share on other sites

@ciupanezu- poate fi motorul preferat de mult mai multa lume,nu doar de mine.si chiar cred cĂŁ e suficient de puternic pt ro. Nu te duci cu x3 la liniute sau pe circuit. Sunt alte modele mai potrivite pt asta. Pana la urma,nu te scoate din zapada sau noroi un 3.0d sau sd ,mai repede ca un 2.0d. Iar pe viraje sau in linie dreapta, nu e nici o diferenĂža la stabilitate. Nu am condus 3.0sd. Nici macar 3.0d. Nu am zis ca sunt modele rele,etc. Am zis ca pt drumurile si media de viteza posibila de la noi, 2.0d e suficient. Fiecare are parerea lui
Link to comment
Share on other sites

Deja o dam in alte balarii.

 

Pe scurt, eu incerc sa te scutesc de regretele de mai tarziu.

 

Ca tine am facut si eu cu alte masini; uitandu-ma in spate, am vazut ca trebuie sa imi iau tot ceea ce e mai bun/performant, altfel imi voi dori ASAP ceva mai bun, dar pierderea va fi asa de mare la revanzare, insa acest lucru nu pare fezabil.

 

Un motor puternic, este excelent in Romania (mai mult ca in alte parti) pt ca:

- pe 95% din drumuri ai o banda pe sens -> motorul puternic este depretuit in depasiri.

- pe drumurile de mai sus exista din plin TIR-uri ce merg cu cat au limitarea ~ 90 Km/h si adesea este greu sa ii depasesti. Nu este vorba ca trebuie sa scoti timpul cel mai scurt, dar nu imi spune ca mergi in spatele lor 100 Km !

- pe aceste drumuri aglomeratia este din ce in ce mai mare -> fereastra de depasire este din ce in ce mai mica -> riscul creste, chiar si in depasirile ce pot parea normale.

 

Nu odata motorul puternic m-a scos din rahat, FARA sa urmaresc sa demonstrez cuiva cat de tare este.

 

Motivatia cf caruia 2.0 este indeajuns are si ea hibe:

- dc ai nevoie de SAV in oras, si mai ales de BMW ?

- pe autostrada, atat 2.0d, cat si 3.0D merg fara prb, pastrand caracteristicile dinamice specifice BMW.

Nu e vb de viteza maxima, ci de cat de repede ajugi la ea, iar performanta 0-100 Km/h conteaza DECAT la o banda pe sens.

 

Asa ca Cristi, ia 3.0D, mai ales ca din cate imi amintesc, partea financiara nu este o problema.

 

Motorul 2.0D este o investitie buna daca il iei SH si nu doresti sa ii dai sansa nevestei sa te depaseasca :blink:

 

P.S. Daca iei 3.0D, vei regreta ca nu ai luat 3.0SD :)

Edited by Courage
Link to comment
Share on other sites

Mi se pare logic ce zici Courage, n-am nimic de obiectat, mai ales cand vine vorba de depasiri cand ai o singura banda, cu cat se termina mai repede cu atat mai bine.

Habar n-am ce poate face 2.0D-ul asta nou de 180cp, adica cu cat e mai puturos decat 3.0d de exemplu.

Pe de-alta parte eu merg prin oras mult. In Bucuresti vreau o astfel de masina (X3) fiindca e plin de gropi, crapaturi, sine de tramvai prost facute iar iarna e haos. Toate astea se aduna si daca nu ai o masina care sa reziste la astfel de abuzuri (cum imi inchipui ca ar fi si Subaru de exemplu) ai tot felul de neplaceri mecanice. Daca mai pun la socoteala si ca merg la munte deseori, inclusiv iarna, lucrurile se aduna.

Sigur ar fi varianta sa iau un sedan pentru oras si un SUV adevarat pentru mers in afara si la munte. Dar si cu sedan-ul ala, tot trebuie sa ocolesc toate crapaturile si bordurile, noroaiele si lacurile care se formeaza dupa ploaie. Adica imi trebuie un sedan ridicat cu suspensii de SUV si uite asa ajungem din nou la X3.

