Jump to content

WorldCarFans: Dacia Logan SUV Spied


Romulus

Recommended Posts

daca vor reusi s-o scoata de la 13.000EUR in varianta 4x4 si mai jos pt. 2x4 va fi un super hit. sunt convins ca va fi mai ok decat HOVER-CUV, singurul concurent.

 

romanul va cumpara orice scoate dacia ...pt ca tata lui ..bunicul lui ..matusa verisoru ..au Dacia ,...masina buna

:blink: .piese ieftine :)

 

Sunt curios daca si varianta asta se va vinde in optiunea cu turometru sau fara :)

Link to comment
Share on other sites

Era de asteptat , sa nu uitam ca dacia face fara sa vrea masini "offroad" de 30 de ani, si de vreo 18 ani masini special proiectate pentru cratere, guri de canalizare descoperite, treceri sub-nivelul caii ferate sau tramvai. Sunt curios ce motoare or sa puna pe SUV, ca ar fi in stare sa lasa "musculosul" de 1.4 MPI.

Ar fi o chestie sa faca un SUV de 1.5 tone 4x4, cu 75 cai. Si atunci sa vezi laude care mai de care pe daciaclub, "Frate am poza cu ea la 125 km/h" si ceilalti sa raspunda "Frate asta nu-i nimic, un prieten a urcat cu ea in Poiana Brasov, vara. ( Acu asteapta sa-i livreze niste discuri ventilate si o frana de motor ca sa poata sa si coboare) "

Link to comment
Share on other sites

Bai ce rai sunteti :blink: Sa nu uitam segmentul de piata la care se adreseaza Dacia in general: oameni simpli fara interes ,cunostinte ,sau dragoste deosebita pt masini ,persoane care vad masina ca pe un simplu mijloc de transport (nu ca ar fi ceva in neregula cu asta).

In aceste conditii cauti o masina destul de incapatoare cu cel mai bun compromis intre consum/performante/costuri deci Logan :).

Link to comment
Share on other sites

Bai ce rai sunteti :blink: Sa nu uitam segmentul de piata la care se adreseaza Dacia in general: oameni simpli fara interes ,cunostinte ,sau dragoste deosebita pt masini ,persoane care vad masina ca pe un simplu mijloc de transport (nu ca ar fi ceva in neregula cu asta).

In aceste conditii cauti o masina destul de incapatoare cu cel mai bun compromis intre consum/performante/costuri deci Logan :).

NU e nimeni rau, dar orice om cu ceva minte la cap in loc sa de 12.000-13.000 pe un logan, isi ia ceva sh, nu neaparat BMW, dar poti gasi masini bune de 1-2 ani ( deci aproape noi poate inca in garantie).

N-am nimic cu Dacia, dar cand te gandesti la un logan ca fiecare surub a fost facut doar cu singura idee in cap de a reduce costurile, nu prea cred ca ar avea cineva argumente sa ma convinga ca e o masina buna.

Iar oamenii care sunt simpli , fara interes, cunostinte, sau dragoste deosebita pt masini, sigur le pasa de viata lor. Si intre un seria 5 de prin 2000, 2001 si un logan nou nout ( vorbim de aceiasi bani) as alege oricand un seria 5 pentru ca daca intra un dobitoc in mine pe contrasens la 100, stiu ca din BMW am 50-70% sanse sa scap, la logan ma scoate cu penseta de prin radiator.

Link to comment
Share on other sites

Unde te bagi cu un Logan nu ti vine sa te bagi si cu un e39 , iar la intretinere...sa nu mai vb cat costa de intretinut un Logan si cat costa un BMW.Nu ma intelege gresit nu sunt si nu am fost niciodata posesor de Dacia , singurul lucru pe care il afirm e ca este o masina foarte buna pentru segmentul la care se adreseaza.Despre siguranta nu ai dreptate deoarece Loganul a luat 3 stele la acest capitol si mai stiu si un tovaras de al meu care a intrat cu 110/ora intr un zid cu un Logan si na a avut nimik nici el nici pasagerii.Acum...si eu din aceleasi motive enuntate de tine ma plimb cu e34 care intradevar iti ofera mai multe sanse de supravietuire decat un Logan dar si acesta din urma este proiectat cu zone de deformare la inpact si cu zona de protectie pt pasageri.

