Jump to content

Bmw E39 530d, noua achizitie


Razvan Gavan

Recommended Posts

eu nu vreau sa sp mare lucru,dar ca audi e intradevar masina buna doar ca e mult mai scumpa la intretineresi nu se ridica la asteptarile cumparatorului,si rcum quatro de la audi e superb iarna.

In rest tot bmw ramane cea mai fiabila masina si pret calitate si intretinere.......

 

Foarte mare adevar, nu sunt masini slabe, si la prima impresie ti se pare sprintena si mai nervoasa, dar dupa ce trece entuziasmul de achizitie "noua" incepe sa se vada adevarul.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Am fost azi si am vazut masina....intr-adevar o stare fizica foarte buna....scaune electrice, trapa, sonorizare Bose, quattro ar fi chestii care m-ar fi incantat...Insa, am mers la un testdrvie pe serpentine, linii drepte.....Clar si fara nici o discutie, Audi nu are nici o treaba cu Bmw-ul...pe curbe ma simteam nesigur, aveam impresia ca am 100cp nu 200....cuplu inexistent...o situatie generala de discomfort. Chiar nu mi-a placut deloc. Am mai avut A6 dar motorul 1,8 turbo. Asta era 2.8 aspirat insa nu avea nici un pic de vana in ea. Mi-am demonstrat cu chestia asta ca am o super masina si nu merita sa o dau. Chiar as fi facut o prostie....

 

Nu am simtit ce inseamna quattro pentru ca motorul nu avea forta sa o impinga mai mult spre limita aderentei...insa pe curbe era cam barca, la demaraj un fel de golf 1,6....Franele m-au dezamagit rau, eu fiind obisnuit cu cele de bmw si directia care nu avea legatura cu rotile...era cu un fel de delay, la bmw fiind mult mai precisa.

Link to comment
Share on other sites

Am mai avut A6 dar motorul 1,8 turbo. Asta era 2.8 aspirat insa nu avea nici un pic de vana in ea. Mi-am demonstrat cu chestia asta ca am o super masina si nu merita sa o dau. Chiar as fi facut o prostie....

 

Probabil cĂŁ nici nu era ĂŽn minĂžiile ei.

Link to comment
Share on other sites

Am fost azi si am vazut masina....intr-adevar o stare fizica foarte buna....scaune electrice, trapa, sonorizare Bose, quattro ar fi chestii care m-ar fi incantat...Insa, am mers la un testdrvie pe serpentine, linii drepte.....Clar si fara nici o discutie, Audi nu are nici o treaba cu Bmw-ul...pe curbe ma simteam nesigur, aveam impresia ca am 100cp nu 200....cuplu inexistent...o situatie generala de discomfort. Chiar nu mi-a placut deloc. Am mai avut A6 dar motorul 1,8 turbo. Asta era 2.8 aspirat insa nu avea nici un pic de vana in ea. Mi-am demonstrat cu chestia asta ca am o super masina si nu merita sa o dau. Chiar as fi facut o prostie....

 

Nu am simtit ce inseamna quattro pentru ca motorul nu avea forta sa o impinga mai mult spre limita aderentei...insa pe curbe era cam barca, la demaraj un fel de golf 1,6....Franele m-au dezamagit rau, eu fiind obisnuit cu cele de bmw si directia care nu avea legatura cu rotile...era cu un fel de delay, la bmw fiind mult mai precisa.

 

 

in putine cuvinte nu e ca bmw-ul....[si asa e cu audi nu simti masina sub tine nu sti nimic ce se petrece cu rotile]

Link to comment
Share on other sites

Subscriu si eu la observatiile legate de feelingul unui A6 generatia anterioara.

 

Am un amic care are unul din 2004, 2.5 TDI, si pe care il conduc frecvent. Suspensie sport, cauciucuri late, intretinuta perfect, degeaba.

 

Directia este complet deconectata de la roti, nu ai feedback deloc, pur si simplu nu simti cand ai pierdut aderenta; este si elastica (masina fiind foarte grea pe puntea fata), astfel incat tendinta de revenire la punctul mort a volanului este mai puternica decat la alte masini, etc. Parca nici frana nu e calibrata cum trebuie; per total, nu are nici o legatura la driving experience cu BMW. Nu e masina rea, dar pur si simplu nu e facuta pt. a fi placuta la condus.

 

Din ce masini am condus pana acum, doar un Hyundai Coupe din '97 mi s-a parut mai prost.

Link to comment
Share on other sites

ti-am zis !

 

 

 

fara ofensa mircea...dar tuaregul ala e o masina total inutila...de ce tiai lua un asa motor pe o asa masina ??? ca e plina tara de r5-uri... de fugit nu prea fuge....de mancat benzina insa .... pretul eok si probabil ca o sa gasesti client ( bafta !)