Ma enerveaza ca in oras, motorul de 3.0 litrii mi se pare complet inutil. Vreau sa-l iau dar nu pot sa nu ma gandesc la chestia asta, la faptul ca e complet inutil in 85% din cazuri in ceea ce ma priveste. Cand faci 2 ore din Berceni in Victoriei sau 2 ore din Snagov in Piata Romana iti dai seama ca toate miile alea de cmc nu-ti sunt de nici un folos. Nu pot sa zbor peste sirul de masini din fata mea nici daca am Lamborghini.

Altfel, sigur, senzatia de putere si siguranta pe care o am cand fac o depasire in panta si in curba cu un motor de 3.0 litrii e de neegalat. Efectiv, totul dureaza cateva secunde. Merita? Sincer, habar n-am. :blink:

Probabil ca in ultimele 5 minute inainte sa cumpar masina voi fi la fel de nedecis intre 2.0d si 3.0d.

N-aveti voi nici o vina, toti aveti pareri pertinente atata doar ca trebuie sa le evaluez in conditiile in care vietuiesc eu, asta e.

Edited by Cristi.Radu
Link to comment
Share on other sites

Discutiile astea revin cu regularitate pe board si cu tot atata regularitate aceiasi user revin si-si spun aceleasi pareri: nu lua 2.0d ca e mai bun 3.0d; nu lua 3.0d ca e mai bun 3.0sd; nu luat 3.0sd ca ML-ul are garda la sol mai mare si motor de 4.2 etc etc. Am trecut si eu prin aceleasi "cazane" cand am configurat X3-ul meu, dar fiecare are nevoile lui; personal am ales sa iau 2.0d pt ca nu fac nici depasiri in forta daca tirul din fata mea merge cu 90km/h si nici nu vreau sa dovedesc nimanui ca "il fac". Iar diferenta pana la motorul de 3.0d am investit-o intr-o motocicleta care ma duce mai repede unde am nevoie (nu neaparat cu viteza mai mare :blink: ).

Sa nu uitam totusi ca 2.0d este unul dintre ele mai vandute motoare pe X3, cu performante dinamice foarte bune, consum mic, cuplu generos si fiabilitate mare (locul 2 anul trecut in testele germane). Personal am testat si sd-ul si nu pot spune ca am simtit o diferenta mare; poate pt ca nu sunt chiar fan de cutiei automate. Dar ma rog, noi pe aici nu ne grabim sa taiem fata nimanui, avem radare si camere care ne trimit amenzi usturatoare si penalizari la asigurator, ne bazam pe respect cand depasim sau facem alte manevre si nu pe capacitatile masinii si circulam pe mai multe benzi. Si avem si taxe de mediu si invatam la scoala de soferi cum sa conducem ecologic (nu am scris gresit, chiar asta inveti la scoala de soferi: sa respecti mediul)... personal consider ca fiecare e capabil sa aprecieze ce necesitati are in functie de stilul de condus, de nevoi, de imagine (?!) etc.

Drumuri bune.

Link to comment
Share on other sites

Stii de ce asa lua eu 3.o sd?:

 

- pentru ca exista;

- pentru ca imi face placere sa am cel mai putrenic motor bi-turbo pe motorina din clasa lui (3000 cmc) -state of the art.

- pentru ca are cuplu foarte mare 580 nm;

- pentru ca mi se pare un "romanism " sa iti iei cel mai mic motor care se poate monta pe un SUV;

- pentru ca avantajele lui ( demarajul acela imens) te poate salva O SINGURA data poate dintr-o situatie de accident sigur si numai pentru asta merita;

- pentru ca....pentru ca.....

Edited by Tien
Link to comment
Share on other sites

Stii de ce asa lua eu 3.o sd?:

 

- pentru ca exista; - as numi snobism asta, no offence

- pentru ca imi face placere sa am cel mai putrenic motor bi-turbo pe motorina din clasa lui (3000 cmc) -state of the art - - cat timp petreci in masina? personal as investi intr-o saltea Tempur..

- pentru ca are cuplu foarte mare 580 nm - si? il folosesti?! unde?