Repet:nu mi as lua niciodata Logan dar recunosc ca este un mare pas facut inainte de uzina de la Mioveni si este un compromis excelent calitate pret (si cand spun asta gandeste te ca pretul pleaca de la 6400 E ).

 

PS:Sa vad cum o sa vi se para Logan faza 2 si Sandero ce urmeaza a fi lansate in urmatoarele 3 luni.

Link to comment
Share on other sites

Adica in service vroia sa zica, acolo intra Loganul cel mai des.

Eu am condus Logan vreo 3000-4000 km, si a trebuit sa traversez Bucurestiul, mergeam 10 km bara la bara, trageam pe dreapta sa se raceasca motorul, dupa aia iar.

Am avut clio 1.4 8v nou, si l-am condus vreo 20.000 km, si oricum e peste Logan la cam tot. Si tot e o masina proasta. Chiar daca e mult mai sprintena, ma taiau transpiratiile cand trebuia sa ma bag la o depasire la 100 la ora, si trebuia sa-i dau a -3-a sa se miste cat de cat.

Romanii vorbesc despre logan mai putin din prisma calitatilor si defectelor pur tehnice si mai mult se refera la mandrie nationala ( "mare evolutie peste Dacia 1300", etc). Si cu ce ma incalzeste asta? Cu nimic, ca nu ma protejaza mandria nationala si nici nu imi face masina mai fiabila.

Iar cu e39 cu suspensii normale intri cam peste tot unde intrii cu Loganu, ca e o masina cu garda la sol rezonabila ( De stabilitate nu mai vorbesc).

Si cand ma refeream la comparatia logan,e39 ma puneam in situatia: Am 10.000-12.000 euro, ce masina imi iau.

Iar cand e vorba de siguranta , legile fizicii vorbesc - 1600 kg vs 1100 kg (plastic si ceva fier), 6 sau 10 airbaguri contra 2 (daca e loganul full), DSC contra ?.

Problema romanului e lipsa de cultura in domeniul auto, cand te dai jos din 1310 si te urci in logan zici ca mergi cu racheta ( de aia si atitudinea soferilor de logan)

Parerea mea ca o masina o alegi comparand date tehnice, teste de siguranta, dotari,etc, nu alegi cu inima, dupa culoare, "marea evolutie automobilistica de la Colibasi". Daca 90% din posesorii de Logan ar fi condus o alta masina cat de cat rezonabila, n-ar mai fi facut alegerea asta.

La nivelul de preturi la care e Loganul, consider ca sunt cel putin 6-8 alternative, cu mult mai bune si mai fiabile.

Nu ziceam ca ar trebui sa-si ia BMW, dar la aceeasi bani de Logan iti iei Clio, Accent, Fabia, Astra veche, noi.

Iar mitul cu intretinerea e poveste de adormit copii.

Am avut clio si o revizie ma costa 4-5 milioane si era benzina. La motorina 1.5dci un filtru e 3 mil, deci dai 7 mil pe revizie usor. La 530d m-a costat 300 euro ( toate filtrele si ulei, si intra 7-8 litri), dar la schimbi la 30.000 km, la Renault pe la 10, 15 mii avand in vedere motorina din Romania. Deci per total cred ca ies mai ieftin.

Si clio,logan consuma cam 12-13 in oras, cam cat un 325, si cu un sfert din caii aia.

