Jump to content

probleme bmw


Recommended Posts

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=33&fg=50

 

are suspensie autoreglabila pe spate

 

e nebunie cu ea daca se strica, binenteles depunde ce se strica

 

o dignosticare la reprezentanta ca altundeva nu iti recomand la chestii sensibile cum e si asta

 

P.S. e mai util sa scrii la titlu o scurta descriere a problemei :twoup: ex. mesaj pe bord ,, sups leveling "

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

Depinde ce are la suspensie. Unele masini cu LAD (self levelling suspension) au pe bord si martor, cand ea lucreaza (greutate mare, remorca, rulota) iti afiseaza ca a compensat nivelul suspensiei. Specifica ce fel de problema are.

Eu am desfacut la a mea pe spate si am vazut despre ce este vorba. Este un sistem mecanic/hidraulic care se bazeaza pe incarcarea puntii spate. In momentul in care bascula isi modifica unghiul, actioneaza o tija care deschide circuitul hidraulic. Circuitul hidraulic e comun cu servodirectia, e acelasi vas si pompa, din care pleaca in spate niste conducte de presiune groase. Ele intra in partea de jos a amortizoarelor prin acele furtune groase cat degetul. In rest ansamblul e clasic, are tras pe deasupra arcul si cu flansa sus in oala.

Nu am vazut masina cu sistemul bushit, insa pt ca amortizorul spate sta mereu in presiune de la circuitul hidraulic ar trebui ca la un sistem care are probleme primul indiciu e ca masina sa se lase ff mult pe spate, rotile spate sa intre sub caroserie. Circuitul e relativ usor de diagnosticat pe o rampa. Ori pompa se servo, ori conductele ori amortizorul. In Germania un amortizor cu arc cu tot, SH e pe la 200-300euro, asta daca gasesti. Nu sunt sigur, insa cred ca e acelasi cu cel de pe seria E32 cu acest sistem si cel de pe M5. Cel putin cei ce vindeau asa ceva afara, asa spuneau.

Daca nu vrei sa te complici, poti sa renunti la sistem. Pui amortizor clasic si inchizi circuitul pe spate.

PS. Uleiul nu e ulei de servo, e ulei hidraulic. In carte e dat CHF 7.1 dar nu vei gasi la BMW asa ceva. Se uita intr-o dunga la tine. Vei gasi CHF 11, de care am bagat si eu la a mea. Spor!

@clauberty: e altceva ce ai pus acolo. La E34 arata altfel ansamblul. Nu stiu cum e la E39, poate e pe perne de aer (asa pare din deseul atasat de tine).

Link to comment
Share on other sites

Depinde ce are la suspensie. Unele masini cu LAD (self levelling suspension) au pe bord si martor, cand ea lucreaza (greutate mare, remorca, rulota) iti afiseaza ca a compensat nivelul suspensiei. Specifica ce fel de problema are.

Eu am desfacut la a mea pe spate si am vazut despre ce este vorba. Este un sistem mecanic/hidraulic care se bazeaza pe incarcarea puntii spate. In momentul in care bascula isi modifica unghiul, actioneaza o tija care deschide circuitul hidraulic. Circuitul hidraulic e comun cu servodirectia, e acelasi vas si pompa, din care pleaca in spate niste conducte de presiune groase. Ele intra in partea de jos a amortizoarelor prin acele furtune groase cat degetul. In rest ansamblul e clasic, are tras pe deasupra arcul si cu flansa sus in oala.

Nu am vazut masina cu sistemul bushit, insa pt ca amortizorul spate sta mereu in presiune de la circuitul hidraulic ar trebui ca la un sistem care are probleme primul indiciu e ca masina sa se lase ff mult pe spate, rotile spate sa intre sub caroserie. Circuitul e relativ usor de diagnosticat pe o rampa. Ori pompa se servo, ori conductele ori amortizorul. In Germania un amortizor cu arc cu tot, SH e pe la 200-300euro, asta daca gasesti. Nu sunt sigur, insa cred ca e acelasi cu cel de pe seria E32 cu acest sistem si cel de pe M5. Cel putin cei ce vindeau asa ceva afara, asa spuneau.

Daca nu vrei sa te complici, poti sa renunti la sistem. Pui amortizor clasic si inchizi circuitul pe spate.

PS. Uleiul nu e ulei de servo, e ulei hidraulic. In carte e dat CHF 7.1 dar nu vei gasi la BMW asa ceva. Se uita intr-o dunga la tine. Vei gasi CHF 11, de care am bagat si eu la a mea. Spor!

@clauberty: e altceva ce ai pus acolo. La E34 arata altfel ansamblul. Nu stiu cum e la E39, poate e pe perne de aer (asa pare din deseul atasat de tine).

 

multam rmg, o sa-l anunt in legatura cu cele afirmate

Link to comment
Share on other sites

Mda, ciudat. Arata cu totul altfel decat cea de pe masina mea. Din ce-mi dau seama sistemul asta se bazeaza pe acele perne de aer sub presiune (gen sistemul Hydra 2/3 de la Citroen).

Si mai ciudat e ca in Bentley sistemul e prezntat asa cum il stiam si eu. Eu nu stiu sa existe 2 sisteme pe E34, tot ma gandesc ca e undeva o greseala si sistemul asta cu perne de aer e de pe modele mai noi BMW.

 

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?mode...hg=33&fg=45

Link to comment
Share on other sites

rectific, cu scuzele de rigoare.Am vb cu ala si mi-a zis ca masina nu este pe perna de aer ( bmw, 525, 1990, ) si scrie ,, suspn leveling ", iar asta ii apare dimineata cand o porneste.multumesc pt informatiile anterioare

am inteles

Edited by presabull
Link to comment
Share on other sites

rectific, cu scuzele de rigoare.Am vb cu ala si mi-a zis ca masina nu este pe perna de aer ( bmw, 525, 1990, ) si scrie ,, suspn leveling ", iar asta ii apare dimineata cand o porneste.multumesc pt informatiile anterioare

 

Ai doua posibilitati

 

a fost dotata si s-a stricat => a fost schimbata pe suspensie normala

 

a fost schimbat bordul (ceasurile)

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.