Jump to content

Chiar nu va place touring-ul?


LRD

Recommended Posts

si cand zici vreau sa echilibrez o janta...zici vreau sa echilibrez o jante ?...sau zici vreau sa echilibrez o roata...sa te intrebe ala ce fel de roata...

Nu inteleg nimic..

Janta este singular, jante plural in concluzie "o jante" nu are sens.

"O jante" cred ca e cam ca la "o use" :twoup:

 

LE Chiar stiu pe cineva care spune "use" in loc de "usa".

Edited by exxe
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ryso, se intampla de un timp un fenomen pe cat de interesant pe atat de grav. Sa zicem ca esti stapan pe folosirea corecta dpdv gramatical al unui cuvant sau al unei forme de exprimare. Dar daca acel cuvant apare in diverse scrieri in forme eronate, este preluat de altii tot asa, la un moment dat nu mai esti sigur care este forma corecta, pur si simpli il preiei eronat si incepi sa-l folosesti, nici nu-ti vine sa mai dai importanta formei corecte, este ca si in bancul acela: te intreaba cineva, cum se numeste relatia intre colegi? si spune el insistand: cogelealitate, coleagitate, cogealilitate?, dupa cateva faze de astea te-a derutat complet si, de si la inceput erai stapan pe tine, esti gata sa fi de acord cu o forma eronata. Foarte usor incep sa se preia si sa circule forme eronate, este cazul ca profesionistii sa puna piciorul in prag si sa faca ceva, Dumnezeu sa-l odihneasca pe Pruteanu, dupa ce dispare cineva realizam ce mult conta in domeniul lui!

 

Perfect de acord. Ca sa fiu si on topic felicitari pentru alegerea facuta, mai ales pentru motor si pentru culoare! S-o conduci sanatos, fara niciun incident!

Link to comment
Share on other sites

ryso, se intampla de un timp un fenomen pe cat de interesant pe atat de grav. Sa zicem ca esti stapan pe folosirea corecta dpdv gramatical al unui cuvant sau al unei forme de exprimare. Dar daca acel cuvant apare in diverse scrieri in forme eronate, este preluat de altii tot asa, la un moment dat nu mai esti sigur care este forma corecta, pur si simpli il preiei eronat si incepi sa-l folosesti, nici nu-ti vine sa mai dai importanta formei corecte, este ca si in bancul acela: te intreaba cineva, cum se numeste relatia intre colegi? si spune el insistand: cogelealitate, coleagitate, cogealilitate?, dupa cateva faze de astea te-a derutat complet si, de si la inceput erai stapan pe tine, esti gata sa fi de acord cu o forma eronata. Foarte usor incep sa se preia si sa circule forme eronate, este cazul ca profesionistii sa puna piciorul in prag si sa faca ceva, Dumnezeu sa-l odihneasca pe Pruteanu, dupa ce dispare cineva realizam ce mult conta in domeniul lui!

 

Perfect de acord. Ca sa fiu si on topic felicitari pentru alegerea facuta, mai ales pentru motor si pentru culoare! S-o conduci sanatos, fara niciun incident!

Iti multumesc ryso pentru urari ! Vad ca ai un A4 cu 1,8T. Puterea de 163 cai? Imi placea motorul asta, mai ales pe audi TT, avea un cunoscut un TT rosu, piele neagra, jante negre, o minunatie!

Lini noua la A4 nu prea ma da gata, au scurtat consola fata, dar parca e prea mare acum masina!

Link to comment
Share on other sites

ryso, se intampla de un timp un fenomen pe cat de interesant pe atat de grav. Sa zicem ca esti stapan pe folosirea corecta dpdv gramatical al unui cuvant sau al unei forme de exprimare. Dar daca acel cuvant apare in diverse scrieri in forme eronate, este preluat de altii tot asa, la un moment dat nu mai esti sigur care este forma corecta, pur si simpli il preiei eronat si incepi sa-l folosesti, nici nu-ti vine sa mai dai importanta formei corecte, este ca si in bancul acela: te intreaba cineva, cum se numeste relatia intre colegi? si spune el insistand: cogelealitate, coleagitate, cogealilitate?, dupa cateva faze de astea te-a derutat complet si, de si la inceput erai stapan pe tine, esti gata sa fi de acord cu o forma eronata. Foarte usor incep sa se preia si sa circule forme eronate, este cazul ca profesionistii sa puna piciorul in prag si sa faca ceva, Dumnezeu sa-l odihneasca pe Pruteanu, dupa ce dispare cineva realizam ce mult conta in domeniul lui!