Iar politica de firma a Renault si implicit Dacia, este masini ieftine si recupereaza ei cand ajungi in service ( 175 milioane o pompa de motorina si 4 injectoare la un Clio dci, platiti anul trecut de un prieten)

Link to comment
Share on other sites

Mda...DSF vad ca tu vrei cu orice pret sa afirmi ca Loganul este cea mai proasta masina "ever".Eu ti am zis ca ai dreptate , daca cunosti catdecat ce i aia masina nu ti iei Logan dar nici comparatia ta cu e39 nu e valabila deoarece vorbim despre 2 clase diferite cu 2 pretentii diferite.Daca tu ai fi padurar ,de exemplu ,nu ti ai lua e39 sa mergi prin padure cu ea ,sa cari motorina in portbagaj ,ti ai lua Logan ca deh "e masina noua...ai garantie...consuma putin" si in plus fata de 1310 este o mare evolutie.Trebuie sa vezi lucrurile si din punctul de vedere al altor persoane pt care ma repet masina este doar un mijloc de transport.In plus la BMW circula mitul cu consumul care din punctul e vedere al neinitiatilor este astronomic (pe la 30 la suta) si al costurilor de service "cine mi o repara mie pe aia , macar Loganul ti o repara oricine ca deh e Dacie".In plus cine isi ia BMW este o persoana pasionata de masini in general si de aceasta marca in particular ,peste 60 la suta nu o sa mai schimbe marca tot restul vietii si cred ca noi toti stim de ce :blink: :) :)

Si da ,pe teren accidentat declar invingator Loganul deoarece e mai inalt si e mai scurt decat e39.

Link to comment
Share on other sites

Mda...DSF vad ca tu vrei cu orice pret sa afirmi ca Loganul este cea mai proasta masina "ever".Eu ti am zis ca ai dreptate , daca cunosti catdecat ce i aia masina nu ti iei Logan dar nici comparatia ta cu e39 nu e valabila deoarece vorbim despre 2 clase diferite cu 2 pretentii diferite.Daca tu ai fi padurar ,de exemplu ,nu ti ai lua e39 sa mergi prin padure cu ea ,sa cari motorina in portbagaj ,ti ai lua Logan ca deh "e masina noua...ai garantie...consuma putin" si in plus fata de 1310 este o mare evolutie.Trebuie sa vezi lucrurile si din punctul de vedere al altor persoane pt care ma repet masina este doar un mijloc de transport.In plus la BMW circula mitul cu consumul care din punctul e vedere al neinitiatilor este astronomic (pe la 30 la suta) si al costurilor de service "cine mi o repara mie pe aia , macar Loganul ti o repara oricine ca deh e Dacie".In plus cine isi ia BMW este o persoana pasionata de masini in general si de aceasta marca in particular ,peste 60 la suta nu o sa mai schimbe marca tot restul vietii si cred ca noi toti stim de ce :blink: :) :)

Si da ,pe teren accidentat declar invingator Loganul deoarece e mai inalt si e mai scurt decat e39.

 

M-ai inteles gresit, ce am vrut sa spun este ca un logan mediu e in jur de 8000-10000 euro si nu face banii astia.

N-am comparat e39 cu Logan din punctul de vedere tehnic ca nici nu s-ar putea, vorbeam doar de pret.

Iar faptul ca cei care nu cunosc nimic despre masini, cumpara logan, nu face Loganul nici mai buna , nici mai fiabila, si nici nu e o scuza.

De fapt sincer daca am ceva rau de spus despre o marca de masini este despre Renault, Dacia ca produs romanesc poate a depasit un pic din puctul de vedere al evolutiei , trendul economiei romanesti postrevolutie. Adica poate fi numit un succes comercial, dar faptul ca Dacia cu Loganul a "redresat" ( a se citi scos dintr-un kkt mare Renault-ul) din punct de vedere financiar , nu inseamna ca "marea minune romaneasca" e si o maretie tehnica sau vreo "bijuterie" automobilistica.