- pentru ca mi se pare un "romanism " sa iti iei cel mai mic motor care se poate monta pe un SUV;- cel mai vandut motor pe X3 e 2,0d. In Germania :blink:

- pentru ca avantajele lui ( demarajul acela imens) te poate salva O SINGURA data poate dintr-o situatie de accident sigur si numai pentru asta merita; - - ideea cu condusul este sa nu ajungi intr-o situatie de accident; iar daca ajungi sa nu te bazezi ca "te scoate motorul"

- pentru ca....pentru ca.....

Edited by Maverick
Link to comment
Share on other sites

Maverick @ Luxembourg

Stii, de la granita de vest, este o alta planeta.

Nu credeam ca e asa, pana nu am simtit-o pe pielea mea.

 

1. Am Tempur si e supraevaluat (costa cat juma de Logan)

2. Nu vb de ecologie cand in Bucuresti ai vit medie 10 Km/h !!!

3. Cuplu motorului il simti cand poti depasi imediat un TIR intr-o panta sau serpentina. TIR-ul nu poate mai mult de 30 Km/h iar in spatele lui e coloana de Km...

Doar TU poti sa depasesti ca fulgerul.

4. Ai fii umit ce te ajuta motorul cand esti in depasire si un prost nu se asigura, intrand pe sosea din lateral, sau bizonul de pe contrasens e hotarat sa iti arate ce are masina are.

5. Drumurile din Romania nu sunt romantice, tin ~ de jungla si NU exagerez !

6. 2.0d o fi cel mai vandut in Germania, dar acolo au autostrazi si nu prea ii intereseaza 0-100 Km/h, iar cei interesati de viteza maxima NU isi iau X3 si nici 2.0d...

7. Decat sa dai min 50 000 euro pe un X3 2.0D, iti iei un Subaru Forester si iti raman bani sa pui benzina tu si copii tai !

Crede-ma Forester se tine ca un X3, dar la 50% din pret.

Ai 3 ani garantie, 4x4 performant, 5 stele la crash-test, garda la sol si e mai robust decat X3....

 

Deci daca e sa o luam doar LOGIC, X3 indiferent de motor e extrem de scump pentru ce ofera !

Edited by Courage
Link to comment
Share on other sites

x5 ar trebui sa iei. parerea mea. si la x3 pe alb e chiar urat rau. imi plac la nebunie masinile albe dar la x3 parca ceva nu se combina. daca tot iei ia culoare inchisa. si cred ca n ai luat x5 dat motorizarilor mari. dar io zic daca tot ai bani da pe un lucru ca lumea nu te combina aiurea doar pt consum mai mic cu 2-3 litri si impozit mai mic. ai bani asa ca nu irosi pe masinute de fete
Link to comment
Share on other sites

Stii de ce asa lua eu 3.o sd?:

 

- pentru ca exista; - as numi snobism asta, no offence

- pentru ca imi face placere sa am cel mai putrenic motor bi-turbo pe motorina din clasa lui (3000 cmc) -state of the art - - cat timp petreci in masina? personal as investi intr-o saltea Tempur..

- pentru ca are cuplu foarte mare 580 nm - si? il folosesti?! unde?

- pentru ca mi se pare un "romanism " sa iti iei cel mai mic motor care se poate monta pe un SUV;- cel mai vandut motor pe X3 e 2,0d. In Germania :blink:

- pentru ca avantajele lui ( demarajul acela imens) te poate salva O SINGURA data poate dintr-o situatie de accident sigur si numai pentru asta merita; - - ideea cu condusul este sa nu ajungi intr-o situatie de accident; iar daca ajungi sa nu te bazezi ca "te scoate motorul"

- pentru ca....pentru ca.....

Si?

Pai asa, in acceptiunea ta, de ce sa ne mai luam Ferrari? sau Porsche Cayenne?

 

Ia-ti o saltea si pune-i roti! Deci , fara gluma, unii au facut asta si au intrat in cartea recordurilor!

 

Si inca o chestie de snobism: tu ia-ti 2.0 d si lasa-ma pe mine sa trec pe langa tine cu viteza ca oricum nu are rost.......de ce ma grabesc asa?