 

Perfect de acord. Ca sa fiu si on topic felicitari pentru alegerea facuta, mai ales pentru motor si pentru culoare! S-o conduci sanatos, fara niciun incident!

Iti multumesc ryso pentru urari ! Vad ca ai un A4 cu 1,8T. Puterea de 163 cai? Imi placea motorul asta, mai ales pe audi TT, avea un cunoscut un TT rosu, piele neagra, jante negre, o minunatie!

Lini noua la A4 nu prea ma da gata, au scurtat consola fata, dar parca e prea mare acum masina!

 

Da. Motorul de 163 de cai e excelent. jante negre sau jante negre? :twoup:)

Edited by ryso
Link to comment
Share on other sites

ryso, se intampla de un timp un fenomen pe cat de interesant pe atat de grav. Sa zicem ca esti stapan pe folosirea corecta dpdv gramatical al unui cuvant sau al unei forme de exprimare. Dar daca acel cuvant apare in diverse scrieri in forme eronate, este preluat de altii tot asa, la un moment dat nu mai esti sigur care este forma corecta, pur si simpli il preiei eronat si incepi sa-l folosesti, nici nu-ti vine sa mai dai importanta formei corecte, este ca si in bancul acela: te intreaba cineva, cum se numeste relatia intre colegi? si spune el insistand: cogelealitate, coleagitate, cogealilitate?, dupa cateva faze de astea te-a derutat complet si, de si la inceput erai stapan pe tine, esti gata sa fi de acord cu o forma eronata. Foarte usor incep sa se preia si sa circule forme eronate, este cazul ca profesionistii sa puna piciorul in prag si sa faca ceva, Dumnezeu sa-l odihneasca pe Pruteanu, dupa ce dispare cineva realizam ce mult conta in domeniul lui!

 

Perfect de acord. Ca sa fiu si on topic felicitari pentru alegerea facuta, mai ales pentru motor si pentru culoare! S-o conduci sanatos, fara niciun incident!

Iti multumesc ryso pentru urari ! Vad ca ai un A4 cu 1,8T. Puterea de 163 cai? Imi placea motorul asta, mai ales pe audi TT, avea un cunoscut un TT rosu, piele neagra, jante negre, o minunatie!

Lini noua la A4 nu prea ma da gata, au scurtat consola fata, dar parca e prea mare acum masina!

 

Da. Motorul de 163 de cai e excelent. jante negre sau jante negre? :twoup:)

Gata, m-ai prins, sunt o victima a sistemului, recunosc! Promit sa fiu mai atent!

Link to comment
Share on other sites

...se poate cumpara de la reprezentanta bmw chitul cu cric si roata de rezerva ingusta dec la E46 dar este nevoie si de un adaptor. Tot de la ei am luat si husa originala pt. a tine roata in portbagaj, fiind ingusta nu prea incurca, mai ales la touring unde daca ai bagaje voluminoase tragi capacul. Parerea mnea este ca in Romania, daca pleci la drum lung prin tara, chiar daca ai runflat nu strica sa ai si o roata de rezerva ingusta in portbagaj ! Fiecare cum crede !

Asa e, asa cred si eu ca in Romania fara rezerva... e cam aiurea. Dar eu am pastrat si runflaturile. La tine, daca ai jante pe 16'' mai este nevoie de adaptorul ala? Eu credeam ca ala e necesar doar pentru ca jantele minime care intra peste frinele la motorizarile mai mari este minim 17''. Dar daca la tine se potrivesc si de 16'' poate intra rezerva si fara adaptor, poate incerci. In orice caz, eu dupa ce mi-a venit adaptorul, m-am dus la un service de roti, am urcat masina pe un elevator si am pus rezerva. Ramin doar 1-2 mm. Apropos, de unde ai luat adaptorul? Cricul este o husa dreptunghiulara lunga de cam 1m (si grea ca naiba)?

