Jump to content

e34gtr

Members
  • Posts

    38
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    E34 Revolution 525i M20

e34gtr's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. merci o sa profit acum de vremea frumoasa sa ma uit si la valva aia. la clapeta nu stiu unde sa ma uit de senzorul ala...
  2. pai tocmai, ca nu scade turatia, ci creste! mult chiar - 3000rpm de la 600-700 cat e la ralanti! de functinat functioneaza, congeleaza in 3-4 minute...
  3. am incercat cu search dar nu am mai gasit problema nici macar pe google.... masina e un E34 din 1989, are A/C automat cu 3 burttoane rotunde si motorul de 12 valve 2500cms. pornesc A/C, turatia se ridica la 3000rpm si scade in cca 2 minute la ~1500 in mers, de cate ori franez si ma opresc, turatia descreste fff. greu. nu-mi vine nici o idee... please help
  4. bijuterie pe patru roti, s-o stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute! astfel de masini in asa stare ma fac sa intorc privirea ma degraba decat multe modele noi! iar interiorul este luxos si dupa standardele de acum, incredibil ce masini facea bmw pe vremea aia!
  5. bijuterie pe patru roti, s-o stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute! astfel de masini in asa stare ma fac sa intorc privirea ma degraba decat multe modele noi! iar interiorul este luxos si dupa standardele de acum, incredibil ce masini facea bmw pe vremea aia!
  6. @misterclau: cred ca te poti pregati (financiar) si pt schimb de ulei si eventual bujii daca tot schimbi garnitura... si daca ai putea identifica si problema care a dus la prajire ar trebui sa o rezolvi. Cred ca momentul cand bagi masina in service nu e potrivit pentru economisit, chiar si pe praful asta. @BMW520i: daca iti dispare apa fara sa iti curga pe nicaieri, si mai ales daca iti scoate abur si atunci cand nu este cazul (sa zicem la peste 15 grade si cand motorul nu e nici el rece)... vezi instructiunile de mai sus :)
  7. mi s-a ars aeroterma, si nu imi dau seama de care am avut. pe realoem.com si pe orice site unde face referire la piese, apar 4 tipuri (Hella, Behr, Bosch si mai era una) cum naibii stiu de care era? prefer fara sa o demontez ca sa duc direct masina in service cu aeroterma noua, dar nu stiu ce tip sa comand, mai ales ca nu e nici ieftina. Masina e din decembrie 89 si are clima dubla automata dar cu reglaje analogice. Orice ajutor e de apreciat!
  8. deja vad... B 525 BMW B 600 SEL B 320 CDI si bineinteles: B 102 FUR hai ca o sa fie fun :lol: dar... n-or sa se mai faca distantate :)
  9. mie (e34 525) imi mai face asa cand am fff putina benzina. incearca sa bagi min 20l, si in general incearca sa n-o lasi sa ajunga inspre zero.
  10. vezi cat e transportul si daca mai ai de palta si alte taxe, gen vama... ca a mai comandat cineva un eleron de lancer evo si l-a dus aproape cat la reprezentanta... tot asa dintr-o tara bananiera :)
  11. kalahari - dar numai pe modele mari - seriile 5, 7 si X5 :)
  12. adica omul care da bani pe e92 e ambitios? majoritatea ce am vazut sunt cefe late si biatchuri. un e36 alpina m-ar face sa dau un ocol de jur imprejur :lol: , un e92 m-ar face doar sa admir posibilitatile financiare ale proprietarului. iar e92 poate doar m sau vreun xi/xd sa fie ceva mai performant (in orice caz nu de sute de ori, ma indoiesc ca accelereaza vreunul 0-100km/h in 0.05s sau ca este limitat la 25000km/h, caz in care chiar ar merita prezentat :lol::D ). insa pana si in cazul asta nu ai putea spune... ce bine se aude inca motorul! cum arata vopseaua! nu s-a matuit de la reprezentatna pana la mall! Nu se poate compara cu un E92 cu optionale.E92-ul poate fi cumparat de oricine are bani, si este de sute de ori mai performant decat un E36. De ce merita prezentat?Personal admir ambitia de care da dovada omul ala. Nu as admira la fel un om care isi prezinta E92-ul si nu stie sa lege doua cuvinte.Bine, nu cred ca exista asa ceva. :) clar, cei care ne fac de ras marca oricum nu prea o ard pe forumuri, iar dintre ei jumatate s-au orientat spre audi si vreun sfert s-au intors la mertzuri :)
  13. frumusel... daca asa ceva nu e nimic deosebit, cu c e mai deosebit un e92 cumparat cu niste optionale si de ce merita prezentat? logic, eram obisnuiti cu restaurari de e30, e24, e28 etc, dar vremea a trecut si au inceput sa mai rugineasca si din e36-uri, iar un alpina nu e chiar o masina de dus la programul rabla si nici de pus spoilere gen nove de ilfov. totusi nu imi place ideea de scaun sparco, ai ales 1 singur. exista scaune alpina care pot intregi mult mai bine o astfel de restaurare
  14. anul trecut era prin prahova aceeasi masina... ceva o avea de isi schimba proprietarul anual. dar calitativ arata ok, e facuta ca de showroom, insa daca ai pune mana pe un kit mteknik 2 cum au zis si ceilalti... si daca ai nimeri si nuanta la vopsea.... ar arata si ea a masina germana de la mama ei.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.