Jump to content

3000 rpm intr-a 2 60 km/h in oras pe 330D


Recommended Posts

de cand am citit pe forum ca motoarele diesel nu au probleme nici la turatii un pic mai mari mi-a intrat in instinct ca mereu sa fiu undeva pe la 3000 de turatii.

imi place asa pentru ca la 3000 de turatii masina imi raspunde de fiecare data ferm :twoup: si cel mai bun consum il scot cand merg asa :twoup: .

ce parere aveti despre stilul asta de condus ?

am un 330D 2002/12.

Link to comment
Share on other sites

La BMW-urile noi nu mai e problema subturarii la diesel - cel putin asa ne-a spus instructorul de la BMW What's Next care a discutat si despre motoare. Cutia automata de pe E60 schimba pe la 2000 de ture daca merg linistit si tine turatia pe la 1500, uneori si mai jos.
Link to comment
Share on other sites

de cand am citit pe forum ca motoarele diesel nu au probleme nici la turatii un pic mai mari mi-a intrat in instinct ca mereu sa fiu undeva pe la 3000 de turatii.

imi place asa pentru ca la 3000 de turatii masina imi raspunde de fiecare data ferm :twoup: si cel mai bun consum il scot cand merg asa :twoup: .

ce parere aveti despre stilul asta de condus ?

am un 330D 2002/12.

 

Parerile sunt impartite, alegi si tu ce vrei.

Eu cred ca pe termen lung.... nu e bine, pentru masina. In rest cred ca e placut.

Edited by nene
Link to comment
Share on other sites

:twoup: E46\E39 sunt BMW-uri noi din acest punct de vedere ? :twoup:

Le-a trecut vremea demult :D

 

 

Vremea lor o sa tina inca foarte muti ani!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Prea rau nu este, este recomandat sa schimbi peste 2 000 rpm pentru a proteja turbina.... :twoup:

Turbina intra la 2200rpm...deci tre sa schimbi pe la 3000

 

din cate stiu eu turbina intra tot timpul dar randamentul maxim i l da la 1700-> ture in functie de plaja cuplului .zicea cineva bine de pe forum mai demult:treapta inferioara poate fi schimbata ca urmatoarea treapta superioara sa "cada" la turatia cuplului maxim...asta inseaamna bineinteles undeva in jurul a 2700-3000 rpm...e cel mai logic...efectul nedorit apare cand se merge sub 1500rpm si se "sugruma" turbo

Link to comment
Share on other sites

slacker , nu are nimic, si eu jumatate din timp schimb la 3500, o sa vezi tu cum daca mergi cu 2000 rpm prin oras, cand o sa-i dai dupa aia o talpa serioasa o sa-ti dea ceva fum. Efectiv numa cand nu am treaba prin oras, merg lejer cu masina, in rest pot sa zic ca merg sportiv cu ea, si eu zic ca ii e mai bine, efectiv, vad ca dupa ce mergi batraneste cu ea, urmatoarea data cand ii dau talpa da ceva fum, atunci ii dau un pic mai sportiv, si in aceleasi conditii de talpa nu mai da fum , si treaba persista pana cand iara merg 2-3 zile batraneste si tot asa..
Link to comment
Share on other sites

eu nici nu imi dau seama cand ajung cu a mea la 3500 de ture dar de obicei nu merg cu turatia asta......daca e chiar ok traficu merg cu 2000 dar foarte reelaxat...dar cand e trafic mare nu prea pot sa o tin la 2000 ca e naspa si o turez ma i tare....nu suna tare motoru daca mergi cu eala 3000 constant???
Link to comment
Share on other sites

eu nici nu imi dau seama cand ajung cu a mea la 3500 de ture dar de obicei nu merg cu turatia asta......daca e chiar ok traficu merg cu 2000 dar foarte reelaxat...dar cand e trafic mare nu prea pot sa o tin la 2000 ca e naspa si o turez ma i tare....nu suna tare motoru daca mergi cu eala 3000 constant???

ba da...huruie de parca e tractor :twoup: daca ascult muzica acoper toate huruiturile,dar nu vreau sa-m inchipui cum se aude de afara :twoup:

Link to comment
Share on other sites

eu nici nu imi dau seama cand ajung cu a mea la 3500 de ture dar de obicei nu merg cu turatia asta......daca e chiar ok traficu merg cu 2000 dar foarte reelaxat...dar cand e trafic mare nu prea pot sa o tin la 2000 ca e naspa si o turez ma i tare....nu suna tare motoru daca mergi cu eala 3000 constant???

ba da...huruie de parca e tractor :twoup: daca ascult muzica acoper toate huruiturile,dar nu vreau sa-m inchipui cum se aude de afara :twoup:

:D))) macar ai cu ce ca deh cat are 184 cp??? si in 3000 de ture i cam la maximu puterii ei nu? orcum a mea trage bine pana in 4000 si cam de la 2000-2500 ture si daca vreau sa ii dau calumea apai i dau dar mai rar ca nu vreau s ama obisnuiesc sa fiu de ala cu spanuri la volan si nici nu am cu ce....las k ne spui tu daca e ok sa mergi foarte des cu 3000....:D))

Link to comment
Share on other sites

Putin offtopic : am auzit ca masina se poate invata cu stilul tau de condus, adica daca mergi cu ea incet, subturat un numar mai mare de km (peste 800) si masina va reactiona mai greu la accelerari.

In schimb daca mergi numai sport masina va merge mai bine, va fi mai sprintena..

 

Este adevarat, sau sunt doar basme\mituri\povesti\etc. ?

Link to comment
Share on other sites

Putin offtopic : am auzit ca masina se poate invata cu stilul tau de condus, adica daca mergi cu ea incet, subturat un numar mai mare de km (peste 800) si masina va reactiona mai greu la accelerari.

In schimb daca mergi numai sport masina va merge mai bine, va fi mai sprintena..

 

Este adevarat, sau sunt doar basme\mituri\povesti\etc. ?

 

 

nu prea vad cum ar putea invata....eu am auzit ca la astea noi cutia parca invata cum sa schimbe in functie de cum i da soferul...

Link to comment
Share on other sites

nu prea vad cum ar putea invata....eu am auzit ca la astea noi cutia parca invata cum sa schimbe in functie de cum i da soferul...

 

Te referi la cutia automata ? Intr-un fel, ea schimba dupa cum accelereaza soferul, adica daca merge lent, cutia va fi pe undeva prin jurul a 2 000 rpm, daca ii "da blana", cutia va face numai kick down-uri, si va schimba pe la turatia maxima...(difera de la diesel la benzina).

Cel putin asa stiu eu...

Link to comment
Share on other sites

nu prea vad cum ar putea invata....eu am auzit ca la astea noi cutia parca invata cum sa schimbe in functie de cum i da soferul...

 

Te referi la cutia automata ? Intr-un fel, ea schimba dupa cum accelereaza soferul, adica daca merge lent, cutia va fi pe undeva prin jurul a 2 000 rpm, daca ii "da blana", cutia va face numai kick down-uri, si va schimba pe la turatia maxima...(difera de la diesel la benzina).

Cel putin asa stiu eu...

 

 

da da asta e la o cutie normala automata...dar astea de generatie noua se obisnuiesc dupa condusu tau...la o manuala nu vad cum ar putea invata

Link to comment
Share on other sites

nu prea vad cum ar putea invata....eu am auzit ca la astea noi cutia parca invata cum sa schimbe in functie de cum i da soferul...

 

Te referi la cutia automata ? Intr-un fel, ea schimba dupa cum accelereaza soferul, adica daca merge lent, cutia va fi pe undeva prin jurul a 2 000 rpm, daca ii "da blana", cutia va face numai kick down-uri, si va schimba pe la turatia maxima...(difera de la diesel la benzina).

Cel putin asa stiu eu...

 

 

da da asta e la o cutie normala automata...dar astea de generatie noua se obisnuiesc dupa condusu tau...la o manuala nu vad cum ar putea invata

 

Asa o fi, nu am condus\mers cu un BMW mai nou, deci nu stiu.

Referitor la manuala, nici nu trebuia sa intreb, e logic, dar...ma gandeam ca a mai auzit cineva... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.