Link to comment
Share on other sites

Frumoasa masina, sa o stapinesti sanatos si sa-ti aduca satisfactii !

 

Motorizarea este traznet pentru un turing - o sa-i lasi masca pe multi cu motorul asta. Mai rar vezi touring care te lasa in urma.... Scaunele sunt o alegere foarte buna. Rotile usoare sigur se vor simti la acceleratie si suspensie, 3Kg in minus pe o roata inseamna foarte mult. Forma noua a touringului este clar mai reusita, mai aerodinamica in spate.

 

La ce foloseste cheia dinamometrica in masina - la prima vedere e doar pentru roti sau ma insel ?

 

Si eu am avut un turing, E46 320d, se aseza foarte bine la drum si accelera ca un sedan. Cind am facut calatorii mai lungi n-am avut probleme cu bagajul totdeauna imi raminea spatiu. Mi-a ramas o amintire placuta de la el.

 

O sa prinda si in Ro moda touringu-lui este foarte practic si uneori chiar sportiv - cazul tau.

Link to comment
Share on other sites

pluralul poate fi si JANTE si jante , cam la fel cu PLACE si PLACEA , pot fi folosite ambele forme , numai ca cea mai uzuala este "place si "janta(e)"

 

 

Cu cine ai facut limba romana:)))? In primul rand forma corecta este "a placea" http://dexonline.ro/corect.php. Pluralul de la "janta" este doar "jante" http://dexonline.ro/search.php?cuv=janta . Cat despre cele mai uzuale forme, acestea nu sunt intodeauna cele corecte(la noi in tara).

crezi tot ce gasesti pe www ? :twoup:

Este corect ce a scris ryso.

si cand zici vreau sa echilibrez o janta...zici vreau sa echilibrez o jante ?...sau zici vreau sa echilibrez o roata...sa te intrebe ala ce fel de roata...

 

ma opresc aici. oricum toate formele alea sunt folosite , degeaba dam lectii aici...

 

Pluralul de la "janta" este "jante".

"jante" este incorect, posibil sa devina acceptata si aceasta varianta in viitor.

 

"A place" este la fel de gresit.

 

On-topic: Nu arata deloc rau masina, sa o stapanesti sanatos!

Cu niste jante mai mari ar arata chiar bine!

Link to comment
Share on other sites

pluralul poate fi si JANTE si jante , cam la fel cu PLACE si PLACEA , pot fi folosite ambele forme , numai ca cea mai uzuala este "place si "janta(e)"

 

 

Cu cine ai facut limba romana:)))? In primul rand forma corecta este "a placea" http://dexonline.ro/corect.php. Pluralul de la "janta" este doar "jante" http://dexonline.ro/search.php?cuv=janta . Cat despre cele mai uzuale forme, acestea nu sunt intodeauna cele corecte(la noi in tara).

crezi tot ce gasesti pe www ? :twoup:

Este corect ce a scris ryso.

si cand zici vreau sa echilibrez o janta...zici vreau sa echilibrez o jante ?...sau zici vreau sa echilibrez o roata...sa te intrebe ala ce fel de roata...

 

ma opresc aici. oricum toate formele alea sunt folosite , degeaba dam lectii aici...

 

Pluralul de la "janta" este "jante".

"jante" este incorect, posibil sa devina acceptata si aceasta varianta in viitor.

 

"A place" este la fel de gresit.

 

On-topic: Nu arata deloc rau masina, sa o stapanesti sanatos!

Cu niste jante mai mari ar arata chiar bine!

ok domn` profesor am inteles.

 

multumesc pentru lectie.

Edited by kretzu
Link to comment
Share on other sites

Frumoasa masina, sa o stapinesti sanatos si sa-ti aduca satisfactii !

 

Motorizarea este traznet pentru un turing - o sa-i lasi masca pe multi cu motorul asta. Mai rar vezi touring care te lasa in urma.... Scaunele sunt o alegere foarte buna. Rotile usoare sigur se vor simti la acceleratie si suspensie, 3Kg in minus pe o roata inseamna foarte mult. Forma noua a touringului este clar mai reusita, mai aerodinamica in spate.

