Jump to content

X5 3.0i sau 3.0d? 2004


Vladimir E46

Recommended Posts

M-ai lovit in moalele capului cu reply-ul asta. :twoup:

 

Crezi ca 260 cp nu sunt suficienti?

 

Si ca sa vezi ce greu se misca modelul pe benzina, X5-ul 3.0i face suta in 8 secunde fata de 8.5 secunde ale X5-ului 3.0d.

 

1. 260 CP la ce RPM ? De cate ori in situatii normale de trafic ajungi la 6000 RPM si pe ce distanta?

2. Din cate imi amintesc, la modelul mai vechide X3-X5, motorul 3.0d era mai performant decat 3.0i la capitolul 0-100 Km/h

 

3.0i 0-100 km/h in 8.3s

3.0d 0-100 Km/h in 8.3s

 

3. Chiar si la modelul nou 3.0d este mai rapid pe 0-1000m

Motoarele BMW au upgrade ce cativa cp in fiecare an.

 

Stiu sigur ca pe X3, in 2004 3.0d era mai perfomant decat 3.0i !

Link to comment
Share on other sites

sa fim seriosi, asta-i genul de pretext pe care i-l spui sotiei cand te intreaba de ce ti-ai luat motor mare :twoup: totusi cred ca 90% din masinile din Romania fac suta in peste 11 secunde... toate-s bune in trafic :twoup: daca vrei sa iesi putin pe teren accidentat dieselul e mult mai potrivit, consuma mai putin si in principiu un motor diesel ar trebui sa fie mai fiabil. 3.0i daca nu prea suporti sunetul de diesel... desi sa fim seriosi, e un SUV nu o limuzina sau masina sport... si daca vrei sa te bucuri de pretul de achizitie mai mic.
Link to comment
Share on other sites

Poate pentru tine :twoup:

 

Daca un X5 3.0i face suta mai repede decat un 3.0d, e clar ca este mai bun in trafic si te poti strecura mai usor fiind mai rapid.

Iar despre offroad cu X5, forget abou' it! :twoup:

 

Aici nu prea conteaza care e mai fiabil pentru ca discutam despre achizitia unei masini noi, prin urmare eventualele probleme pe care le-ar avea diesel-ul mai ales sau benzina :D nu intra in discutie.

Link to comment
Share on other sites

Daca 3.0i ajunge mai repede de la 0 la 100 km/h, inseamna ca este mai bun in trafic.

 

Asta e o axioma sau experienta ?

Uiti ca benzina ca sa aiba putere, trebuie sa creasca in turatie -> este destul de neeficace in traficul relativ aglomerat, cand vrei sa faci depasiri slalom si ai destula distanta ca sa cresti in RPM. Aici cuplul mare la RPM mic de pe motoarele diesel BMW sunt un deliciu.

 

De aceea este important si timpul in care se parcurge distanta de 1000m !

Edited by Courage
Link to comment
Share on other sites

Motoarele pe benzina moderne urca foarte repede in ture.

 

Cred ca X5-ul nu este cea mai buna masina pentru trafic aglomerat si depasiri in slalom, indiferent de motorizare.

 

Cine isi ia X5 se gandeste la aspect nu la cat de practica este masina intr-un oras aglomerat.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

X5 este o masina grea, iar motorul 3.0i NU il ajuta in situatii obisnuite.

Nu compara inertia/acceleratia X5-ului cu cea a unui sedan. Nu este E39...

 

Urca greu si imediat trebuie sa franezi, asta e problema.

In general nu apesi pana la fund accceleratia, ca apoi sa apesi pe frana :twoup:

Edited by Courage
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca este chiar asa mare diferenta intre 3.0i si 3.0d. :twoup:

 

In orice caz, X5 nu exceleaza la sportivitate si nici nu cred ca asta e aspectul urmarit de cel care vrea un X5.

 

N-am vazut decat vreo doua 4.8i, 3.0d cred ca peste 30 de bucati. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ciupanezu si Courage, haideti sa facem altfel. Asa, cu tot felul de argumente discutia va continua la nesfarsit :twoup: .

 

As avea o rugaminte la voi, amandoi :

 

Ciupanezu dupa cum "aperi" benzinarul as banui ca fie ai avut fie inca ai X5 3.0i . Ce-ar fi sa ne spui mai concret cam cat consuma masina, la ce stil de condus, care ar fi costurile de intretinere pe un interval de 100.000 km.

 

 

Courage, tu preferi dieselul. La diesel banuiesc ca un consum de aproximativ 15% la oras e destul de apropiat de realitate. In afara un 9-10% ar fi cred la fel, apropiat de realitate.NU ma refer la orase imbaxite cum e Bucurestiul. Cam ce costuri ar fi la diesel pe 100.000 km.

 

Cand m-am referit la costuri de intretinere m-am gandit strict la intretinere: filtre, ulei, alte eventuale consumabile care difera intre cele 2 motoare.Fara combustibil, fara alte consumabile gen placute frana, bucse, brate roti sau altele care sunt comune.

 

Si eu ma gandesc la un X5 cu facelift 2004.Acum am un E39 2.0 diesel de care sunt fff multumit.Va multumesc mult la amandoi. Tot urmaresc acest topic in speranta de a ma lamuri mai usor ce motor sa iau.E adevarat dieselul are cuplu insa am inteles ca e probabil sa pice turbina, fiind masina secondhand......Iau in calcul si pretul de achizitie.Din ce am vazut intre benzina si motorina , la X5 2004-2005 ar fi o diferenta de aprox 3-4 mii euroi.Daca ma insel va rog sa ma corectati. La X5 merg pe banuieli, asa ca....

