Jump to content

E34 consuma ulei !?!


44SEB

Recommended Posts

A venit si randul meu, am un BMW 520 din 95' (E34) si am facut un drum recent de 800km si mi-a mancat 2 litri de ulei :twoup:

Nu am avut treaba cu el pana acum. Nu scoate fum si nu miroase fumul ( cum este la alte masini cu motorul dus ). Trebuie segmentat ???

Cate o data turatia variaza la relantiu dar nu tot timpul . Ce inseamna asta ? sa-i scimb uleiul ? :twoup: Aveti ceva idei ?

AJUTOR !!!!!

Link to comment
Share on other sites

A venit si randul meu, am un BMW 520 din 95' (E34) si am facut un drum recent de 800km si mi-a mancat 2 litri de ulei :twoup:

Nu am avut treaba cu el pana acum. Nu scoate fum si nu miroase fumul ( cum este la alte masini cu motorul dus ). Trebuie segmentat ???

Cate o data turatia variaza la relantiu dar nu tot timpul . Ce inseamna asta ? sa-i scimb uleiul ? :twoup: Aveti ceva idei ?

AJUTOR !!!!!

Pai daca nu-l arde inseamna ca trebuie sa fie pe undeva. Verifica motorul sa nu ai scurgeri de ulei pe undeva, si uita-te si prin borcanul cu apa, asa doar de curiozitate.

Cum stai cu temperatura?

Link to comment
Share on other sites

A venit si randul meu, am un BMW 520 din 95' (E34) si am facut un drum recent de 800km si mi-a mancat 2 litri de ulei :twoup:

Nu am avut treaba cu el pana acum. Nu scoate fum si nu miroase fumul ( cum este la alte masini cu motorul dus ). Trebuie segmentat ???

Cate o data turatia variaza la relantiu dar nu tot timpul . Ce inseamna asta ? sa-i scimb uleiul ? :twoup: Aveti ceva idei ?

AJUTOR !!!!!

Pai daca nu-l arde inseamna ca trebuie sa fie pe undeva. Verifica motorul sa nu ai scurgeri de ulei pe undeva, si uita-te si prin borcanul cu apa, asa doar de curiozitate.

Cum stai cu temperatura?

 

Temperatura este ok, ceasul nu trece de jumatate , ma gandeam sa schimb uleiul sa trec pe ceva mai gros? acum am 10-40W nu ma intreba marca ca nu stiu dar cred ca o sa trec pe Castrol sa vad. Dar ce sti de variatia de turatie la relantiu ???

Link to comment
Share on other sites

A inceput brusc sa consume cantitatea asta de ulei sau abia l-ai cumparat si nu stiai cat consuma?

 

Nu trebuie neaparat segmentat motorul, pot fi si alte cauze. Daca nu ai pierderi si consumul a crescut brusc e posibil problema sa fie in chiulasa (garnitura rupta, simeringuri de supape stricate, poate si alte probleme).

Cert e ca de la simeringurile de supape iti poate consuma mult ulei, eu am patit-o cu Audi-ul 80 la care le-am schimbat din cauza consumului de 1 litru la 1000 km si cu noile simeringuri consumul a crescut la aproape 4 litri la 1000 km. Le-am mai schimbat odata si consumul a revenit la 1 litru la 1000 km. Probabil primul set a fost ori prost, ori mecanicii au montat gresit vreunul dintre ele si uleiul scapa pe langa el.

Link to comment
Share on other sites

In ralanti nu-ti poti da seama daca consuma ulei sau nu. In sarcina cand schimbi de la 4000 in sus te-ai uitat in oglinda?

Daca e mai lunga masina decat scrie in talon si diferenta are culoare albastra necesita segmentare. Pentru semeringuri de supape, uita-te dimineata la rece cand il pornesti. Daca scoate albastru dupa care revine la normal, clar tb. alte semeringuri.

 

Ca sa te convingi mai repede, desfa colierul ce tine furtunul ce intra in admisie (cel de cauciuc care pleaca de la debitmetru) si daca e ulei pe acolo, ar tb. facut motorul. Un ulei mai gros gen 15w40 nu te-ar ajuta prea mult. Din contra! :twoup:

Link to comment
Share on other sites

M-am uitat dimineata la prima pornire si nu iese nici gram de fum albastru sau de alta culoare , in vasul de expansiune nu este ulei, si nici nu scoate bule de aer ,o sa incerc sa identific furtunul de la debitmetru sa vad ce se intampla acolo. Am venit de la Bucuresti acum 2 zile si nu lasa nici urma de fum iar astazi am pus un prieten sa vina in spate cu alta masina si mi-a spus ca nu iese nimic nici cand accelerez nici la turatii mari :twoup:

Cred o sa-l duc in Arad la reprezentanta pentru un diagnostic. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Ai verificat daca ai scurgeri undeva la motor? De cand ai masina? Esti sigur ca inainte nu consuma ulei? Uitate si la toba la iesire daca pui degetul inauntru sil freci de teava ramane uscat degetul? sau ce culoare o sa aiba. Daca nu e cenusiu atuncea probabil ca mananca uleiul, iar daca e cenusiu deschis atunci motorul e ok trebuie sa cauti altundeva. Iar cu ulei mai gros nu prea rezolvi problema.
Link to comment
Share on other sites

Nici la masina nou nu-ti ramane curat degetul. Putina funingine tot ramane sau poate mai multa. Depinde de stilul de condus.