 

La ce foloseste cheia dinamometrica in masina - la prima vedere e doar pentru roti sau ma insel ?

 

Si eu am avut un turing, E46 320d, se aseza foarte bine la drum si accelera ca un sedan. Cind am facut calatorii mai lungi n-am avut probleme cu bagajul totdeauna imi raminea spatiu. Mi-a ramas o amintire placuta de la el.

 

O sa prinda si in Ro moda touringu-lui este foarte practic si uneori chiar sportiv - cazul tau.

Iti multumesc mult pentru aprecierile facute, ma bucur ca exista receptivitate pentru touring, ramasesem cu impresia ca ar fi o oarecare rezerva printre bmw-isti pentru o astfel de masina, pe mine touringul de la seria 3 m-a cucerit din momentul in care am avut in mana pliantul de prezentare al seriei 3 touring unde aparea chiar un 325i arctic metalizat dar cu roti(era sa ma scap din nou si sa spun jante!) pe 17", inegale fata spate (225/24R17 si 255/40R17), de la inceput m-a fascinat combinatia de eleganta si sportivitate. Am considerat ca pentru drumurile noastre inca ar fi mai potrivite rotile pe 16", cred ca dimensiunile de 225/50R16 (au acelasi diametru cu 205/55R16) sunt ideale, mai ales in varianta de cauciucuri normale.

Am putut face comparatia intre runflat si normale cu Michelin Pilot Primacy, diferenta ca si confort este esentiala, se simt cu totul altfel denivelarile inerente. M-a uimit ca in kit-ul cumparat de la BMW coarba pentru strans prezoanele este de fapt o cheie dinamometrica cu cap de 17 la un cuplu de 130Nm! Intradevar , protejeaza la a forta prezoanele, dar tot mai bine strang cu simt cu o cheie in cruce , este mult mai comod (poti apasa pe prezon, nu iti scapa), am o cheie in cruce pliabila. Iar strangerea cricului rombic din dotare se face cu o parghie cu clichet (!), mult mai comod, in kit mai ai o creta, o cala si manusi ! M-au uimit nemtii. In spatiul de sub capac tin acest kit, cablul de ancoraj, stingatorul, manometrul, trusa de remediat pana (am descris-o mai sus) si pompa, iar in portbagaj pe langa roata de rezerva ingusta mai ramane destul loc (fiind touring, in caz de nevoie se trage protectia si se ridica plasa verticala despartitoare iar spatiul creat va fi foarte mare!)

Link to comment
Share on other sites

...se poate cumpara de la reprezentanta bmw chitul cu cric si roata de rezerva ingusta dec la E46 dar este nevoie si de un adaptor. Tot de la ei am luat si husa originala pt. a tine roata in portbagaj, fiind ingusta nu prea incurca, mai ales la touring unde daca ai bagaje voluminoase tragi capacul. Parerea mnea este ca in Romania, daca pleci la drum lung prin tara, chiar daca ai runflat nu strica sa ai si o roata de rezerva ingusta in portbagaj ! Fiecare cum crede !

Asa e, asa cred si eu ca in Romania fara rezerva... e cam aiurea. Dar eu am pastrat si runflaturile. La tine, daca ai jante pe 16'' mai este nevoie de adaptorul ala? Eu credeam ca ala e necesar doar pentru ca jantele minime care intra peste frinele la motorizarile mai mari este minim 17''. Dar daca la tine se potrivesc si de 16'' poate intra rezerva si fara adaptor, poate incerci. In orice caz, eu dupa ce mi-a venit adaptorul, m-am dus la un service de roti, am urcat masina pe un elevator si am pus rezerva. Ramin doar 1-2 mm. Apropos, de unde ai luat adaptorul? Cricul este o husa dreptunghiulara lunga de cam 1m (si grea ca naiba)?

