Jump to content

Bmw E39 530d, noua achizitie


Razvan Gavan

Recommended Posts

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Motivul pentru care vreau sa o schimb este un S6 4,2 quattro, 340cp, benzina.....

<_<

 

 

double :) :unsure:

 

 

ps: ai investit atata timp in modificari si etc ai ajuns sa sti atat de multe despre aceasta masina si....treci la audi a6(fie ea si varianta de top la vreamea respectiva)... mie mi se pare o mizerie de masina pe langa e39 pornind de la drive feeling si pana la fiabilitate...dar este alegerea ta si o respectam dar ma asteptam sa treci pe un M sau porsche ceva...depinde acum fiecare ce isi doreste...oricum un adevarat pasionat nu ar trece pe audi - no offence!

 

ce legatura are bmw cu porsche?? :bashwall:

 

Legatura dintre BMW si Porsche este la modul ca fiecare pasionat de BMW daca si-ar dori ceva mai mult decat BMW primul lucru ar fi un Porsche ( repet pe langa pastrarea BMW-ului).

Edited by Mario Marius
Link to comment
Share on other sites

dar ce legatura are BMW cu audi??

 

are foarte multe...de exemplu, este concurent direct pe piata auto... <_<

 

mercedes este concurenta lui BMW, audi concureaza si el dar nu la categoria asta...

 

10 mii

o sa regreti cinciarul

Link to comment
Share on other sites

o sa vezi cai mai bine pe benzina!!! intrun fel poate ca o sa regreti stilul BMW... eu mai am ocazia din cand in cand sa conduc masini gen M5 sau S4, 6,... credema daca este sa compar... eu unul tot pe BMW as merge, la audi ma lasa rece asemanarea dintre masinile din grupul VAG...

oricum S sau RS este diferit, mare grija doar cu ce iei, vorbeam anul trecut cu cineva ce avea RS6 si plangea cai consuma ulei in draci... vroia sa o dea la concesionar... si ghici ce vroia sa isi cumpere... ai sa razi... BMW

 

multa bafta... asteptam poze...

Link to comment
Share on other sites

Acum m-am intors. Bmw-ul s-a vandut, a venit S6-le. Merge absolut impecabil motor, cutie, parte electrica si tehnica. Probleme de rezolvat: o crapatura pe bara fata, o ciupitura pe aripa spate la roata si de curatat si lustruit interior / exterior. Pe portbagaj in jurul stergatorului are exfoliata o bucata de lac. Volanul e tocit in partea stanga, il voi reimbraca. In rest, parfum.

 

Ca si detalii:

 

Audi S6 C5 Avant

motor 4200 v8 250kw/340cp, 420NM @ 3300 rpm, quattro

cutie tiptronic cu schimbare manuala prin intermediul butoanelor de pe volan

104.000km cu carte de service

-a avut un singur proprietar nascut in 49 (neamt de origine)

-nu are nici o modificare fata de configuratia standard:

 

-8 airbag-uri

-ABS, ESP, EBD, EPC etc

-jante 17"

-naviplus - navi, tv, radio, magazie 6cd

-interior Recaro in piele neagra cu alcantara pe plafon

-trapa electrica

-sonorizare BOSE 8 incinte + subwoofer

-scaune electrice si incalzite pe 5 pozitii

-suspensie sport cu aripi umflate - o diferentiaza fata de orice alt A6

-xenon oem

-proiectoare

-modul confort - deschidere / inchidere geamuri si trapa din cheie, follow me home, etc

-discuri fata gigant cu 4 placute/disc

-evacuare integrala inox

-pachet exterior si interior S-line

-oglinzi electrice, heliomate incalzite

-oglinda retrovizoare ce se inchide automat

-pilot automat

-computer de bord

-spalatoare faruri

-clima bizonica

 

si probabil altele dar mi-e prea somn acum sa-mi dau seama. Momentan nu am mai multe poze, dar diseara cand ma trezesc o sa le pun.

Edited by Razvan Gavan
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.