Iar logan-ul e din start o masina de nisa, ieftina, gandita pentru drumurile din tarile "lumii a treia"( vezi si pe unde se vinde). Parerea mea ca in vreo 3-5 ani infrastructura Romaniei va progresa considerabil, oamenii vor mai invata ceva despre masini, veniturile vor creste, iar productia romana de Logan va fi 90% pentru export.

Si tin sa te contrazic cu "reparatul la colt", nu prea merge la Logan. Dacia 1310 a fost o masina care a rezistat in Romania, pentru faptul ca era simpla , fara electronica ( cred ca in toata masina nu gasesti mai mult de 5 tranzistori), oamenii nu au avut alternativa ( poate olcit), si s-a dezvoltat o industrie orizontala pentru piese ieftine, si a fost rezultatul a 20 ani de fabricatie si perfectionare. Loganul nu beneficiaza de aceleasi conditii "climatice" ( poate doar "taxa de prima inmatriculare"), si in vreo 2-3 ani maxim cred ca se va termina cu loganofilia. O sa inceapa prin Ucraina, Georgia, Afganistan.

 

Pentru mine boala asta cu Loganul este exact cum erau televizoarele "Goldstar" prin 92, toata lumea se imbulzea sa le cumpere, nu pentru ca erau bune, ci pentru ca toata lumea avea, si nu exista alternativa la pretul ala.

Ce oamenii nu integ este ca patriotismul nu da de mancare, iar cand cumperi o masina o cumperi dupa ce analizezi toate ofertele ( si slava domnului sunt destule alternative). Dar toate astea tin de "educatie" ca sa zic asa.

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

Mda...DSF vad ca tu vrei cu orice pret sa afirmi ca Loganul este cea mai proasta masina "ever".Eu ti am zis ca ai dreptate , daca cunosti catdecat ce i aia masina nu ti iei Logan dar nici comparatia ta cu e39 nu e valabila deoarece vorbim despre 2 clase diferite cu 2 pretentii diferite.Daca tu ai fi padurar ,de exemplu ,nu ti ai lua e39 sa mergi prin padure cu ea ,sa cari motorina in portbagaj ,ti ai lua Logan ca deh "e masina noua...ai garantie...consuma putin" si in plus fata de 1310 este o mare evolutie.Trebuie sa vezi lucrurile si din punctul de vedere al altor persoane pt care ma repet masina este doar un mijloc de transport.In plus la BMW circula mitul cu consumul care din punctul e vedere al neinitiatilor este astronomic (pe la 30 la suta) si al costurilor de service "cine mi o repara mie pe aia , macar Loganul ti o repara oricine ca deh e Dacie".In plus cine isi ia BMW este o persoana pasionata de masini in general si de aceasta marca in particular ,peste 60 la suta nu o sa mai schimbe marca tot restul vietii si cred ca noi toti stim de ce :blink: :) :)

Si da ,pe teren accidentat declar invingator Loganul deoarece e mai inalt si e mai scurt decat e39.

 

Cam aberant :)

 

Daca esti padurar iti iei ARO nu Logan.

Iar despre consum, exista o gama extrem de larga de motorizari BMW, cine crede ca un BMW consuma 30% ar trebui sa nu-si mai ia masina deloc.

In orice caz, nu se poate compara BMW cu Dacia, sunt niste marci total diferite cu clientele foarte diferite.

 

Loganul este o masina de oras destul de mediocra si nu are nic o veleitate offroad.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Vaaaaaaaai..... Ce rusineeeee.... E echipata cu carlig si remorca plina cu varza ? Vai ce taranieeee... ce mitocanieeee...( sper sa nu-mi iau suspendare pt insulta...)

 

Da' pot sa ar cu ea ? Da' prashitoare are la optionale ?

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Ma gandeam ca de cand s-a publicat articolul poate a aparut unu sa zica ca pozele alea si photoshop si rezultatul unui om fara viata......dar se pare ca nu :twoup:

 

 

 

Eu nu prea am inteles ce vrei sa spui... E de bine sau de rau ? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.