Test225, iti marturisesc ca in perioada in care asteptam masina (am comandat-0 in 31 ianuarie si a venit in 20 aprilie) ti-am citit topicul cu roata de rezerva si am comandat (prin cineva din SUA) adaptorul si husa de la firma LeatherZ, iar roata de rezerva (janta + cauciuc)de la noi - 125/80R17, care de fapt este pt.E46. Adaptorul este necesar pentru diferenta de ET intre E90 si E46, roata se poate monta si fara adaptor dar va sta prea infundata spre interior, cu adaptorul de 15mm sta intr-o pozitie normala.

Cu husa de la americani m-am pacalit, acopera roata doar intr-o parte si atunci am cumparat de la bmw husa originala eleganta cu fermoar, cu strat antiderapant pe o parte (o vezi in poza), avand un covor de cauciuc in portbagaj, nu aluneca de loc.

Link to comment
Share on other sites

si'a cumparat cumnatul meu un 320d touring pachet M,navi mare,scaune sport...m'a dat gata ! incredibil ce tinuta de drum are si motorul de 163 cp(6 viteze) se simte extraordinar...eu zic ca ai facut o alegere buna :twoup:

 

si eu tot 325i as fi ales :twoup:

Va multumesc tuturor pentru aprecieri si incurajari, "face bine la moral" la inceput de drum cu o masina noua!

Intradevar, cu niste jante 194M pe 17" si un pachet aerodinamic M Sport (macar bara din spate cu difuzorul) ar arata altfel.

Dar acuma, dupa ce am platit taxa de prima inmatriculare aferenta motorului de 3,0 l (oricum este mai convenabil dupa actuala lege decat dupa cea noua, cel putin pentru aceasta masina!), chiar ca o perioada de timp nu prea imi mai pot permite alte imbunatatiri! Ca divertisment postez un touring cu pachet M sport si roti cu jante 194M!

Link to comment
Share on other sites

Dane, sa stapinesti sanatos masina si sa iti aduca numai satisfactii si bucurii, la sute de mii de km voios si vesel fara nici o problema !

ma bucur mult ca ti-a venit masina si ca este asa cum ti-ai dorit !

 

si mie imi place touring-ul si sunt de acord cu tine, un touring cu Pachet M pe Albastru Le Mans arata superb !

http://www.evo.co.uk/carreviews/evolongter...mw_3series.html

 

da-mi si mie detalii despre kit-ul acela de reparat roata pe care zici ca l-ai luat de la firma din Focsani...

Link to comment
Share on other sites

Dane, sa stapinesti sanatos masina si sa iti aduca numai satisfactii si bucurii, la sute de mii de km voios si vesel fara nici o problema !

ma bucur mult ca ti-a venit masina si ca este asa cum ti-ai dorit !

 

si mie imi place touring-ul si sunt de acord cu tine, un touring cu Pachet M pe Albastru Le Mans arata superb !

http://www.evo.co.uk/carreviews/evolongter...mw_3series.html

 

da-mi si mie detalii despre kit-ul acela de reparat roata pe care zici ca l-ai luat de la firma din Focsani...

FrankSF Multumesc pentru urari! Tu fiind deja un expert in motorul in 6 cilindri (chiar daca nu este 330i!) iti dai seama ca astept cu nerabdare sa treaca 2000km pentru a depasi 4000-4500 ture si a vedea ce poate cu adevarat ! Chiar si asa este o placere condusul,iar daca schimbi repede vitezele in sus (conform indicatiilor din bord!)si nu turezi in trepte inferioare poti merge chiar economic, daca asta urmaresti (am realizat chiar un consum de 7,5l/1oo pe sosea mergand repede, cu 140-150km/h - unii poate vor zambi cand spun "repede" la 140-150km/h! dar pe o sosea circulata, cu curbe si denivelari cum este Arad -Timisoara nu am vrut sa fortez)

Voi face niste poze cu accesoriile din kitul de depanare pana si cu datele firmei din Focsani care le aduce din State si le voi posta in acest topic (sper sa mai existe SRL-ul din Focsani!)

Link to comment
Share on other sites

Adaptorul este necesar pentru diferenta de ET intre E90 si E46, roata se poate monta si fara adaptor dar va sta prea infundata spre interior, cu adaptorul de 15mm sta intr-o pozitie normala.