Link to comment
Share on other sites

Pai fiindca de exemplu Porsche GT2 n-are sens sa-l folosesti pe drumuri cand te duci la schi sau la piata. Cunosc pe cineva care are asa ceva si merge cu el pe trailer pana la pista de curse. In America, desigur. Romanism mi se pare sa-ti iei in schimb Porsche GT2 sau Lamborghini Gallardo Superleggera si sa-i strici cutia de viteze si motorul dupa 2000 de km facuti prin Bucuresti (fiindca multi habar n-au ca masinile alea nu sunt facute sa mearga in regimurile de 20 de km/h in ambuteiaje dar le cumpara pe principiu "daca am motor V8 de 4000cmc sunt barbat!").

 

Courage mi-a dat niste argumente pertinente pentru care motorul de 3.0d trebuie luat in vedere. Chestiile astea cu "trec pe langa tine in viteza", "numai romanii isi iau 2.0d" sau cum ca nu asi fi suficient de barbat fiindca imi iau doar X3 ma lasa rece.

 

Eu am ales BMW fiindca dintre toate marcile premium mi se pare masina cea mai serioasa, barbateasca si care nu atrage atentia prin beculete si leduri ci prin prezenta si prin ceea ce stie sa faca cand munceste. Eu am ales X3 fiindca in general, din punctul meu de vedere, X5 in Bucuresti transmite mesajul "am bani de aruncat" sau "nu ma uit la bani, iau ce-mi place". Pe mine ma intereseaza ce mesaj transmit persoanelor cu care ma intalnesc, eu nu vreau sa las impresia ca sunt un tip care nu cunoaste valoarea banilor si ca cheltui fara sa ma uit. Chiar daca imi permit X5, daca imi voi lua, nu voi lua unul ca sa ma plimb doar prin Bucuresti. Daca e sa iau, il iau si-l tin in garaj ca sa-l scot numai cand plec in vacanta sau cand nu pot sa ma descurc altfel prin Bucuresti.

 

Asta nu inseamna ca ii condamn pe cei care au masini de 3000-4500cmc si X5-uri. Nu pot sa stiu motivatiile fiecaruia si sunt sigur ca la fel de bine se pot gasi justificari valabile pentru X5 sau seria 7. In acest moment insa eu nu sunt persoana care sa gaseasca aceste justificari pentru mine.

 

Oricum, nu vreau sa o dau in off-topicuri.

 

PS. Repet, nu vreau sa jignesc posesorii de X5 sau Seria 7. Mi se par niste masini super, chiar azi m-am uitat la toate X5-urile de pe drum, o minunatie de masina dupa mine, imi place tare mult cum arata si prestanta pe care o are (spre deosebire de Q7 si ML, nu ca ar fi masini mai rele neaparat acelea, au si ele puncte bune).

Edited by Cristi.Radu
Link to comment
Share on other sites

Romanism mi se pare sa-ti iei in schimb Porsche GT2 sau Lamborghini Gallardo Superleggera si sa-i strici cutia de viteze si motorul dupa 2000 de km facuti prin Bucuresti (fiindca multi habar n-au ca masinile alea nu sunt facute sa mearga in regimurile de 20 de km/h in ambuteiaje dar le cumpara pe principiu "daca am motor V8 de 4000cmc sunt barbat!").

[..]

 

 

Unde ai auzit tu asa ceva? Eu unul nu am auzit........

 

 

 

Daca e sa iau, il iau si-l tin in garaj ca sa-l scot numai cand plec in vacanta sau cand nu pot sa ma descurc altfel prin Bucuresti.

 

[..]

 

 

 

Ha, ha, ha! Pai X5 e SUV de oras, domnu', nu de off-road!

Link to comment
Share on other sites

Stai linistit ca atunci cand spun mers la munte, ma refer la mers pana la partia de schi pe drumuri neasfaltate dar totusi drumuri, prin nameti. Nu o iau eu peste munti cu X5/X3. Aia e treaba de Jeep-uri.

