Jump to content

Cred ca s-a dus ambreiajul...


Recommended Posts

Plecat pana la Ploiesti, mers constant tot drumul, 120-140...ajuns acasa, oprit motorul, intrat 5 min in casa, cand sa plec, nu mai intra in nici o viteza cu motorul pornit...lasat vreo ora masina, reincercat, totul perfect....seara, aceeasi problema iar de atunci n-a mai vrut!

Pana atunci ambreiajul nu daduse vreun semn de moarte iminenta, n-a patinat vreodata catusi de putin...problema de timonerie nu poate sa fie, in primul rand abia am schimbat niste piese la ea si e ca noua plus ca intra in toate vitezele cu motorul oprit....si tot seara, cand am apasat pedala de amreiaj era mult mai tare! Intr-un final am ajuns cu masina in Bucuresti, am facut vreo 2 ore, plecat noaptea trecuta pe la 12, plecat cu a 2-a de pe loc si schimbat fara ambreiaj....si inca o treaba, bag in viteza cu motorul oprit, pornesc motorul, ambreiaj calcat la maxim, daca ridic piciorul de pe frana si masina pleaca foarte usor de zici ca am automata! E clar ca-i ceva la ambreiaj dar ce? Poate pica asa dintr-o data, fara sa dea vreun semn ca-i pe duca?!? Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Plecat pana la Ploiesti, mers constant tot drumul, 120-140...ajuns acasa, oprit motorul, intrat 5 min in casa, cand sa plec, nu mai intra in nici o viteza cu motorul pornit...lasat vreo ora masina, reincercat, totul perfect....seara, aceeasi problema iar de atunci n-a mai vrut!

Pana atunci ambreiajul nu daduse vreun semn de moarte iminenta, n-a patinat vreodata catusi de putin...problema de timonerie nu poate sa fie, in primul rand abia am schimbat niste piese la ea si e ca noua plus ca intra in toate vitezele cu motorul oprit....si tot seara, cand am apasat pedala de amreiaj era mult mai tare! Intr-un final am ajuns cu masina in Bucuresti, am facut vreo 2 ore, plecat noaptea trecuta pe la 12, plecat cu a 2-a de pe loc si schimbat fara ambreiaj....si inca o treaba, bag in viteza cu motorul oprit, pornesc motorul, ambreiaj calcat la maxim, daca ridic piciorul de pe frana si masina pleaca foarte usor de zici ca am automata! E clar ca-i ceva la ambreiaj dar ce? Poate pica asa dintr-o data, fara sa dea vreun semn ca-i pe duca?!? Multumesc!

 

 

da ..poate pica fara semne clare ...Brandex a patit tot asa ..a plecat la shopping si a ramas in parcare :blink:

Link to comment
Share on other sites

Cam asta s-a intamplat cu ambreiajul meu...poza e mai mult decat relevanta...concluzia simpla: comandat kit ambreiaj, comandat si flansa cardan(daca tot am demontat masina si-am vazut o uzura destul de serioasa)...bine ca n-a fost si volanta! :blink: Masina are 80 si ceva de mii km, n-a fost rupta-n doua la liniute...si nu daduse nici un preaviz de stricaciune! Edited by Nony
Link to comment
Share on other sites

Pt mine nu e foarte relevanta poza....

Pai se vede ca placa de presiune are ceva rupt si probabil nu mai decupla, exact cum a zis io's mai devreme. Discul de ambreiaj nu era foarte uzat, ar mai fi mers, dar evident acum trebuie schimbat tot kit-ul de embreiaj.

PS. Si eu l-am schimbat acum 3 saptamani, la mine era discul uzat, era cel original, 178k km a tinut.

Link to comment
Share on other sites

Bucatica rupta din placa de presiune o impiedica sa mai actoneze discul asa ca nu ma mai lasa sa bag in nici o viteza! Revin cu poze cand sosesc piesele! Bina ca nu ploua daca tot am ramas fara masina.... :blink:
Link to comment
Share on other sites

Problem solved! Kit ambreiaj nou LUK, schimbat si flansa cardan si facut si un schimb ulei+filtre...sunt foarte incantat de noul ambreiaj, cu ocazia asta am scapat si de tremuratul pedalei de ambreiaj! :blink:
Link to comment
Share on other sites

Eu am patit la fel, dar o singura data, nu mai vroia sa intre in nici o viteza cu motorul pronit, dupa vreo 20 de minute si-a revenit si nu s-a mai intamplat de-atunci. Tot in aceeasi perioada statea pedala de ambreiaj mai sus si parca pierdea presiune. Pana la urma si-a revenit de la sine. Ciudat, acum nu mai am probleme.
Link to comment
Share on other sites

Problem solved! Kit ambreiaj nou LUK, schimbat si flansa cardan si facut si un schimb ulei+filtre...sunt foarte incantat de noul ambreiaj, cu ocazia asta am scapat si de tremuratul pedalei de ambreiaj! :blink:

 

Cat a costat flansa cardan?

 

 

deci daca apare o defectiune acolo, e cam aceeasi pb cu debraierea sau nu? daca se sparge furtunu si nu mai e lichid clar ca nu mai actioneaza ambreiajul ca nu are cablu

 

Ce lichid foloseste sistemul asta hidraulic al ambreiajului (la 320d e 46)?si cam la ce interval ar trebui schimbat?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
eeee...si uita ca am intalnit pe cienva...care il inteleg cu adevarat(se paote spune tovarase de sferinta)....aceiasi problema....perfecta...KIT DE AM BREAJ NOU....eu la 318d 2002 am dat 650ron.....orikum.....cred ca va merge brici de acum .....bafta!!!m-ai moale cu liniutele,cerculete,burnout...stii tu...KIT AMBREAJ NOU;)...salut!!:twoup:
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.