Pe mine nu m-ar fi deranjat ca sta mai inauntru roata de rezerva odata montata, insa fara adaptor nici nu intra peste frine. Credeam ca daca tie iti intra jante pe 16' ar trebuie sa mearga rezerva si fara adaptor. Poate incerci si ne spui si noua (ca deh, teoria ca teoria, dar practica....). Trebuie sa incerci si in fata si in spate, ca frinele-s de dimensiuni diferite, parca.

 

Cu husa de la americani m-am pacalit, acopera roata doar intr-o parte si atunci am cumparat de la bmw husa originala eleganta cu fermoar, cu strat antiderapant pe o parte (o vezi in poza), avand un covor de cauciuc in portbagaj, nu aluneca de loc.

Imi dai si mie part no la husa aia, te rog?

Edited by test225
Link to comment
Share on other sites

Adaptorul este necesar pentru diferenta de ET intre E90 si E46, roata se poate monta si fara adaptor dar va sta prea infundata spre interior, cu adaptorul de 15mm sta intr-o pozitie normala.

Pe mine nu m-ar fi deranjat ca sta mai inauntru roata de rezerva odata montata, insa fara adaptor nici nu intra peste frine. Credeam ca daca tie iti intra jante pe 16' ar trebuie sa mearga rezerva si fara adaptor. Poate incerci si ne spui si noua (ca deh, teoria ca teoria, dar practica....). Trebuie sa incerci si in fata si in spate, ca frinele-s de dimensiuni diferite, parca.

 

Cu husa de la americani m-am pacalit, acopera roata doar intr-o parte si atunci am cumparat de la bmw husa originala eleganta cu fermoar, cu strat antiderapant pe o parte (o vezi in poza), avand un covor de cauciuc in portbagaj, nu aluneca de loc.

Imi dai si mie part no la husa aia, te rog?

Husa bmw a costat 234,05 lei (TVA inclus), o vezi in poza, in interior are si un sac mare din folie pentru a pune roata schimbata, materialul exterior este de calitate, lavabil si ce este bun, are fundul antiderapant, nu aluneca si fara a fi ancorata, cu conditia sa ai in port bagaj un covoras de cauciuc (si pe asta l-am luat de la bmw ca accesoriu special pt. turing - are exact forma portbagajului)

In acte apare cu codul: 51 47 0 444 689 Protectie roata rezerva

 

Adaptorul este necesar pentru diferenta de ET intre E90 si E46, roata se poate monta si fara adaptor dar va sta prea infundata spre interior, cu adaptorul de 15mm sta intr-o pozitie normala.

Pe mine nu m-ar fi deranjat ca sta mai inauntru roata de rezerva odata montata, insa fara adaptor nici nu intra peste frine. Credeam ca daca tie iti intra jante pe 16' ar trebuie sa mearga rezerva si fara adaptor. Poate incerci si ne spui si noua (ca deh, teoria ca teoria, dar practica....). Trebuie sa incerci si in fata si in spate, ca frinele-s de dimensiuni diferite, parca.

 

Cu husa de la americani m-am pacalit, acopera roata doar intr-o parte si atunci am cumparat de la bmw husa originala eleganta cu fermoar, cu strat antiderapant pe o parte (o vezi in poza), avand un covor de cauciuc in portbagaj, nu aluneca de loc.

Imi dai si mie part no la husa aia, te rog?

Am uitat de cealalta problema: cand am schimbat rotile am verificat doar adaptorul de la LeatherZ, intra perfect pe butuc si fiind pe 17" roata de rezerva ingusta, nu mi-am fact probleme ca n-ar intra din cauza etrierilor de la frane, la mine rotile fiind pe 16". De fapt acest adaptor (el se poate copia de orice strungar) ar fi mai important daca vrei sa pui roata de la E46 la E90, intre masini fiind ET diferit! Cred ca o sa lipesc adaptorul de janta cu silicon pentru a fi o piesa unitara

Link to comment
Share on other sites

Dane, sa stapinesti sanatos masina si sa iti aduca numai satisfactii si bucurii, la sute de mii de km voios si vesel fara nici o problema !

ma bucur mult ca ti-a venit masina si ca este asa cum ti-ai dorit !