 

aseara m-am dat cu prietenul meu cu un cayenne s nou ... ( am fost sa ne dam cu karturile ) pleca mai repede de langa mine e adevarat dar tot 240 era maxim, si il ajungeam si in final el a consumat in medie 19 , eu 9 ... da' el are porsche si eu bmw ( vechi ) ...

 

razvan...ramai la bmw....ca e mai sigur... ce e mai sus de bmw ( fiindca ai si tu niste asteptari )e mult prea scump... si nu gasesti la audi...

Edited by alex sabin
Link to comment
Share on other sites

ti-am zis !

 

 

 

fara ofensa mircea...dar tuaregul ala e o masina total inutila...de ce tiai lua un asa motor pe o asa masina ??? ca e plina tara de r5-uri... de fugit nu prea fuge....de mancat benzina insa .... pretul eok si probabil ca o sa gasesti client ( bafta !)

 

aseara m-am dat cu prietenul meu cu un cayenne s nou ... ( am fost sa ne dam cu karturile ) pleca mai repede de langa mine e adevarat dar tot 240 era maxim, si il ajungeam si in final el a consumat in medie 19 , eu 9 ... da' el are porsche si eu bmw ( vechi ) ...

 

razvan...ramai la bmw....ca e mai sigur... ce e mai sus de bmw ( fiindca ai si tu niste asteptari )e mult prea scump... si nu gasesti la audi...

 

Am vazut azi in Valcea un E39 superb, culoare bleu, kit de M, jante AC, incredibil de ingrijit....mergea incet...ca deh, avem gropi si cu jantele pe 19 si suspensie sport e greu...

Link to comment
Share on other sites

aseara m-am dat cu prietenul meu cu un cayenne s nou ... ( am fost sa ne dam cu karturile ) pleca mai repede de langa mine e adevarat dar tot 240 era maxim, si il ajungeam si in final el a consumat in medie 19 , eu 9 ... da' el are porsche si eu bmw ( vechi ) ...

 

Distanţă de câteva stadioane ĂŽntre 530d şi Cayenne S.

 

6.6 faţă de 8.4 sec. până la sută.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

aseara m-am dat cu prietenul meu cu un cayenne s nou ... ( am fost sa ne dam cu karturile ) pleca mai repede de langa mine e adevarat dar tot 240 era maxim, si il ajungeam si in final el a consumat in medie 19 , eu 9 ... da' el are porsche si eu bmw ( vechi ) ...

 

Distanţă de câteva stadioane ĂŽntre 530d şi Cayenne S.

 

Cu porsche cayenne S nu m-am dat ,dar vad ca are 0-100 6,8 sec.. aia e 7 secunde in cel mai bun caz, diferenta nu e mare.....

Inafara de asta m-am dat cu porsche cayenne si comparativ cu x5-u de 184 cp.... pot sa zic ca demareaza cam !! la fel , diferenta este de la 150 km/h in sus pana pe la 230 km/h...unde accelereaza constant, dar si scoti consum mediu de 17%...

 

 

mirceagsm:SUV, 4x4, offroad cum vrei tu sa-i zici... pe benzina ??? n-are nici o legatura cu realitatea... alea prin definitie trebuie sa fie diesel cu un cuplu cat mai mare...

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

O diferenţă de peste o secundă este foarte mare când vine vorba de aşa ceva.

 

pana la ploiesti nu se vede !!!! pleaca un pic mai bine...dar cam atat , nu se justifica consumul ... e adevarat ce a noua si porsche si bla bla bla ..... varul meu are un cayman s ... e ALTCEVA !

 

 

mircea: 1.5 dci este perfect cand e de la firma, si ca sa ajungi din punctul A in B ( adica si pe santiere - mutumiri renault cu pachet drumuri grele - europa de est)

Edited by alex sabin
Link to comment
Share on other sites

Am fost azi si am vazut masina....intr-adevar o stare fizica foarte buna....scaune electrice, trapa, sonorizare Bose, quattro ar fi chestii care m-ar fi incantat...Insa, am mers la un testdrvie pe serpentine, linii drepte.....Clar si fara nici o discutie, Audi nu are nici o treaba cu Bmw-ul...pe curbe ma simteam nesigur, aveam impresia ca am 100cp nu 200....cuplu inexistent...o situatie generala de discomfort. Chiar nu mi-a placut deloc. Am mai avut A6 dar motorul 1,8 turbo. Asta era 2.8 aspirat insa nu avea nici un pic de vana in ea. Mi-am demonstrat cu chestia asta ca am o super masina si nu merita sa o dau. Chiar as fi facut o prostie....

 

Nu am simtit ce inseamna quattro pentru ca motorul nu avea forta sa o impinga mai mult spre limita aderentei...insa pe curbe era cam barca, la demaraj un fel de golf 1,6....Franele m-au dezamagit rau, eu fiind obisnuit cu cele de bmw si directia care nu avea legatura cu rotile...era cu un fel de delay, la bmw fiind mult mai precisa.

 

ai vazut .... ca nu are talent

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.