 

Totusi, daca pe esapament nu iese, in vasul de expansiune nu este, unde poate fi uleiul? Uita-te la baia de ulei, la filtrul de ulei sa nu pierzi pe acolo, dar 2 litri e mult, foarte mult. Ti-a dat mesajul Engine oil low in timp ce mergeai cu masina, sau cum ai ajuns la concluzia ca sunt 2 litri lipsa?

 

Daca uleiul era pe max. si a scazut pana la min. sau putin mai jos, atunci da eroare si tb. sa completezi 1,5 litri ulei.

Link to comment
Share on other sites

Nu ramane degetul curat intradevar dar deacolo poti sa dai seama la mai multe lucruri, cum ar fii: consumul de ulei si amestecul de combustibil daca e bun. La masina mea toba e foarte curat daca bag degetul in toba nu se murdareste ramane o pata cenusiu deschis-deschis.
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce sa zic.... Masina noua pe care o am are fix 53 km si cand am bagat degetul pe esapament, tot negru e iesit.

Oare tb. sa-i fac motorul? :twoup:

La BMW nu mai zic. Funingine cat cuprinde. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Nici la masina nou nu-ti ramane curat degetul. Putina funingine tot ramane sau poate mai multa. Depinde de stilul de condus.

 

Totusi, daca pe esapament nu iese, in vasul de expansiune nu este, unde poate fi uleiul? Uita-te la baia de ulei, la filtrul de ulei sa nu pierzi pe acolo, dar 2 litri e mult, foarte mult. Ti-a dat mesajul Engine oil low in timp ce mergeai cu masina, sau cum ai ajuns la concluzia ca sunt 2 litri lipsa?

 

Daca uleiul era pe max. si a scazut pana la min. sau putin mai jos, atunci da eroare si tb. sa completezi 1,5 litri ulei.

 

E "SF" cu masina asta, inainte am avut un 524 TD si nu am bagat ulei decat la schimbul de ulei in rest nici un gram, iar la asta e de jale. Pe teava este un praf cenusiu. Am plecat la Bucuresti de sarbatori si am verificat inainte de plecare si am adaugat cam 300 de grame iar ca sunt precaut zic sa-mi iau cu mine inca 1 litru ca D-zeu stie .... la bucuresti am mai bagat restul de 700 din bidonul ramas.

Cand am ajuns inapoi in Arad a doua zi de curios, ma uit :twoup: si am ramas masca, era sub minim dar nu mi-a indicat nimic in bord si am mai bagat litrul din portbagaj. Cei adevarat ca am calcat-o ca ma si grabeam (140-180km/h cat cuprinde) :twoup:

In garaj nu e picur de ulei iar la serviciu in parcare la fel . O sa-l duc la reprezentanta sa-l aranjez .

Ce insemna sa fac motorul ??? ce se schimba ?

Multumesc de ajutor.

Link to comment
Share on other sites

Un RK daca vrei s-o tii s-ar impune, adica segmenti, semeringuri la supape, setul de garnituri complet. Ramane de vazut cum se prezinta cuzinetii biela si palier. Cand desfaci chiulasa, scoate si uleiul di baie si umple pistoanele cu benzina(tragi motorul la jumate). Daca a doua zi nu mai gasesti nimic, baga un set de segmenti.

 

Nu este relevanta ideea ca daca esapamentul se prezinta cenusiu, motorul e ok. Temperatura dezvoltata pe evacuare arde orice urma de consum de ulei. La viteze de 180 km/ h fii sigur ca ia ulei, pt. ca orice motor consuma ulei, chiar si cele noi, chiar daca este insesizabil pe joja. La al meu E34 in 8000km, completez 1,5 litri ulei si are la bord 400000km zic eu, reali.

Link to comment
Share on other sites

Un RK daca vrei s-o tii s-ar impune, adica segmenti, semeringuri la supape, setul de garnituri complet. Ramane de vazut cum se prezinta cuzinetii biela si palier. Cand desfaci chiulasa, scoate si uleiul di baie si umple pistoanele cu benzina(tragi motorul la jumate). Daca a doua zi nu mai gasesti nimic, baga un set de segmenti.

 

Nu este relevanta ideea ca daca esapamentul se prezinta cenusiu, motorul e ok. Temperatura dezvoltata pe evacuare arde orice urma de consum de ulei. La viteze de 180 km/ h fii sigur ca ia ulei, pt. ca orice motor consuma ulei, chiar si cele noi, chiar daca este insesizabil pe joja. La al meu E34 in 8000km, completez 1,5 litri ulei si are la bord 400000km zic eu, reali.

 

 

Merci, astept sa vad ce-mi zic astia de la BMW si apoi ce da Domnul....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.