 

si mie imi place touring-ul si sunt de acord cu tine, un touring cu Pachet M pe Albastru Le Mans arata superb !

http://www.evo.co.uk/carreviews/evolongter...mw_3series.html

 

da-mi si mie detalii despre kit-ul acela de reparat roata pe care zici ca l-ai luat de la firma din Focsani...

Da, arata minunat Touringul cu Blue Le Mans si Shadow Line . Cu pachetul M Sport si X drive, dupa cum iti spuneam, se elimina suspensia sport (singura posibilitate), pentru ca daca raman rotile pe 17", runflat si cu suspensie sport este o combinatie prea dura.

Am pozat kit-ul "black jack", este ooriginal SUA, il aduce firma din Focsani, am dat astazi telefon si mai exista la acelasi numar din cartea de vizita si aceiasi persoana, au mare succes cu kit-urile astea, il am de cativa ani, de atunci nu plec la drum fara el cred ca de 2 ori l-am aplicat, fara a da roata jos si nu a fost nevoie sa mai merg la vulcanizare ulterior! Tehnologia este:

1.Roata sa fie in pozitia in care zona cu pana sa fie pe verticala

2.Se scoate cuiul si cu acel "tirbuson" din trusa , cu vaselina, se pregateste gaura (vaselina ajuta in procesul ulterior de vulcanizare, dar nu este obligatorie)

3.Cu cealalta scula care are varful despicat (pentru a se putea retrage dupa introducerea fitilului) se introduce un fitil din rezerva in interior, sa ramana cca 10mm afara.

4.Se scoate scula si fitilul ramane.

5.Se da foc la partea ramasa (de aceea trebuie ca zona sa fie pe verticala, pentru a putea sa arda bine fitilul ramas, pana la cauciuc). Se produce o reactie de vulcanizare intre fitil si cauciuc.

6. Imediat se poate umfla si gata! Deci trebuie sa ai chibrituiri sau bricheta si bineinteles si o lampa, daca te prinde noaptea!

Link to comment
Share on other sites

Touring-ul asta de la BMW seamana asa putin cu VOLVO V70. :twoup:

 

Are o forma ciudata nu prea mai seamana a BMW capata niste reflexii de ~~SIFONIER~~.

 

In general nu prea imi plac masinile touring dar seria 3 touring este dea-dreptul URATA.

 

Parerea mea.( NO OFFENCE). :twoup:

Link to comment
Share on other sites

cred ca Touring e o nisa pe care BMW puteau sa nu o exploateze. sincer cred ca Logan MCV e singura masina din lume care arata mai bine break decat berlina... in rest incercarile de a adapta o caroserie super aerodinamica la carat multe... bagaje sa zicem.... hmmm... NOT OK :twoup:
Link to comment
Share on other sites

hai nu fii rau ca audiurile arata beton combi.. vezi a4 a6... care arata mai bine combi decat limo

 

deja o dam in offtopic.... dar la ultimele generatii de audi arata bine rau berlinele. repet, la ultimele BMW-uri nu le vad rostul touring... parca pe E30, E34, hai si E39 mai venea ca o continuare fireasca... insa la modelele noi... nu prea. la fel cum nu inteleg sensul X6: zici ca e un CLS cu suspensii de RABA.

Link to comment
Share on other sites

Voiam sa zic ca nu le vad sensul _estetic_. functional e clar ca un break si chiar un hatchback e peste orice berlina sau coupe.

cat despre ce doresc unii oameni, spun doar ca am vazut pe strada renault modus :twoup: deci cineva isi doreste asa ceva :twoup: :D :D

parerea mea ca BMW in calitate de producator cu pretentii sportive si exclusiviste putea sa se abtina de la abordarea unor nise de piata mai..... gospodaresti.

cum nu exista jaguar break, putea la fel de bine sa nu existe BMW Touring. (acum dupa preluarea de catre TATA, probabil vom vedea si ATV Jaguar :D )

 

 

Nu inteleg ce vrei sa spui.

 

Nu vad de ce nu ar avea rost break-urile pe modelele noi dar pe unele mai vechi, da.

 

Din moment ce exista oameni care vor asa ceva, este normal ca BMW sa aiba in oferta si break-uri.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.