 

Cat despre Ferrari-uri cu cutia de viteze busita prin Bucuresti, stiu din surse sigure. Sa spunem ca am fost la deschiderea privata a reprezentantei oficiale Ferrari in Romania si ca stiu pe cate cineva care cunosc ce inseamna Ferrari Scuderia si Porsche GT2. Dar asta e alta discutie.

Edited by Cristi.Radu
Link to comment
Share on other sites

Pai asa, in acceptiunea ta, de ce sa ne mai luam Ferrari? sau Porsche Cayenne?

 

Ia-ti o saltea si pune-i roti! Deci , fara gluma, unii au facut asta si au intrat in cartea recordurilor!

 

Si inca o chestie de snobism: tu ia-ti 2.0 d si lasa-ma pe mine sa trec pe langa tine cu viteza ca oricum nu are rost.......de ce ma grabesc asa?

 

QED...iti iei masina care se potriveste cu nevoile tale... de ce sa-ti iei Ferrari cand nu ai loc in portbagaj decat sa pui o geanta de mana? Raman la parerea mea ca un SUV este, dincolo de toate, o masina utila; o masina de familie, sigura si spatioasa, cu care te poti duce la ski dar din care poti sa cobori in fata firmei fara sa atragi priviri.

Evident, daca mai important pt tine este sa epatezi si ii "faci pe fraieri" atunci poti sa iti iei un Ferarri si sa iti duci familia la picnic cu el. Cu 250km/h.

Ca veni vorba, Cayenne-ul este o masina "executive", in general pt femei; 90% din ele habar nu au ce poate masina aia, dar si-o iau conform oricaror studii psihologice pt ca e sigura si frumoasa si destul de mare incat sa incapa toata familia in ea (criterii mult mai importante decat viteza sau puterea).

Link to comment
Share on other sites

Evident, daca mai important pt tine este sa epatezi si ii "faci pe fraieri" atunci poti sa iti iei un Ferarri si sa iti duci familia la picnic cu el. Cu 250km/h.

Nu , eu mi-as lua Ferrari pentru ca exista! Numai de placerea de a il avea! Familia pot sa o duk si cu Ferrari, care e problema? De ce crezi tu ca Ferrari nu se preteza la asa ceva?

 

Eu vreau sa zic urmatorul lucru: Un om mediocru, se multumeste cu masini mediocre ( de gura nevstii poate, sau incearca sa se autoconvinga pe el insusi ca asa e bine , cum faci tu acum) pe cand un om pasionat de masini intr-adevar isi va lua o masina -state of the art- numai de placerea de a o avea, si de ce nu, nu ii interzice nimeni sa mearga cu ea la picnic.

 

QED :)

 

[

 

QED...iti iei masina care se potriveste cu nevoile tale... [..]

Hahahaha!

 

Cel mai tare argument, ma faci sa rad cu pofta!

 

Atunci sa nu iti iei nici nevasta frumoasa , ia-ti doar una " care se potriveste cu nevoile tale" :blink: :) :)

 

Eu unul imi doresc si tintesc THE BEST atat la masini cat si la ...femei!

Edited by Tien
Link to comment
Share on other sites

Argumentele expuse de tine sunt pur si simplu niste sofisme: "pentru ca pot", "pentru ca vreau", "pentru ca ma gadila in talpa"...

Apreciez ca tintesti ce e cel mai bun. Daca ar fi sa-i credem pe psihologi as zice ca o faci pentru ca ai fost privat de anumite placeri cand erai mic sau ca sa compensezi anumite disfunctionalitati...emotionale. Chiar si expresia " iti iei nevasta" spune ceva despre perceptia celor din jur si despre cat respect ai fata de cei.. apropiati... Oricum, asta nu iti da dreptul sa ii consideri pe altii mediocri. Iti doresc sa ai parte de "the best" atat la masini cat si la femei precum spui chiar tu (daca asta e scopul tau in viata...). Si poate odata satisfacut orgoliul si dorinta asta perpetua de a iesi in evidenta vei putea sa-ti indrepti privirea catre noi, muritorii de rand, si poate de acolo de sus vei intelege ca nu e suficient sa ai "the best" daca in spatele acelei masti e tot un om mediocru.

...

 

 

 

si personal am cam terminat cu offtopicul pe aici.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.