Link to comment
Share on other sites

Cifrele depinde foarte mult de stilul de condus.

Un stil agresiv creste consumul, insa cresterea este semnificativ mai mare pe benzina.

 

Daca lucram cu consumuri medii, atunci la diesel unde ai 15%, la benzina NU ai sub 20%, ma avant sa zic chiar 25% din experientele mele cu 3l benzina.

Unde la diesel imi arata 15-18% in cozi kilometrice, la benzinar nu mai arata consum mai mare de 30% pt ca acela era maximul afisabil :twoup:

 

La drum intins, nu peste 160 Km/h, diesel cam 11-13%; la benzina 16-18%.

 

Aproape ca poti sterge de pe lista diferenta de bani de la revizii, pe 100 000 km...

 

Din pacate, in Romania nu mai exista decat aglomerat si foarte aglomerat, insa din experienta una este calculul analitic pe 100 000 Km si alta este plansul la pompa, cand simti palpabil ce autonomie ai.

Edited by Courage
Link to comment
Share on other sites

Ciupanezu si Courage, haideti sa facem altfel. Asa, cu tot felul de argumente discutia va continua la nesfarsit :twoup: .

 

As avea o rugaminte la voi, amandoi :

 

Ciupanezu dupa cum "aperi" benzinarul as banui ca fie ai avut fie inca ai X5 3.0i . Ce-ar fi sa ne spui mai concret cam cat consuma masina, la ce stil de condus, care ar fi costurile de intretinere pe un interval de 100.000 km.

 

N-am avut insa am condus.

Eu am masina din semnatura. :twoup:

 

Consumul pentru X5 E53 cu motor de 3.0i este de 22% in Bucuresti.

 

Pe o durata de 100 000 km costurile pot fi foarte mari, ca la orice masina premium.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
mi-e lene sa scriu exact, stiu ca am calculat odata cat dau pe luna benzina si cat dau motorina, am facut calculul anual la 70 000 km si de acolo din benzina am scazut 1300 turbina si 3 injectoare si am iesit destul de aproape cu benzinarul. acu cu diferentele de pret banuiesc ca e diferita treaba! avataj benzinei, mai putine vibratii... mai silentioasa si mai puternica si etc

 

bai deci sincer nu am nimic personal cu tine dar din cate inteleg zici ca pe an schimbi la diesel turbina si 3 injectoare ??? asa am inteles eu din ce ai postat

daca am inteles gresit scuze dar daca nu :

pritene eu am un E46 330d primul motor cel de 184 cp si i-am facut si chip tuning si are 155.000 km si nu mi0-a cazut nici o turbina si nici un injector

te rog eu frumos fara sa te superi dar nu mai debita tampenii cum dracu zici tu ca pe an pui in calcul schimbare turbina si injectoare !!!!!!

pai prietene la masini ca VW tine turbina 3-400.000 km si masini alergate un Sharan al unui samsar care face germania saptamanal

 

deci repet daca am inteles gresit postul tau imi cer scuze

dar daca tu zici ca faci calcului de rentabilitate si la diesel pui la calcul la 70k km turbina si 3 injectoare ai probleme

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salut, eu am X5 3D de 1,5 ani, consum 14% in bucuresti, pana acum am schimbat doar placute frana, ulei si filtre. Inainte am avut doua 520D, va spun cu mana pe inima ca am fost si sunt super multumit cu Diesel. La 520D inafara de consumabilele normale (ulei, filtre, placute, etc) nu am schimbat decat foarte putine chestii: ceva pe la articulatie (de la gropi, etc), debitmetru (nu am schimbat filtrele de praf la timp) si cam atat. Deci in concluzie eu sunt pt Diesel.
Link to comment
Share on other sites

in primul rand pe orice suv este recomandat dieselul,cuplul mare la turatii joase pe un suv 4x4 este ideal atunci cand conditiile meteo sunt nefavorabile (zapada) sau cand mergi pe hartoape

 

acum un alt factor important este si consumul,exact cum zicea si cineva mai sus,parca suna mai omenetse sa mergi cu 14-15% urban decat cu 22-23%

 

x5 din 2004

3.0i 231cp 300Nm la 3500rpm 0-100km/h =8.3s 210km/h consum urban 17.8%/ex urban 9.7%

3.0d 218cp 500Nm la 2000rpm 0-100km/h =8.3s 210km/h consum urban 11.4%/ex urban 7%

 

la reprize dieselul va bate detasat benzina

 

dif intre consumul urban declarat de pros este de 6.4L,in realitate va fi cu siguranta peste 8

 

fiecare 100km parcusra in buc cu benzinaru te va costa cel putin inca 30ron in plus =>la 10.000km o economie de 30mil

Link to comment
Share on other sites

disel

pentru ca consuma cam 12 la suta in bucurestiul asta infect

cand, acum pe haosul asta? eu am auzit de alte cifre :twoup: de pe la 14-15 in suuusss

 

 

benzina 3.0 pe X5 cred ca ajunge repede la 20, al meu serie 3 cu motor de 3.0 nu prea mai vrea sub 16 :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.